S90 zastudena chcipa

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
roon_cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 219
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 240
Bydliště: Praha 4

#1 S90 zastudena chcipa

Příspěvek od roon_cz »

Mam dotaz, u S90 se mi v nedeli po natankovani rozsvitila kontrolka Lambdy, a od te doby auto zastudena (prvni nastartovani , treba rano) nastartuje, ale nez se alespon trochu zahreje tak po seslapnuti plynu klesnou otacky a chcipne. Po chvilce behu na volnobeh (volnobeh nechcipa), se situace zlepsi a pak uz je vse ok. Jeste dodam, ze dneska rano to po zahrati a pridani asi dvakrat tak jako prasklo z vyfuku.
Napada nekoho co by mohla byt mozna pricina?
_________________
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#2 S90 zastudena chcipa

Příspěvek od tomasss »

Svicky?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

roon_cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 219
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 240
Bydliště: Praha 4

#3 S90 zastudena chcipa

Příspěvek od roon_cz »

tomasss píše:Svicky?
to me taky napadlo, jenze ty jsou tam nove asi 4 mesice.. coz samozrejme neznamena, ze nemuzou byt v haji :(
_________________
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou

GDPR_user

#4 S90 zastudena chcipa

Příspěvek od GDPR_user »

roon_cz píše:
tomasss píše:Svicky?
to me taky napadlo, jenze ty jsou tam nove asi 4 mesice.. coz samozrejme neznamena, ze nemuzou byt v haji :(
Zkontroluj hadice spojující sání s hlavou jestli nejsou vyskočené.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#5 S90 zastudena chcipa

Příspěvek od raolsa »

roon_cz píše:Mam dotaz, u S90 se mi v nedeli po natankovani rozsvitila kontrolka Lambdy, a od te doby auto zastudena (prvni nastartovani , treba rano) nastartuje, ale nez se alespon trochu zahreje tak po seslapnuti plynu klesnou otacky a chcipne. Po chvilce behu na volnobeh (volnobeh nechcipa), se situace zlepsi a pak uz je vse ok.
Mám podobný problém, ale na svém voze. Akorát mi nesvítí ta lambda. Diagnostika nic neukazuje, svíčky nové, filtry nové. Už jsem myslel, že se to vyřešilo (když se dal nový palivový filtr tak byl dva dny klid), ale už je to tu zase. Prostě když to studený natočím a nešlapu na plyn tak je to v pohodě, ale jakmile ťuknu o plyn nebo se chci rozjet tak motor začne blbnout a musím ho vytočit třeba až na 3.000 otáček a pomalu pouštět spojku, abych se vůbec rozjel. Po rozjetí někdy jde jakoby na čtyři válce, za pár vteřin (2-3) se to srovná a už to jede normálně. :unknown:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

GDPR_user

#6 S90 zastudena chcipa

Příspěvek od GDPR_user »

raolsa píše:
roon_cz píše:Mam dotaz, u S90 se mi v nedeli po natankovani rozsvitila kontrolka Lambdy, a od te doby auto zastudena (prvni nastartovani , treba rano) nastartuje, ale nez se alespon trochu zahreje tak po seslapnuti plynu klesnou otacky a chcipne. Po chvilce behu na volnobeh (volnobeh nechcipa), se situace zlepsi a pak uz je vse ok.
Mám podobný problém, ale na svém voze. Akorát mi nesvítí ta lambda. Diagnostika nic neukazuje, svíčky nové, filtry nové. Už jsem myslel, že se to vyřešilo (když se dal nový palivový filtr tak byl dva dny klid), ale už je to tu zase. Prostě když to studený natočím a nešlapu na plyn tak je to v pohodě, ale jakmile ťuknu o plyn nebo se chci rozjet tak motor začne blbnout a musím ho vytočit třeba až na 3.000 otáček a pomalu pouštět spojku, abych se vůbec rozjel. Po rozjetí někdy jde jakoby na čtyři válce, za pár vteřin (2-3) se to srovná a už to jede normálně. :unknown:
V režimu LPG nebo na benzín?

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#7 S90 zastudena chcipa

Příspěvek od raolsa »

Dělá to na benzín, protože než to přepne na LPG tak to chvíli trvá - motor se musí trochu ohřát. Teď mi to trochu poštelovali (LPG), takže to přepíná naplyn o něco déle. Když to přepnulo hned po přidání plynu tak nebyl problém. Ještě bych vyzkoušel postupně měnit cívky, ale musím nejdřív někde sehnat náhradní.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

GDPR_user

#8 S90 zastudena chcipa

Příspěvek od GDPR_user »

Co palivový filtr?

roon_cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 219
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 240
Bydliště: Praha 4

#9 S90 zastudena chcipa

Příspěvek od roon_cz »

raolsa píše:
roon_cz píše:Mam dotaz, u S90 se mi v nedeli po natankovani rozsvitila kontrolka Lambdy, a od te doby auto zastudena (prvni nastartovani , treba rano) nastartuje, ale nez se alespon trochu zahreje tak po seslapnuti plynu klesnou otacky a chcipne. Po chvilce behu na volnobeh (volnobeh nechcipa), se situace zlepsi a pak uz je vse ok.
Mám podobný problém, ale na svém voze. Akorát mi nesvítí ta lambda. Diagnostika nic neukazuje, svíčky nové, filtry nové. Už jsem myslel, že se to vyřešilo (když se dal nový palivový filtr tak byl dva dny klid), ale už je to tu zase. Prostě když to studený natočím a nešlapu na plyn tak je to v pohodě, ale jakmile ťuknu o plyn nebo se chci rozjet tak motor začne blbnout a musím ho vytočit třeba až na 3.000 otáček a pomalu pouštět spojku, abych se vůbec rozjel. Po rozjetí někdy jde jakoby na čtyři válce, za pár vteřin (2-3) se to srovná a už to jede normálně. :unknown:
jo to je vpodstate to co to dela me, jen u automatu s tou spojlou manipulovat nemuzu.. :) no uvidime treba pomuze ten filtr nebo svicky. diky za rady
_________________
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 S90 zastudena chcipa

Příspěvek od Sergej »

Este si skontrolujte ci vam spina spinac volnobehu na klapke, moze byt, ze za studena je stale rozopnuty a RJ tym padom nevie ze ma udrzovat volnobeh.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#11 S90 zastudena chcipa

Příspěvek od tomasss »

Sergej píše:Este si skontrolujte ci vam spina spinac volnobehu na klapke, moze byt, ze za studena je stale rozopnuty a RJ tym padom nevie ze ma udrzovat volnobeh.
Nevim jak u jejich aut, ja kdyz tohle mel tak jsem mel volnobeh naopak moc vysokej...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

roon_cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 219
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 240
Bydliště: Praha 4

#12 S90 zastudena chcipa

Příspěvek od roon_cz »

Sergej píše:Este si skontrolujte ci vam spina spinac volnobehu na klapke, moze byt, ze za studena je stale rozopnuty a RJ tym padom nevie ze ma udrzovat volnobeh.
no ten problem neni s volnobehem, ten je ok. Jen po pridani plynu otacky klesnou a auto chcipne.
_________________
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#13 S90 zastudena chcipa

Příspěvek od tomasss »

roon_cz píše:
Sergej píše:Este si skontrolujte ci vam spina spinac volnobehu na klapke, moze byt, ze za studena je stale rozopnuty a RJ tym padom nevie ze ma udrzovat volnobeh.
no ten problem neni s volnobehem, ten je ok. Jen po pridani plynu otacky klesnou a auto chcipne.
Tak ti treba naopak nerozpina ;)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

roon_cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 219
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 240
Bydliště: Praha 4

#14 S90 zastudena chcipa

Příspěvek od roon_cz »

tomasss píše:
roon_cz píše:no ten problem neni s volnobehem, ten je ok. Jen po pridani plynu otacky klesnou a auto chcipne.
Tak ti treba naopak nerozpina ;)
na tom neco je :)
_________________
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou

GDPR_user

#15 S90 zastudena chcipa

Příspěvek od GDPR_user »

roon_cz píše:
Sergej píše:Este si skontrolujte ci vam spina spinac volnobehu na klapke, moze byt, ze za studena je stale rozopnuty a RJ tym padom nevie ze ma udrzovat volnobeh.
no ten problem neni s volnobehem, ten je ok. Jen po pridani plynu otacky klesnou a auto chcipne.
Co vyblikání kodu???
Kontroloval jsi ty hadice??

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#16 S90 zastudena chcipa

Příspěvek od raolsa »

martinopel píše:Co palivový filtr?
Vyměněný, jak píšu výše - najeto cca 1500 km. Od té doby jsem vyjel cca 3 litry benzínu. :pardon: Když jsem ho vyměnil tak jsem myslel, že to bude dobrý, ale radost trvala jenom den a půl (tři studené rozjezdy). :%) Pak to zase začalo blbnout.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#17 S90 zastudena chcipa

Příspěvek od jarek.krizan »

Zkontrolovat váhu a lambdu. Mě přesně tohle dělala lambda. V momentě, kdy se začínala probouzet, tak ochudila směs. Když ti svítí kontrolka, tak co na to chybové kódy ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

roon_cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 219
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 240
Bydliště: Praha 4

#18 S90 zastudena chcipa

Příspěvek od roon_cz »

martinopel píše:Co vyblikání kodu???
Kontroloval jsi ty hadice??
hadice jsem kontroloval a zdají se být ok
_________________
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou

roon_cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 219
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 240
Bydliště: Praha 4

#19 S90 zastudena chcipa

Příspěvek od roon_cz »

jarek.krizan píše:Zkontrolovat váhu a lambdu. Mě přesně tohle dělala lambda. V momentě, kdy se začínala probouzet, tak ochudila směs. Když ti svítí kontrolka, tak co na to chybové kódy ?
chybové kody na to zatim nic :) to radsi necham na odbornika, dnes jedu s autem k marrovi, vecer dam vedet jak to dopadlo
_________________
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 912
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#20 S90 zastudena chcipa

Příspěvek od marra »

všecno hezky rady a co takhle jen vyměnit čidlo teploty vody?????
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

roon_cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 219
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 240
Bydliště: Praha 4

#21 S90 zastudena chcipa

Příspěvek od roon_cz »

dekuji marrovi za odhaleni zavady a jeji prerfektni a rychle odstraneni :good: .
od opravy jsem najel cca 2500 km a vse je v naprostem poradku.
_________________
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou

GDPR_user

#22 S90 zastudena chcipa

Příspěvek od GDPR_user »

roon_cz píše:dekuji marrovi za odhaleni zavady a jeji prerfektni a rychle odstraneni :good: .
od opravy jsem najel cca 2500 km a vse je v naprostem poradku.
A jaká byla závada?

roon_cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 219
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 240
Bydliště: Praha 4

#23 S90 zastudena chcipa

Příspěvek od roon_cz »

jak psal marra, cidlo teploty vody
_________________
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou

GDPR_user

#24 S90 zastudena chcipa

Příspěvek od GDPR_user »

roon_cz píše:jak psal marra, cidlo teploty vody
Dobré vědět
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“