ahoj,
je normální, když u úplně vychladlýho auta (po několika dnech stání) otevřu expanzku chlazení a zasyčí?. Tzn byl tam tlak. Nemůže to znamenat, že se mi tam dostáváj výfukový plyny, tzn něco s hlavou?
Chladící kapaliny je tam míň než dřív, ale pod kapotu jsem koukal naposled tak 3 měsíce (u mě tak 3000km) zpátky.
tlak v chladicim okruhu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Česká republika
- Vůz: ford f 150
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14261
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
tlak v chladicim okruhu
Ničeho se neboj, je to normální. Horší by bylo, kdyby jsi to studené natočil s otevřeným víčkem a voda ti začala cákat ven. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
tlak v chladicim okruhu
tak mě to třeba tlakovalo tolik, že mi klesla kapalina pod minimum a když jsem otevřel víčko, vrátila se. bylo to těsnění pod hlavou. dá se to jednoduše zjistit na takovym udělátku, jestli máš výfukový plyny v okruhu. měl by to mít každej normální mechoš
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé