Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?

Vše okolo plynu.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 58
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Moravská Třebová
Vůz: VW Passat B7
Bydliště: Praha

#1 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?

Příspěvek od MaPiv »

Ahoj lidičky,

nemáte někdo prosím návod k tomuto softwaru? Rád bych si upravil nastavení směsi LPG, ale nikde nemohu najít, jak na to.
Je to verze 5.7...
Případně, pokud někdo víte z hlavy jak se směs nastavuje, prosím napište

Děkuju moc
_________________
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1667
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#2 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?

Příspěvek od Lukaso »

Ty by si měl jít hlavně trénovat a ne si upravovat LPG :D
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?

Příspěvek od Ing.Magor »

Neni lepší si to nechat od někoho nastavit odborně? Bohužel ale nevím, zda je v Praze vůbec někdo kdo Tartarini montuje a tudíž s tím má zkušenosti :unknown:
Jinak mám pocit, že tu snad ani nikdo v autě Tartariny nemá, takže tu asi nepochodíš :wink:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 58
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Moravská Třebová
Vůz: VW Passat B7
Bydliště: Praha

#4 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?

Příspěvek od MaPiv »

to Lukaso: Pockej v pondělí, vytřu Ti zrak :lol:
Dnes jsem byl potrénovat a pekelně jsem zmoknul a vymrz :D
_________________
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 58
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Moravská Třebová
Vůz: VW Passat B7
Bydliště: Praha

#5 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?

Příspěvek od MaPiv »

Mám to nastaveno od montéra (A.T.U.) a jede to docela fajn. Nechtějí se v tom moc dále hrabat, montovali to asi týden a byli z auta trouch nesví :D
Malinko poladit by tomu neuškodilo.
Interface a soft mám, ted jen zjistit jak na to...
_________________
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?

Příspěvek od Ing.Magor »

A to máš v tom Jaguarovi? Mám pocit, že nějakýho Jaguara určitě přestavoval pan Outrata (greenfuel.cz). Myslim, že to byl nějaký V8, dělal přestavby nějakou dobu v Británii, takže jich mu možná pod rukama prošla spousta. Ale ten montuje jiné systémy, každopádně je dost ochotnej, takže by poradit mohl :wink:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 58
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Moravská Třebová
Vůz: VW Passat B7
Bydliště: Praha

#7 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?

Příspěvek od MaPiv »

Zkusíme mu zavolat a uvidíme.
Ozvalse mi ještě nějakýčlovíček z IBSMotor, dělají závodní auta, že by byl ochoten mě to naučit a vysvětlit.
Necháme se tedy překvapit.
A co ty a tvůj Prins.Vše OK?
_________________
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?

Příspěvek od Ing.Magor »

Jo, vše šlape OK. Sice chvíli trvalo doladění systému, protože eRko je žravá bestie, ale teď už vše chodí jak má. Asi mi to nikdo neuvěří a to především plynoví odpůrci, ale mně to prostě jede na plyn líp. Teď jsem to zkoušel na dálnici přepínat a na plyn auto opravdu tlačí citelně líp 8)
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 58
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Moravská Třebová
Vůz: VW Passat B7
Bydliště: Praha

#9 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?

Příspěvek od MaPiv »

Tak to gratuluj. Já tomu docela věřím, protože jsem měl možnost se svézt v jiném Jaguaru S-type se stejným systémem LPG (Tartarini ) a jelo to na plyn a benzín absolutně stejně. U mě se to musí doladit a pak to bude snad taky OK.Nyní mámtotiž opačný problém, na plyn je to línější, sice ne o moc, ale cítit to je.

Řečem typu na plyn to je línější, apod. nevěřím, stačí aby to pořádně seřídili a jede to stejně jako na benzín,ne-li lépe.
_________________
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?

Příspěvek od Ing.Magor »

Myslim, že i dost záleží na montáži, jak tam jsou např. dobře namontovaný LPG vstřiky a pak taky zřejmě na kvalitě plynu. Ale určitě nejdůležitější jak říkáš ty je správné nastavení systému.

Ono právě ty zvěsti, že auto má na plyn nížší výkon a že se systém při vysokém výkonu přepne na benzín, jsou především od těch co do aut montují různé polské systémy atp.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 58
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Moravská Třebová
Vůz: VW Passat B7
Bydliště: Praha

#11 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?

Příspěvek od MaPiv »

:Yahoo!: :Yahoo!: :Yahoo!:

Nevydržel jsem to a šel si zkusit s tím pohrát. Po 4 hodinách boje, asi 120ti chcípnutích při jízdě na plyn, spoustě mnou vydaných sprostých slovech, si myslím, že se mi povedlo nastavit systém tak,jak jsem si představoval. Zatím ještě pořádně neotestováno, ale na dálnici auto jede úplně stejně jako na benzín, reakce naplyn také stejná,průměrná spotřeba na 10 km při konstatní rychlosti klesla o 2 l/ plynu a to je pro mě pokrok. :Yahoo!:

Takže kdyby někdo měl zájem, mohu pomoci, případně vybavení i zapůjčit...
_________________
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?

Příspěvek od Ing.Magor »

Tak to velká gratulace :good:

Předpokládám, že ten program co máš funguje jen na tartarini viď? Ne, že bych to potřeboval ladit, spíš tak ze zvědavosti se ptám :wink:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 58
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Moravská Třebová
Vůz: VW Passat B7
Bydliště: Praha

#13 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?

Příspěvek od MaPiv »

Já osbně mám soft jen Tartarini, ale není problém sehnat i na jiné typy.
Problém je spíše kabel mezi řídící jednotkou plynu a notebookem.
_________________
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat

GDPR_user

#14 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?

Příspěvek od GDPR_user »

MaPiv píše:Já osbně mám soft jen Tartarini, ale není problém sehnat i na jiné typy.
Problém je spíše kabel mezi řídící jednotkou plynu a notebookem.
Uměl by jsi sehnat interface a soft na Elpigaz??

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 58
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Moravská Třebová
Vůz: VW Passat B7
Bydliště: Praha

#15 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?

Příspěvek od MaPiv »

to Martinopel:
Co se týče interface - možná jej mám doma. Nevíš jakou má kocovku?
Soft: nefungoval by na tom Leonardo?
_________________
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat

GDPR_user

#16 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?

Příspěvek od GDPR_user »

MaPiv píše:to Martinopel:
Co se týče interface - možná jej mám doma. Nevíš jakou má kocovku?
Soft: nefungoval by na tom Leonardo?
Vůbec netuším

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 58
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Moravská Třebová
Vůz: VW Passat B7
Bydliště: Praha

#17 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?

Příspěvek od MaPiv »

Zkus vyzjistit tu koncovku. Soft kdyztak bych zajistil já...
_________________
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat

GDPR_user

#18 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?

Příspěvek od GDPR_user »

MaPiv píše:Zkus vyzjistit tu koncovku. Soft kdyztak bych zajistil já...
Něco píšou tady http://www.elpigaz.com/?p=pl/menu/4/10/index

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 53
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Valtice

#19 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?

Příspěvek od vlastiiik »

Ono se dá nějak upravovat spotřeba a výkonu u plynu? Když mám origo Bi-Fuel tak to asi nijak nepůjde, co? Mě to právě žere 15l a když se moc snažím tak 13,5. Kolik vám?
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#20 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?

Příspěvek od Ing.Magor »

vlastiiik píše:Ono se dá nějak upravovat spotřeba a výkonu u plynu? Když mám origo Bi-Fuel tak to asi nijak nepůjde, co? Mě to právě žere 15l a když se moc snažím tak 13,5. Kolik vám?
Mně to 13,5 žere při už poměrně svižný jízdě. Když jedu na pohodu, tak jsem někde lehce nad 12l 8)
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 53
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Valtice

#21 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?

Příspěvek od vlastiiik »

Ing.Magor píše:
vlastiiik píše:Ono se dá nějak upravovat spotřeba a výkonu u plynu? Když mám origo Bi-Fuel tak to asi nijak nepůjde, co? Mě to právě žere 15l a když se moc snažím tak 13,5. Kolik vám?
Mně to 13,5 žere při už poměrně svižný jízdě. Když jedu na pohodu, tak jsem někde lehce nad 12l 8)

.... no a navíc ty máš ještě 300 koňovej motor :) Dá se s tou spotřebou něco dělat?
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 58
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Moravská Třebová
Vůz: VW Passat B7
Bydliště: Praha

#22 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?

Příspěvek od MaPiv »

Chce to pořádně seřídit mapu LPG.
Ono je to následovně - pokud jsi zvyklý na nějaký výkon při jízdě na benzín a při jízdě na LPG tohoto výkonu nedosáhneš, je jasné, že více sešlápneš plynový pedál. Pak spotřeba stoupá...
Pokud je LPG seřízeno správně, neměl by jsi pocítit výkonový rozdíl, alespoň ne u moderních LPG systémů.
Jaký máš systém LPG a kdy jsi jej nechal montovat?
_________________
aktuálně VW Passat B7 Variant, 103kW
bylo: Volvo XC90, D5 136kW, 179.000 km (mazel) + Citroen C5, 2.2 Hdi automat, 280.000 km + Jaguar S-Type 4.0 V8 LPG, 2000, 203kw - 180.000km - budiž Ti země lehká + Volvo S60 T5, 2001, 2,3 T5, 184kW + Peugeot 406 coupe, 1998, 3.0 V6 140kw, automat

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 733
Registrován: 15 roků
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Kontaktovat uživatele:

#23 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?

Příspěvek od Ing.Magor »

vlastiiik píše:
Ing.Magor píše:[ Mně to 13,5 žere při už poměrně svižný jízdě. Když jedu na pohodu, tak jsem někde lehce nad 12l 8)

.... no a navíc ty máš ještě 300 koňovej motor :) Dá se s tou spotřebou něco dělat?
Tak možná máš nastavenou příliš bohatou směs :wink:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 53
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Valtice

#24 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?

Příspěvek od vlastiiik »

MaPiv píše:Chce to pořádně seřídit mapu LPG.
Ono je to následovně - pokud jsi zvyklý na nějaký výkon při jízdě na benzín a při jízdě na LPG tohoto výkonu nedosáhneš, je jasné, že více sešlápneš plynový pedál. Pak spotřeba stoupá...
Pokud je LPG seřízeno správně, neměl by jsi pocítit výkonový rozdíl, alespoň ne u moderních LPG systémů.
Jaký máš systém LPG a kdy jsi jej nechal montovat?

Já mám Bi-fuel, to je přímo originál zástavba od Volva. Jinak maximální rychlosti dosáhnu stejné, ale tankuju jen 100 oktanový benzín u OMW, takže ten rozdíl mezi plynem a tímto benzínem je docela poznat v zátahu i zvuku motoru. Jinak mám nohu pořád na podlaze at už jedu na benzín nebo na plyn :D
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 53
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Valtice

#25 Soft Tartarini Sequential fuel injection - navod?

Příspěvek od vlastiiik »

Ing.Magor píše:

.... no a navíc ty máš ještě 300 koňovej motor :) Dá se s tou spotřebou něco dělat?
Tak možná máš nastavenou příliš bohatou směs :wink:[/quote]


... zkusím se příště zeptat v Boshi. Jedzím do Přerova nebo Prostějova? Teď nevím, pořád si to pletu, ale je tam vyhlášený servis na LPG. FEDOR. Měním LPG filtr každých 10tis a nikdy nechápou jak může být tak zasraný...
_________________
S60 2.4 103kw, Bi-Fuel -LPG-, 2005 Kinetic, snížený KW podvozek, sportovní výfuk, Pioneer AVH-P4250DVD
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „LPG + CNG + E85 a ostatní“