shodnost řízení u devítek

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#1 shodnost řízení u devítek

Příspěvek od Ondra. »

Potřeboval bych vedět zda z benzínový 97 půjde na naftovou 93 hřeben a případně i servo pumpa, díky :shock:
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#2 shodnost řízení u devítek

Příspěvek od tomasss »

Porovnej vzhled ochrannych gumovych harmonik na kloubech rizeni - jsou ctyri vyrobci, co vyrobce to jina harmonika. Ale myslim ze snad martinopel rikal ze jsou prohoditelny...?
Pumpa netusim, ve vadisu maj cislo stejny...
Naposledy upravil(a) tomasss dne 05 lis 2010 18:50, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#3 shodnost řízení u devítek

Příspěvek od jarek.krizan »

Servo pumpa 100% ne a servohřeben není všude stejný ani v jednom roce výroby u benzínu. Tam budeš muset pod auto a podívat se na typ.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#4 shodnost řízení u devítek

Příspěvek od Sarkasmic »

přehodit můžeš,ale musíš komplet-tj celej hřeben,štouchačky,servo může zůstat...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4733
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#5 shodnost řízení u devítek

Příspěvek od Ondra. »

pokud dobře chápu tak se dá vyměnit ze 700/900 jakejkoliv hřeben a závity na připojení hadic ze servopumpy jsou u všech stejný a na stejným místě???
Z 850 by hřeben asi nešel což?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#6 shodnost řízení u devítek

Příspěvek od jarek.krizan »

Ne rozhodně nejde kombinovat jakýkoli hřeben ze 7xx a 9xx. Mám osobně vyzkoušeno. Je rozdíl v nápravnicích a v rozteči děr na uchycení řízení.
Z 850 ani náhodou.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

GDPR_user

#7 shodnost řízení u devítek

Příspěvek od GDPR_user »

jarek.krizan píše:Ne rozhodně nejde kombinovat jakýkoli hřeben ze 7xx a 9xx. Mám osobně vyzkoušeno. Je rozdíl v nápravnicích a v rozteči děr na uchycení řízení.
Z 850 ani náhodou.
Buď máš štěstí ty nebo já,ale prozatím se serva lišily jen průměrem tyčí.

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#8 shodnost řízení u devítek

Příspěvek od jarek.krizan »

Přestavoval jsem e.w.i.n.g.o.v.i jeho US 740 z B230F na B234F a nestačili se divit co všechno bylo třeba vyměnit. Kvůli zavěšení motoru jsme museli vyměnit nápravnici a kvůli tomu i hřeben řízení, protože nám nevycházel dírami na šrouby. Podobně jsem plánoval výměnu svého hřebene na mé 740 z důvodu drobné netěsnosti a opět řízení ze 760 nesedělo roztečemi šroubů. Ovšem má 740 je dovoz Kanada. Nestudoval jsem, souvislosti ale nevím o tom, že by se dělalo jiné řízení pro auta za velkou louží.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“