Vtípky a srandičky
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 303
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Z. Slovensko
- Vůz: Opel Astra H
#15051 Vtípky a srandičky
https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/armGv55_460svvp9.webm => https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aXnxqAD_700bwp.webp
_________________
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 586
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#15052 Vtípky a srandičky
Myslím, že tohle je opravdu výstižné
Vzhledem k námraze na silnici na celém území ČR vyzvala policie řidiče, aby nevyjížděli, pokud to nebude bezprostředně nutné.
Poslechli jenom silničáři.
Vzhledem k námraze na silnici na celém území ČR vyzvala policie řidiče, aby nevyjížděli, pokud to nebude bezprostředně nutné.
Poslechli jenom silničáři.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 485
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#15053 Vtípky a srandičky
Já myslím, že bohužel silničáři jezdí nad míru a kazí zábavu.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 116
- Příspěvky: 1866
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
#15054 Vtípky a srandičky
Hlavně kdyby vynechali sůl...
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 586
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#15055 Vtípky a srandičky
Tak to by mě zajímalo kde jezdí, já jsem od pondělka najezdil cca 300 km (Praha, Kladno) a za celou dobu jsem nepotkal (a nejenom já ale stejnou zkušenost mají i kolegové z práce) jediný sypač/pluh a jedinou upravenou cestu
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 231
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
#15056 Vtípky a srandičky
Z jiného fóra, ale v kontextu pobavilo
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 37
- Příspěvky: 879
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#15057 Vtípky a srandičky
Já jich bohužel potkal až moc a z dobře uježděného sněhu udělali špatně sjízdnou rozblemcanou hmotu.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 231
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
#15058 Vtípky a srandičky
Trochu na obranu silničářů a pochopení problematiky...
Ono když se tak třikrát v roce (na většině území republiky) stane to, že napadne +- 10cm sněhu na jeden zátah (což je samozřejmě celonárodní kalamita), tak vzhledem k cca. 56 tisícům km silnic v republice je dost nemožné, aby se najednou silničáři objevili všude a za 2h ten sníh sklidili či posypali. Nehledě na to, že když opravdu hodně sněží a k tomu fouká, tak na silnici po 10 minutách průjezdu sypače to nemusí být vůbec vidět a tedy ani poznat. K tomu mají prioritu samozřejmě opravdu frekventované trasy a dálnice, "Horní Dolní Prdelovice" (bez urážky k nim), kde projede 10 aut denně, tu prioritu mají asi následnou.
95% problémů lze hledat u běžných řidičů - sjeté gumy, letní gumy, čínské univerzály (co nejsou dobré ani v létě, ani v zimě) a především absence mozkového nastavení, že pokud je na silnici sníh, led a bordel, tak se musí jezdit bezpečně opravdu trochu jinak, než v létě na suchém asfaltu.
Takže lidi stále jedou nalepení 2m na kufru, stále najíždějí pravoúhlé zatáčky stejnou rychlostí jako v létě, nesmyslně předjíždějí třeba neprotaženým pruhem, brzdí razantně a na poslední chvíli... prostě chvilku trvá, než se spousta lidí "přepne" do režimu "...aha, ono to klouže, musím jet opatrnějš..." A ty první hodiny padá právě spousta těch nehod, které sice částečně zavinil sníh a led na silnici, ale z velké míry obvykle spíše ti lidé, kteří si to nějak nestihli uvědomit, že se musí jet prostě jinak.
A pak ještě rozdílné názory, že ujetej sníh je lepší, než prosolená břečka, škvárovej posyp je lepší než sůl/sůl je lepší než škvárovej posyp/nesypat nic je nejlepší... (neřeším a nevím, co je nejlepší a pro koho, jen prostě naznačuji, že se nedá nikdy zavděčit všem, jak by si to zrovna představovali).
Takže když pak vidím ty reportáže v bedně, jak lidi po bouračce řvou, že za to mohou silničáři, protože byl na silnici sníh nebo led (kupodivu, když před hodinou začalo sněžit), ale nějak zapomenou dodat, že i tak jeli sedmdesátkou, 3m nalepený za tím autem, co nestačili dobrzdit. Tak bych je spíš trochu profackoval, aby si uvědomili, že:
- silničáři asi najednou za 2h nezvládnou uklidit celou republiku najednou (a to nikde na světě, ani tam, kde maj 10x víc a lepší techniky i prachů na to)
- že když silně sněží a fouká, tak je otázkou pár minut a silnice vypadá prakticky stejně, jako před průjezdem sypače
- že je potřeba přepnout z módu "léto" na mód "zima, led, sníh..." a chovat se podle toho
- odpustit se pár návštěv hospody, bordelu, KFC... nebo si počkat na novou TV, telefon... o měsíc, dva později a koupit si raději slušné gumy, respektive mít ideálně dvě sady léto/zima
Co jsem tímhle dlouhým monologem chtěl říct? Že obvyklé stížnosti na silničáře (jak zase zaspali) jsou takovým národním sportem, ale vina je většinou někde jinde. Protože vím, že když začne sypat (a mnohdy i podle předpovědi i pár hodin před tím), tak v tu dobu vyjede na silnice prakticky všechno, co jim jezdí a je schopno odhrabovat a sypat a ti řidiči pak jezděj co se dá i nedá, většinou hodně nad rámec své pracovní doby, pracovních povinností a svého asi průměrného výdělku.
Tedy nadávat primárně jim, je prostě většinou trošku nespravedlivé a neférové.
Ono když se tak třikrát v roce (na většině území republiky) stane to, že napadne +- 10cm sněhu na jeden zátah (což je samozřejmě celonárodní kalamita), tak vzhledem k cca. 56 tisícům km silnic v republice je dost nemožné, aby se najednou silničáři objevili všude a za 2h ten sníh sklidili či posypali. Nehledě na to, že když opravdu hodně sněží a k tomu fouká, tak na silnici po 10 minutách průjezdu sypače to nemusí být vůbec vidět a tedy ani poznat. K tomu mají prioritu samozřejmě opravdu frekventované trasy a dálnice, "Horní Dolní Prdelovice" (bez urážky k nim), kde projede 10 aut denně, tu prioritu mají asi následnou.
95% problémů lze hledat u běžných řidičů - sjeté gumy, letní gumy, čínské univerzály (co nejsou dobré ani v létě, ani v zimě) a především absence mozkového nastavení, že pokud je na silnici sníh, led a bordel, tak se musí jezdit bezpečně opravdu trochu jinak, než v létě na suchém asfaltu.
Takže lidi stále jedou nalepení 2m na kufru, stále najíždějí pravoúhlé zatáčky stejnou rychlostí jako v létě, nesmyslně předjíždějí třeba neprotaženým pruhem, brzdí razantně a na poslední chvíli... prostě chvilku trvá, než se spousta lidí "přepne" do režimu "...aha, ono to klouže, musím jet opatrnějš..." A ty první hodiny padá právě spousta těch nehod, které sice částečně zavinil sníh a led na silnici, ale z velké míry obvykle spíše ti lidé, kteří si to nějak nestihli uvědomit, že se musí jet prostě jinak.
A pak ještě rozdílné názory, že ujetej sníh je lepší, než prosolená břečka, škvárovej posyp je lepší než sůl/sůl je lepší než škvárovej posyp/nesypat nic je nejlepší... (neřeším a nevím, co je nejlepší a pro koho, jen prostě naznačuji, že se nedá nikdy zavděčit všem, jak by si to zrovna představovali).
Takže když pak vidím ty reportáže v bedně, jak lidi po bouračce řvou, že za to mohou silničáři, protože byl na silnici sníh nebo led (kupodivu, když před hodinou začalo sněžit), ale nějak zapomenou dodat, že i tak jeli sedmdesátkou, 3m nalepený za tím autem, co nestačili dobrzdit. Tak bych je spíš trochu profackoval, aby si uvědomili, že:
- silničáři asi najednou za 2h nezvládnou uklidit celou republiku najednou (a to nikde na světě, ani tam, kde maj 10x víc a lepší techniky i prachů na to)
- že když silně sněží a fouká, tak je otázkou pár minut a silnice vypadá prakticky stejně, jako před průjezdem sypače
- že je potřeba přepnout z módu "léto" na mód "zima, led, sníh..." a chovat se podle toho
- odpustit se pár návštěv hospody, bordelu, KFC... nebo si počkat na novou TV, telefon... o měsíc, dva později a koupit si raději slušné gumy, respektive mít ideálně dvě sady léto/zima
Co jsem tímhle dlouhým monologem chtěl říct? Že obvyklé stížnosti na silničáře (jak zase zaspali) jsou takovým národním sportem, ale vina je většinou někde jinde. Protože vím, že když začne sypat (a mnohdy i podle předpovědi i pár hodin před tím), tak v tu dobu vyjede na silnice prakticky všechno, co jim jezdí a je schopno odhrabovat a sypat a ti řidiči pak jezděj co se dá i nedá, většinou hodně nad rámec své pracovní doby, pracovních povinností a svého asi průměrného výdělku.
Tedy nadávat primárně jim, je prostě většinou trošku nespravedlivé a neférové.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 494
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#15060 Vtípky a srandičky
tiktak: ale tak obecně to je běžná vlastnost většiny lidí, hledat chybu primárně někde jinde a ne u sebe.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 542
- Příspěvky: 4210
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#15061 Vtípky a srandičky
Lépe bych to nenapsaltiktak píše: ↑15 pro 2022 09:48 Trochu na obranu silničářů a pochopení problematiky...
Ono když se tak třikrát v roce (na většině území republiky) stane to, že napadne +- 10cm sněhu na jeden zátah (což je samozřejmě celonárodní kalamita), tak vzhledem k cca. 56 tisícům km silnic v republice je dost nemožné, aby se najednou silničáři objevili všude a za 2h ten sníh sklidili či posypali. Nehledě na to, že když opravdu hodně sněží a k tomu fouká, tak na silnici po 10 minutách průjezdu sypače to nemusí být vůbec vidět a tedy ani poznat. K tomu mají prioritu samozřejmě opravdu frekventované trasy a dálnice, "Horní Dolní Prdelovice" (bez urážky k nim), kde projede 10 aut denně, tu prioritu mají asi následnou.
95% problémů lze hledat u běžných řidičů - sjeté gumy, letní gumy, čínské univerzály (co nejsou dobré ani v létě, ani v zimě) a především absence mozkového nastavení, že pokud je na silnici sníh, led a bordel, tak se musí jezdit bezpečně opravdu trochu jinak, než v létě na suchém asfaltu.
Takže lidi stále jedou nalepení 2m na kufru, stále najíždějí pravoúhlé zatáčky stejnou rychlostí jako v létě, nesmyslně předjíždějí třeba neprotaženým pruhem, brzdí razantně a na poslední chvíli... prostě chvilku trvá, než se spousta lidí "přepne" do režimu "...aha, ono to klouže, musím jet opatrnějš..." A ty první hodiny padá právě spousta těch nehod, které sice částečně zavinil sníh a led na silnici, ale z velké míry obvykle spíše ti lidé, kteří si to nějak nestihli uvědomit, že se musí jet prostě jinak.
A pak ještě rozdílné názory, že ujetej sníh je lepší, než prosolená břečka, škvárovej posyp je lepší než sůl/sůl je lepší než škvárovej posyp/nesypat nic je nejlepší... (neřeším a nevím, co je nejlepší a pro koho, jen prostě naznačuji, že se nedá nikdy zavděčit všem, jak by si to zrovna představovali).
Takže když pak vidím ty reportáže v bedně, jak lidi po bouračce řvou, že za to mohou silničáři, protože byl na silnici sníh nebo led (kupodivu, když před hodinou začalo sněžit), ale nějak zapomenou dodat, že i tak jeli sedmdesátkou, 3m nalepený za tím autem, co nestačili dobrzdit. Tak bych je spíš trochu profackoval, aby si uvědomili, že:
- silničáři asi najednou za 2h nezvládnou uklidit celou republiku najednou (a to nikde na světě, ani tam, kde maj 10x víc a lepší techniky i prachů na to)
- že když silně sněží a fouká, tak je otázkou pár minut a silnice vypadá prakticky stejně, jako před průjezdem sypače
- že je potřeba přepnout z módu "léto" na mód "zima, led, sníh..." a chovat se podle toho
- odpustit se pár návštěv hospody, bordelu, KFC... nebo si počkat na novou TV, telefon... o měsíc, dva později a koupit si raději slušné gumy, respektive mít ideálně dvě sady léto/zima
Co jsem tímhle dlouhým monologem chtěl říct? Že obvyklé stížnosti na silničáře (jak zase zaspali) jsou takovým národním sportem, ale vina je většinou někde jinde. Protože vím, že když začne sypat (a mnohdy i podle předpovědi i pár hodin před tím), tak v tu dobu vyjede na silnice prakticky všechno, co jim jezdí a je schopno odhrabovat a sypat a ti řidiči pak jezděj co se dá i nedá, většinou hodně nad rámec své pracovní doby, pracovních povinností a svého asi průměrného výdělku.
Tedy nadávat primárně jim, je prostě většinou trošku nespravedlivé a neférové.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 586
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#15062 Vtípky a srandičky
2 Tiktak - aby nedošlo k nedorozumění - já nenadávám na silničáře a více než dobře jsem si vědom, že nemají sebemenší šanci v určitých situacích udržet silnice čisté.
Proto jsem to také postnul sem do vtípků a ne jinam
Od pondělka jsem vždy dojel tam kam jsem potřeboval, takže není co řešit To, že mi některé cesty trvaly déle jak jindy je naprosto normální - na sněhu a ledu rozhodně nepojedu stejně rychle jak na suchu - jezdím rychle, ale v tomhle sajrajtu ne - v žádném případě
Proto jsem to také postnul sem do vtípků a ne jinam
Od pondělka jsem vždy dojel tam kam jsem potřeboval, takže není co řešit To, že mi některé cesty trvaly déle jak jindy je naprosto normální - na sněhu a ledu rozhodně nepojedu stejně rychle jak na suchu - jezdím rychle, ale v tomhle sajrajtu ne - v žádném případě
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 231
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
#15063 Vtípky a srandičky
To taky nebylo myšleno na nikoho konkrétního. Jen takové všeobecné povzdechnutí a připomenutí k zamyšlení, jak to vlasně s tou zimou a sněhem je a že jsme si tak nějak zvykli, že se dá skoro všechno ovládat a pořešit, ale v případě sněhu, vody, větru a dalších živlů jsme na to stále krátcí a musíme se jen přizpůsobit.
A taky proč se mi otvírá kudla v kapse, když slyším ovbyklou floskuli "silničáři zase zaspali...."
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 763
- Příspěvky: 1316
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Prysk
- Vůz: V70 II D5 MY 03, stage II, EGR off
#15064 Vtípky a srandičky
...co?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 183
- Příspěvky: 4773
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#15065 Vtípky a srandičky
Naprosto souhlasim, doslova ani jedno auto... Jen po vesnicích malý mutikáry a zametače chodníků...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 183
- Příspěvky: 4773
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#15066 Vtípky a srandičky
Tak třeba za tohle silničáři taky nemohli...
Stráňka kousíček pod dílnou(stejnej pozemek), na druhou stranu je kopec, cesta vede mezi dvouma rybníkama a je tam MÍRNÁ! pravotočivá zatáčka... Očividně to někdo nezvládnul...
Stráňka kousíček pod dílnou(stejnej pozemek), na druhou stranu je kopec, cesta vede mezi dvouma rybníkama a je tam MÍRNÁ! pravotočivá zatáčka... Očividně to někdo nezvládnul...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 37
- Příspěvky: 879
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#15067 Vtípky a srandičky
Jsem si skoro jistej že za to nemohli, např. tu před třemi lety za podobného počasí vylítla trojková oktáva do šípku a skončila na boku a já to zvládl projet s V70 a s přívěsem 800 kg... Jak je psáno výše, každej druhej jezdí jak v létě a pak jen čučí s otevřenou hubou a ukazuje na silničáře, protože je to jednodušší než říct „hergot, jsem to ale kus vola".
Pozice na mapě
https://mapy.cz/s/hunalefana
Pozice na mapě
https://mapy.cz/s/hunalefana
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 515
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#15068 Vtípky a srandičky
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 611
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
#15069 Vtípky a srandičky
Nene... Tohle snad fakt ne???
Tvl takhle zahájit výčet těles heligóncentrické sestavy... I jinak je jeho používání odborných termitů hotový katastrální fiakr-ale že propadne z prvouky pro třetí třídu, to je jako fakt moc.
Poučení: nežerte řepku, má to následky.
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 485
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#15070 Vtípky a srandičky
To není možné, to bude sestříhaný fejk švejk
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 183
- Příspěvky: 4773
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#15071 Vtípky a srandičky
Mě na tom nejvíc pobavily ty děti, jak se snažily nesmát!
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 542
- Příspěvky: 4210
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#15073 Vtípky a srandičky
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 485
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#15074 Vtípky a srandičky
nejde mi to přeložit překladačem
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 542
- Příspěvky: 4210
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#15075 Vtípky a srandičky
Řádí nám tu falešný inženýr
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče