Sovaja - Volvo 740 GL TD r.v.88
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
#1 Sovaja - Volvo 740 GL TD r.v.88
Ahoj, fotky sice nic moc, ale nedokopu se k lepším za deního světla....takže zatím tohle musí stačit.
Táákže stal jsem se majitelem Volvo 740 GL TD... a teď něco k historii (naštěstí mám většinu papírů k autu ..bohužel až na manuály)...vyrobena v Belgii v roce 1988, prodána v Itáliii téhož roku, kde vydržela až do roku 1992, kdy si jistý čecháček udělal radost a pod stromeček si jí nechal přívézt. Tomu sloužila až do roku 1997, kdy jí zakoupil můj tchán a úspěšně jí používal až do roku 2008, kdy jí vyměnil za Saaba. Dva roky stála na zahradě a jediný její pohyb byl, když se pod ní muselo posekat. Auto jsem si zapůjčil na prázdniny a zamiloval se do něj. Původně jsem snil o Peudeotu 205 1,9GTi, ale tohle auto je bomba....a já změnil názor. Bohužel jsem auto vrátil a než jsem se rozhodl, že si ho definitivně vezmu, tak ho tchán zapůjčil ségře....a opět se potvrdilo, když něco nechceš, půjč to někomu v rodině....o auto se nikdo rok nestaral (dostalo opravdu hodně zabrat), ale za to ho hojně používala celá rodina, aby si nehuntovala své zrezlé VW. Výsledkem bylo, že v nádrži byla asi decka nafty, voda v chladiči nebyla....brzdovku jsem si dolil a odvzdušnil spojku, než jsem mohl s autem vyjet ze dvora, pak jsem vysál humus zevnitř a umyl auto, čímž se opět odhalila bílá barva No a nyní mě tedy čeká práce jí dát zase dohromady. Má najeto něco přes 400 000km. Auto je držák a za celých 10 let byl jediný větší zásah a to výměna hlavy po uvaření a rupnutí...jinak pouze běžný spotřební materiál.
Auto vypadá relativně OK, rezne pouze levý přední lem blatníku...na můj vkus celkem dost, jinak drobný lišej na haubně nad grillem a na zadním víku..klasické záseky po kamínkách, které nikdo neřešil. Spodek jsem ještě neviděl, ale už jsem zahlédl pár slabých míst...kupříkladu na spojnici podběhu a podlahy kabiny...no, zbytek se uvidí až po oloupání asfaltové vrstvy...či co to je. Jinak auto vypadá celkem dobře, startuje na cvrnknutí..i když teď trošku zlobí, zbývá vyměnit totálně zničenej strop (ten mám slíbenej od MartinOpel...bohužel je lehce z ruky ), lehce poničené tapecy od sluníčka (uvidím, možná půjdou opravit), sešít z boku trhlou řidičovu sedačku a možná vyměnit rozpraskanou palubku (pokud bude lepší k dispozici). Zprovoznit opět počítadlo kilometrů, kouknout na palivoměr, který si občas dělá co chce a opravit příšernost typu, že světlo zpátečky je na tlačítko na palubce Jo a taky nějak inteligentně zacvaknout do palubky podomácku udělaný spínač na přižhavení v mrazech.
Zatím jsem vyměnil oba prasklé přední blinkry a taktéž obě prasklá zadní světla..při tom proběhlo pročištění změti drátů v kufru. Proběhla výměna autorádia a instalace k němu. Bude potřeba vyřešit vodu v kufru, není jí moc, ale je tam..a velký zásek (i když zalepený) v předním okně (opět doufám že pomůže MartinOpel-asi až po zimě). Jo a musí se vyvážit kola a udělat geometrie (možná raději kouknout na brzdy), alespoň prozatím, páč to klepe a dost to při brždění jede na stranu.
No to bude asi vše na představení vozu. Vůz mě stál celou lahev rumu. Volvo bude druhý vůz v rodině, kde teď potřebujeme dvě auta, proto bylo pořízeno, jenže než ho dát manželce na ježdění... takže vyfasovala náš Citroen C5 break, což je také moc příjemné auto, ale nemá to kouzlo jako Volvo...
Předem avizuju a rovnou se omlouvám za fůru dotazů které budu mít. Je toho na opravení dost a zaprvé nemám místo kde se v autě šťourat, za druhé nemám moc času a za třetí to ani moc neumím, takže na mě musíte polopatě
díky všem a mějte
Táákže stal jsem se majitelem Volvo 740 GL TD... a teď něco k historii (naštěstí mám většinu papírů k autu ..bohužel až na manuály)...vyrobena v Belgii v roce 1988, prodána v Itáliii téhož roku, kde vydržela až do roku 1992, kdy si jistý čecháček udělal radost a pod stromeček si jí nechal přívézt. Tomu sloužila až do roku 1997, kdy jí zakoupil můj tchán a úspěšně jí používal až do roku 2008, kdy jí vyměnil za Saaba. Dva roky stála na zahradě a jediný její pohyb byl, když se pod ní muselo posekat. Auto jsem si zapůjčil na prázdniny a zamiloval se do něj. Původně jsem snil o Peudeotu 205 1,9GTi, ale tohle auto je bomba....a já změnil názor. Bohužel jsem auto vrátil a než jsem se rozhodl, že si ho definitivně vezmu, tak ho tchán zapůjčil ségře....a opět se potvrdilo, když něco nechceš, půjč to někomu v rodině....o auto se nikdo rok nestaral (dostalo opravdu hodně zabrat), ale za to ho hojně používala celá rodina, aby si nehuntovala své zrezlé VW. Výsledkem bylo, že v nádrži byla asi decka nafty, voda v chladiči nebyla....brzdovku jsem si dolil a odvzdušnil spojku, než jsem mohl s autem vyjet ze dvora, pak jsem vysál humus zevnitř a umyl auto, čímž se opět odhalila bílá barva No a nyní mě tedy čeká práce jí dát zase dohromady. Má najeto něco přes 400 000km. Auto je držák a za celých 10 let byl jediný větší zásah a to výměna hlavy po uvaření a rupnutí...jinak pouze běžný spotřební materiál.
Auto vypadá relativně OK, rezne pouze levý přední lem blatníku...na můj vkus celkem dost, jinak drobný lišej na haubně nad grillem a na zadním víku..klasické záseky po kamínkách, které nikdo neřešil. Spodek jsem ještě neviděl, ale už jsem zahlédl pár slabých míst...kupříkladu na spojnici podběhu a podlahy kabiny...no, zbytek se uvidí až po oloupání asfaltové vrstvy...či co to je. Jinak auto vypadá celkem dobře, startuje na cvrnknutí..i když teď trošku zlobí, zbývá vyměnit totálně zničenej strop (ten mám slíbenej od MartinOpel...bohužel je lehce z ruky ), lehce poničené tapecy od sluníčka (uvidím, možná půjdou opravit), sešít z boku trhlou řidičovu sedačku a možná vyměnit rozpraskanou palubku (pokud bude lepší k dispozici). Zprovoznit opět počítadlo kilometrů, kouknout na palivoměr, který si občas dělá co chce a opravit příšernost typu, že světlo zpátečky je na tlačítko na palubce Jo a taky nějak inteligentně zacvaknout do palubky podomácku udělaný spínač na přižhavení v mrazech.
Zatím jsem vyměnil oba prasklé přední blinkry a taktéž obě prasklá zadní světla..při tom proběhlo pročištění změti drátů v kufru. Proběhla výměna autorádia a instalace k němu. Bude potřeba vyřešit vodu v kufru, není jí moc, ale je tam..a velký zásek (i když zalepený) v předním okně (opět doufám že pomůže MartinOpel-asi až po zimě). Jo a musí se vyvážit kola a udělat geometrie (možná raději kouknout na brzdy), alespoň prozatím, páč to klepe a dost to při brždění jede na stranu.
No to bude asi vše na představení vozu. Vůz mě stál celou lahev rumu. Volvo bude druhý vůz v rodině, kde teď potřebujeme dvě auta, proto bylo pořízeno, jenže než ho dát manželce na ježdění... takže vyfasovala náš Citroen C5 break, což je také moc příjemné auto, ale nemá to kouzlo jako Volvo...
Předem avizuju a rovnou se omlouvám za fůru dotazů které budu mít. Je toho na opravení dost a zaprvé nemám místo kde se v autě šťourat, za druhé nemám moc času a za třetí to ani moc neumím, takže na mě musíte polopatě
díky všem a mějte
- Přílohy
-
- IMAG0032.jpg (31.61 KiB) Zobrazeno 2088 x
-
- IMAG0018.jpg (40.34 KiB) Zobrazeno 2088 x
-
- IMAG0026.jpg (89.61 KiB) Zobrazeno 2088 x
-
- IMAG0015.jpg (59.12 KiB) Zobrazeno 2088 x
_________________
Volvo 744, D24TIC, M46, 85kW, 1988, klima, el. okna, el. šíbr, polokůže, tažné
Volvo 744, D24TIC, M46, 85kW, 1988, klima, el. okna, el. šíbr, polokůže, tažné
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5785
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#2 Sovaja - Volvo 740 GL TD r.v.88
blahopřeji a drž se
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#3 Sovaja - Volvo 740 GL TD r.v.88
Pěkná Ervínovka
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#4 Sovaja - Volvo 740 GL TD r.v.88
Hezký auto a moc fajn čtení
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 210
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
#5 Sovaja - Volvo 740 GL TD r.v.88
Krasne auto i cteni. Preji trpelivost pri opravach a at dela krabice radost.
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#6 Sovaja - Volvo 740 GL TD r.v.88
gratuluji a držím palce při obnově vozu
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 461
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
#7 Sovaja - Volvo 740 GL TD r.v.88
hezké vyprávění ,.před 3 měsíci jem měl ten samej problém ,..koupil jem si taky krabycáky kerej rok stál ,.. ja už jem teda trochu věcí udělal a řešil jsem i tu vodu v kufru ,.. ja to měl l ti že se ucpali prutoky na zadním okně u spodní lišty a pak ta voda než aby protekla oaodtekla tak přelital lištu a těsnení v kufru to neudrželo a tadá je voda v kufru ,.. ted vyčistlil jsem oddělánim lištu ale furt to nělaj nebylo ono tak jem si lehnul do kufru a zavřel a tam kde to prosvitalo tam jsem dal pěnovej pasek na těsnení dveří ... tak asi tak abych ti torchu pomohl..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#8 Sovaja - Volvo 740 GL TD r.v.88
Bílá klasická sedmička, gratuluji ať je nás víc. V bílé je nejhezčí.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#9 Sovaja - Volvo 740 GL TD r.v.88
fakt hezká! Gratuluji!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5785
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#10 Sovaja - Volvo 740 GL TD r.v.88
no fakt je na čase udělat ten sedmovej sraz,jsem velice rád že se pěkně rozmnožujem
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 396
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
#11 Sovaja - Volvo 740 GL TD r.v.88
A to ještě nevíš jednu novinku Zdenku
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5785
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#12 Sovaja - Volvo 740 GL TD r.v.88
to vidím v podpisu tak se pochlublookens píše:A to ještě nevíš jednu novinku Zdenku
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 181 Odpovědi
- 16330 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci
-
- 13 Odpovědi
- 1154 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 4 Odpovědi
- 1059 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Hamersky
-
- 2 Odpovědi
- 1491 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od 3m3
-
- 3 Odpovědi
- 1198 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej