
shodnost řízení u devítek
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
shodnost řízení u devítek
Potřeboval bych vedět zda z benzínový 97 půjde na naftovou 93 hřeben a případně i servo pumpa, díky 

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
shodnost řízení u devítek
Porovnej vzhled ochrannych gumovych harmonik na kloubech rizeni - jsou ctyri vyrobci, co vyrobce to jina harmonika. Ale myslim ze snad martinopel rikal ze jsou prohoditelny...?
Pumpa netusim, ve vadisu maj cislo stejny...
Pumpa netusim, ve vadisu maj cislo stejny...
Naposledy upravil(a) tomasss dne 05 lis 2010 18:50, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
shodnost řízení u devítek
Servo pumpa 100% ne a servohřeben není všude stejný ani v jednom roce výroby u benzínu. Tam budeš muset pod auto a podívat se na typ.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
shodnost řízení u devítek
přehodit můžeš,ale musíš komplet-tj celej hřeben,štouchačky,servo může zůstat...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
shodnost řízení u devítek
pokud dobře chápu tak se dá vyměnit ze 700/900 jakejkoliv hřeben a závity na připojení hadic ze servopumpy jsou u všech stejný a na stejným místě???
Z 850 by hřeben asi nešel což?
Z 850 by hřeben asi nešel což?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
shodnost řízení u devítek
Ne rozhodně nejde kombinovat jakýkoli hřeben ze 7xx a 9xx. Mám osobně vyzkoušeno. Je rozdíl v nápravnicích a v rozteči děr na uchycení řízení.
Z 850 ani náhodou.
Z 850 ani náhodou.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
shodnost řízení u devítek
Buď máš štěstí ty nebo já,ale prozatím se serva lišily jen průměrem tyčí.jarek.krizan píše:Ne rozhodně nejde kombinovat jakýkoli hřeben ze 7xx a 9xx. Mám osobně vyzkoušeno. Je rozdíl v nápravnicích a v rozteči děr na uchycení řízení.
Z 850 ani náhodou.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
shodnost řízení u devítek
Přestavoval jsem e.w.i.n.g.o.v.i jeho US 740 z B230F na B234F a nestačili se divit co všechno bylo třeba vyměnit. Kvůli zavěšení motoru jsme museli vyměnit nápravnici a kvůli tomu i hřeben řízení, protože nám nevycházel dírami na šrouby. Podobně jsem plánoval výměnu svého hřebene na mé 740 z důvodu drobné netěsnosti a opět řízení ze 760 nesedělo roztečemi šroubů. Ovšem má 740 je dovoz Kanada. Nestudoval jsem, souvislosti ale nevím o tom, že by se dělalo jiné řízení pro auta za velkou louží.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé