Vtípky a srandičky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#3376 Vtípky a srandičky
něco přidám,
osazenstvo z velkoměsta . . .sím o prominutí
http://www.cilichili.cz/clanky/prakticka-rukovet-prazaka-na-morave-948.html
a toto je ještě lepší
http://www.cilichili.cz/clanky/27-duvodu-proc-to-maji-holky-lepsi-1011.html
osazenstvo z velkoměsta . . .sím o prominutí
http://www.cilichili.cz/clanky/prakticka-rukovet-prazaka-na-morave-948.html
a toto je ještě lepší
http://www.cilichili.cz/clanky/27-duvodu-proc-to-maji-holky-lepsi-1011.html
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
#3377 Vtípky a srandičky
No, já to teda řeknu narovinu. I kdyby to bylo pozlacený, a třeba poblitý samotný Aštarem Šeranem, tak je to furt hnusná škodovka. Navíc, ať je to udělaný třeba v samotné M.B., je to značně odfláknutý. A i kdyby teda jako nebylo, a bylo to třeba na úrovni prního plátěnýho golfa, kterej je o desítky let starší, tak je to pořád jenom nezajímavá škodovka, která se navíc bude kroutit jak prase. Kroutí se i E30 M3. A to je jiný kafe!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 129
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#3378 Vtípky a srandičky
Promiň, ale tohle je pro hodnotu potenciálního veterána naprosto irelevantnímr1 píše:pořád je to jenom poloamatérsky upravená tisícovka, s novější kastlí a eMkovým spodkem. To je vše. Tam se od 1000 přes stovku, užovky a eMka nic nezměnilo. Vývoj=nula. Převratný byl fanouš. Který měl ovšem s MB vyjíždět tak někdy v osmdesátým.
Třeba takový Ferrari 250GTO bylo se svojí zadní tuhou nápravu na svojí dobu zastaralý a nikdo ho nechtěl kupovat a dneska je z něj nejdražší veterán co se kdy prodal.
#3379 Vtípky a srandičky
Přesně jak píše Dali u veteránů jsou naprosto jiné hodnoty,než jízdní vlastnosti.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#3380 Vtípky a srandičky
Tak asi takhle, tu škodovku jsem zde postnul z důvodu že pro mě je to přemrštěná cena kterou bych v životě za to nedal a to z důvodu, že se mi to vůbec nelíbí a nejsem fanouškem Škodovky.
Nezpochybňuji že to nějakou historickou cenu má pro nějakého fandu ale ne pro mě, proto jsem to dal do vtípků. Jsem přesvědčenej že nikdo z vás by si to nekoupil, nebo se pletu?
Nezpochybňuji že to nějakou historickou cenu má pro nějakého fandu ale ne pro mě, proto jsem to dal do vtípků. Jsem přesvědčenej že nikdo z vás by si to nekoupil, nebo se pletu?
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 301
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: ♥ Slovensko ♥
#3381 Vtípky a srandičky
poistne udalosti :
- Přílohy
-
- 207710_233398216795178_875396063_n.jpg (54.93 KiB) Zobrazeno 505 x
-
- 59938_233398203461846_1338161834_n.jpg (55.84 KiB) Zobrazeno 505 x
-
- 46091_233398186795181_564983579_n.jpg (52.02 KiB) Zobrazeno 505 x
-
- 46090_233398270128506_862976177_n.jpg (79.13 KiB) Zobrazeno 508 x
_________________
je : new Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: S60 D5 2004, skvelé vozidlo......
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
je : new Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: S60 D5 2004, skvelé vozidlo......
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 762
- Příspěvky: 13057
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3383 Vtípky a srandičky
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 762
- Příspěvky: 13057
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3384 Vtípky a srandičky
Sice je to trošíčku ( ) proti pravidlům fóra (kdyžtak ať to někdo smaže), ale myslím, že je to trefné:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#3385 Vtípky a srandičky
Já se ještě vrátím k tomu rapidu. Nechci se bavit o jeho hodnotě. Ale to auto měli sešrotovat hned ve fabrice. Vlastně, vůbec nejlíp by tehdy udělali, aby ve všech těk škodovkách montážní linka končila šroťákem. A byl by klid. Takových keplů nadělaných.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#3386 Vtípky a srandičky
Jo a všichni by chodili pěšky, protože žigulíky byly jednak drahé a jednak po známosti a lidi byli rádi i za trabanta, nebo čento.mr1 píše:Já se ještě vrátím k tomu rapidu. Nechci se bavit o jeho hodnotě. Ale to auto měli sešrotovat hned ve fabrice. Vlastně, vůbec nejlíp by tehdy udělali, aby ve všech těk škodovkách montážní linka končila šroťákem. A byl by klid. Takových keplů nadělaných.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 31
- Příspěvky: 663
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
#3387 Vtípky a srandičky
Jen přidám něco ohledně rapidu. Před 12 lety dělal brigádu v docela profláknutém autobazaru Dubská v Teplicích a tam jedno Rapida Kabrio měli od MTX v hnědé barvě dovezeného z Německa v nic moc stavu a za tenkrát 130tis kč a to auto tam stálo asi 14 dní a někdo ho koupil. Docela jsme se divili, že za to někdo mohl dát tolik peněz. Ale je fakt, že je to rarita i když divná.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 494
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3388 Vtípky a srandičky
s tim šrotovánim: poměrně zajímavej dobovej fakt byl, že ojetá auta byla dražší než nová. V tý době prostě nic jinýho nebylo a to že škodovku udusili komouši s centrálnim plánovánim, to prostě tak bylo a už se s tim nic nenadělá. Když si člověk projede ty nápady, který projektanti měli a všechno šlo k ledu, tak by plakal. Holt doba byla zlá a kecy o šrotování mi přijdou dost nefér. Asi jako kdyby ti někdo dal stavět baráky z hadrů a papíru pak ti nadával, že to nedrží.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#3389 Vtípky a srandičky
Já neposuzuji lidi, co to dělali, nebo mohli ovlivnit její výrobu. To je mě buřt. Ale škodovka od tisícovky po fanouše (možná včetně, alespoň MY 93 mínus) prostě byl odpad. Kdo s tím musel jezdit, uzná, že to bylo naprostý utrpení zasahující až do morku kosti. Žigul a vlastně kdejaká pitomá zastava - to byla jiná liga. Ten hukot škodovky brzdy pod lehkým předkem (na štěrku konečná), stejně tak řízení, motor o tom se snad ani nebudem bavit... A když si vzpomenu, jak se to musel ráno nakopávat: ráno si dát čtvrt hodiny navíc - nejdřiv zapalovačem nažhavit klíč, postupně rozmrazit zámek, pak přes desku vypáčit svoje dveře, abych mohl složitým zalomením ruky zkusit otevří zadní dveře - kterým sem musep opět vypáčit, abych se dostal na páčku kapoty toho co v MB označovali jako motor, tam nacepovat... pak zamlatít kapotu nazpět, pak asi na popatnáctý zavřít zamrzlý dveře - kde zámek odmítal vracet, pak sitič, a pokusit se startovat... asi na čtvrtý, hlavně nepouštět spojku, páč by to hned zdechlo. Proto nechat chvilku kadlat, a pokoušet se rozjíždět. Kde vyloženě pod plynem a lehounce pouštět spojku... páč všech těch ohromujících 33kW nebo kolik to mělo, nedokázalo za studena tu kraxnu rozhejbat. Měl jsem ty hujdy dvě (a postupně asi pět motorů), a pak sem byl rád, že sem podědil žigula. Sice to nebyl žádný zázrak, a normálně to jezdilo, normálně to topilo, v létě chladilo... žigů jsem taky projel pár, v různém stádiu rozkladu, a všechno to bylo stokrát lepší než všechny ty keply z MB.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 67
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#3390 Vtípky a srandičky
Je to na jiné téma, ale škodovek jsem měl taky pár od Octavie kombi ze 64, přes 1000 MB až po 130. Jasně všechno to bylo DODO, ale tehdy se to tak dělalo.
Prostě pokud byl člověk šikovnější, domontoval si topení, povyměňoval mizerné díly z výroby za kvalitnější od MTX, nebo od AVONU a pak už kromě jiného problémy se starty nebyly. Existovaly podrobné návody jak ze seriového výrobku udělat auto. Tisícovka byla tišší jak žigulík a stotřicítka byla spolehlivější. Za 7 let co jsme ji měli, tak akorát jednou praskla struna plynu a jednou odešlo těsnění na karburátoru. Je pravda, že člověk se autu musel věnovat a neustále o něho pečovat, ale pak zase na oplátku spolehlivě sloužilo. Ani zámky dveří a dveře samotné nepřimrzaly pokud člověk věděl jak na to. Tehdy mnohem víc platilo : jak ty k autu, tak auto k tobě a bylo úplně jedno co to bylo za značku. Samozřejmě šlo o auta dostupné na československém trhu.
Tohle je ale debata, na kterou se dá napsat mnoho a určitě sem nepatří.
Prostě pokud byl člověk šikovnější, domontoval si topení, povyměňoval mizerné díly z výroby za kvalitnější od MTX, nebo od AVONU a pak už kromě jiného problémy se starty nebyly. Existovaly podrobné návody jak ze seriového výrobku udělat auto. Tisícovka byla tišší jak žigulík a stotřicítka byla spolehlivější. Za 7 let co jsme ji měli, tak akorát jednou praskla struna plynu a jednou odešlo těsnění na karburátoru. Je pravda, že člověk se autu musel věnovat a neustále o něho pečovat, ale pak zase na oplátku spolehlivě sloužilo. Ani zámky dveří a dveře samotné nepřimrzaly pokud člověk věděl jak na to. Tehdy mnohem víc platilo : jak ty k autu, tak auto k tobě a bylo úplně jedno co to bylo za značku. Samozřejmě šlo o auta dostupné na československém trhu.
Tohle je ale debata, na kterou se dá napsat mnoho a určitě sem nepatří.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 494
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3391 Vtípky a srandičky
mr1: dveře, zámky a ztuhlej olej v převodovce je vizitka tvoje, nikoliv auta
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#3392 Vtípky a srandičky
Možná že máš i trochu pravdu. Ale nezlob se na mě, já tohle u jiných krámů neřešil. Ten žigul tohle opravdu nepotřeboval. A že byla škodovka tišší? No, tisícovka měla takoveý divoký vzdušný hukot. Ten mě ale až tak nevadil. Mě doslova dělalo ale zle na hlavu, takový ten dunivý zvuk, a ještě zezadu. Jako a fakt to nepřirovnávejte ke sporťáku , žigul byl spolehlivý naprosto. Já s ním teda najel necelým padesát tisíc z jedním, a 35 z druhým. Ale oboje bez poruchy. Hnilo to stejně.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 494
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#3393 Vtípky a srandičky
200g písku do zadního nosníku motoru
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 59
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#3394 Vtípky a srandičky
Dobre se mu to tam sklada
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
#3395 Vtípky a srandičky
Podběhy dostávaj dost zahulit...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 129
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#3396 Vtípky a srandičky
Jeden v angličtině, co mě celkem pobavil:
A bus stops and two Italian men get on. They sit down and engage in an animated conversation. The lady sitting behind them ignored them at first, but her attention is galvanised when she hears one of the men say the following:
"Emma come first. Den I come. Den two asses come together. I come once-a-more. Two asses, they come together again. I come again and pee twice. Den I come one lasta time."
"You foul-mouthed sex obsessed swine," retorted the lady indignantly.
"In this country... we don't speak aloud in public places about our sex lives" ...
"Hey, coola down lady," said the man. "Who talkin' abouta sexa? I'm justa tellin' my frienda how to spella 'Mississippi'.
A bus stops and two Italian men get on. They sit down and engage in an animated conversation. The lady sitting behind them ignored them at first, but her attention is galvanised when she hears one of the men say the following:
"Emma come first. Den I come. Den two asses come together. I come once-a-more. Two asses, they come together again. I come again and pee twice. Den I come one lasta time."
"You foul-mouthed sex obsessed swine," retorted the lady indignantly.
"In this country... we don't speak aloud in public places about our sex lives" ...
"Hey, coola down lady," said the man. "Who talkin' abouta sexa? I'm justa tellin' my frienda how to spella 'Mississippi'.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 71
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#3397 Vtípky a srandičky
to mi připomíná následujícídali píše:Jeden v angličtině, co mě celkem pobavil:
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#3398 Vtípky a srandičky
dali, ten byl dobrej !
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 95
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Vůz: bylo:V40
- Bydliště: Slezsko
#3399 Vtípky a srandičky
Ambiciózní manažer se po dlouhé době rozhodl jet na dovolenou na Karibské ostrovy. Během plavby přišel hurikán a celou loď smetl do moře, jen on jediný se zachránil a ocitl se sám na opuštěném ostrově. Čtyři měsíce jedl jen kokosové ořechy a spal na pláži a žádostivě se díval na moře, kdy se objeví nějaká loď.
Jednoho dne zpozoroval, jak se po říčce blíží malý člun s nádhernou ženou.
„Kdo jsi? Jak jsi se sem dostala? "
"Byla jsem na té samé lodi jako ty a ztroskotala jsem na opačné straně ostrova.“
„No to si měla štěstí, že se ti zachránil člun.“
„Nezachránil, ten jsem si vyrobila.“
„Prosím?“
„No, vždyť je tu všude okolo bambus a třtina…“
„Ale kde jsi vzala nářadí?!“
„Z kamenu jsem si vyrobila nástroje a použila jsem je i na stavbu chatky. A ty spíš kde?“
„Celé 4 měsíce na pláži.“ zahanbeně přiznal manažer.
„Tak pojď ke mne na návštěvu…“
Doplaví se k její chatce a žena říká: " V prvním patře máš holicí strojek a i sprchu… „
Manažer je úplně hotový, už se na nic neptá, vyběhne do patra a tam je holicí strojek z nabroušené kosti nějakého zvířete a říká si: "Tato žena je neuvěřitelná. Co bude dál??
Sejde dolů a tam už ho čeká žena, v ruce láhev vína, na sobe jen nějaký ten fíkový list… přitulí se k němu a říká: "Jsme už tak dlouho pryč od domova… a celý ten čas jsi byl tak sám. Jsem si jistá, že je něco, co by si právě teď chtěl dělat… něco,co jsi nedělal už dlouhé měsíce…?
Manažer nevěří vlastním uším a povídá: "Chceš mi říct, že si odsud můžu zkontrolovat emaily?“
Jednoho dne zpozoroval, jak se po říčce blíží malý člun s nádhernou ženou.
„Kdo jsi? Jak jsi se sem dostala? "
"Byla jsem na té samé lodi jako ty a ztroskotala jsem na opačné straně ostrova.“
„No to si měla štěstí, že se ti zachránil člun.“
„Nezachránil, ten jsem si vyrobila.“
„Prosím?“
„No, vždyť je tu všude okolo bambus a třtina…“
„Ale kde jsi vzala nářadí?!“
„Z kamenu jsem si vyrobila nástroje a použila jsem je i na stavbu chatky. A ty spíš kde?“
„Celé 4 měsíce na pláži.“ zahanbeně přiznal manažer.
„Tak pojď ke mne na návštěvu…“
Doplaví se k její chatce a žena říká: " V prvním patře máš holicí strojek a i sprchu… „
Manažer je úplně hotový, už se na nic neptá, vyběhne do patra a tam je holicí strojek z nabroušené kosti nějakého zvířete a říká si: "Tato žena je neuvěřitelná. Co bude dál??
Sejde dolů a tam už ho čeká žena, v ruce láhev vína, na sobe jen nějaký ten fíkový list… přitulí se k němu a říká: "Jsme už tak dlouho pryč od domova… a celý ten čas jsi byl tak sám. Jsem si jistá, že je něco, co by si právě teď chtěl dělat… něco,co jsi nedělal už dlouhé měsíce…?
Manažer nevěří vlastním uším a povídá: "Chceš mi říct, že si odsud můžu zkontrolovat emaily?“
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 638
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
- It’s my birthday
#3400 Vtípky a srandičky
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003