shodnost řízení u devítek

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4993
Registrován: 21 roků
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

shodnost řízení u devítek

Příspěvek od Ondra. »

Potřeboval bych vedět zda z benzínový 97 půjde na naftovou 93 hřeben a případně i servo pumpa, díky :shock:
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

shodnost řízení u devítek

Příspěvek od tomasss »

Porovnej vzhled ochrannych gumovych harmonik na kloubech rizeni - jsou ctyri vyrobci, co vyrobce to jina harmonika. Ale myslim ze snad martinopel rikal ze jsou prohoditelny...?
Pumpa netusim, ve vadisu maj cislo stejny...
Naposledy upravil(a) tomasss dne 05 lis 2010 18:50, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2355
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

shodnost řízení u devítek

Příspěvek od jarek.krizan »

Servo pumpa 100% ne a servohřeben není všude stejný ani v jednom roce výroby u benzínu. Tam budeš muset pod auto a podívat se na typ.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

shodnost řízení u devítek

Příspěvek od Sarkasmic »

přehodit můžeš,ale musíš komplet-tj celej hřeben,štouchačky,servo může zůstat...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4993
Registrován: 21 roků
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

shodnost řízení u devítek

Příspěvek od Ondra. »

pokud dobře chápu tak se dá vyměnit ze 700/900 jakejkoliv hřeben a závity na připojení hadic ze servopumpy jsou u všech stejný a na stejným místě???
Z 850 by hřeben asi nešel což?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2355
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

shodnost řízení u devítek

Příspěvek od jarek.krizan »

Ne rozhodně nejde kombinovat jakýkoli hřeben ze 7xx a 9xx. Mám osobně vyzkoušeno. Je rozdíl v nápravnicích a v rozteči děr na uchycení řízení.
Z 850 ani náhodou.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

GDPR_user

shodnost řízení u devítek

Příspěvek od GDPR_user »

jarek.krizan píše:Ne rozhodně nejde kombinovat jakýkoli hřeben ze 7xx a 9xx. Mám osobně vyzkoušeno. Je rozdíl v nápravnicích a v rozteči děr na uchycení řízení.
Z 850 ani náhodou.
Buď máš štěstí ty nebo já,ale prozatím se serva lišily jen průměrem tyčí.

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2355
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

shodnost řízení u devítek

Příspěvek od jarek.krizan »

Přestavoval jsem e.w.i.n.g.o.v.i jeho US 740 z B230F na B234F a nestačili se divit co všechno bylo třeba vyměnit. Kvůli zavěšení motoru jsme museli vyměnit nápravnici a kvůli tomu i hřeben řízení, protože nám nevycházel dírami na šrouby. Podobně jsem plánoval výměnu svého hřebene na mé 740 z důvodu drobné netěsnosti a opět řízení ze 760 nesedělo roztečemi šroubů. Ovšem má 740 je dovoz Kanada. Nestudoval jsem, souvislosti ale nevím o tom, že by se dělalo jiné řízení pro auta za velkou louží.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Zpět na „700 / 900“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé