Vakuová pumpa TDi 2,5 Demontáž
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
Vakuová pumpa TDi 2,5 Demontáž
Zdarec,
vrhnul jsem se na vakuovku (to zřetelné nepříjemné klepáni v motoru, které po několikátí sešlápnutí brzdového pedálu na chvílí zmizí) Podle toho co jsem se tady dočetl, klepáni způsobí to, že se do ni dostane moc oleje vlivem vychozeného mosazného pouzdra ve kterém chodí hřídel (píst) vakuovky.
Dnes popíšu jen demontáž +foto po víkendu, jestli bůh dovolí i montáž+ foto
-Za prvé jsem se po rozebráni zaměřil na celkovou očistu, byla řádně zgichana...
-Za druhé do těsnění, je v průřezu ve tvaru písmene ,V´, v kterém chodí hřídel (píst) jsem vložil gumový O-kroužek, kterým chci docílit roztažení do původní, neopotřebené velikosti. Prostě aby zase lip přiléhal, byl větší, těsnil..... Nemám nijak vyzkoušené, prověřené, jen otcův selský nápad Přiložím foto těsněni+ O-kroužek.
-Za třetí chtěl bych repasovat hřídel (píst)
a, nechat ho pochromovat ( u mě nejbližší firma co to dělá Ostroj Opava) Vůle mezi manžetou a hřídeli by měla byt asi dvě stovky, 0,02mm aby nepronikal olej, těsnilo to a zároveň fungovalo:) já naměřil 0,05 i víc což může byt důvod pronikání oleje.
Proto ji chci nechat zkusit trochu stočit, pochromovat a vyleštit. Pozor, asi to musí byt nějaký tvrdo chrom, nedávat ji nechávat někde pochromovat, kde chromují kliky ke dveřím a disky kol, to by asi moc nefičelo:)
Jestli má někdo zkušenosti s tím chromováním prosím pisněte
b, nechat utočit celou novou hřídel
vrhnul jsem se na vakuovku (to zřetelné nepříjemné klepáni v motoru, které po několikátí sešlápnutí brzdového pedálu na chvílí zmizí) Podle toho co jsem se tady dočetl, klepáni způsobí to, že se do ni dostane moc oleje vlivem vychozeného mosazného pouzdra ve kterém chodí hřídel (píst) vakuovky.
Dnes popíšu jen demontáž +foto po víkendu, jestli bůh dovolí i montáž+ foto
-Za prvé jsem se po rozebráni zaměřil na celkovou očistu, byla řádně zgichana...
-Za druhé do těsnění, je v průřezu ve tvaru písmene ,V´, v kterém chodí hřídel (píst) jsem vložil gumový O-kroužek, kterým chci docílit roztažení do původní, neopotřebené velikosti. Prostě aby zase lip přiléhal, byl větší, těsnil..... Nemám nijak vyzkoušené, prověřené, jen otcův selský nápad Přiložím foto těsněni+ O-kroužek.
-Za třetí chtěl bych repasovat hřídel (píst)
a, nechat ho pochromovat ( u mě nejbližší firma co to dělá Ostroj Opava) Vůle mezi manžetou a hřídeli by měla byt asi dvě stovky, 0,02mm aby nepronikal olej, těsnilo to a zároveň fungovalo:) já naměřil 0,05 i víc což může byt důvod pronikání oleje.
Proto ji chci nechat zkusit trochu stočit, pochromovat a vyleštit. Pozor, asi to musí byt nějaký tvrdo chrom, nedávat ji nechávat někde pochromovat, kde chromují kliky ke dveřím a disky kol, to by asi moc nefičelo:)
Jestli má někdo zkušenosti s tím chromováním prosím pisněte
b, nechat utočit celou novou hřídel
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Příspěvky: 101
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Most
Vakuová pumpa TDi 2,5 Demontáž
Ahoj, bylo by mozne popsat celej navod i s demontazi z auta?
_________________
Žena: XC70 D5 AWD Automat 2005
Žena: XC70 D5 AWD Automat 2005
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
Vakuová pumpa TDi 2,5 Demontáž
Ahoj, pokud nám odteče z baráku a zahrady toho půl metra vody:) tak to o víkendu zkusím dofotit i s výměnou v motoru a připlácnu to sem
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Příspěvky: 904
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
Vakuová pumpa TDi 2,5 Demontáž
To Davidian: LUXUS!!!!!
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
Vakuová pumpa TDi 2,5 Demontáž
Tož čus, tak jsem to dofotil, snad to teda někomu bodne Jo, kdyby se vyskytly nějaké technické chyby, tak mě hned opravte:)
V první půlce jsou ještě čtyři fotečky takového pokusu (výstřelu do tmy) jak zlepšit těsnivost hřídele vakuovky, co jde snáze provest doma na koleně, ale zda to pomůže....?
O-kroužek jsem vkládal až po vloženi origo těsnění (obrazek 3) , prostě jsem ho tam pod ní namačkal drátem. Pěkně tam zaskočí, pokud ho prvně vložíte do drážky těsnění a pote se budete snažit zasunout společně těsnění s o-kroužkem do osazení vakuovky, asi vždycky vypadne, s té drážky těsnění než ho tam zasunete.
Jinak pumpu jsem vyměnil, namontoval a fakt že už netříska, jemné pravidelné klepáni, když přiložíte ouško, jde slyšet, ale to si myslím jde slyšet i u zbrusu nové, prostě jak naráží ten čep. Ale takové to náhodné boucháni, klepáni co se šířilo široko daleko, je fuč
V první půlce jsou ještě čtyři fotečky takového pokusu (výstřelu do tmy) jak zlepšit těsnivost hřídele vakuovky, co jde snáze provest doma na koleně, ale zda to pomůže....?
O-kroužek jsem vkládal až po vloženi origo těsnění (obrazek 3) , prostě jsem ho tam pod ní namačkal drátem. Pěkně tam zaskočí, pokud ho prvně vložíte do drážky těsnění a pote se budete snažit zasunout společně těsnění s o-kroužkem do osazení vakuovky, asi vždycky vypadne, s té drážky těsnění než ho tam zasunete.
Jinak pumpu jsem vyměnil, namontoval a fakt že už netříska, jemné pravidelné klepáni, když přiložíte ouško, jde slyšet, ale to si myslím jde slyšet i u zbrusu nové, prostě jak naráží ten čep. Ale takové to náhodné boucháni, klepáni co se šířilo široko daleko, je fuč
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
Vakuová pumpa TDi 2,5 Demontáž
Tak a druha půlka je montáž, demontáž vakuovky z auta. Je pravda že nás s kolegou od toho čtyřikrát vyhnal déšť, ale dupačka neuvěřitelná Ale dá se to zvládnout, možna jsem měl jen blby postup
Popisky jsou u jednotlivých fotek.
Tu nejdůležitější fotku tu ale nemám a byl to porod, proto... sundaní hadice z vakuovky jsem nakonec vyřešili uříznutím ji asi cca dvou centimetru od konce u vakuovky, protože byla tak stahla a steřele že nešla zaboha sundat. Misto původního stahovacího plechového pásku jsem dal obyč AB sponu. Cela hadice je ještě uchycena dále v motoru dvěma umělohmotnými pásky. Ustřihnout, nahradit novými. Jinak hadice mi po ustřižení samozřejmě vyšla znovu nasadit.
Jinak ještě vše jsem dělal shora z motoru, pod auťak jsem nelež, jen pro vercajk co mi tam napadal.
Trošku oleje mi vyteklo, ale stači dat pod ni hadr.
--- Pří motáží se může stát, že zrovna zůstane motor v takové poloze, že vám hřídel přes péro vakuovky tu vakuovky odtlačuje. S motorem jsem netočil, heftnul jsem tam matku a prostě ji klíčem dotah. Ale to bylo v mém případě. Nevím jaké můžou nastat jiné možnosti.
Doporučuji k celé akci poslech AC/DC
Popisky jsou u jednotlivých fotek.
Tu nejdůležitější fotku tu ale nemám a byl to porod, proto... sundaní hadice z vakuovky jsem nakonec vyřešili uříznutím ji asi cca dvou centimetru od konce u vakuovky, protože byla tak stahla a steřele že nešla zaboha sundat. Misto původního stahovacího plechového pásku jsem dal obyč AB sponu. Cela hadice je ještě uchycena dále v motoru dvěma umělohmotnými pásky. Ustřihnout, nahradit novými. Jinak hadice mi po ustřižení samozřejmě vyšla znovu nasadit.
Jinak ještě vše jsem dělal shora z motoru, pod auťak jsem nelež, jen pro vercajk co mi tam napadal.
Trošku oleje mi vyteklo, ale stači dat pod ni hadr.
--- Pří motáží se může stát, že zrovna zůstane motor v takové poloze, že vám hřídel přes péro vakuovky tu vakuovky odtlačuje. S motorem jsem netočil, heftnul jsem tam matku a prostě ji klíčem dotah. Ale to bylo v mém případě. Nevím jaké můžou nastat jiné možnosti.
Doporučuji k celé akci poslech AC/DC
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Příspěvky: 264
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Prerov
- Vůz: V70 2.5 TDI
Vakuová pumpa TDi 2,5 Demontáž
Davidian píše:Tak a druha půlka je montáž, demontáž vakuovky z auta. Je pravda že nás s kolegou od toho čtyřikrát vyhnal déšť, ale dupačka neuvěřitelná Ale dá se to zvládnout, možna jsem měl jen blby postup
Popisky jsou u jednotlivých fotek.
Tu nejdůležitější fotku tu ale nemám a byl to porod, proto... sundaní hadice z vakuovky jsem nakonec vyřešili uříznutím ji asi cca dvou centimetru od konce u vakuovky, protože byla tak stahla a steřele že nešla zaboha sundat. Misto původního stahovacího plechového pásku jsem dal obyč AB sponu. Cela hadice je ještě uchycena dále v motoru dvěma umělohmotnými pásky. Ustřihnout, nahradit novými. Jinak hadice mi po ustřižení samozřejmě vyšla znovu nasadit.
Jinak ještě vše jsem dělal shora z motoru, pod auťak jsem nelež, jen pro vercajk co mi tam napadal.
Trošku oleje mi vyteklo, ale stači dat pod ni hadr.
--- Pří motáží se může stát, že zrovna zůstane motor v takové poloze, že vám hřídel přes péro vakuovky tu vakuovky odtlačuje. S motorem jsem netočil, heftnul jsem tam matku a prostě ji klíčem dotah. Ale to bylo v mém případě. Nevím jaké můžou nastat jiné možnosti.
Doporučuji k celé akci poslech AC/DC
Musim rict ze jsi si dal peknou praci s tema fotkama Gratuluju
Ja pri demontazi a montazi, kterou jsem provadel dvakrat pouzival velice podobny vercajk. Hadici jsem sundal tak ze jsem vysruboval celej naustek s vakuovky. Dratky ke zhaveni me sundat nesly a pri povolovani spodniho sroubu dost zavazely a bal sjem se ze ten konektor ulomim nejak, ale snad vse ok, zhaveni funguje, ikdyz me mam mensi pochybnosti, driv me svitila kontrolka zhaveni dyl, ted se nekdy ani nerozvsiti ... A k nastaveni spravne polohy vacky pro zasunuti valecku jsem tocil normalne motorem pomoci starteru, na treti pokus jsem jej zastavil spravne.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
Vakuová pumpa TDi 2,5 Demontáž
čus,
Někdy ho bohužel nepostaví ani pumpa
Jinak jen přikivuju Rosssi, pozor na ty dráty žhavení. Jinak, mi kontrolka taky někdy ukazuje zažhaveni a někdy ne a to může byt teplo nebo zima (nemyslím -10:) Tu bych neřešil si myslím, je to anarchista:) ukazuje jak se ji zachce.
S tou hadici, vyšroubovat i i s náustkem ně taky napadlo, jednu jsem už rozebíral a tam nešel náustek povolit ani ve svěráku pomalu, tak sem se s nim nechtěl v motoru rvát. Tak jsem ji s fleku říz:)
S tím nastavením té váčky cuknutím startéru, to jsem věděl, jen jsem měl strach, s tim cukat když jsem tam měl vypojených tolík káblu
----Ale doporučuji sundat tu hadici uplně jako první, dříve než povolite ty dva šrouby vakuovky---
Někdy ho bohužel nepostaví ani pumpa
Jinak jen přikivuju Rosssi, pozor na ty dráty žhavení. Jinak, mi kontrolka taky někdy ukazuje zažhaveni a někdy ne a to může byt teplo nebo zima (nemyslím -10:) Tu bych neřešil si myslím, je to anarchista:) ukazuje jak se ji zachce.
S tou hadici, vyšroubovat i i s náustkem ně taky napadlo, jednu jsem už rozebíral a tam nešel náustek povolit ani ve svěráku pomalu, tak sem se s nim nechtěl v motoru rvát. Tak jsem ji s fleku říz:)
S tím nastavením té váčky cuknutím startéru, to jsem věděl, jen jsem měl strach, s tim cukat když jsem tam měl vypojených tolík káblu
----Ale doporučuji sundat tu hadici uplně jako první, dříve než povolite ty dva šrouby vakuovky---
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
Vakuová pumpa TDi 2,5 Demontáž
Tak a ještě malá třešinka na dortu:)
První fotečka jak vypada zadojena vakuovka olejem, aspoň tedy myslím že tak normálně nemá byt
A potom ještě takový malý dodatek k tomu repasu, jak jsem psal. Nenechal jsem ani pochromovávat hřídel vakuovky ani jsem nenechával utočit novou hřídel, ale.........
zjistili jsme že se dá vcelku snadno vytlačit to mosazné (bronzové) pouzdro v kterém hřídel chodí a nechali utočit nové. To staré mělo opravdu, ale opravdu velkou vůli.
Na tom starém je krásně vidět vyražený datum výroby, viz foto.
První fotečka jak vypada zadojena vakuovka olejem, aspoň tedy myslím že tak normálně nemá byt
A potom ještě takový malý dodatek k tomu repasu, jak jsem psal. Nenechal jsem ani pochromovávat hřídel vakuovky ani jsem nenechával utočit novou hřídel, ale.........
zjistili jsme že se dá vcelku snadno vytlačit to mosazné (bronzové) pouzdro v kterém hřídel chodí a nechali utočit nové. To staré mělo opravdu, ale opravdu velkou vůli.
Na tom starém je krásně vidět vyražený datum výroby, viz foto.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Příspěvky: 87
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC90 V8 LPG, XC70 3,2
Vakuová pumpa TDi 2,5 Demontáž
Velice pěkné.
Měl bys zájem o kšeft? Mám tu jednu klepající vákuovku. Kolik by to asi tak stálo?
Měl bys zájem o kšeft? Mám tu jednu klepající vákuovku. Kolik by to asi tak stálo?
_________________
Volvo XC90 V8 LPG, 2006, aut., Volvo XC70 3,2, 2008, aut.
Bylo: Volvo 850 TDI estate, 1996, man., Volvo V70 II TDI, 2000, man., Volvo V70XC 2,4T LPG, 2001, man.
Volvo XC90 V8 LPG, 2006, aut., Volvo XC70 3,2, 2008, aut.
Bylo: Volvo 850 TDI estate, 1996, man., Volvo V70 II TDI, 2000, man., Volvo V70XC 2,4T LPG, 2001, man.
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Čisovice - Bojov
- Vůz: Volvo 850, 2,4l 106kw, tmave zelená meta
- Bydliště: Čisovice Bojov
Vakuová pumpa TDi 2,5 Demontáž
Táké bych se připsal do řady.
_________________
Volvo 850, 2,4l 106kw, tmave zelená meta
Volvo 850, 2,4l 106kw, tmave zelená meta
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
Vakuová pumpa TDi 2,5 Demontáž
Zdarec,
to měl byt návod, ne reklama
Ale určitě něco vymyslíme, já ji prvně namontují, kouknu jak to šlape a zavoláme si. Písněte mi soukromou zprávu já vám odepíšu, teďka jsem čtrnáct dnu mimo. S prachama bych to nějak nepřeháněl, nějakou tu stovečku frézařce a tatikovi, lisuje to v robotě. 15.6. budu zase práce schopny a na příjmu
to měl byt návod, ne reklama
Ale určitě něco vymyslíme, já ji prvně namontují, kouknu jak to šlape a zavoláme si. Písněte mi soukromou zprávu já vám odepíšu, teďka jsem čtrnáct dnu mimo. S prachama bych to nějak nepřeháněl, nějakou tu stovečku frézařce a tatikovi, lisuje to v robotě. 15.6. budu zase práce schopny a na příjmu
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Příspěvky: 374
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Úvaly
- Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
- Bydliště: Úvaly
Vakuová pumpa TDi 2,5 Demontáž
Taky mi klepe - od koupe auta = 3 roky...
Si zarid zivnost, zajem je velky (vcetne me)
Si zarid zivnost, zajem je velky (vcetne me)
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
Bylo: S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................10.7 l/100km
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
Bylo: S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................10.7 l/100km
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 118
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 5
- Vůz: Volvo V70 - 1999 - black
- Bydliště: Praha 5
Vakuová pumpa TDi 2,5 Demontáž
raadjek píše:Taky mi klepe - od koupe auta = 3 roky...
Si zarid zivnost, zajem je velky (vcetne me)
Ja mam taky jednu klepajici
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
Vakuová pumpa TDi 2,5 Demontáž
pumpa vyměněná zkouší se, motor se zatím nerozlítnul
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Příspěvky: 45
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín
Vakuová pumpa TDi 2,5 Demontáž
Kdo chce na chvilku klid tak povolte šrouby na víku vákuovky (asi 2mm - všechny) a lehce odtáhněte šroubovákem víko od pumpy (pozor na těsnění - nepoškodit či aby nevyjelo z drážky) - olej vyteče a máte klid. Práce na 30 min a fungujeto....
_________________
S60R - manuál 2003
V 70 2.5T - manuál 2005
XC60 3.2 - automat
Volvo 66, 340, 360, 440, 460, 440 Turbo, 480 S, 480 GT, 940 Polár, V40 1.9TD,S 70 T5, V70 I Tdi, C70 T5, V70 II D5, S60 2.4T, XC 70 D5, S60T5 - bylo
S60R - manuál 2003
V 70 2.5T - manuál 2005
XC60 3.2 - automat
Volvo 66, 340, 360, 440, 460, 440 Turbo, 480 S, 480 GT, 940 Polár, V40 1.9TD,S 70 T5, V70 I Tdi, C70 T5, V70 II D5, S60 2.4T, XC 70 D5, S60T5 - bylo
-
Offline
- Příspěvky: 152
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha / Trojanovice
- Vůz: XC70 D5 136kW 2006
Vakuová pumpa TDi 2,5 Demontáž
jelikoz mi zacala klepat uz druha pumpa a jako hlavni duvod vidim unavene nebo nalepenym bordelem zanesene a tim netesnici prepousteci ventilky, sehnal jsem nove.
zitra je tam zkusim dat, jestli pasuji.
prumerove jsou stejne a vyskou taky. tak se uvidi....
zitra je tam zkusim dat, jestli pasuji.
prumerove jsou stejne a vyskou taky. tak se uvidi....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
Vakuová pumpa TDi 2,5 Demontáž
cus,
koukám další rešení
Ono to asi na sto procent vymakat nepujde nikdy, prostě to je vyřešeno špatně konstrukčně od výroby, ale dej pak vědět jestli to pomohlo
koukám další rešení
Ono to asi na sto procent vymakat nepujde nikdy, prostě to je vyřešeno špatně konstrukčně od výroby, ale dej pak vědět jestli to pomohlo
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Příspěvky: 152
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha / Trojanovice
- Vůz: XC70 D5 136kW 2006
Vakuová pumpa TDi 2,5 Demontáž
Tak ventilky pasujou a kdyz jsem pumpu slozil a parkrat zapumpoval, tak "funi"
Kdyz jsem zkousel stare ventilky mackat, tak dva dost drhly.
Nove jdou hezky volne.
Mam tu pumpy dve a na jedne z nich je naustek na hadici rovny a na druhe je zahnuty. Ten jde profouknout jen z jedne strany.
Ta, ve ktere jsem se stoural je vyrobena 03/2000 a byla tedy v aute od vyroby.
Ta druha je 12/2007. Ta mi klepala taky.
Nejspis v utery budu tahat ven altik (na repas), protoze ma seklou volnobezku a pri studenym piskaji loziska, tak to vemu asi pri jednom...
Kdyz jsem zkousel stare ventilky mackat, tak dva dost drhly.
Nove jdou hezky volne.
Mam tu pumpy dve a na jedne z nich je naustek na hadici rovny a na druhe je zahnuty. Ten jde profouknout jen z jedne strany.
Ta, ve ktere jsem se stoural je vyrobena 03/2000 a byla tedy v aute od vyroby.
Ta druha je 12/2007. Ta mi klepala taky.
Nejspis v utery budu tahat ven altik (na repas), protoze ma seklou volnobezku a pri studenym piskaji loziska, tak to vemu asi pri jednom...
_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
-
Offline
- Příspěvky: 152
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha / Trojanovice
- Vůz: XC70 D5 136kW 2006
Vakuová pumpa TDi 2,5 Demontáž
je to opravna sada na mercedesacke pumpy a dela to FEBI (prod. cidlo je 08491) http://www.zbozi.cz/?q=febi+08491Ďuri1 píše:Ahoj.
malwin: Z čoho si zohnal tie ventilky?
davidian: nemal by si náhodou výkres na to nové vodítko? Na auto som tak-nejak odkázaný a chcel by som si ho dať spraviť skorej ako pumpu rozoberiem.
Ďakujem.
vsude to pisou jen pro M-Benz, ale na obale je i VW/Audi.
v sade jsou ventilky 2 a ty potrebujes 4, tudiz je treba sady 2
_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
-
Offline
- Příspěvky: 3202
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Vakuová pumpa TDi 2,5 Demontáž
Když už jsme u toho, jak podstatný vliv má vakuovka na funkci brzd? T.j. k čemu tam vlastně je? A proč je jenom v chrochtech?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1044
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
Vakuová pumpa TDi 2,5 Demontáž
slouzi jako zdroj podtlaku pro posilovac brzd. U benzinaku je v sacim potrubi dostatek podtlaku (regulace motoru skrcenim), u naftaku zadny podtlak vsani nehrozi (regulace mnozstvim paliva)
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 46
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chotiměř
Vakuová pumpa TDi 2,5 Demontáž
to nový futro musíš zajistit, to starý je zapertlovaný v odlitku pumpy, lepidlo nestačí, po několika pokusech s kroužky přes hliník je nejlepší červík z boku zašroubovaný skrz tělo pumpy, díru pak taky začervíkovat,lepší je z mosazi, je víc odolná na otěr.
O kroužek pod manžetu nedoporučuji, prohlídni si pořádně manžetu, jsou v ní kanálky na olej, když se píst přestane úplně mazat, zadře se
O kroužek pod manžetu nedoporučuji, prohlídni si pořádně manžetu, jsou v ní kanálky na olej, když se píst přestane úplně mazat, zadře se
_________________
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé