Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#1 Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu
Opět řeším nějaký skřítky v 850. Poté co jsem dal novej komplet vejfuk a svody celej víkend jezdila tak, jak by člověk od 250koní čekal. Jenže... pak se začala jakoby zakuckávat při přidání plynu cca mezi 3-4000 otáčkama. Typická situace, dojedu auto, lupnu tam trojku udělá to hééén kykyrykykýýýý hééén a až do omezovače to jede čistě.... Poté co auto tejden stálo, začalo to dělat až po cca 15 - 20 km a pořádným rozpálení. Topit tomu začínám poté co se to ohřeje, pak to ještě chvíli jede normálně a pak to začne kokrhat... Připadá mi, že to při tom kokrhání nestřílí a ani to neni tak ostrý cukání jako před výměnou unavenýho rozdělovače.
Co jsem zkoušel:
jiný svíčky... žádný zlepšení
prostříknout váhu vzduchu čističem.... chvíli jsem myslel, že mám vyhráno, ale taky ne
prostříknout volnoběžnej ventil čističem.....nic
Moje domněnky:
pokud by to bylo čerpadlo nebo palivovej filtr, tak by to podle mě nejelo ani po překročení těch o 3-4000 otáček
- že by nějaký čidlo, když to dělá až když se to rozpálí?
- nějakej bordel v regulaci turba (netěsnící CBV) podfukující wastegate, zteřelý hadičky regulace (jsou zteřelý, to vím, jen nevím jestli to může mít vliv)
- může to dělat prasklej housing turbíny? (prasklina durch mezi wastegatem a lopatkama, chystám se měnit)
Aby toho nebylo dost ještě jedna separátní mňamka: automatická klima si klimuje jak chce a časem přejde do režimu, jako by mi auto říkalo: když ty topíš mě, já budu topit tobě .... svině nenažraná zlomyslná
Pokud auto nastartuju studený bez zaplý klimy, začne velmi záhy topit. Takže klimu mám při startu zaplou, jenže i když jsem si dal pozor abych nevypnul motor, stejně to časem začalo topit....
Co jsem zkoušel:
jiný svíčky... žádný zlepšení
prostříknout váhu vzduchu čističem.... chvíli jsem myslel, že mám vyhráno, ale taky ne
prostříknout volnoběžnej ventil čističem.....nic
Moje domněnky:
pokud by to bylo čerpadlo nebo palivovej filtr, tak by to podle mě nejelo ani po překročení těch o 3-4000 otáček
- že by nějaký čidlo, když to dělá až když se to rozpálí?
- nějakej bordel v regulaci turba (netěsnící CBV) podfukující wastegate, zteřelý hadičky regulace (jsou zteřelý, to vím, jen nevím jestli to může mít vliv)
- může to dělat prasklej housing turbíny? (prasklina durch mezi wastegatem a lopatkama, chystám se měnit)
Aby toho nebylo dost ještě jedna separátní mňamka: automatická klima si klimuje jak chce a časem přejde do režimu, jako by mi auto říkalo: když ty topíš mě, já budu topit tobě .... svině nenažraná zlomyslná
Pokud auto nastartuju studený bez zaplý klimy, začne velmi záhy topit. Takže klimu mám při startu zaplou, jenže i když jsem si dal pozor abych nevypnul motor, stejně to časem začalo topit....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#2 Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu
zahod to a kup si saffrona
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
#3 Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu
Mám něco podobnýho, ve 4000 tis otáčkách je půl vteřinové zaváhání, jako by na okamžik přestalo tlačit turbo a pak je to v poho, dělá to jen na 3 a 4tý rychlostní stupeň a jen v 4000tis/ot
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#4 Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu
Tak jestli to máš i ty láďo, tak to bych to tipoval na škrtící klapkuláďa píše:Mám něco podobnýho, ve 4000 tis otáčkách je půl vteřinové zaváhání, jako by na okamžik přestalo tlačit turbo a pak je to v poho, dělá to jen na 3 a 4tý rychlostní stupeň a jen v 4000tis/ot
Ale jako beze srandy mě to dost vytáčí. Márra na mě taky nemá čas, protože těží uhlí ve vaně chrochtáků, je to náročný Hlavně mě nebaví lejt 20l/100km do koktajícího auta.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#5 Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu
Tvojho nie? ale to sa Ti oplatí jeden Saffron na súčiastky je bomba..wickey píše:zahod to a kup si saffrona
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
#6 Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu
Já mám klapku vyčištěnou, najeto, asi 1500Km od vyčištění, ale asi před měsícem mi svítila chyba motoru a Márra mi to načet a byla tam chyba váhy vzduchu , chybu vymazal a od té doby se nerozsvítila....ale třeba je v hajzlu a chybu nemusí na diagnostice ukázat.dali píše:Tak jestli to máš i ty láďo, tak to bych to tipoval na škrtící klapkuláďa píše:Mám něco podobnýho, ve 4000 tis otáčkách je půl vteřinové zaváhání, jako by na okamžik přestalo tlačit turbo a pak je to v poho, dělá to jen na 3 a 4tý rychlostní stupeň a jen v 4000tis/ot
Ale jako beze srandy mě to dost vytáčí. Márra na mě taky nemá čas, protože těží uhlí ve vaně chrochtáků, je to náročný Hlavně mě nebaví lejt 20l/100km do koktajícího auta.
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
#7 Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu
sviecky, kable, vaha vzduchu, ma to skrtiacu klapku? - vycistit, spatne palivo, netesnost na trubkach..
mne pomohla vymena cievky a dodatocne sme zistili ze je v cudu aj kabelovy zvazok pri motore, asi bol na navsteve nejaky hlodavec
mne pomohla vymena cievky a dodatocne sme zistili ze je v cudu aj kabelovy zvazok pri motore, asi bol na navsteve nejaky hlodavec
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 40
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jilemnice
- Vůz: XC90 D5/AT (MY11)
- Bydliště: Jilemnice
#8 Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu
Me delal neco podobnyho vadny ventil turba - vymena a mam klid (akorat u nme se to projevovalo tak ze to zakolisani se nekolikrat opakovalo delalo to kolem 3500ot - jakoby to na cca pul vterinku uplene stratilo zatah pak zase nabralo a pak zase stratilo - take to delalo pouze na 3 a 4ty stupen pod plnym plynem)láďa píše:Mám něco podobnýho, ve 4000 tis otáčkách je půl vteřinové zaváhání, jako by na okamžik přestalo tlačit turbo a pak je to v poho, dělá to jen na 3 a 4tý rychlostní stupeň a jen v 4000tis/ot
_________________
Je: Volvo XC60 D3 AT MY11, Volvo XC90 D5 AT MY11
Bylo: Škoda Octavia II (Scout) MY2012, TDI, manual, Volvo V70 3.2 AT MY10 , specifikace USA, , Volvo V40 2.0T (120kW), r.v.2003, manual M56
Je: Volvo XC60 D3 AT MY11, Volvo XC90 D5 AT MY11
Bylo: Škoda Octavia II (Scout) MY2012, TDI, manual, Volvo V70 3.2 AT MY10 , specifikace USA, , Volvo V40 2.0T (120kW), r.v.2003, manual M56
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#9 Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu
taky bych tipl ventily turba, a v neposledni rade i palivo - necistoty/vzduch - tlak paliva - resp. cerpadlo ...asi se motoru nedostava to, po cem v urc. otackach touzi
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#10 Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu
Díky za rady a postřehy. Ještě si vybavuju, že auto má v určitých režimech mírný výkyvy výkonu/ tlaku ? (je vidět na budíku) i když to klidně může způsobit kolísavý přísun paliva. Jednou jsem při tom zakuckání koukal na budík tlaku a ručička při tom poskočila, ale opět... když neni benzín, neni ani tlak.... Co mi ale nejde do hlavy, že kdyby to mělo málo paliva, tak by to zákonitě nemělo jet ani po překročení těch 4000 otáček
Ještě jsem zapomněl napsat výčet nových, nedávno měněných dílů, něterý měnil původní majitel Ital, některý já :
Ital měnil: (100% se můžu spolehnout jen na to co jsem měnil já, ale zase starý díly mi dal v krabici k autu)
- svíčky (bosch)
- cívka se zapalovacím modulem
- zapalovací kabely
- vzduchovej a palivovej filtr (ty mi v krabici nedal, protože další využití nehrozí)
Já jsem měnil
- palec + víčko rozdělovače
- váha vzduchu
Zatím bych teda jako závěr viděl, že zkusím zaslepit původní CBV ventil, namontovat BOV, kterej mám připravenej, vyměním tlakový hadice za silikonový, což bych stejně dřív nebo pozdějc udělal, a pak se uvidí.
Ještě jsem zapomněl napsat výčet nových, nedávno měněných dílů, něterý měnil původní majitel Ital, některý já :
Ital měnil: (100% se můžu spolehnout jen na to co jsem měnil já, ale zase starý díly mi dal v krabici k autu)
- svíčky (bosch)
- cívka se zapalovacím modulem
- zapalovací kabely
- vzduchovej a palivovej filtr (ty mi v krabici nedal, protože další využití nehrozí)
Já jsem měnil
- palec + víčko rozdělovače
- váha vzduchu
Zatím bych teda jako závěr viděl, že zkusím zaslepit původní CBV ventil, namontovat BOV, kterej mám připravenej, vyměním tlakový hadice za silikonový, což bych stejně dřív nebo pozdějc udělal, a pak se uvidí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#11 Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu
chystam se na svicky tak jsem trochu cetl a patral a pry nic lepsi nez origo Volvo do eRa nestoji za namahu.. eRkove maji pry delsi zobak.. Tak jsem si to hodil do Vadisu a vyslo mi to same cislo ktere pasuje i pro S70/V70/S60/S80 "00 - " Tak jsem z toho jelen.. pardon los..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#12 Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu
Já teda vím jen o Turbo svíčkách origo Volvo, který jsou jiný než na atmosféru. Jestli R neznamená, že jsou odRRRušený
#13 Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu
kedze som uz mal s novymi Bosch svieckami problemy, skusil by som tam dat origo...
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#14 Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu
Origo jsou ty druhý, který Ital vyndal z auta a dal mi je. Jezdil jsem na ně od doby kdy jsem řešil mrtvou váhu vzduchu a když to začalo blbnout, dal jsem ty boschky... pořád stejný. Jediná věc která se změnila je že na boschky nemá auto při studeným motoru díru v plynu (po dosažení určitý rychlosti cca 50-100m auto nereagovalo na plyn a pak zabralo).berzerker píše:kedze som uz mal s novymi Bosch svieckami problemy, skusil by som tam dat origo...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 296
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#15 Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu
asi by som sa zameral fakt na to ovladanie turba, diagnostika nema ulozenu absolutne ziadnu chybu??
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#16 Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu
Na diagnostice jsem s tím teď nebyl, ale zase ani jednou mi nezůstala svítit lambda.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 296
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#17 Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu
pri problemoch s turbom ti lambda nezasvieti...prave to to len potvrdzuje, keby bol problem s vstrekovanim/odpalovanim svietila by lambda.
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#18 Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu
tak takdod píše:pri problemoch s turbom ti lambda nezasvieti...prave to to len potvrdzuje, keby bol problem s vstrekovanim/odpalovanim svietila by lambda.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 440
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: t-mustang
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
#19 Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu
Já vyměnil cívky a přestalo to škubat.
Jedna cívka - origo Volvo - 2400,-kč.
Jedna cívka - origo Volvo - 2400,-kč.
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 296
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#20 Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu
cievky som kupoval po 30 eur z USA cez ebay...u nas vo volve po 100 eur
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#21 Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu
dali ma civku ale jen jednu.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#22 Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu
JJ, přesně! A novou.wickey píše:dali ma civku ale jen jednu.
Turbo stejně ještě musí ven, tak když už v tom budu, asi zkusím natahat nový ty tenký hadičky a pak se uvidí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#23 Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu
Tak jsem vyměnil 2 tenký tlakový hadičky ze 4, ty na který se dá jakžtakž dostat bez demontáže turba (ovládání wastegatu, a tu krátkou co ústí za váhou vzduchu) a problém úplně nezmizel, ale auto se zase chová o trochu jinak. Uvidím, až je vyměním všechny.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#24 Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu
Nechci to zakřiknout, ale vypadá to, že to vyřešila sada nových origo Volvo turbo svíček. Bosch super + je junk a ty starý origo už asi prostě byly moc starý...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#25 Zlobivá 850R po XXté...koktání při plným plynu
Dostavil se mi podobny problem - svicky nepali, takze se na jejich vymenu uz chystam, ale premyslim i o nejake jine alternative nez origo pro R.
Pokud nekdo zkousel i vicebodove svicky nebo pulzni svicky, at prosim poda reference/info, diky...
Pokud nekdo zkousel i vicebodove svicky nebo pulzni svicky, at prosim poda reference/info, diky...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 605 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Hary
-
- 9 Odpovědi
- 926 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Wita
-
- 5 Odpovědi
- 1041 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Herris123
-
- 19 Odpovědi
- 3310 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvoperformance
-
- 13 Odpovědi
- 480 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70