S40 121kw 2001 - vypadá to na průšvih

  • Autor
  • Zpráva
konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#1 S40 121kw 2001 - vypadá to na průšvih

Příspěvek od konstantinos.cz »

Zdravím Vás všechny - doufám, že píšu do správné sekce..
tak jsem se včera stal majitelem Volva - a moc mi sedlo, jenže...
situace: tak trochu jsem riskoval při koupi.. stál v olomouci u autočechák - za 79tisíc.. stáhl jsem ho - s argumentem svítící kontrolky motoru - na 63tisíc, ale servisák - jehož bratr, otec i děd mají S40 - mne po telefonu uklidnil, že to dá dokupy.
V autě byl v r.2008 měněný motor - přímo ve volvu olomouc - fakturu mám - stálo to kolem 70tis - (na novém motoru 20tis.km) Auto má 167tis km a stav tomu snad odpovídá. Podvozek je tichý, interier supr - a dostal jsem k tomu dvě sady kol.
Projel jsem se - od 3,5tis trošku pocukává a málo táhne - oproti jiným se stejným motorem.. jak říkám - risknul jsem to - možná budu litovat - ale věřím..
Ale! Večer jsem přijel do servisu na diagnozu - nahlásila vadné čidlo otáček a vadnou váhu vzduchu.. chyby jsme vymazali a už naskočila jen vada čidla otáček.. po cestě ze servisu najednou něco bouchlo, motor ztratil výkon - i ten co předtím měl - a já to otočil zpátky - naštěstí se jen odpojila tlaková hadice od turba..
No, pak jsme přišli na to, že při přidání plynu (bez zátěže - v servisu) se zplaskává taková ta tlustá hadice co vede do intercooleru - podtlak. Dále se otevírá přepouštěcí ventil turba - bez zátěže!! a zjistili jsme, že je odpojený jeden konektor - který když jsme zapojili, tak motor velmi kolísal ve volnoběžných otáčkách. Musel být dále odpojen.
Teď jsem to k němu odvezl do servisu - na výměnu oleje, vzduch. a palivového filtru, svíček a rozvodů - takže PROSÍM - netušíte někdo o co by mohlo jít? Díky moc.
Přílohy
popis1.jpg
Naposledy upravil(a) konstantinos.cz dne 27 zář 2011 09:13, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#2 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

a druhé foto - hadice
Přílohy
popis2.jpg
popis2.jpg (111.57 KiB) Zobrazeno 4475 x
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5099
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#3 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od Lachtan »

Odpojený konektor - pokud se dobře pamatuji, tak ten je právě od čidla otáček (otázka je, zda to čidlo funguje správně, ale rozhodně by měl být zapojen)

Hadice - tohle je hadice z intercooleru do sání a jestliže se splaskává, tak je to z nedostatku vzduchu - zkontroloval bych vzduchový filtr a průchodnost celé cesty - od airboxu, přes intercooler, až do sání.

Btw - jestli je na motoru prokazatelně najeto 20.000 km, tak nechápu, proč na něm chceš měnit rozvody (pokud tedy neprochází časově...)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#4 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

no, prokazat ty rozvody nemuzu.. tak jsem servisakovi rekl, at to zhodoti sam..
cestu sani proverime - doufam, ze nebude ucpany ten chladic.. filtr vypadal dobre..
doufam, ze pomuze vymena toho cidla a jeho zapojeni.. pak by to snad melo byt ok.
Diky moc.

_______________
jeste si ale nejsem moc jisty tim oteviranim prepousteciho ventilu u turba..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

AC-Slusovice

#5 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od AC-Slusovice »

Aby nebylo chycené turbo, to by pak taky odpovídalo problémům

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#6 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

takže - vyměněn snímač otáček, auto jede jak z praku, ale volnoběžné otáčky dost kolísají.. jev je to nepravidelný - chvíli si to šustí na volnoběh velmi lehce a chvílema se to v intervalech cca 1,5sec skoro zadusí a pak vyskočí otáčky cca na 1500.. (pokud to nezdechne).. hledal jsem tady celkem dost a hodně často to bývá volnoběžný ventil.. vyčistit.. pak se uvidí.. co vy na to? může to být? díky..
slibuju, až se to vyřeší a seznámím se s autem, zapojím se :)
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 295
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

#7 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od Tomas BB, SK »

Jo, volnobezny ventil zasr..ny od karbonu, mne sa to prejavovalo kolisanim volnobehu, postupom casu isli otacjy stale nizsi a nizsie, az to nakonied dospelo do stadia ked motor 400 ot/min na volnobehu nevedel motor rozdychat a zdochynal. vycistenie skrtiacej klapky a volnobezneho ventilu (bolo to zas..ne ze sa ani necudujem ze si auto vypytalo kupel v izoprylalkohole) pomohlo na 1+

Praca tak na hodinku aj s pokecom so susedmi ...
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#8 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

vytáhl jsem ventil, sundal hadici od sání, vyčistil jsem to - bohužel ale po zahřátí to dělá to samé.. :(
tak mě napadá, že by to mohlo být pořád to čidlo otáček - protože jsme ho vyměnili z jiného auta - tak počkám až příjde ten můj objednaný podle VIN

díky.
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 13059
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#9 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od raolsa »

Jestli se ti pořád zplošťuje ta hadice tak je to divný, protože obě hadice od mezichladiče by se měly spíše nafukovat - je tam tlak od turba.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#10 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od jarek.krizan »

Pokud turbo a jeho regulace funguje.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#11 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

takže - stav je následující:
dneska jsem musel do ostravy - auto táhne jak šlak (s vypůjčeným snímačem otáček na setrvačníku), ale volnoběh je stále značně nestabilní - v intervalech cca 2 sec spadnou otáčky na (odhadem) 400 a pak vyskočí na 1500 - pak 2sec klid a znova.. (občas to zdechne). Za studena to nedělá. Jinak jede celkem dobře, jen občas nějak škubne při lehkém přidání plynu na 3 a 4 st. kolem 2000 ot/min.
Myslím, že volnoběžný ventil jsem vyčistil, škrtící klapku též..
Hadice do sání se zplošťuje, ale jen do té doby, než turbo vyvine tlak v sacím potrubí, pak už ne. Asi to není úplně fajn. Myslím, že by to mohlo jet ještě líp.
No, dneska se dělal palivový a vzduchový filtr a zítra se vrhneme na tu elektroniku - dáme do toho podle VIN objednaný snímač a ještě jednou vyčistíme volnoběžný ventil, klapku a váhu vzduchu..

Kdyby prosím někoho něco napadlo.. budu velmi vděčný.

Poradím na oplátku zase jako fotograf - a až poznám své volvo, tak i tam :)
http://www.fotoprofik.cz/
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#12 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 13059
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#13 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od raolsa »

Ještě mě napadá teplotní čidlo. :pardon: Jestli to za studena nedělá tak by to mohlo být ono. Na diagnostice se na něj podívejte.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#14 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

jojo.. to jsem se taky někde tady dočetl... říkal jsem mu to, ať na to čidlo mrkne..
doufám, že tenhle případ taky někomu někdy pomůže - průběh napíšu
tady to forum je supr, myslim, že si díky tomu budu auto opravovat sám.. :) paráda :)
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1676
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#15 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Ne vsichni maji atlas hub (facebook). :pardon:
Tak se pochlub galerii zde.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#16 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

ttoommaasseekk píše:
Ne vsichni maji atlas hub (facebook). :pardon:
Tak se pochlub galerii zde.
není třeba mít "tvářknihu", odkaz by měl být veřejný..
BTW: až příjdu na to, jak se zde mám pochlubit galerií, udělám to :) díky.
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 13059
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#17 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od raolsa »

Pěkný autík. :Bravo: Motor by potřeboval trochu umýt, ale jinak super. :good:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#18 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

raolsa píše:
Pěkný autík. :Bravo: Motor by potřeboval trochu umýt, ale jinak super. :good:
no, uvažuju o tom - mám to auto 48 hodin - tak až ho zítra přivezu ze servisu, vypucuju to všechno :)
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1676
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#19 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od ttoommaasseekk »

není třeba mít "tvářknihu", odkaz by měl být veřejný..



No jo cece, mas pravdu.
Ja videl zacatek odkazu a hned jsem usoudil vysledek. :pardon:
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#20 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od jarek.krizan »

Ten motor nemá na volnoběh vzduch. Pokud se hadice smršťuje, tak na 100%. Pokud jinak turbo dává správný tlak, tak nefunguje obtok turba při nízkých otáčkách. Nebylo by lepší to zavést k někomu, kdo se na to podívá ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#21 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

jarek.krizan píše:Ten motor nemá na volnoběh vzduch. Pokud se hadice smršťuje, tak na 100%. Pokud jinak turbo dává správný tlak, tak nefunguje obtok turba při nízkých otáčkách. Nebylo by lepší to zavést k někomu, kdo se na to podívá ?
to bych samozrejme rad - doufam ale, ze ten servisak, ktery ma v rodine 3 S40 (z toho dve se stejnym motorem) to zitra vyresi.. pokud ne, tak bych to k "nekomu dal".. pokud mi poradis kam.. diky
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#22 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od jarek.krizan »

Ve tvém okolí, nemám tušení kam se obrátit. Z té strany nemám žádné reference. Pokud ovšem má tvůj mechanik stejné provedení, tak může srovnávat a neměl by to být pro něj problém.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#23 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

BTW: 100 km (ani zlin) neni zas tak daleko a v nedeli se stehuju do praglu (coz me mimochodem nejak hrozne moc netesi)
snad to bude zitra ok
pokud ne, obratim se
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

konstantinos.cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 67
Příspěvky: 306
Registrován: 13 roků 7 měsíců
Bydliště: Rejvíz
Vůz: XC70 D5 AWD my11
Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
Kontaktovat uživatele:

#24 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od konstantinos.cz »

problém s volnoběhem - prasklá hadice od podtlaku - odpoledne bude auto ready, tak napíšu všechno, co se dělalo..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 2427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#25 jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi

Příspěvek od jarek.krizan »

No super, nakonec to ani nebylo tak složité.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“