S40 121kw 2001 - vypadá to na průšvih
- Autor
- Zpráva
- 
Offline  
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
S40 121kw 2001 - vypadá to na průšvih
Zdravím Vás všechny - doufám, že píšu do správné sekce..
tak jsem se včera stal majitelem Volva - a moc mi sedlo, jenže...
situace: tak trochu jsem riskoval při koupi.. stál v olomouci u autočechák - za 79tisíc.. stáhl jsem ho - s argumentem svítící kontrolky motoru - na 63tisíc, ale servisák - jehož bratr, otec i děd mají S40 - mne po telefonu uklidnil, že to dá dokupy.
V autě byl v r.2008 měněný motor - přímo ve volvu olomouc - fakturu mám - stálo to kolem 70tis - (na novém motoru 20tis.km) Auto má 167tis km a stav tomu snad odpovídá. Podvozek je tichý, interier supr - a dostal jsem k tomu dvě sady kol.
Projel jsem se - od 3,5tis trošku pocukává a málo táhne - oproti jiným se stejným motorem.. jak říkám - risknul jsem to - možná budu litovat - ale věřím..
Ale! Večer jsem přijel do servisu na diagnozu - nahlásila vadné čidlo otáček a vadnou váhu vzduchu.. chyby jsme vymazali a už naskočila jen vada čidla otáček.. po cestě ze servisu najednou něco bouchlo, motor ztratil výkon - i ten co předtím měl - a já to otočil zpátky - naštěstí se jen odpojila tlaková hadice od turba..
No, pak jsme přišli na to, že při přidání plynu (bez zátěže - v servisu) se zplaskává taková ta tlustá hadice co vede do intercooleru - podtlak. Dále se otevírá přepouštěcí ventil turba - bez zátěže!! a zjistili jsme, že je odpojený jeden konektor - který když jsme zapojili, tak motor velmi kolísal ve volnoběžných otáčkách. Musel být dále odpojen.
Teď jsem to k němu odvezl do servisu - na výměnu oleje, vzduch. a palivového filtru, svíček a rozvodů - takže PROSÍM - netušíte někdo o co by mohlo jít? Díky moc.
tak jsem se včera stal majitelem Volva - a moc mi sedlo, jenže...
situace: tak trochu jsem riskoval při koupi.. stál v olomouci u autočechák - za 79tisíc.. stáhl jsem ho - s argumentem svítící kontrolky motoru - na 63tisíc, ale servisák - jehož bratr, otec i děd mají S40 - mne po telefonu uklidnil, že to dá dokupy.
V autě byl v r.2008 měněný motor - přímo ve volvu olomouc - fakturu mám - stálo to kolem 70tis - (na novém motoru 20tis.km) Auto má 167tis km a stav tomu snad odpovídá. Podvozek je tichý, interier supr - a dostal jsem k tomu dvě sady kol.
Projel jsem se - od 3,5tis trošku pocukává a málo táhne - oproti jiným se stejným motorem.. jak říkám - risknul jsem to - možná budu litovat - ale věřím..
Ale! Večer jsem přijel do servisu na diagnozu - nahlásila vadné čidlo otáček a vadnou váhu vzduchu.. chyby jsme vymazali a už naskočila jen vada čidla otáček.. po cestě ze servisu najednou něco bouchlo, motor ztratil výkon - i ten co předtím měl - a já to otočil zpátky - naštěstí se jen odpojila tlaková hadice od turba..
No, pak jsme přišli na to, že při přidání plynu (bez zátěže - v servisu) se zplaskává taková ta tlustá hadice co vede do intercooleru - podtlak. Dále se otevírá přepouštěcí ventil turba - bez zátěže!! a zjistili jsme, že je odpojený jeden konektor - který když jsme zapojili, tak motor velmi kolísal ve volnoběžných otáčkách. Musel být dále odpojen.
Teď jsem to k němu odvezl do servisu - na výměnu oleje, vzduch. a palivového filtru, svíček a rozvodů - takže PROSÍM - netušíte někdo o co by mohlo jít? Díky moc.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
 
Naposledy upravil(a) konstantinos.cz dne 27 zář 2011 09:13, celkem upraveno 1 x.
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
- 
Offline  
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
a druhé foto - hadice
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
- 
Online  
- Moderátor
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Bydliště: PRG
jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
Odpojený konektor - pokud se dobře pamatuji, tak ten je právě od čidla otáček (otázka je, zda to čidlo funguje správně, ale rozhodně by měl být zapojen)
Hadice - tohle je hadice z intercooleru do sání a jestliže se splaskává, tak je to z nedostatku vzduchu - zkontroloval bych vzduchový filtr a průchodnost celé cesty - od airboxu, přes intercooler, až do sání.
Btw - jestli je na motoru prokazatelně najeto 20.000 km, tak nechápu, proč na něm chceš měnit rozvody (pokud tedy neprochází časově...)
Hadice - tohle je hadice z intercooleru do sání a jestliže se splaskává, tak je to z nedostatku vzduchu - zkontroloval bych vzduchový filtr a průchodnost celé cesty - od airboxu, přes intercooler, až do sání.
Btw - jestli je na motoru prokazatelně najeto 20.000 km, tak nechápu, proč na něm chceš měnit rozvody (pokud tedy neprochází časově...)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
- 
Offline  
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
no, prokazat ty rozvody nemuzu.. tak jsem servisakovi rekl, at to zhodoti sam.. 
cestu sani proverime - doufam, ze nebude ucpany ten chladic.. filtr vypadal dobre..
doufam, ze pomuze vymena toho cidla a jeho zapojeni.. pak by to snad melo byt ok.
Diky moc.
_______________
jeste si ale nejsem moc jisty tim oteviranim prepousteciho ventilu u turba..
cestu sani proverime - doufam, ze nebude ucpany ten chladic.. filtr vypadal dobre..
doufam, ze pomuze vymena toho cidla a jeho zapojeni.. pak by to snad melo byt ok.
Diky moc.
_______________
jeste si ale nejsem moc jisty tim oteviranim prepousteciho ventilu u turba..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
Aby nebylo chycené turbo, to by pak taky odpovídalo problémům
- 
Offline  
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
takže - vyměněn snímač otáček, auto jede jak z praku, ale volnoběžné otáčky dost kolísají.. jev je to nepravidelný - chvíli si to šustí na volnoběh velmi lehce a chvílema se to v intervalech cca 1,5sec skoro zadusí a pak vyskočí otáčky cca na 1500.. (pokud to nezdechne).. hledal jsem tady celkem dost a hodně často to bývá volnoběžný ventil.. vyčistit.. pak se uvidí.. co vy na to? může to být? díky..
slibuju, až se to vyřeší a seznámím se s autem, zapojím se
slibuju, až se to vyřeší a seznámím se s autem, zapojím se

_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
- 
Offline  
- Příspěvky: 290
- Registrován: 17 roků
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
Jo, volnobezny ventil zasr..ny od karbonu, mne sa to prejavovalo kolisanim volnobehu, postupom casu isli otacjy stale nizsi a nizsie, az to nakonied dospelo do stadia ked motor 400 ot/min na volnobehu nevedel motor rozdychat a zdochynal. vycistenie skrtiacej klapky a volnobezneho ventilu (bolo to zas..ne ze sa ani necudujem ze si auto vypytalo kupel v izoprylalkohole) pomohlo na 1+
Praca tak na hodinku aj s pokecom so susedmi ...
Praca tak na hodinku aj s pokecom so susedmi ...
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
- 
Offline  
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
vytáhl jsem ventil, sundal hadici od sání, vyčistil jsem to - bohužel ale po zahřátí to dělá to samé.. 
tak mě napadá, že by to mohlo být pořád to čidlo otáček - protože jsme ho vyměnili z jiného auta - tak počkám až příjde ten můj objednaný podle VIN
díky.

tak mě napadá, že by to mohlo být pořád to čidlo otáček - protože jsme ho vyměnili z jiného auta - tak počkám až příjde ten můj objednaný podle VIN
díky.
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
- 
Offline  
- Moderátor
- Příspěvky: 14681
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
 x 1 x 1
jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
Jestli se ti pořád zplošťuje ta hadice tak je to divný, protože obě hadice od mezichladiče by se měly spíše nafukovat - je tam tlak od turba.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
- 
Offline  
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
Pokud turbo a jeho regulace funguje.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
- 
Offline  
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
takže - stav je následující:
dneska jsem musel do ostravy - auto táhne jak šlak (s vypůjčeným snímačem otáček na setrvačníku), ale volnoběh je stále značně nestabilní - v intervalech cca 2 sec spadnou otáčky na (odhadem) 400 a pak vyskočí na 1500 - pak 2sec klid a znova.. (občas to zdechne). Za studena to nedělá. Jinak jede celkem dobře, jen občas nějak škubne při lehkém přidání plynu na 3 a 4 st. kolem 2000 ot/min.
Myslím, že volnoběžný ventil jsem vyčistil, škrtící klapku též..
Hadice do sání se zplošťuje, ale jen do té doby, než turbo vyvine tlak v sacím potrubí, pak už ne. Asi to není úplně fajn. Myslím, že by to mohlo jet ještě líp.
No, dneska se dělal palivový a vzduchový filtr a zítra se vrhneme na tu elektroniku - dáme do toho podle VIN objednaný snímač a ještě jednou vyčistíme volnoběžný ventil, klapku a váhu vzduchu..
Kdyby prosím někoho něco napadlo.. budu velmi vděčný.
Poradím na oplátku zase jako fotograf - a až poznám své volvo, tak i tam
http://www.fotoprofik.cz/
dneska jsem musel do ostravy - auto táhne jak šlak (s vypůjčeným snímačem otáček na setrvačníku), ale volnoběh je stále značně nestabilní - v intervalech cca 2 sec spadnou otáčky na (odhadem) 400 a pak vyskočí na 1500 - pak 2sec klid a znova.. (občas to zdechne). Za studena to nedělá. Jinak jede celkem dobře, jen občas nějak škubne při lehkém přidání plynu na 3 a 4 st. kolem 2000 ot/min.
Myslím, že volnoběžný ventil jsem vyčistil, škrtící klapku též..
Hadice do sání se zplošťuje, ale jen do té doby, než turbo vyvine tlak v sacím potrubí, pak už ne. Asi to není úplně fajn. Myslím, že by to mohlo jet ještě líp.
No, dneska se dělal palivový a vzduchový filtr a zítra se vrhneme na tu elektroniku - dáme do toho podle VIN objednaný snímač a ještě jednou vyčistíme volnoběžný ventil, klapku a váhu vzduchu..
Kdyby prosím někoho něco napadlo.. budu velmi vděčný.
Poradím na oplátku zase jako fotograf - a až poznám své volvo, tak i tam

http://www.fotoprofik.cz/
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
- 
Offline  
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
- 
Offline  
- Moderátor
- Příspěvky: 14681
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
 x 1 x 1
jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
Ještě mě napadá teplotní čidlo.  Jestli to za studena nedělá tak by to mohlo být ono. Na diagnostice se na něj podívejte.
 Jestli to za studena nedělá tak by to mohlo být ono. Na diagnostice se na něj podívejte.
 Jestli to za studena nedělá tak by to mohlo být ono. Na diagnostice se na něj podívejte.
 Jestli to za studena nedělá tak by to mohlo být ono. Na diagnostice se na něj podívejte._________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
- 
Offline  
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
jojo.. to jsem se taky někde tady dočetl... říkal jsem mu to, ať na to čidlo mrkne.. 
doufám, že tenhle případ taky někomu někdy pomůže - průběh napíšu
tady to forum je supr, myslim, že si díky tomu budu auto opravovat sám.. paráda
 paráda 
doufám, že tenhle případ taky někomu někdy pomůže - průběh napíšu
tady to forum je supr, myslim, že si díky tomu budu auto opravovat sám..
 paráda
 paráda 
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
- 
Offline  
- Příspěvky: 1664
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
Ne vsichni maji atlas hub (facebook).konstantinos.cz píše:fotky volvika
https://www.facebook.com/album.php?aid=81588&id=1041724463&l=081ffd61a5
 
 Tak se pochlub galerii zde.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
- 
Offline  
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
není třeba mít "tvářknihu", odkaz by měl být veřejný..ttoommaasseekk píše:Ne vsichni maji atlas hub (facebook).konstantinos.cz píše:fotky volvika
https://www.facebook.com/album.php?aid=81588&id=1041724463&l=081ffd61a5
Tak se pochlub galerii zde.
BTW: až příjdu na to, jak se zde mám pochlubit galerií, udělám to
 díky.
 díky._________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
- 
Offline  
- Moderátor
- Příspěvky: 14681
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
 x 1 x 1
jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
Pěkný autík.konstantinos.cz píše:fotky volvika
https://www.facebook.com/album.php?aid=81588&id=1041724463&l=081ffd61a5
 Motor by potřeboval trochu umýt, ale jinak super.
 Motor by potřeboval trochu umýt, ale jinak super. 
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
- 
Offline  
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
no, uvažuju o tom - mám to auto 48 hodin - tak až ho zítra přivezu ze servisu, vypucuju to všechnoraolsa píše:Pěkný autík.konstantinos.cz píše:fotky volvika
https://www.facebook.com/album.php?aid=81588&id=1041724463&l=081ffd61a5Motor by potřeboval trochu umýt, ale jinak super.

_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
- 
Offline  
- Příspěvky: 1664
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
 není třeba mít "tvářknihu", odkaz by měl být veřejný..
No jo cece, mas pravdu.
Ja videl zacatek odkazu a hned jsem usoudil vysledek.
No jo cece, mas pravdu.
Ja videl zacatek odkazu a hned jsem usoudil vysledek.

_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
- 
Offline  
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
Ten motor nemá na volnoběh vzduch. Pokud se hadice smršťuje, tak na 100%. Pokud jinak turbo dává správný tlak, tak nefunguje obtok turba při nízkých otáčkách. Nebylo by lepší to zavést k někomu, kdo se na to podívá ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
- 
Offline  
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
to bych samozrejme rad - doufam ale, ze ten servisak, ktery ma v rodine 3 S40 (z toho dve se stejnym motorem) to zitra vyresi.. pokud ne, tak bych to k "nekomu dal".. pokud mi poradis kam.. dikyjarek.krizan píše:Ten motor nemá na volnoběh vzduch. Pokud se hadice smršťuje, tak na 100%. Pokud jinak turbo dává správný tlak, tak nefunguje obtok turba při nízkých otáčkách. Nebylo by lepší to zavést k někomu, kdo se na to podívá ?
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
- 
Offline  
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
Ve tvém okolí, nemám tušení kam se obrátit. Z té strany nemám žádné reference. Pokud ovšem má tvůj mechanik stejné provedení, tak může srovnávat a neměl by to být pro něj problém.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
- 
Offline  
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
BTW: 100 km (ani zlin) neni zas tak daleko a v nedeli se stehuju do praglu (coz me mimochodem nejak hrozne moc netesi)
snad to bude zitra ok
pokud ne, obratim se
snad to bude zitra ok
pokud ne, obratim se
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
- 
Offline  
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rejvíz
- Vůz: XC70 D5 AWD my11
- Bydliště: Rejvíz, Jeseníky
jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
problém s volnoběhem - prasklá hadice od podtlaku - odpoledne bude auto ready, tak napíšu všechno, co se dělalo..
_________________
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
je: XC70 D5 ST2 2011, XC70 2.5t AWD 07, C70 iT5 01, S60 2.5T AWD 05
bylo: XC70 D5 09, S80 D5 AWD, S60 2.5T, C70 2.0T, S80 2.5T AWD, S80 2.9i, S40 2.0T, Peugeot 405 Mi8 108kw
Rejvíz
http://www.konstantinos.cz/
https://www.facebook.com/kostik11/
- 
Offline  
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
jsem nový majitel S40 121kw 2000 - a vypadá to na průšvi
No super, nakonec to ani nebylo tak složité.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé