2x 850T na trubce
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 907
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#1 2x 850T na trubce
tak se mi doneslo že mam na trubce auta kerej parch..t to tam dal??????????
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#2 2x 850T na trubce
Prosimta, to chce HáDé kvalitu! napalit to a pustat za jazdy posadke Moment of Truth
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#3 2x 850T na trubce
asi kameraman. A na tom druhém šotu si to rozpumpoval, že si až vyhnal hada, bo co?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 907
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#4 2x 850T na trubce
jjj už to vim taky, jsem zapoměl že si to kluci točili taky
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#5 2x 850T na trubce
Naše V40 na zimákách, 2 dny před prodejem...
A hlavně Cčko
A hlavně Cčko
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#6 2x 850T na trubce
dobry, jeste ty vysledky a pak uz to bude komplet "Moment of truth"...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#7 2x 850T na trubce
Hele V40 měla 138Kw a 292Nm, ale výkon někde zakolísal takže tam něco bylo špatně...
A Cčko byl provar protože mu naměřili 148Kw a cca 280Nm nebo tak něco, vim že to bylo dost špatný, ale výkon kolísal hodně a byl šílenej propad u 4800ot/min...
Bylo to hodně znát i při jízdě, vůbec to bylo líný. Chyba byla ve váze vzduchu, 9,5k to opravilo
A Cčko byl provar protože mu naměřili 148Kw a cca 280Nm nebo tak něco, vim že to bylo dost špatný, ale výkon kolísal hodně a byl šílenej propad u 4800ot/min...
Bylo to hodně znát i při jízdě, vůbec to bylo líný. Chyba byla ve váze vzduchu, 9,5k to opravilo
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#8 2x 850T na trubce
Tady hraje roli pomerne hodne veci...stycne plochy, pneu, prevodovka, palivo, filtry...a vaha vzduchu by samozrejme mely byt pri mereni v poradku, aby to bylo relevantni, stejne jako jine soucasti vstupujici do mereni. Jinak vsude jsou ztraty a btw. u V70R II namerili nejakych 280PS...pri mereni na brde v ruznych podminkach.Sibr píše:Hele V40 měla 138Kw a 292Nm, ale výkon někde zakolísal takže tam něco bylo špatně...
A Cčko byl provar protože mu naměřili 148Kw a cca 280Nm nebo tak něco, vim že to bylo dost špatný, ale výkon kolísal hodně a byl šílenej propad u 4800ot/min...
Bylo to hodně znát i při jízdě, vůbec to bylo líný. Chyba byla ve váze vzduchu, 9,5k to opravilo
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 907
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#9 2x 850T na trubce
to prvni je Katty dnes už Brachy (švagr hoodně prosil) Volvo 850 T5R 2.0 20V r.v. 95 man. 366,51 Nm/3890 ot/min 159,1 kW/4393 ot/min
moje mělo v ty době VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.28,04,2009 178,7kW/5275 ot/min. 418,9Nm/3901 ot/min
Katty momentalně vlastní 855 AWD 2.3T po úpravach ještě neměřeno a moje po zimnich úpravach taky ne čekam na idealní počasí a jedu tam znova
moje mělo v ty době VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.28,04,2009 178,7kW/5275 ot/min. 418,9Nm/3901 ot/min
Katty momentalně vlastní 855 AWD 2.3T po úpravach ještě neměřeno a moje po zimnich úpravach taky ne čekam na idealní počasí a jedu tam znova
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#10 2x 850T na trubce
Celkem zajímavý mi připadá, že většina dospělých 2,3 jsou celkem hustý podmíráci a hle 2,0 Ital a hle 6 koní a skoro 70 Nm víc než ofic údaj. Co si vzpomínám tak to mělo hodně málo najeto.
Veškerý mechanický ztráty od spojky dozadu jsou irelevantní, protože ti je změří a přepočítaj výkon naměřenej na válcích na výkon na motoru/spojce. Výkon na kolech by byl eště o sakra menší údaj. Výkon se pokud neni vysloveně napsáno na kolech uvádí na spojce. Akorát ti nesmí klouzat spojka, nebo gumy na válcích, to pak nenaměří nic.Roger píše:Tady hraje roli pomerne hodne veci...stycne plochy, pneu, prevodovka, palivo, filtry...a vaha vzduchu by samozrejme mely byt pri mereni v poradku, aby to bylo relevantni, stejne jako jine soucasti vstupujici do mereni.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 907
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#11 2x 850T na trubce
jjj taky jsme na to čuměli, u svyho bastla to pochopim tam ten motor ma natočíno min. 8x kolem koule, ale ten ital měl tušim 164tis.dali píše:Celkem zajímavý mi připadá, že většina dospělých 2,3 jsou celkem hustý podmíráci a hle 2,0 Ital a hle 6 koní a skoro 70 Nm víc než ofic údaj. Co si vzpomínám tak to mělo hodně málo najeto.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#12 2x 850T na trubce
No jo, v globale ztraty naprosto presne zmerit nejdou, na kazdem aute jsou jine i diky te ruzne prokluzujici spojce treba nebo nevhodnym pneu ktere klouzou (i tak urcite neco malo nameri), ale je to jakasi pomyslne vypocitana prumerna ztrata - koeficient pro vsechny auta na te konkretni brzde.dali píše: Veškerý mechanický ztráty od spojky dozadu jsou irelevantní, protože ti je změří a přepočítaj výkon naměřenej na válcích na výkon na motoru/spojce. Výkon na kolech by byl eště o sakra menší údaj. Výkon se pokud neni vysloveně napsáno na kolech uvádí na spojce. Akorát ti nesmí klouzat spojka, nebo gumy na válcích, to pak nenaměří nic.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 907
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#13 2x 850T na trubce
tak dnes update na brzdě se svym bastlíkem, trochu zklamaní, točivy moment 432,34 Nm při 3895 ot/min, výkon 179,3 kW (240,45 HP)při 4197 ot/min
jediny co tak mi při měřeni svitíla chyba motoru takže až to vyřeším jedu znova...
jediny co tak mi při měřeni svitíla chyba motoru takže až to vyřeším jedu znova...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#14 2x 850T na trubce
Jaký tam jsou úpravy navíc od minulýho měření?
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 907
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#15 2x 850T na trubce
19" turbo a 440ccm vstřiky diky kterym mi ale sviti chyba motoru takže řeším
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#16 2x 850T na trubce
Noo taky jsem zvědavej kolik vykroutí to moje netáhlo nenažraný Až mi dorazí vejfuk, tak na to půjdu taky.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 907
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#17 2x 850T na trubce
ovšem pěknej pohled byl na ručičku tachometru zaseknutou na hraně budiku
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#18 2x 850T na trubce
a nemas to prechlastany?marra píše:..a 440ccm vstřiky diky kterym mi ale sviti chyba motoru takže řeším
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 907
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#19 2x 850T na trubce
průměrna spotřeba se nehejbe jsem na standardnich 10-12L/100km
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
#20 2x 850T na trubce
Tak mě Márra a Šíbr dotáhli na brzdu docela mě to překvapilo, můj bastlík má 319,17Nm při 4210 ot/min a max výkon 176,7Kw při 5905 ot/min.A taky bohužel mi svítí lamda tak mi to taky asi nejede tak jak má....
Ale když byl na brzdě Márra tak to byl nehoráznej hukot, jsem myslel, že ty kurty co drží to auto prasknou....
Ale když byl na brzdě Márra tak to byl nehoráznej hukot, jsem myslel, že ty kurty co drží to auto prasknou....
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#21 2x 850T na trubce
A co Šíbr? Kolik mu nabrzdili?
#22 2x 850T na trubce
Tuším ,že 148kw a 290Nm..ale to si nejsem jist....
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#23 2x 850T na trubce
To neni zlý, na to že to stejně nejspíš bude mít přicpanej kat.
#24 2x 850T na trubce
Já si myslím ,že je to velmi slušný a nato ,že tam má Pepa jen dvoulitr, tak mu to jede jaxsviňadali píše:To neni zlý, na to že to stejně nejspíš bude mít přicpanej kat.
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13043
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#25 2x 850T na trubce
A kucí nevíte kam na brzdu s AWDéčkem??? Marra říkal, že tady to neumějí.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920