Mám takový problém.Dnes sem si všimnul,že po zapnutí klíčku se všechny kontrolky rozsvítí(to je asi v pořádku)

Za každé postřehy budu rád.Napětí na baterce při nabíjení sem ještě neměřil..
Zkus změřit napětí na baterce při vypnutém motoru,a naopak.Samotné napětí ti nic moc neřekne,ale alespoň poznáš jaký je tam rozdíl jestli tam nějaký je.Kdyby to bylo v normálu,zkusil bych nabít baterku.Zkontroluj uzěmnění alternátoru,motoru...scunk píše:Zdravím všechny.
Mám takový problém.Dnes sem si všimnul,že po zapnutí klíčku se všechny kontrolky rozsvítí(to je asi v pořádku).Ale co už asi v pořádku není je to,že při postupném zhasínání zhasne i kontrolka nabíjení.Pak jde normálně nastartovat a zhasne to vsechno(lambda a olej).Je špatné relé, nebo neco jiného?Setkal se s tím někdo někdy?Vím, že to ješte předevčírem nedělalo.
Za každé postřehy budu rád.Napětí na baterce při nabíjení sem ještě neměřil..
myslím že hodnoty na baterce jsou normální.teď bych zkusil baterku nabít.Když bude problém trvat,bude načaté relé.uzemnění si měřil?multimetr musí ukazovat na zkratu nulu.scunk píše:Tak napětí na baterce při vypnutém motoru je 12,25V a při nastartovaném 13,6V.Zvláštní je,že sem při přepnutí multimetru na střídavé napětí sem naměřil při jdoucím motoru na baterce 30V střídavých.Je to normální?..Další věc je,že po cca 5ti minutách nastartovaného motoru je alternátor dost horký.Je pravda,že jak sem s tím laboroval, tak mi autí hlásilo slabou baterku.Rozpálí se altík za tak krátkou dobu, když krmí poloprázdnou baterii?
Teď sem měřil všechny diody a jsou v pořádku.Vinutí také není prošlehlý.Teď jedině regulátor..ale když to zas dává správné napětí(tedy myslím).Jak je vůbec zapojená kontrolka?Přes regulátor?..
Děkuji za reakci.
Michal
Ted budu mít možná lama otázku..kde najdu uzemnení alternátoru?A relé je kde prosím?lumiere.c píše:myslím že hodnoty na baterce jsou normální.teď bych zkusil baterku nabít.Když bude problém trvat,bude načaté relé.uzemnění si měřil?multimetr musí ukazovat na zkratu nulu.scunk píše:Tak napětí na baterce při vypnutém motoru je 12,25V a při nastartovaném 13,6V.Zvláštní je,že sem při přepnutí multimetru na střídavé napětí sem naměřil při jdoucím motoru na baterce 30V střídavých.Je to normální?..Další věc je,že po cca 5ti minutách nastartovaného motoru je alternátor dost horký.Je pravda,že jak sem s tím laboroval, tak mi autí hlásilo slabou baterku.Rozpálí se altík za tak krátkou dobu, když krmí poloprázdnou baterii?
Teď sem měřil všechny diody a jsou v pořádku.Vinutí také není prošlehlý.Teď jedině regulátor..ale když to zas dává správné napětí(tedy myslím).Jak je vůbec zapojená kontrolka?Přes regulátor?..
Děkuji za reakci.
Michal
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé