Vtípky a srandičky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
Vtípky a srandičky
Tak asi takhle, tu škodovku jsem zde postnul z důvodu že pro mě je to přemrštěná cena kterou bych v životě za to nedal a to z důvodu, že se mi to vůbec nelíbí a nejsem fanouškem Škodovky.
Nezpochybňuji že to nějakou historickou cenu má pro nějakého fandu ale ne pro mě, proto jsem to dal do vtípků. Jsem přesvědčenej že nikdo z vás by si to nekoupil, nebo se pletu?
Nezpochybňuji že to nějakou historickou cenu má pro nějakého fandu ale ne pro mě, proto jsem to dal do vtípků. Jsem přesvědčenej že nikdo z vás by si to nekoupil, nebo se pletu?
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvky: 298
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: ♥ Slovensko ♥
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13870
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
x 1
Vtípky a srandičky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13870
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
x 1
Vtípky a srandičky
Sice je to trošíčku (
) proti pravidlům fóra (kdyžtak ať to někdo smaže), ale myslím, že je to trefné:

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2395
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Rudice/BK
Vtípky a srandičky
Já se ještě vrátím k tomu rapidu. Nechci se bavit o jeho hodnotě. Ale to auto měli sešrotovat hned ve fabrice. Vlastně, vůbec nejlíp by tehdy udělali, aby ve všech těk škodovkách montážní linka končila šroťákem. A byl by klid. Takových keplů nadělaných.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2379
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Vtípky a srandičky
Jo a všichni by chodili pěšky, protože žigulíky byly jednak drahé a jednak po známosti a lidi byli rádi i za trabanta, nebo čento.mr1 píše:Já se ještě vrátím k tomu rapidu. Nechci se bavit o jeho hodnotě. Ale to auto měli sešrotovat hned ve fabrice. Vlastně, vůbec nejlíp by tehdy udělali, aby ve všech těk škodovkách montážní linka končila šroťákem. A byl by klid. Takových keplů nadělaných.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 700
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
Vtípky a srandičky
Jen přidám něco ohledně rapidu. Před 12 lety dělal brigádu v docela profláknutém autobazaru Dubská v Teplicích a tam jedno Rapida Kabrio měli od MTX v hnědé barvě dovezeného z Německa v nic moc stavu a za tenkrát 130tis kč a to auto tam stálo asi 14 dní a někdo ho koupil. Docela jsme se divili, že za to někdo mohl dát tolik peněz. Ale je fakt, že je to rarita i když divná.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12547
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Vtípky a srandičky
s tim šrotovánim: poměrně zajímavej dobovej fakt byl, že ojetá auta byla dražší než nová. V tý době prostě nic jinýho nebylo a to že škodovku udusili komouši s centrálnim plánovánim, to prostě tak bylo a už se s tim nic nenadělá. Když si člověk projede ty nápady, který projektanti měli a všechno šlo k ledu, tak by plakal. Holt doba byla zlá a kecy o šrotování mi přijdou dost nefér. Asi jako kdyby ti někdo dal stavět baráky z hadrů a papíru pak ti nadával, že to nedrží.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2395
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Rudice/BK
Vtípky a srandičky
Já neposuzuji lidi, co to dělali, nebo mohli ovlivnit její výrobu. To je mě buřt. Ale škodovka od tisícovky po fanouše (možná včetně, alespoň MY 93 mínus) prostě byl odpad. Kdo s tím musel jezdit, uzná, že to bylo naprostý utrpení zasahující až do morku kosti. Žigul a vlastně kdejaká pitomá zastava - to byla jiná liga. Ten hukot škodovky
brzdy pod lehkým předkem (na štěrku konečná), stejně tak řízení, motor o tom se snad ani nebudem bavit... A když si vzpomenu, jak se to musel ráno nakopávat: ráno si dát čtvrt hodiny navíc - nejdřiv zapalovačem nažhavit klíč, postupně rozmrazit zámek, pak přes desku vypáčit svoje dveře, abych mohl složitým zalomením ruky zkusit otevří zadní dveře - kterým sem musep opět vypáčit, abych se dostal na páčku kapoty toho co v MB označovali jako motor, tam nacepovat... pak zamlatít kapotu nazpět, pak asi na popatnáctý zavřít zamrzlý dveře - kde zámek odmítal vracet, pak sitič, a pokusit se startovat... asi na čtvrtý, hlavně nepouštět spojku, páč by to hned zdechlo. Proto nechat chvilku kadlat, a pokoušet se rozjíždět. Kde vyloženě pod plynem a lehounce pouštět spojku... páč všech těch ohromujících 33kW nebo kolik to mělo, nedokázalo za studena tu kraxnu rozhejbat. Měl jsem ty hujdy dvě (a postupně asi pět motorů), a pak sem byl rád, že sem podědil žigula. Sice to nebyl žádný zázrak, a normálně to jezdilo, normálně to topilo, v létě chladilo... žigů jsem taky projel pár, v různém stádiu rozkladu, a všechno to bylo stokrát lepší než všechny ty keply z MB.

-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2379
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Vtípky a srandičky
Je to na jiné téma, ale škodovek jsem měl taky pár od Octavie kombi ze 64, přes 1000 MB až po 130. Jasně všechno to bylo DODO, ale tehdy se to tak dělalo.
Prostě pokud byl člověk šikovnější, domontoval si topení, povyměňoval mizerné díly z výroby za kvalitnější od MTX, nebo od AVONU a pak už kromě jiného problémy se starty nebyly. Existovaly podrobné návody jak ze seriového výrobku udělat auto. Tisícovka byla tišší jak žigulík a stotřicítka byla spolehlivější. Za 7 let co jsme ji měli, tak akorát jednou praskla struna plynu a jednou odešlo těsnění na karburátoru. Je pravda, že člověk se autu musel věnovat a neustále o něho pečovat, ale pak zase na oplátku spolehlivě sloužilo. Ani zámky dveří a dveře samotné nepřimrzaly pokud člověk věděl jak na to. Tehdy mnohem víc platilo : jak ty k autu, tak auto k tobě a bylo úplně jedno co to bylo za značku. Samozřejmě šlo o auta dostupné na československém trhu.
Tohle je ale debata, na kterou se dá napsat mnoho a určitě sem nepatří.
Prostě pokud byl člověk šikovnější, domontoval si topení, povyměňoval mizerné díly z výroby za kvalitnější od MTX, nebo od AVONU a pak už kromě jiného problémy se starty nebyly. Existovaly podrobné návody jak ze seriového výrobku udělat auto. Tisícovka byla tišší jak žigulík a stotřicítka byla spolehlivější. Za 7 let co jsme ji měli, tak akorát jednou praskla struna plynu a jednou odešlo těsnění na karburátoru. Je pravda, že člověk se autu musel věnovat a neustále o něho pečovat, ale pak zase na oplátku spolehlivě sloužilo. Ani zámky dveří a dveře samotné nepřimrzaly pokud člověk věděl jak na to. Tehdy mnohem víc platilo : jak ty k autu, tak auto k tobě a bylo úplně jedno co to bylo za značku. Samozřejmě šlo o auta dostupné na československém trhu.
Tohle je ale debata, na kterou se dá napsat mnoho a určitě sem nepatří.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12547
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Vtípky a srandičky
mr1: dveře, zámky a ztuhlej olej v převodovce je vizitka tvoje, nikoliv auta 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2395
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Rudice/BK
Vtípky a srandičky
Možná že máš i trochu pravdu. Ale nezlob se na mě, já tohle u jiných krámů neřešil. Ten žigul tohle opravdu nepotřeboval. A že byla škodovka tišší? No, tisícovka měla takoveý divoký vzdušný hukot. Ten mě ale až tak nevadil. Mě doslova dělalo ale zle na hlavu, takový ten dunivý zvuk, a ještě zezadu. Jako a fakt to nepřirovnávejte ke sporťáku
, žigul byl spolehlivý naprosto. Já s ním teda najel necelým padesát tisíc z jedním, a 35 z druhým. Ale oboje bez poruchy. Hnilo to stejně.

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12547
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Vtípky a srandičky
200g písku do zadního nosníku motoru 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Vtípky a srandičky
Dobre se mu to tam sklada 

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Nižbor
Vtípky a srandičky
Podběhy dostávaj dost zahulit...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 4086
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Vtípky a srandičky
Jeden v angličtině, co mě celkem pobavil:
A bus stops and two Italian men get on. They sit down and engage in an animated conversation. The lady sitting behind them ignored them at first, but her attention is galvanised when she hears one of the men say the following:
"Emma come first. Den I come. Den two asses come together. I come once-a-more. Two asses, they come together again. I come again and pee twice. Den I come one lasta time."
"You foul-mouthed sex obsessed swine," retorted the lady indignantly.
"In this country... we don't speak aloud in public places about our sex lives" ...
"Hey, coola down lady," said the man. "Who talkin' abouta sexa? I'm justa tellin' my frienda how to spella 'Mississippi'.
A bus stops and two Italian men get on. They sit down and engage in an animated conversation. The lady sitting behind them ignored them at first, but her attention is galvanised when she hears one of the men say the following:
"Emma come first. Den I come. Den two asses come together. I come once-a-more. Two asses, they come together again. I come again and pee twice. Den I come one lasta time."
"You foul-mouthed sex obsessed swine," retorted the lady indignantly.
"In this country... we don't speak aloud in public places about our sex lives" ...
"Hey, coola down lady," said the man. "Who talkin' abouta sexa? I'm justa tellin' my frienda how to spella 'Mississippi'.
-
Offline
- Příspěvky: 1459
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Vtípky a srandičky
to mi připomíná následujícídali píše:Jeden v angličtině, co mě celkem pobavil:

_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 3190
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Vtípky a srandičky
dali, ten byl dobrej ! 

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slezsko
- Vůz: bylo:V40
Vtípky a srandičky
Ambiciózní manažer se po dlouhé době rozhodl jet na dovolenou na Karibské ostrovy. Během plavby přišel hurikán a celou loď smetl do moře, jen on jediný se zachránil a ocitl se sám na opuštěném ostrově. Čtyři měsíce jedl jen kokosové ořechy a spal na pláži a žádostivě se díval na moře, kdy se objeví nějaká loď.
Jednoho dne zpozoroval, jak se po říčce blíží malý člun s nádhernou ženou.
„Kdo jsi? Jak jsi se sem dostala? "
"Byla jsem na té samé lodi jako ty a ztroskotala jsem na opačné straně ostrova.“
„No to si měla štěstí, že se ti zachránil člun.“
„Nezachránil, ten jsem si vyrobila.“
„Prosím?“
„No, vždyť je tu všude okolo bambus a třtina…“
„Ale kde jsi vzala nářadí?!“
„Z kamenu jsem si vyrobila nástroje a použila jsem je i na stavbu chatky. A ty spíš kde?“
„Celé 4 měsíce na pláži.“ zahanbeně přiznal manažer.
„Tak pojď ke mne na návštěvu…“
Doplaví se k její chatce a žena říká: " V prvním patře máš holicí strojek a i sprchu… „
Manažer je úplně hotový, už se na nic neptá, vyběhne do patra a tam je holicí strojek z nabroušené kosti nějakého zvířete a říká si: "Tato žena je neuvěřitelná. Co bude dál??
Sejde dolů a tam už ho čeká žena, v ruce láhev vína, na sobe jen nějaký ten fíkový list… přitulí se k němu a říká: "Jsme už tak dlouho pryč od domova… a celý ten čas jsi byl tak sám. Jsem si jistá, že je něco, co by si právě teď chtěl dělat… něco,co jsi nedělal už dlouhé měsíce…?
Manažer nevěří vlastním uším a povídá: "Chceš mi říct, že si odsud můžu zkontrolovat emaily?“
Jednoho dne zpozoroval, jak se po říčce blíží malý člun s nádhernou ženou.
„Kdo jsi? Jak jsi se sem dostala? "
"Byla jsem na té samé lodi jako ty a ztroskotala jsem na opačné straně ostrova.“
„No to si měla štěstí, že se ti zachránil člun.“
„Nezachránil, ten jsem si vyrobila.“
„Prosím?“
„No, vždyť je tu všude okolo bambus a třtina…“
„Ale kde jsi vzala nářadí?!“
„Z kamenu jsem si vyrobila nástroje a použila jsem je i na stavbu chatky. A ty spíš kde?“
„Celé 4 měsíce na pláži.“ zahanbeně přiznal manažer.
„Tak pojď ke mne na návštěvu…“
Doplaví se k její chatce a žena říká: " V prvním patře máš holicí strojek a i sprchu… „
Manažer je úplně hotový, už se na nic neptá, vyběhne do patra a tam je holicí strojek z nabroušené kosti nějakého zvířete a říká si: "Tato žena je neuvěřitelná. Co bude dál??
Sejde dolů a tam už ho čeká žena, v ruce láhev vína, na sobe jen nějaký ten fíkový list… přitulí se k němu a říká: "Jsme už tak dlouho pryč od domova… a celý ten čas jsi byl tak sám. Jsem si jistá, že je něco, co by si právě teď chtěl dělat… něco,co jsi nedělal už dlouhé měsíce…?
Manažer nevěří vlastním uším a povídá: "Chceš mi říct, že si odsud můžu zkontrolovat emaily?“
-
Offline
- Příspěvky: 633
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
Vtípky a srandičky
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9952
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Vtípky a srandičky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 95
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slezsko
- Vůz: bylo:V40
-
Offline
- Příspěvky: 76
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 298
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: ♥ Slovensko ♥
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé