Zdravím všechny.
Mám takový problém.Dnes sem si všimnul,že po zapnutí klíčku se všechny kontrolky rozsvítí(to je asi v pořádku) .Ale co už asi v pořádku není je to,že při postupném zhasínání zhasne i kontrolka nabíjení.Pak jde normálně nastartovat a zhasne to vsechno(lambda a olej).Je špatné relé, nebo neco jiného?Setkal se s tím někdo někdy?Vím, že to ješte předevčírem nedělalo.
Za každé postřehy budu rád.Napětí na baterce při nabíjení sem ještě neměřil..
Chyba v dobíjení u S80?
- Autor
- Zpráva
#1 Chyba v dobíjení u S80?
_________________
Volvo S80, r.v 2000, 2,5 TDi, 103kW - bylo
Volvo S80 II, r.v 2007, D5, 136kW
Volvo S80, r.v 2000, 2,5 TDi, 103kW - bylo
Volvo S80 II, r.v 2007, D5, 136kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 519
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9, Krásná Lípa
- Vůz: S80 3.2 '07
#2 Chyba v dobíjení u S80?
Zkus změřit napětí na baterce při vypnutém motoru,a naopak.Samotné napětí ti nic moc neřekne,ale alespoň poznáš jaký je tam rozdíl jestli tam nějaký je.Kdyby to bylo v normálu,zkusil bych nabít baterku.Zkontroluj uzěmnění alternátoru,motoru...scunk píše:Zdravím všechny.
Mám takový problém.Dnes sem si všimnul,že po zapnutí klíčku se všechny kontrolky rozsvítí(to je asi v pořádku) .Ale co už asi v pořádku není je to,že při postupném zhasínání zhasne i kontrolka nabíjení.Pak jde normálně nastartovat a zhasne to vsechno(lambda a olej).Je špatné relé, nebo neco jiného?Setkal se s tím někdo někdy?Vím, že to ješte předevčírem nedělalo.
Za každé postřehy budu rád.Napětí na baterce při nabíjení sem ještě neměřil..
Až potom bych řešil dobíjení,nebo alternátor.
#3 Chyba v dobíjení u S80?
Tak napětí na baterce při vypnutém motoru je 12,25V a při nastartovaném 13,6V.Zvláštní je,že sem při přepnutí multimetru na střídavé napětí sem naměřil při jdoucím motoru na baterce 30V střídavých.Je to normální?..Další věc je,že po cca 5ti minutách nastartovaného motoru je alternátor dost horký.Je pravda,že jak sem s tím laboroval, tak mi autí hlásilo slabou baterku.Rozpálí se altík za tak krátkou dobu, když krmí poloprázdnou baterii?
Teď sem měřil všechny diody a jsou v pořádku.Vinutí také není prošlehlý.Teď jedině regulátor..ale když to zas dává správné napětí(tedy myslím).Jak je vůbec zapojená kontrolka?Přes regulátor?..
Děkuji za reakci.
Michal
Teď sem měřil všechny diody a jsou v pořádku.Vinutí také není prošlehlý.Teď jedině regulátor..ale když to zas dává správné napětí(tedy myslím).Jak je vůbec zapojená kontrolka?Přes regulátor?..
Děkuji za reakci.
Michal
_________________
Volvo S80, r.v 2000, 2,5 TDi, 103kW - bylo
Volvo S80 II, r.v 2007, D5, 136kW
Volvo S80, r.v 2000, 2,5 TDi, 103kW - bylo
Volvo S80 II, r.v 2007, D5, 136kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 519
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9, Krásná Lípa
- Vůz: S80 3.2 '07
#4 Chyba v dobíjení u S80?
myslím že hodnoty na baterce jsou normální.teď bych zkusil baterku nabít.Když bude problém trvat,bude načaté relé.uzemnění si měřil?multimetr musí ukazovat na zkratu nulu.scunk píše:Tak napětí na baterce při vypnutém motoru je 12,25V a při nastartovaném 13,6V.Zvláštní je,že sem při přepnutí multimetru na střídavé napětí sem naměřil při jdoucím motoru na baterce 30V střídavých.Je to normální?..Další věc je,že po cca 5ti minutách nastartovaného motoru je alternátor dost horký.Je pravda,že jak sem s tím laboroval, tak mi autí hlásilo slabou baterku.Rozpálí se altík za tak krátkou dobu, když krmí poloprázdnou baterii?
Teď sem měřil všechny diody a jsou v pořádku.Vinutí také není prošlehlý.Teď jedině regulátor..ale když to zas dává správné napětí(tedy myslím).Jak je vůbec zapojená kontrolka?Přes regulátor?..
Děkuji za reakci.
Michal
#5 Chyba v dobíjení u S80?
Ted budu mít možná lama otázku..kde najdu uzemnení alternátoru?A relé je kde prosím?lumiere.c píše:myslím že hodnoty na baterce jsou normální.teď bych zkusil baterku nabít.Když bude problém trvat,bude načaté relé.uzemnění si měřil?multimetr musí ukazovat na zkratu nulu.scunk píše:Tak napětí na baterce při vypnutém motoru je 12,25V a při nastartovaném 13,6V.Zvláštní je,že sem při přepnutí multimetru na střídavé napětí sem naměřil při jdoucím motoru na baterce 30V střídavých.Je to normální?..Další věc je,že po cca 5ti minutách nastartovaného motoru je alternátor dost horký.Je pravda,že jak sem s tím laboroval, tak mi autí hlásilo slabou baterku.Rozpálí se altík za tak krátkou dobu, když krmí poloprázdnou baterii?
Teď sem měřil všechny diody a jsou v pořádku.Vinutí také není prošlehlý.Teď jedině regulátor..ale když to zas dává správné napětí(tedy myslím).Jak je vůbec zapojená kontrolka?Přes regulátor?..
Děkuji za reakci.
Michal
Díky ti za obětavé odpovědi.
Michal
_________________
Volvo S80, r.v 2000, 2,5 TDi, 103kW - bylo
Volvo S80 II, r.v 2007, D5, 136kW
Volvo S80, r.v 2000, 2,5 TDi, 103kW - bylo
Volvo S80 II, r.v 2007, D5, 136kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 519
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9, Krásná Lípa
- Vůz: S80 3.2 '07
#6 Chyba v dobíjení u S80?
jeden měřící hrot přilož přímo na kovovou část alternátoru,a druhý kamkoliv na kostru.multimetr musí ukázat nulu.relé by mělo být v motorovém prostoru.ja ho mám označeno jako relé 2.U S80 nevím.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 359 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sarkasmic
-
- 22 Odpovědi
- 2137 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Arkaz
-
- 10 Odpovědi
- 7083 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krystof P.
-
- 32 Odpovědi
- 2992 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 9 Odpovědi
- 987 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od bizon17