Zdravím všechny, zvláště pak standu maru a ty co by mi mohli pomoci
Na mém squjelém motoru B200ET s jednotkou MOTRONIC ne a ne fungovat vstřikovače.... Nevím čí je to vina!!!!
Natočím, zapracuje start injector, jaxe vypne, chcípne to....
Jak se dá otestovat funkčnost vstřikovače? Někde mimo vůz, chyba může být v něm... i když všechny 4 v háji??? nesmysl
Jak se dá otestovat funkce věci Power Stage 289?
Myslíte že tato věc ty vstřikovače akorát uzemňuje (to je slovo )
Co může být za signál vedoucí od ECU do téhle věci? Jak to může poznat, kterej vstřikovač ukostřit?? Jak dlohé může být seonutí vstřikovače?zlomky sekundy?
Popř nemáte někdo jednu tuhle věc 289 na můdě či ve sklepě? jen bych to zkusil otestovat s jinou....
Balast resistor jsem sestrojil svépomocí dle standovy rady, proti společnému vodiči mají jedntrivé odpor 20 ohmů, proti sobě potom 40 ohmů, zatížitelnost 50W
http://www.littplast.cz/motronic%20web/
http://www.littplast.cz/motronic%20web/obrazy/motronic%20b200et_jpg.jpg
B200ET-vstřikovače nevstřikují
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 108
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
B200ET-vstřikovače nevstřikují
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
-
Offline
- Příspěvky: 1763
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
Nazdar, Volvo značně předimenzovává rezistory, když to vychází na 50 W! A nebo nejsou "o chlup" větší. A nebo máme každej na mysli jinej chlup! Ale k věci:
Když zapneš zapalování,tak by na společném bodě rezistorů mělo být 12 Voltů. Jestli jo, tak bys měl těch 12 V naměřit na pinech 17 až 20 krabičky 289 power stage.
Jestli je to tak, jak předpokládám, tak dále nahraď nějaký vstřikovač LED diodou (do série LEDku a rezistůrek 2000 ohmů) a koukej jestli při startování bliká.
Jestli bliká, tak mají rezistory moc velkej odpor a neotevírají se. Já jsem psal:
"Rezistor bude mít odpor ASI 10-20 ohmů a zatížitelnost 20-30 Wattů".
Radit Ti zde ovšem nic nebudu, vstřikovače jsou drahé
Dál je to na osciloskop.
Když zapneš zapalování,tak by na společném bodě rezistorů mělo být 12 Voltů. Jestli jo, tak bys měl těch 12 V naměřit na pinech 17 až 20 krabičky 289 power stage.
Jestli je to tak, jak předpokládám, tak dále nahraď nějaký vstřikovač LED diodou (do série LEDku a rezistůrek 2000 ohmů) a koukej jestli při startování bliká.
Jestli bliká, tak mají rezistory moc velkej odpor a neotevírají se. Já jsem psal:
"Rezistor bude mít odpor ASI 10-20 ohmů a zatížitelnost 20-30 Wattů".
Radit Ti zde ovšem nic nebudu, vstřikovače jsou drahé
Dál je to na osciloskop.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
u těchto starých motorů se otevíraj všechny vstřiky najednou.a drahý.4 se mi válej v šuplíku.a zrovna z B200ft.sice to neni B200et ale sou stejný.a těma vstřikama to určitě neni.nedavno jsem řešil skoro to samé na 940 a nakonec jsem proletoval vývod z relé které napájí ty vstřiky.napětí tam bylo ale při zatížení sice jednoduším než navrhuje standa tak najednou zmizelo ve studenáku v tom relé
-
Offline
- Příspěvky: 108
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
Fakt???? To je uuulet... Ty vstřikovače ať se mají v šuflíku co nejlépe a není jim tam smutno! (tímto so pokouším si je pro jistotu rezervovat -* diky )black hawk píše:u těchto starých motorů se otevíraj všechny vstřiky najednou
díky za odpovědi, du měřát.
2 standa - radit mi můžeš, nic horšího než že to nepojede se mi stát nemůže
Ty rezistory - sice jsi psdal že maj mít 10..20 ohmů a 30 W, ale hned za to jsi napsal "bacha, jde o životnost vstřikovačů" No tak jsem sáhl po horní hranici Kdyžtak je zozpůlím
Krabička power stage je na pinu 1 napájena, na společném uzlu rezistorů je 12v též. Proměřím zbytek - piny 17..21. ˇže by spadlo napětí se mi moc nezdá, protože na stejném vodiči je pověšena i ECU, takže při přerušení dodávky by to nedávalo ani jiskru. Du splašit ledku - na dědině celkem problém, kuchnu asi nějakou síťofku a blikat. A když blikat nebude, nema někdo power stage??
Dal by se takhle problikat i vodič 16??
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
-
Offline
- Příspěvky: 108
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
Diódy jen s odporem
do série s odporem
zapojit teď musím
zařízení zkusím
drátu hustou spletí probil silný proud
pájka vzduchem letí.....
jsem na mléčný dráze vynálezuuu
spojim 3 fáze a propájím stul
:supz:
díky stando, dioda bliká!!!!! Takže jsem to krapet přepálil na rezistorech, tna ty poslední sem čekal 14 dní, du zkusit sehnat něco použitelnýho.
Kolik dáme teď? 30W a 10ohmů, nebo radši 12,15....
do série s odporem
zapojit teď musím
zařízení zkusím
drátu hustou spletí probil silný proud
pájka vzduchem letí.....
jsem na mléčný dráze vynálezuuu
spojim 3 fáze a propájím stul
:supz:
díky stando, dioda bliká!!!!! Takže jsem to krapet přepálil na rezistorech, tna ty poslední sem čekal 14 dní, du zkusit sehnat něco použitelnýho.
Kolik dáme teď? 30W a 10ohmů, nebo radši 12,15....
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
-
Offline
- Příspěvky: 1763
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
crtcu, pro laborování je nejlepší koupit 6 ks odporů 3ohmy/2Waty. Spoj všechny do série se vstřikovačem, připojuj na 12 V a postupně ubírej, než se začne vstřikovač otevírat nebo se z něj zakouří :badgrin:
Jestli chceš, můžu Ti ty odpory poslat.
Jestli chceš, můžu Ti ty odpory poslat.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 108
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
dík, doufám že se dřív zakouří z odporů:) Na 2w součástky se asi jezdit nedá, co? Tak to zkusím. Co třeba nějakej poťák?? Du rozebírat starej šrot
Nápad ! - ty odpory co sem koupil oholím z nich keramiku a budu ubírat závity
Co se stane dyž budou mít malý odpor? Nebo dyž vstřikovač zapojim natvrdo? Odpálím jej?
Nápad ! - ty odpory co sem koupil oholím z nich keramiku a budu ubírat závity
Co se stane dyž budou mít malý odpor? Nebo dyž vstřikovač zapojim natvrdo? Odpálím jej?
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
-
Offline
- Příspěvky: 1763
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
on výrobce je úplnej debil, že tam dal ty odpory. celou dobu čekali na crtca, aby jim to navrhl! :badgrin:
odpory tam bejt musí,dlouho by to nevydrželo. navrhuji jiné řešení - vem dva 20 ohmové odpory, zapoj je paralelně a proveď test popsaný výše
odpory tam bejt musí,dlouho by to nevydrželo. navrhuji jiné řešení - vem dva 20 ohmové odpory, zapoj je paralelně a proveď test popsaný výše
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 108
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
-
Offline
- Příspěvky: 108
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
-
Offline
- Příspěvky: 1763
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
:wav:
co vstřikovače? :violent3:
Spojce nerozumím.Jde pedál lehce (jako že se ložisko ještě nedotýká talířové pružiny) a nebo je cítit odpor pružiny? Má ta spojka bowden nebo kapalinu (jak jsi sháněl váleček)? Néé že bych Tě podceňoval, ale nebude chyba tam? :badgrin:
Zítra si jedu pro disky na kombajna, takže si budeš moct přijet pro plecháče.
co vstřikovače? :violent3:
Spojce nerozumím.Jde pedál lehce (jako že se ložisko ještě nedotýká talířové pružiny) a nebo je cítit odpor pružiny? Má ta spojka bowden nebo kapalinu (jak jsi sháněl váleček)? Néé že bych Tě podceňoval, ale nebude chyba tam? :badgrin:
Zítra si jedu pro disky na kombajna, takže si budeš moct přijet pro plecháče.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 108
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
vstřikovače {|=
Jen mám ještě volnoběh kolem 500rpm přizahřátým motoru, ale to se poddá. Spojka je tam kapalinová, ale vedlejší váleček už byl na konci rozsahu, chcala z něj kapalina při sešlápnutí - z pod pístku a furt nic. Dneska to gooomnu
Ad kola - pristi tyden, si? tak 20.týho a dál.
Jen mám ještě volnoběh kolem 500rpm přizahřátým motoru, ale to se poddá. Spojka je tam kapalinová, ale vedlejší váleček už byl na konci rozsahu, chcala z něj kapalina při sešlápnutí - z pod pístku a furt nic. Dneska to gooomnu
Ad kola - pristi tyden, si? tak 20.týho a dál.
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
-
Offline
- Příspěvky: 108
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
Oznamiuji všem že můj mazel dnes absolvoval první metry! Pomalu ho učím:)
Použil jsem pulku kardanu - zadni z 9xx, přední ze 7xx, celý je to složený v křížku. Je možný aby to bylo špatně vyvážený? Celý to od 60ti vejš vibruje, ale sou tam gumy rozervaný - možná je to nima. Jdu se POVOZIT
Použil jsem pulku kardanu - zadni z 9xx, přední ze 7xx, celý je to složený v křížku. Je možný aby to bylo špatně vyvážený? Celý to od 60ti vejš vibruje, ale sou tam gumy rozervaný - možná je to nima. Jdu se POVOZIT
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
-
Offline
- Příspěvky: 1763
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
vibrace - víš,jak mají být sesazeny poloviny kardanu (na tisícihranu)? není to totiž jedno
spojka - čím to bylo?
kola - do vánoc by to bylo prima, jinak je nadělím pod stromek někomu jinýmu
Přeju hezkej výlet
So long.
spojka - čím to bylo?
kola - do vánoc by to bylo prima, jinak je nadělím pod stromek někomu jinýmu
Přeju hezkej výlet
So long.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 108
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
Kardan - mrknu, ale myslim ze sesazovaci dil tan ted neni vubec, zustal tam zadni dil z 960, ten tuto "vůli" zajistuje. Navic diferák je nasroubovanej na kastli a ma to poloosy, takze zadny vysunovani neni treba..... Mrknu pod auto, ale nevim esi tam je. A jesi jo, tak znacky sem si neudelal
Ad spojka - je mooooc oblozena, musel jsem vložit mezi dřík z pístku a páku spojky podložky a už to fachá excelentně. Ještě mám nemocnej výfuk a stěrače a podobný krávoviny
2standa
Kola - jestli by to slo v nedeli, tak se mnou pocitej. Jeste se ozvu, budu tyden fuc ale jeziskvi je nedavej!!
Ad spojka - je mooooc oblozena, musel jsem vložit mezi dřík z pístku a páku spojky podložky a už to fachá excelentně. Ještě mám nemocnej výfuk a stěrače a podobný krávoviny
2standa
Kola - jestli by to slo v nedeli, tak se mnou pocitej. Jeste se ozvu, budu tyden fuc ale jeziskvi je nedavej!!
_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé