Nadstavitelny regulator tlaku paliva

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Nadstavitelny regulator tlaku paliva

Příspěvek od Sergej »

Kedze povodne tema sa uz zmazalo (aspon ja som ho nenasiel) rad by som zalozil tento topic, kde by mali byt zhrnute problemy montaze a ich riesenia. Primarne sa riesia regulatory zakupene na Ebay-i.
Takze otazka do plena c. 1:
Pri motoroch 2xx, ako vyriesit napojenie noveho regulatora na palivovu listu ? Povodne riesenie pritlaca cely regulator k palivovej liste a tesnenim je O-kruzok. Vyrobca stavitelneho regulatora sa pribalenym kusom hlinika asi pokusa o nejaku redukciu, avsak uplne neuspesne. Predava sa nieco take hotove, alebo treba vyrobit ?
Otazka druha: KDE zohnant onen O-kruzok ? Meranim mi vysli rozmery 8x3,7mm (vnutorny priemer x hrubka).
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Nadstavitelny regulator tlaku paliva

Příspěvek od Sergej »

Po porade so strojarmi a pomeranim drazky regulatora bol podla katalogu Rubena vybraty ako vhodny kandidat O-kruzok rozmeru 7,52x3,53 material NBR90
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Nadstavitelny regulator tlaku paliva

Příspěvek od Sergej »

Regulator konecne namontovany. Ako medzikus pre vyvod paliva z listy som pouzil pokazeny regulator, ktoremu som odbrusil membranu s vrchnou castou. Namiesto nej je mosadzou pripajkovane okruhle viecko.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Nadstavitelny regulator tlaku paliva

Příspěvek od Sergej »

To nikto nema tuto ficuru pridavajucu 0,5cm a 10 koni namontovanu ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Nadstavitelny regulator tlaku paliva

Příspěvek od tomasss »

Sergej píše:To nikto nema tuto ficuru pridavajucu 0,5cm a 10 koni namontovanu ?
Vzhledem k tomu, ze na obe otazky sis uz odpovedel, na co se vlastne ptas? :green: redukci bych byval mozna umel, kdyz nahodis rozmery muzu ti to vytocit z nerezu...
Jinak montaz :good:, chci se zeptat jestli kdyz mam namontovanej regulator s dvojitym vstupem jestli to pak pridava 1cm a 20koni?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Nadstavitelny regulator tlaku paliva

Příspěvek od Sergej »

No napriklad by ma zaujimalo ci aj ten tvoj lieta s teplotou, ci sa napr po vypnuti motora drzi v liste tlak, alebo okamzite spadne.
A do samotneho regulatora vedie len jeden vstup takze pridava len 0,5cm
Ktory mas osadeny ? Cerveny ci modry ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Nadstavitelny regulator tlaku paliva

Příspěvek od tomasss »

Sergej píše:No napriklad by ma zaujimalo ci aj ten tvoj lieta s teplotou, ci sa napr po vypnuti motora drzi v liste tlak, alebo okamzite spadne.
A do samotneho regulatora vedie len jeden vstup takze pridava len 0,5cm
Ktory mas osadeny ? Cerveny ci modry ?
V prvni rade je asi nutny rict, ze nemam made in PRC ale origo Bosch, primo ve fabrice upravenej na nastavitelnej typ. S teplotou nelita, za tepla i studena je to to samy. Po vypnuti motoru zustane tam kde byl pri jeho behu, po hodine stani je to zhruba na polovine tlaku. A do regulatoru vedou DVA, takze centak mam jistej :green:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Nadstavitelny regulator tlaku paliva

Příspěvek od Sergej »

Jaaaaaaaj Tak ja si osadim regulatory dva... Kde si zohnal origo Bosch ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1045
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

Nadstavitelny regulator tlaku paliva

Příspěvek od Drtic »

Pozor, s teplotou u tohodle modreho bazmeku lita pouze barometr! Dal jsem zpet origo regulator a na hadici pichl barometr z modreho, po ohrati spadl na 20 psi. Nahradil jsem ho jinym barometrem a ten drzi.. takze koupit jiny barometr se stejnym zavitem a no problemo 8)
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Nadstavitelny regulator tlaku paliva

Příspěvek od Sergej »

Drtic píše:Pozor, s teplotou u tohodle modreho bazmeku lita pouze barometr! Dal jsem zpet origo regulator a na hadici pichl barometr z modreho, po ohrati spadl na 20 psi. Nahradil jsem ho jinym barometrem a ten drzi.. takze koupit jiny barometr se stejnym zavitem a no problemo 8)
A kedy ukazuje spravne :roll: ? Aj tebe po vypnuti motora drzi tlak v liste ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1045
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

Nadstavitelny regulator tlaku paliva

Příspěvek od Drtic »

Spravne ukazuje tusim za studena.. Po vypnuti motoru tlak zustane ale pomalu klesa..chce to vymenit zpetny ventil na tlakovem palivovem cerpadle. Na fcpgroton za par dolaru :roll:
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Nadstavitelny regulator tlaku paliva

Příspěvek od Sergej »

Drtic píše:Spravne ukazuje tusim za studena.. Po vypnuti motoru tlak zustane ale pomalu klesa..chce to vymenit zpetny ventil na tlakovem palivovem cerpadle. Na fcpgroton za par dolaru :roll:
Chystam sa (uz asi 1/2 roka) menit palivovy filter. Ten ventil je samostatna suciastka, alebo je sucastou cerpadla ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1045
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

Nadstavitelny regulator tlaku paliva

Příspěvek od Drtic »

_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Nadstavitelny regulator tlaku paliva

Příspěvek od Sergej »

No snad ho tam mam :)
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Nadstavitelny regulator tlaku paliva

Příspěvek od tomasss »

Sergej píše:Kde si zohnal origo Bosch ?
To byl tehda nejakej vyprodej skladovejch zasob kdesi za louzi :)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Zpět na „Jak co vyladit???“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé