vrhnul jsem se na vakuovku (to zřetelné nepříjemné klepáni v motoru, které po několikátí sešlápnutí brzdového pedálu na chvílí zmizí) Podle toho co jsem se tady dočetl, klepáni způsobí to, že se do ni dostane moc oleje vlivem vychozeného mosazného pouzdra ve kterém chodí hřídel (píst) vakuovky.
Dnes popíšu jen demontáž +foto po víkendu, jestli bůh dovolí i montáž+ foto

-Za prvé jsem se po rozebráni zaměřil na celkovou očistu, byla řádně zgichana...
-Za druhé do těsnění, je v průřezu ve tvaru písmene ,V´, v kterém chodí hřídel (píst) jsem vložil gumový O-kroužek, kterým chci docílit roztažení do původní, neopotřebené velikosti. Prostě aby zase lip přiléhal, byl větší, těsnil.....


-Za třetí chtěl bych repasovat hřídel (píst)
a, nechat ho pochromovat ( u mě nejbližší firma co to dělá Ostroj Opava) Vůle mezi manžetou a hřídeli by měla byt asi dvě stovky, 0,02mm aby nepronikal olej, těsnilo to a zároveň fungovalo:) já naměřil 0,05 i víc což může byt důvod pronikání oleje.
Proto ji chci nechat zkusit trochu stočit, pochromovat a vyleštit. Pozor, asi to musí byt nějaký tvrdo chrom, nedávat ji nechávat někde pochromovat, kde chromují kliky ke dveřím a disky kol, to by asi moc nefičelo:)
Jestli má někdo zkušenosti s tím chromováním prosím pisněte
b, nechat utočit celou novou hřídel