Zdravím, na mojom volve mi večra začal pískať klinový remeň, po použití spreja na odstránenie pískania začal ešte viac... večer som ho hodil dole, umyl v benzíne, kladky som umyl v benzíne všetky aj všetko čoho sa dotýka.... dnes ráno píska zasa.. nechápem to už ... remeň má 2 mesiace je to BOSCH za 30 e ... neviete čím to môže byť ? Ked ho postriekam mydlom tekutým tak 5 min je ticho a potom začne znova .... máte na to nejaký fígeľ ??? mňa už nič nenapadá ....
Naposledy upravil(a) Mato.20 dne 08 pro 2010 08:07, celkem upraveno 1 x.
_________________ S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5
Voľný práveže nie je... som aj skúšal počas chudu motora ho kusom trubky ešte viac tlačiť a zvuk sa nemenil ...nevyzerá, že by šmýkal ... píska na voľnobehu, za jazdy, stále... a je to asi remeň, lebo ked na neho nakydám mydlo, priamo len na neho prestane to tak na 5 min a potom odrazu začne zasa pískať .. je nový, má 2 mesiace..
Honzo : tiež to tak zatiaľ riešim, len mi to nie je moc po chuti ked idem mestom a každý sa otáča za 5 m dlhou dialničnou drahou limuzínou, ktorá zavíja ako Tatra 148 ...
_________________ S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5
dal som ten starý čo som našiel pri rezerve ked som auto kúpil.. zatial nepíska.. uvidíme zajtra ... ale aj tak to nie je riešenie ... 2 mesiace starý remeň a už zavíja ?
_________________ S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5
_________________ bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
může to bejt taky něco přidřenýho. Třeba napínací ložisko... kouknul bych na to, i když třeba u takovýho alternátoru se to bude zkoumat asi blbě. Mám taky continental a po 2000km píská jenom když stočim kola na úplnej doraz (asi větší odpor posilovače)
No kladky idú všetky točiť lahučko a nič nedrie... je síce pravda že alternátor dobíja max 13.7 V ked všetko vypnem ... pred tým dával 14.4 V .. a ked zapnem výhrev sedačky, kúrenie na plôno atd mám max 13V čo je málo ... včera to bolo tak že bežen som mal 12.6V bez odberu, som ubral plyn a hned 13.2V, bol som u elektrikárov a povedal, že zlé kontakty na kábloch, aby som si to vymenil. .dal som nový kábel dobíjacieho prúdu z altíku na baterku a už neklesá pod 13V aspoň, ale niečo je ešte šáchnuté ...
_________________ S80, rok 2004, D5 120kW, A5, tmavo modrá metalíza
S60, rok 2003, D5 120kW, A5, vínovo červená metalíza
EX : S70 2.5 TDi, 103 kW, rok 1998, M5
_________________ bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(