Těžko startujem D24

Kategorie věnovaná dvojkám
  • Autor
  • Zpráva
Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4975
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Těžko startujem D24

Příspěvek od Ondra. »

Mám lehčí potíže v těhle mrazíkách s etalonem. Ráno blbě startuju. Dvakrát prožhavim, točím to až málem utočim baterku, chytá to na malej počet válců a pak to ještě chvíli musim držet pod plynem aby etalon nezhynul, špatný tlaky na válcích moc nepředpokládám. Nějakej postup je mi jasnej, změřim ampérově jednu žhavičku po druhý, zkusim vyměnit palivovej filtr, natakuju vervu... Ale co dál? Napadá mi ten termočlánek pod čerpadlem na studený starty, mohl by to být? Lze nějak odzkoušet a kde ho přpadně sehnat? Dík
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Těžko startujem D24

Příspěvek od Sergej »

Vacsinou je to ten, zozenes ho v Bosch servise, pripadne VW servise pre transportery. Naposledy stal okolo 1000CZK. Kontrola zhaviciek a stavu baterie (voda, nabitie, kontakty, dobijanie) je samozrejmostou.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

GDPR_user

Těžko startujem D24

Příspěvek od GDPR_user »

Benzín v naftě už máš??

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4975
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Těžko startujem D24

Příspěvek od Ondra. »

martinopel píše:Benzín v naftě už máš??
to jsem zatim nedával, jakej poměr?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

GDPR_user

Těžko startujem D24

Příspěvek od GDPR_user »

Ondra. píše:
martinopel píše:Benzín v naftě už máš??
to jsem zatim nedával, jakej poměr?
1:10

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Těžko startujem D24

Příspěvek od doktor »

jedna nádrž benzínu na každých deset nádrží nafty :D
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

tymon
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 603
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko

Těžko startujem D24

Příspěvek od tymon »

doktor píše:jedna nádrž benzínu na každých deset nádrží nafty :D
muze se to takto aplikovat i u CR systemu?? :ROFL:

...ne ale ted vazne... do CR asi benzin vubec, co? :)
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

LUBOŠ
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1314
Registrován: 21 roků 8 měsíců
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70II / XC90

Těžko startujem D24

Příspěvek od LUBOŠ »

doktor píše:jedna nádrž benzínu na každých deset nádrží nafty :D
doufám doktore, že se toho někdo nechytne :D
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4975
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Těžko startujem D24

Příspěvek od Ondra. »

1) žhavičky změření, každá cca 9A, měřeno natvrdo proti plusu baterie, lišta žhaviček očištěna
2) dodán do nafty VIF i trocha benzínu
3) baterka dobyta a změřena (100 Ah a dává po cca 6 letech stáří 74 Ah)

TeĎ ještě vyměnim palivovej filtr, je tam sice půl roku ale na začátku mrazů jsem moc nejezdil a minimálně do začátku prosince jsem v autě určitě měl letní naftu. Pořád mi vrtá hlavou ten termočlánek, dokázal bych ho vyměnit sám??? Nemam o něm moc představu, jestli se musí nějak štelovat čerpadlo při jeho instalaci nebo tak. Myslím že je KO protože nepozoruji změnu volnoběžných otáček u studenýho a zahřátýho motoru (u devítky je to 1500 ku 900 u dvojky stále chro chro chro- nemam otáčkoměr :D ), mam tam 15W40 to asi taky není moc terno v tomhle počasí což?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

GDPR_user

Těžko startujem D24

Příspěvek od GDPR_user »

Ondra. píše:1) žhavičky změření, každá cca 9A, měřeno natvrdo proti plusu baterie, lišta žhaviček očištěna
2) dodán do nafty VIF i trocha benzínu
3) baterka dobyta a změřena (100 Ah a dává po cca 6 letech stáří 74 Ah)

TeĎ ještě vyměnim palivovej filtr, je tam sice půl roku ale na začátku mrazů jsem moc nejezdil a minimálně do začátku prosince jsem v autě určitě měl letní naftu. Pořád mi vrtá hlavou ten termočlánek, dokázal bych ho vyměnit sám??? Nemam o něm moc představu, jestli se musí nějak štelovat čerpadlo při jeho instalaci nebo tak. Myslím že je KO protože nepozoruji změnu volnoběžných otáček u studenýho a zahřátýho motoru (u devítky je to 1500 ku 900 u dvojky stále chro chro chro- nemam otáčkoměr :D ), mam tam 15W40 to asi taky není moc terno v tomhle počasí což?
Jak jsi změřil,že má baterie 74Ah ??

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4975
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Těžko startujem D24

Příspěvek od Ondra. »

martinopel píše: Jak jsi změřil,že má baterie 74Ah ??
máme na to v práci tohle http://www.sercal-testequipmentsales.co.uk/act-meters-gold-ibt-intelligent-battery-tester-89-p.asp vzhledem k tomu co to stálo tak tomu docela věřim :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9966
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Těžko startujem D24

Příspěvek od hajnej »

tymon píše:
doktor píše:jedna nádrž benzínu na každých deset nádrží nafty :D
muze se to takto aplikovat i u CR systemu?? :ROFL:

...ne ale ted vazne... do CR asi benzin vubec, co? :)
nene. tam to nemá přijít. početl jsem pár článků na netu. u starých motoru ok.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Těžko startujem D24

Příspěvek od Sergej »

Ondra. píše:1) žhavičky změření, každá cca 9A, měřeno natvrdo proti plusu baterie, lišta žhaviček očištěna
2) dodán do nafty VIF i trocha benzínu
3) baterka dobyta a změřena (100 Ah a dává po cca 6 letech stáří 74 Ah)

TeĎ ještě vyměnim palivovej filtr, je tam sice půl roku ale na začátku mrazů jsem moc nejezdil a minimálně do začátku prosince jsem v autě určitě měl letní naftu. Pořád mi vrtá hlavou ten termočlánek, dokázal bych ho vyměnit sám??? Nemam o něm moc představu, jestli se musí nějak štelovat čerpadlo při jeho instalaci nebo tak. Myslím že je KO protože nepozoruji změnu volnoběžných otáček u studenýho a zahřátýho motoru (u devítky je to 1500 ku 900 u dvojky stále chro chro chro- nemam otáčkoměr :D ), mam tam 15W40 to asi taky není moc terno v tomhle počasí což?
To tam mas pomale zhavicky ? Mne jedna zere ustalene cca 15A, pri starte viac ako 20. Odmontuj ten gulovy cap co ovlada paku predvstreku a pohni ho rucne, mal by si uvidiet zmenu. Inak skontroluj aj tlaky. Netoci ti pomaly starter ? Kamaratovi dost pomohla vymena povodneho Hitachi za Bosch z D24T.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4975
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Těžko startujem D24

Příspěvek od Ondra. »

starter budu každopádně měnit, loučí se se mnou :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

VanThomas
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1176
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

Těžko startujem D24

Příspěvek od VanThomas »

Vnitřní odpor ampérmetru s tím může dost zamávat...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Těžko startujem D24

Příspěvek od Sergej »

VanThomas píše:Vnitřní odpor ampérmetru s tím může dost zamávat...
Mam cinsky multimeter, pri merani boli zerave aj kable k nemu ale tych 20A po starte s prehladom ukazoval. Teda viac ako 20, ale to bolo jeho rozsah. Po par sekundach spadol prud na 15. Ale je to jedno, hlavne ze funguje.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4975
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Těžko startujem D24

Příspěvek od Ondra. »

při začátku žhavení braly kolem 18A a pak každá začala postupně padat pod těch 9A, nejdelší cyklus žhavení je asi 15 sekund což je podle mě v pořádke ne? Když máte rychlý žhavičky tak máte jiný i relátko ne?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

VanThomas
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1176
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

Těžko startujem D24

Příspěvek od VanThomas »

njn, holt mám multimetr ještě větší šmejd než jsem si myslel :)

Ondra: ten popis žhavení mi připadá v pořádku...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4975
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Těžko startujem D24

Příspěvek od Ondra. »

filtr vyměněn start zatim ok ale dnes bylo jen -5, poradí mi někdo s tim voskovým článkem už?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Fery
Offline
Příspěvky: 274
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

Těžko startujem D24

Příspěvek od Fery »

Měnil jsem ho už několikrát, ale nerad datluju do klávesnice. Travex to tu už někde popisoval. A bylo to i s obrázkama ...

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Těžko startujem D24

Příspěvek od Sergej »

Ondra. píše:filtr vyměněn start zatim ok ale dnes bylo jen -5, poradí mi někdo s tim voskovým článkem už?
No mal som to vonku, demontaz je v pohode ale je tam dost silna pruzina, na montaz to chce 4 ruky alebo nejaky stahovak, ktorym to stlacis a tie 2 inbusy zatiahnes.
To tiahlo co ovlada paku cerpadla, sa nesmie odmontovat povolenim srobov na nom ale pootocenim o 90* - vtedy sa to rozpoji. Inak si stiahni manual D24 reconditionning, odkazy tu su, alebo pouzi guuugla. Tam je to aj s obrazkami.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4975
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Těžko startujem D24

Příspěvek od Ondra. »

jinak jsem přehodil ty startéry, původní byl bosch a nebyl už zrovna v kondici, napáchal jsem tam Hitachi z libovky a ten má úplně jinej zvuk, je možný že je silnější??? Jinak to Hitachi je taky z atmosférický sedmy
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3642
Registrován: 20 roků 11 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Těžko startujem D24

Příspěvek od wickey »

to vis, japonec woe.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4975
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Těžko startujem D24

Příspěvek od Ondra. »

wickey píše:to vis, japonec woe.
:D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Těžko startujem D24

Příspěvek od Sergej »

Ondra. píše:jinak jsem přehodil ty startéry, původní byl bosch a nebyl už zrovna v kondici, napáchal jsem tam Hitachi z libovky a ten má úplně jinej zvuk, je možný že je silnější??? Jinak to Hitachi je taky z atmosférický sedmy
Bosch ma 2,2kW, Kolko ma japonec neviem, ale je o dost mensi.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Zpět na „200 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé