Může to mít nějakou spojitost s tou výměnou???? Se vzduch. nebo palivovým filtrem??


Možná je to prkotina, ale člověk zvyklej na svůj kochár si toho okamžitě všimne...
dík
Tak elektronika s tím nemá nic společného a dělat by to nemělo. Já jsem měnil palivák zatím jednou jelikož se mi fšady válí v garáži nafta tak jsem novej zalil naftou zapnul klíček a chytlo to nadrc. Ale základ je ho zalít čistou naftouraolsa píše:Dělá to nafta. Nikdo neví proč, ale po výměně filtru to prostě chvíli dělá. Asi než se pořádně odvzdušní okruh. Nebo než si elektronika zvykne na nové hodnoty tlaků a podtlaků.
No to je jasný, že palivák se zalívá, ale setkal jsem se s tím už u více aut různých značek. Prostě to po výměně pár dní hůře startovalo a pak se to vrátilo k normálu. Jednalo se o modernější motory tdi, dti, cdi ..., u starých dieselů (golf II, citroen, peugeot ...) to nedělalo. Jak to vysvětlíš?karelvolvo píše:Tak elektronika s tím nemá nic společného a dělat by to nemělo. Já jsem měnil palivák zatím jednou jelikož se mi fšady válí v garáži nafta tak jsem novej zalil naftou zapnul klíček a chytlo to nadrc. Ale základ je ho zalít čistou naftou
Bingo!..::Philip::.. píše:stara cerpadla mela vetsi saci tlak, dnesni jsou desne nachylna na testnost systemu a zbytkovy vzduch v systemu po vymene. obecne by mel problem se startovanim odeznit do 50km.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé