Takovýho souseda nechceš. Úplně jasnej vořežprut, co si myslí, že je vtipnej a chytrej a ojebává co se dá. Má psa, ale poplatky platit nechce, jenom přidělává práci úřadu. Jako recese OK, ale on to bohužel myslí vážně.
Ono je potřeba aby most na Výtoni a Libeňský most spadly a pak by konečně odpovědní úřednici začali něco dělat (a různé pofidérní spolky do toho přestaly kafrat).
Sice jsme ve Vtípkách, takže příspěvky k mostům jsou OT, ale když už to tu je, tak přidám postřeh Jindřicha Šídla:
Poprvé byl Libeňský most, na který se nesáhlo od roku 1928, uzavřen v LEDNU 2018.
Vzápětí byl opět zprovozněn.
Pak jsme šest let řešili, jestli bude opraven, či zbourán a postaven znovu.
Před Vánocemi se rozhodlo, že se teda postaví replika.
V sobotu spadne a bude po všem.
_________________ Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964 GALERIE Foto-rajče
Jindra Šídlo zapomněl napsat, že na to Magistrát hl. m. Praha měl minimálně 20 let. O tom, že je Libeňský most v pr**li ví veřejnost minimálně od povodní v roce 2002.
Zainteresované osoby jistě o mnoho déle. Je to ostuda pražských úředníků. Minulých i těch současných. Na Vánoce se ale jistě nezapomněli poplácat po ramenou a rozdat
si solidní roční prémie.
Jinak, ta snaha NĚKTERÝCH aktivistických novinářů a účelových neziskovek, kdy místo toho, aby na rovinu napsali, že je tu v Praze banda neandrtálců, tak radši hýkají něco o tom,
že za to mohou Projektové dokumentace z 1. republiky, protože byl použit nekvalitní, špatně zhutněný beton, a hlavně KOMUNISTI, je na přes držku.
1. republika skončila před víc jak 85 lety, komouši tu nejsou 35 let.
_________________ V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG