Co jsem zkoušel:
jiný svíčky... žádný zlepšení
prostříknout váhu vzduchu čističem.... chvíli jsem myslel, že mám vyhráno, ale taky ne
prostříknout volnoběžnej ventil čističem.....nic
Moje domněnky:
pokud by to bylo čerpadlo nebo palivovej filtr, tak by to podle mě nejelo ani po překročení těch o 3-4000 otáček
- že by nějaký čidlo, když to dělá až když se to rozpálí?
- nějakej bordel v regulaci turba (netěsnící CBV) podfukující wastegate, zteřelý hadičky regulace (jsou zteřelý, to vím, jen nevím jestli to může mít vliv)
- může to dělat prasklej housing turbíny? (prasklina durch mezi wastegatem a lopatkama, chystám se měnit)
Aby toho nebylo dost ještě jedna separátní mňamka: automatická klima si klimuje jak chce a časem přejde do režimu, jako by mi auto říkalo: když ty topíš mě, já budu topit tobě




Pokud auto nastartuju studený bez zaplý klimy, začne velmi záhy topit. Takže klimu mám při startu zaplou, jenže i když jsem si dal pozor abych nevypnul motor, stejně to časem začalo topit....