Otázka - CR vstřiky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
#1 Otázka - CR vstřiky
Ahojte. Otázka do placu. Co by jste řekli, že znamenají zakroužkované hodnoty???
- Přílohy
-
- hodnoty_vstik_Volvo_servis_HK_Medium_2_1.jpg (36.3 KiB) Zobrazeno 3309 x
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
#2 Otázka - CR vstřiky
že jeden je ucpanej a druhej protéká ?
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#3 Otázka - CR vstřiky
Pokud je to podobné jako u kamionů tak jeden je špatný a ten druhý ŘJ dorovnává snaží se aby šel motor pravidelně aby neklepal
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
#4 Otázka - CR vstřiky
Chlapi, dle autorizovanýho servisu by tam měly být všude ideálně nuly. Ta nula na 4 hrnku je s novým CR vstřikem a prý to značí "prochcávání". jenže. Po tomto měření jsem koupil i na 5tej hrnek nový CR vstřik a co myslíte? Hodnota byla 42!
A dodneska mi tedy nikdo přesně nevysvětlil, ani v servisu, co to měření má tedy říkat.
A dodneska mi tedy nikdo přesně nevysvětlil, ani v servisu, co to měření má tedy říkat.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
#5 Otázka - CR vstřiky
Je to tak, jednotka dorovnává množství paliva o uvedenou hodnotu v případě nerovnoměrné úhlové rychlosti v okamžiku zapálení konkrétního válce. Znamená to že buď je vstřikováno méně paliva, než je dodáváno, což značí mechanické opotřebování trysky vstřikovače, nebo je spalování z nějakého důvodu méně efektivní než v ostatních válcích. Vadný vstřikovač lze bezpečně určit pouze metodou měření objemu přepadů, dokonce na to existuje konkrétní garanční formulář. V případě že by měl jeden válec např. nízký kompresní tlak, měla by být opět znatelná korekce paliva. Co se děje uvnitř vstřiku a jak se chová opotřebovaná nebo zapečená jehla by určitě uměl vysvětlit lépe někdo kdo se specializuje přímo na vstřikovací systémy.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#6 Otázka - CR vstřiky
no mne udivuje i ta tabulka nad tim s otackami jednotlivych valcu... jak se muze kazdej hrnek tocit jinou rychlosti, kdyz jsou spojeny klikovkou??
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#7 Otázka - CR vstřiky
To bude asi pístová rychlost ne? Podle toho jak rychle vybouchne to spočítá kolik by to bylo otáček a když jeden válec má méně paliva a je jinak opotřebený než druhý, tak i toto bude rozdílné...bych si tedy laicky myslel já.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#8 Otázka - CR vstřiky
Je to tak aspoň u kamionů je to stejně a zároveň to podle toho změří kompresi na jednotlivých válcích
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
#9 Otázka - CR vstřiky
No v tom případě by komprese mohla být cca +- ok - pokud není na všech 5ti v háji, což nepředpokládám.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#10 Otázka - CR vstřiky
Za pár kaček můžete zkusit toto - samo domo:Ykka píše:...Vadný vstřikovač lze bezpečně určit pouze metodou měření objemu přepadů, ...
Odpojit přepady, hadičkama do flašky. Zkusit natočit. Pokud přepady takto "chčijou" => jsou takto jednoznačně za repas.
Tohle měl kolega na Laguně (2.2dCi). Ten zcela vlevo byl úplně KO, 3. zleva taky trošičku přepadával (při pozorném pohledu to to vidět), už je repasnutý také.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#11 Otázka - CR vstřiky
A mám ještě dotaz - kde tyhle korekce předvstřiku umí naměřit? Když jsem přes 2 roky byl na diagu, tak mi říkali, že moje D5 120kW 2002 tyhle hodnoty neumí vydat ven?Toirtap píše:Ahojte. Otázka do placu. Co by jste řekli, že znamenají zakroužkované hodnoty???
Podle podpisu čtu 2003 96kW? Tedy velmi příbuzný bráška. Jedná se o tento motor? A kde to naměřili?
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
#12 Otázka - CR vstřiky
Tyto korekce mi vyjeli v autorizáku VOLVO v HK - DEKOM
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
#13 Otázka - CR vstřiky
Už delší dobu se mi zdálo, že mám docela hlučný motor a v kabině mi čím dál víc věcí rezonuje. Hlavně když stojím na křižovatce s nohou na brzdě a zařezeným D. Jsem si myslel že je to průvodní jen D5.
Ovšem dnes jsem si projel jinou D5, ze stejného roku (díky penino cz), a k mému překvapení, žádné vibrace, motor jel pěkně potichu, prostě sametově hladký motor.
Takže mě to vyburcovalo k aktivitě. Všechny silentbloky mám v pořádku. Takže jsem se podíval na zoubek vstřikům. Zkusil jsem jen cvičně odpojit poslední přepad (úplně vlevo) a cvičně natočit motor. A co nevidim. Z hadičky tekla nafta jak z kohoutku. Tipoval bych, že půldecku bych takhle naplnit za pár vteřin. Takže resumé je jediné. Některý či více vstřiků jsou zralé na repas.
Jak tohle řešíte? Dáváte nové? Repasujete či čistíte?
Máte nějaky kontakt na slušnou firmu co tohle dělá v okolí Brna?
Díky
Ovšem dnes jsem si projel jinou D5, ze stejného roku (díky penino cz), a k mému překvapení, žádné vibrace, motor jel pěkně potichu, prostě sametově hladký motor.
Takže mě to vyburcovalo k aktivitě. Všechny silentbloky mám v pořádku. Takže jsem se podíval na zoubek vstřikům. Zkusil jsem jen cvičně odpojit poslední přepad (úplně vlevo) a cvičně natočit motor. A co nevidim. Z hadičky tekla nafta jak z kohoutku. Tipoval bych, že půldecku bych takhle naplnit za pár vteřin. Takže resumé je jediné. Některý či více vstřiků jsou zralé na repas.
Jak tohle řešíte? Dáváte nové? Repasujete či čistíte?
Máte nějaky kontakt na slušnou firmu co tohle dělá v okolí Brna?
Díky
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
#14 Otázka - CR vstřiky
Vstřiky umím sehnat nové za cca 5400Kč/ks origo Bosch.sordo píše:Už delší dobu se mi zdálo, že mám docela hlučný motor a v kabině mi čím dál víc věcí rezonuje. Hlavně když stojím na křižovatce s nohou na brzdě a zařezeným D. Jsem si myslel že je to průvodní jen D5.
Ovšem dnes jsem si projel jinou D5, ze stejného roku (díky penino cz), a k mému překvapení, žádné vibrace, motor jel pěkně potichu, prostě sametově hladký motor.
Takže mě to vyburcovalo k aktivitě. Všechny silentbloky mám v pořádku. Takže jsem se podíval na zoubek vstřikům. Zkusil jsem jen cvičně odpojit poslední přepad (úplně vlevo) a cvičně natočit motor. A co nevidim. Z hadičky tekla nafta jak z kohoutku. Tipoval bych, že půldecku bych takhle naplnit za pár vteřin. Takže resumé je jediné. Některý či více vstřiků jsou zralé na repas.
Jak tohle řešíte? Dáváte nové? Repasujete či čistíte?
Máte nějaky kontakt na slušnou firmu co tohle dělá v okolí Brna?
Díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#15 Otázka - CR vstřiky
ake su vlastne symptomy vstrekovacov , ktore uz maju najlepsie roky zivota za sebou ?
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
#16 Otázka - CR vstřiky
Tak u mě je to tvrdý chod motoru, lučnost, zvýšene vibrace. Taky mám dojem že mi to trochu hůř startuje.Drak3n píše:ake su vlastne symptomy vstrekovacov , ktore uz maju najlepsie roky zivota za sebou ?
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#17 Otázka - CR vstřiky
super. téma. taky mě to zajímá.
co si myslíte o těch prostředcích na čištění palivové soustavu a vstřikovačů? dává se asi půl litr jednou za čas na nádrž.
co si myslíte o těch prostředcích na čištění palivové soustavu a vstřikovačů? dává se asi půl litr jednou za čas na nádrž.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#18 Otázka - CR vstřiky
Já s každou výměnou oleje používám tohle. Auto vždy tak nějak ožije a líp jede. Co to ale dělá uvnitř motoru, nevím... http://www.znackoveoleje.cz/znackoveoleje/eshop/14-1-Aditiva/0/5/893-TEC-2000-Diesel-Injector-Cleaner-375ml
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
#19 Otázka - CR vstřiky
Liju VIF, beru Vervu. Doufám, že tak dělám maximum, abych to ještě pár desítek tisíc nemusel řešit. Jinak - moje zkušenost z čističem pal. soustavy: na benzínovém autě byla výborná. Auto cukalo, nejelo v nízkých otáčkách, za mnohých podmínek hůře startovalo. Po projetí jedné nádrže na nějakých 50tisíc byl zase klid. Z dýzlem jsem to zatím řešit nemusel (mám najeto na D5 86tkm a pořád dobrý-teda doufám ).
#20 Otázka - CR vstřiky
Tak jsem oddělal všechny přepady, nasadil čiré hadičky a k mé nevoli zjistil, že mi teče ,a to docela dost, všech pět vstřiků. Se divím, že to auto ještě jede.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
#21 Otázka - CR vstřiky
A kolipa máš nahrkáno?
#22 Otázka - CR vstřiky
mr1 píše:A kolipa máš nahrkáno?
ted cca 195 tkm
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#23 Otázka - CR vstřiky
nemassordo píše:mr1 píše:A kolipa máš nahrkáno?
ted cca 195 tkm
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 85
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náchod
- Vůz: V70 2,4TD, combi, 2003, V70 D5 136kW 06
- Bydliště: Náchod
#24 Otázka - CR vstřiky
Okolo 200000 km jsem taky začal řešit viz. zela první příloha v tomto vlákně. Hodnoty byly taky šílené. Nikdo si něvěděl rady až mi v Bosch servisu ve Starém Hradišti u Pardubic vyměnili 3 trysky u CR vstřikovačů (á 1.100,- Kč) a bylo po problému. Od té doby mám cca 20 tis a spotřeba opět 6,6l. (jezdím dost město).
Takže dle mé zkušenosti se vyplatí nechat si vstřiky projet na mašině u profíků a zbytečně nevyhazovat desítky tisíc za pokusy po celé ČR.
Takže dle mé zkušenosti se vyplatí nechat si vstřiky projet na mašině u profíků a zbytečně nevyhazovat desítky tisíc za pokusy po celé ČR.
_________________
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
V70 II, 96 kW, 2401 ccm, r.v. 2003
#25 Otázka - CR vstřiky
Díky za info. Pokud je možnost vyměnit jen trysky a není třeba měnit komplet vstřiky (á cca 5000,-) tak je to celkem v pohodě. Stejný Bosch servis je i v Brně, tak vyzkouším.Toirtap píše:Okolo 200000 km jsem taky začal řešit viz. zela první příloha v tomto vlákně. Hodnoty byly taky šílené. Nikdo si něvěděl rady až mi v Bosch servisu ve Starém Hradišti u Pardubic vyměnili 3 trysky u CR vstřikovačů (á 1.100,- Kč) a bylo po problému. Od té doby mám cca 20 tis a spotřeba opět 6,6l. (jezdím dost město).
Takže dle mé zkušenosti se vyplatí nechat si vstřiky projet na mašině u profíků a zbytečně nevyhazovat desítky tisíc za pokusy po celé ČR.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek