Punkexploited píše:Dva Francouzi se nehorázně ožrali.
A jeden z nich říká: "Pojď, uděláme nějakou strašnou pi*ovinu!"
Tak šli a vymysleli Renault.
AUDI vymyslelo pohon všech čtyř kol, tak si to dalo do znaku.
RENAULT nevymyslel nic, tak si to taky dal do znaku.
Francouzi neumí válčit (ano, jsou prakticky jediná země která porazila sama sebe). Renault nikdy moc neuměl auta s naftou, ale za řízení R19 16v, Clio Williams, Clio 3.0 V6 nebo Megane RS se stydět nikdy nebudu. Vždycky mi přijde, ze tyhle fóry na Renault vymýšlejí vypatlánci v Audi, co na Ringu dostanou na prdel třeba právě od Megane RS
No nevím co by dělal megan rs proti nějaké RS audi ))
_________________ Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
danki píše:
7:54.36 Renault Mégane RS 275 Trophy-R
Tohle celkem sleduju a Renault to s tou radikalizací auta dost hrotí. Čekám kdy někdo udělá limitovanou sérii jednomístnýho hatchbacku, objede s ním kolo a bude z toho další rekord sériovýho hot hatche....pak už ale nepůjde nicmoc sundavat.
Právěže díky tomu, že tohodle závoďáku nasekali sérii, je to tím pádem sériovej hatchback . A to celý proto, že Rencek potřeboval nutně pondat Seat, jelikož nic moc jinýho na čem by budoval image kromě kapesních sporťáků k dispozici nemá, už dokonce ani ty jejich nejbezpečnější auta moc netlačí...I v blbých sprintech, kde můžete mít upravený takřka cokoli je pravidlo, že musíte mít všechny sedačky a skleněný vokna, jinak šup do speciálů.
Je ale pravda že ty sportovní verze Renaultů než nedávno vyfasovaly <> přes celej předek něco do sebe měly.
Je to produkčné auto...
Tu máš civilnejší verziu 8:07.97 Renault Mégane RS Trophy, furt rychlejší jak audi rs.
Ináč aj 350Z má vzadu výstuhu a je to sériovka.
A co sa týka <>, tak moc ich nemosím, ale clio rs a mégan rs sú jedny z najlepších predokolek široko daleko.
No a aby sme nebyli furt offtopic, tak:
Dójde záhorák do bordelu a pýta sa:
-Honíte tu kokotú?
-Áno honíme.
-Tak si mňa chycte
Ani já nejsem antirenolťák, kdysi jsem měl patnáctek plný dvůr. Akorát sou ty auta fakt vyhroceny kvůli jednomu cíli. O výztuhu mi nejde, spíš o absenci zadních sicen. Zetko je dvoumístné od základu.
Když je auto dobré, tak se to musí uznat, a ty rencky jsou povedený, o tom žádná, sportovní modely jim vždyckzy šli.
Našla jsem u manžela v telefonu kontakt "bezplatnýsex". Nevydržela jsem a zavolala tam. Když zazvonil můj vlastní mobil, skoro jsem dostala infarkt. Debil jeden.
dali píše:I v blbých sprintech, kde můžete mít upravený takřka cokoli je pravidlo, že musíte mít všechny sedačky a skleněný vokna, jinak šup do speciálů.
Syn jezdí závody slalom a rallysprint, a kvůli vyndaným zadním sedačkám ho dali do speciálů s jinak absolutně sériovým autem.
Mladý námořník přijde za kapitánem a ptá se:
"Pane kapitáne, jak to, že i když všichni kouříme ten samý tabák, tak
ten váš je stejně nejlepší?"
"Víš, synku, to si do něj musíš přimíchat pár chlupů z lůna mladé dívky,
až potom je to ono..."
Za pár dní přijde ten námořník opět za kapitánem:
"Pane kapitáne vyzkoušel jsem to, ale pořád ještě to není ono."
Podá kapitánovi dýmku, on si ji znalecky prohlédne, vezme do úst,
párkrát potáhne, znalecky poválí kouř v puse a pak říká:
"Trháš moc blízko u prdele..."
_________________ Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
U toho druhého videa mají zřejmě upravený vozík,protože tyto Toyoty nemají dvoucestnou pístnici pro zdvih.
a ted prosím česky? nevim jaka dvoucestna ale vidim že to zvedne bednu pak to zase dáva dolu když ho zdvihá a když ho zase skláda tak se zase opíra o vidle asi aby nepřepad a přitom je synchroně davaji dolu a nahoru... takhle to na mě pusobí...
_________________ Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Ekky píše:
a ted prosím česky? nevim jaka dvoucestna ale vidim že to zvedne bednu pak to zase dáva dolu když ho zdvihá a když ho zase skláda tak se zase opíra o vidle asi aby nepřepad a přitom je synchroně davaji dolu a nahoru... takhle to na mě pusobí...
Většina vozíků umí pouze zvedat,dolů se břemeno a vidle spouští vlastní vahou,tím že se otevře ventil.Na to,aby mohl dělat to co dělal by potřebovali pístnici,která umí tlačit i dolů,což je většinou u vozíku zbytečné.