ahoj,
je normální, když u úplně vychladlýho auta (po několika dnech stání) otevřu expanzku chlazení a zasyčí?. Tzn byl tam tlak. Nemůže to znamenat, že se mi tam dostáváj výfukový plyny, tzn něco s hlavou?
Chladící kapaliny je tam míň než dřív, ale pod kapotu jsem koukal naposled tak 3 měsíce (u mě tak 3000km) zpátky.
tlak v chladicim okruhu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Česká republika
- Vůz: ford f 150
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
tlak v chladicim okruhu
Ničeho se neboj, je to normální. Horší by bylo, kdyby jsi to studené natočil s otevřeným víčkem a voda ti začala cákat ven. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10002
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
tlak v chladicim okruhu
tak mě to třeba tlakovalo tolik, že mi klesla kapalina pod minimum a když jsem otevřel víčko, vrátila se. bylo to těsnění pod hlavou. dá se to jednoduše zjistit na takovym udělátku, jestli máš výfukový plyny v okruhu. měl by to mít každej normální mechoš
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé