zapomeňte na zabezpečení - čtete pozorně - POZOR !!!!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#1 zapomeňte na zabezpečení - čtete pozorně - POZOR !!!!
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=163&t=106590
Na tyhle stranky mne preloadoval kamarad s novym Prassatem Kazdopadne to stalo za precteni!
Na tyhle stranky mne preloadoval kamarad s novym Prassatem Kazdopadne to stalo za precteni!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
#2 zapomeňte na zabezpečení - čtete pozorně - POZOR !!!!
..ale takéto info mám už niekoľko rokov....čím viac elektroniky, tým jednoduchšie kradnutia....ak je k dispozícii potrebné vybavenie...
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#3 zapomeňte na zabezpečení - čtete pozorně - POZOR !!!!
Ty brdo, tak to je vazne. To je jak z fimu 60sekund. Zeder neni len tak pre srandu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#4 zapomeňte na zabezpečení - čtete pozorně - POZOR !!!!
najlepsie zabezpecenie je Kobra, od firmy Zverimex
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#5 zapomeňte na zabezpečení - čtete pozorně - POZOR !!!!
Co ma akotak utesuje, ze kto by uz len kradol stare auto znacky Volvo, ked ich je malo. To neni jak nahradne diely na VW group, ze tych aut je mraky. Aspon teda si to tak podvedome vnucujemlucki píše:najlepsie zabezpecenie je Kobra, od firmy Zverimex
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: Golf III
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#6 zapomeňte na zabezpečení - čtete pozorně - POZOR !!!!
2002 S60 a navyše v nafte zase nie je až tak nepredajné auto, aj keď sa kradne určite menej ako trebárz Passat. Čo je bezpečné (vzhľadom na vek atď) je to, čo mám v podpise, niekedy ani nezamykám, nie je tam čo ukradnúťMarekV píše:Co ma akotak utesuje, ze kto by uz len kradol stare auto znacky Volvo, ked ich je malo.
_________________
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#7 zapomeňte na zabezpečení - čtete pozorně - POZOR !!!!
No.. prve "cvicne" auto som mal po dedovi sračkovu Barborku 100 DeLuxe.. (kremovy sip!) to bol rok 98 tusim.. Samozrejme ze som kazde rano pozrel z okna ci tam je.. a predtym kazdy vecer vyberal palec z rozdelovaca, (na novu dobu pekna uchylka, no prve auto je prve auto)..
a.. jedno rano ma mama budi ze mam auto na strede cesty s dverami dokoran 30m od miesta kde som zaparkoval.. toz tak chlapci z mokrej stvrte v noci tlacili, tlacili a auto bez palca nechytilo no.. tak z neho aspon na rychlo vycorovali izolacnu pasku, kondomy a srobovak..
Najviac ma mrzelo to, ze som tych babrakov jak im to strasne nejde naskocit nevidel a kvalitne sa nepobavil.. bo toto by nerozluskla ziadna rusicka..
a.. jedno rano ma mama budi ze mam auto na strede cesty s dverami dokoran 30m od miesta kde som zaparkoval.. toz tak chlapci z mokrej stvrte v noci tlacili, tlacili a auto bez palca nechytilo no.. tak z neho aspon na rychlo vycorovali izolacnu pasku, kondomy a srobovak..
Najviac ma mrzelo to, ze som tych babrakov jak im to strasne nejde naskocit nevidel a kvalitne sa nepobavil.. bo toto by nerozluskla ziadna rusicka..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 733
- Registrován: 15 roků
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
- Kontaktovat uživatele:
#8 zapomeňte na zabezpečení - čtete pozorně - POZOR !!!!
Co jsem pochopil, tak ta rušička pouze vyrušila signál gsm, ale například sherlog používá k vyhledávání odcizených vozů i radiové vlny a GPS, takže ten by takhle odcizené auto nejspíš našel
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#9 zapomeňte na zabezpečení - čtete pozorně - POZOR !!!!
ja mam zase pochybnosti o tej gsm rusicke. kedysi (cca 2-3 roky dozadu), to chceli montovat do vaznic a aj skoly mali o to zaujem, akurat to bolo take drahe ze sa na to vyprdli. a myslim ze by to bola vacsia krabica ako od kancelarskeho papiera.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: Golf III
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#10 zapomeňte na zabezpečení - čtete pozorně - POZOR !!!!
Pokiaľ vyruší signál rádia, tak ti je GPS k hounu, kedže funguje jednosmerne, t.j. príjma signál zo satelitu, ale späť neposiela nič. Otázka znie, nakoľko účinne a v akom veľkom rozsahu to vie rušiť...Ing.Magor píše:Co jsem pochopil, tak ta rušička pouze vyrušila signál gsm, ale například sherlog používá k vyhledávání odcizených vozů i radiové vlny a GPS, takže ten by takhle odcizené auto nejspíš našel
_________________
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#11 zapomeňte na zabezpečení - čtete pozorně - POZOR !!!!
To mi připomíná, jak mi taky nějakej zoufalec(i) zkoušel ukrást š100 - vytlačil větračku v řidičovejch dveřích a vzal zevnitř za kliku... Docela bych chtěl vidět ten ksicht, když zjistil že nic - byl to model 70 s klikama ven, kde dveře zamčený klíčem nejdou otevřít ani zevnitř Ale bejčil za to pořádně, musel jsem to táhlo od kliky srovnatst_Andy píše: a.. jedno rano ma mama budi ze mam auto na strede cesty s dverami dokoran 30m od miesta kde som zaparkoval.. toz tak chlapci z mokrej stvrte v noci tlacili, tlacili a auto bez palca nechytilo no.. tak z neho aspon na rychlo vycorovali izolacnu pasku, kondomy a srobovak..
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#12 zapomeňte na zabezpečení - čtete pozorně - POZOR !!!!
když ti vyruší ve vlastní rádiové síti nějaké zařízení ... víš jak ho najdeš? Lokalizuješ rušení. A to přesně Sherlog dělá.jaffar píše:Pokiaľ vyruší signál rádia, tak ti je GPS k hounu, kedže funguje jednosmerne, t.j. príjma signál zo satelitu, ale späť neposiela nič. Otázka znie, nakoľko účinne a v akom veľkom rozsahu to vie rušiť...Ing.Magor píše:Co jsem pochopil, tak ta rušička pouze vyrušila signál gsm, ale například sherlog používá k vyhledávání odcizených vozů i radiové vlny a GPS, takže ten by takhle odcizené auto nejspíš našel
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#13 zapomeňte na zabezpečení - čtete pozorně - POZOR !!!!
to je jaky lupst_Andy píše: tak z neho aspon na rychlo vycorovali izolacnu pasku, kondomy a srobovak..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: Golf III
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
#14 zapomeňte na zabezpečení - čtete pozorně - POZOR !!!!
Naja, tomu je nerozumiem, ja pracujem s GPS nie s rádiom Pokiaľ to funguje, potom je to okeLzyx píše:když ti vyruší ve vlastní rádiové síti nějaké zařízení ... víš jak ho najdeš? Lokalizuješ rušení. A to přesně Sherlog dělá.
_________________
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 46
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prachatice
- Vůz: Volvo zatím vybírám
#15 zapomeňte na zabezpečení - čtete pozorně - POZOR !!!!
Já jsem si do předchozích aut vždy nechal udělat zamykání zpátečky (Construct, jsou i jiné). Nevím, jestli je to stoprocentní (to asi dneska nic), ale úvaha, že ze dvou aut (jedno s Constructem a jedno bez) si vyberou to bez, tak ta se mi potvrdila. Do Volva jsem se k tomu zatím nedostal, mj. proto, že jsem tu na fóru četl, že to do něj nejde. Ale někdo zas má tuším v podpisu, že jo. Dokázal by to někdo uvést na pravou míru, v jakých typech to nejde? Díky
_________________
Od revoluce: 4 golfy (< 10 kg / PS), ale už se na stará kolena mírním. + autobus Ulysse 2,0 LPG.
Tak konečně, po ročním marném shánění zachovalého opravdového Volva jsem koupil tady z fóra "ještě taky Volvo":
V70 2,5LPT (B5254T), 1997 (edit 6/2010: LPG STAG 300+)
Od revoluce: 4 golfy (< 10 kg / PS), ale už se na stará kolena mírním. + autobus Ulysse 2,0 LPG.
Tak konečně, po ročním marném shánění zachovalého opravdového Volva jsem koupil tady z fóra "ještě taky Volvo":
V70 2,5LPT (B5254T), 1997 (edit 6/2010: LPG STAG 300+)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#16 zapomeňte na zabezpečení - čtete pozorně - POZOR !!!!
já měl zatím na všech Volvech tovární zamykání zpátečky (dle klíčku je to Construct). Akorát jsem to nepochopil u automatu. Zamyká se zpátečka ... k čemu je tam pak "P kvalt"?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#17 zapomeňte na zabezpečení - čtete pozorně - POZOR !!!!
zamyká se samozřejmě P
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#18 zapomeňte na zabezpečení - čtete pozorně - POZOR !!!!
aha ... tak to jsem nějak neměl čas zkoumat. Dřív se mě auto zbavilo sebedestrukcí, než aby mě vozilo
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#20 zapomeňte na zabezpečení - čtete pozorně - POZOR !!!!
Nektera fakta o problematice: (vice treba doplni/upresni odbornici, co Stando?)
Sherlog, SECAR používá vlastní celorepublikovou rádiovou síť se svými frekvencemi, pásmo 160 MHz. Má jich několik, aby se zabránilo rušení ze strany pachatele. Takže je použito přelaďování frekvencí pokud dojde k rušení. GSM a GPS mají jen pomocnou úlohu.
Sherlog při lokalizaci v případě, že zařízení zjistí že je rušené, tak začne skokově měnit frekvence. A na takové zarušení všech kanálů které používá plus GSM by musela být rušička, kterou má Obama ve své koloně doprovodních aut na vlastním podvozku. Všechno jde ukrást, nicméně vzhledem k tomu, že snad za poslední 3 roky Sherlogu nezmizelo ani jedno auto mluví samo o sobě. A elektroniku kterou Sherlog pravidelně mění a aktualizuje si vyvíjí sám a nepoužívá cizí zařízení.
Secar se da udajne zarusit s investici cca 60k (3-4 zdroje), problem je ze tim vznika nutnost mit v tom aspon 6-7 lidi coz za to nestoji (auta se prodavaji za pusinku, a to co se krade na zakazku se vyplati hledat jinde). Dobre je mit kombinaci pokud uz chranit, tak napr.: secar, klasickou gsm a napr. cobra net.
Lokalne na rozsah nekolika metru staci zarizeni okolo 200usd. Cobranet tvrdi ze maji nejaky rapid sim, ktera jede po bkanalu ve forme signalizace.
Jednoduche GPC a GSM rusicky jdou sehnat pomerne levne:
ruseni GPS
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8758
ruseni GSM 930Mhz~960Mhz/CDMA 870Mhz~880Mhz/DCS 1805Mhz~1920Mhz
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4355
Nicmene u aut co vetsina vlastnime se toto zrejme nevyplati...tak draze zabezpecit, natoz je pak krast
Sherlog, SECAR používá vlastní celorepublikovou rádiovou síť se svými frekvencemi, pásmo 160 MHz. Má jich několik, aby se zabránilo rušení ze strany pachatele. Takže je použito přelaďování frekvencí pokud dojde k rušení. GSM a GPS mají jen pomocnou úlohu.
Sherlog při lokalizaci v případě, že zařízení zjistí že je rušené, tak začne skokově měnit frekvence. A na takové zarušení všech kanálů které používá plus GSM by musela být rušička, kterou má Obama ve své koloně doprovodních aut na vlastním podvozku. Všechno jde ukrást, nicméně vzhledem k tomu, že snad za poslední 3 roky Sherlogu nezmizelo ani jedno auto mluví samo o sobě. A elektroniku kterou Sherlog pravidelně mění a aktualizuje si vyvíjí sám a nepoužívá cizí zařízení.
Secar se da udajne zarusit s investici cca 60k (3-4 zdroje), problem je ze tim vznika nutnost mit v tom aspon 6-7 lidi coz za to nestoji (auta se prodavaji za pusinku, a to co se krade na zakazku se vyplati hledat jinde). Dobre je mit kombinaci pokud uz chranit, tak napr.: secar, klasickou gsm a napr. cobra net.
Lokalne na rozsah nekolika metru staci zarizeni okolo 200usd. Cobranet tvrdi ze maji nejaky rapid sim, ktera jede po bkanalu ve forme signalizace.
Jednoduche GPC a GSM rusicky jdou sehnat pomerne levne:
ruseni GPS
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8758
ruseni GSM 930Mhz~960Mhz/CDMA 870Mhz~880Mhz/DCS 1805Mhz~1920Mhz
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4355
Nicmene u aut co vetsina vlastnime se toto zrejme nevyplati...tak draze zabezpecit, natoz je pak krast
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#21 zapomeňte na zabezpečení - čtete pozorně - POZOR !!!!
jo a PCR by mela na svych vysilackach pouzivat system MATRA - GSM, pokud nedoslo nedavno k obmene techniky a kteryzto lze rusit take
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#22 zapomeňte na zabezpečení - čtete pozorně - POZOR !!!!
To je všecko hezký,ale mou 760ku zachránil obyč. vypínač který ani nebyl schovaný(asi co je vidět není nápadný),vypínač samozřejmě hledali,přišli i na to co je odpojeno,ale než to stačili vykrátit drátem,tak už měli klepeta.
Co mě udivilo,že lumpi měji dostat za tuto krádež 2000,- ani před těmi 12 lety nic moc......
Co mě udivilo,že lumpi měji dostat za tuto krádež 2000,- ani před těmi 12 lety nic moc......
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#23 zapomeňte na zabezpečení - čtete pozorně - POZOR !!!!
jo , vrazit tajný vypínač do mlhovek, nebo vyhřívání zrcátka je frajeřina.
btw. co tím vypínačem rozpojujete? palivové čerpadlo? jiskru?
btw. co tím vypínačem rozpojujete? palivové čerpadlo? jiskru?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 19
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#24 zapomeňte na zabezpečení - čtete pozorně - POZOR !!!!
to jsem si udelal kdysi na favoritu, u spinace svetel, je tam jedno tlacitko na obrysovky, druhe tlumene a treti je bez spinace zaslepka, tak misto ni, uz ani nevim co jsem odpojoval.
Jednou me to trochu vyskolilo - pri povodnich jsem se potreboval evakuovat a v tom spechu jsem na to zapomnel, auto tocilo a nic, voda se blizila a ja tam stal jak trouba nez mi to doslo
Jednou me to trochu vyskolilo - pri povodnich jsem se potreboval evakuovat a v tom spechu jsem na to zapomnel, auto tocilo a nic, voda se blizila a ja tam stal jak trouba nez mi to doslo
_________________
BMW 740iL.. bude V70..snad
BMW 740iL.. bude V70..snad
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1618
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#25 zapomeňte na zabezpečení - čtete pozorně - POZOR !!!!
rovno RJ. rozpojis polohu klucika II. ja som mal na prvom volve v dosledku pokazenia zamku vsetky polohy na gombik.doktor píše:jo , vrazit tajný vypínač do mlhovek, nebo vyhřívání zrcátka je frajeřina.
btw. co tím vypínačem rozpojujete? palivové čerpadlo? jiskru?
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek