info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#151 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Třeba mám za tu cenu kvalitnější software
Dneska se opět topení rozebíralo, a to z důvodu nefunkčnosti, a podle diagnostiky "water pump signal failure". První co mě napadlo že budu kupovat za 4,5tis novou pumpu, přinejhorším. Když už se kuchalo, koupil jsem novou vstřikovací trysku, pro jistotu. Stála 2250kč s DPH, označena jako regulátor tlaku.
Nárazník jsme tedy se Standou sundali, na čerpadlo přivedli napětí, čerpadlo se tvářilo funkčně. Takže jsem topení spustil, a ono ejhle, normáně fungovalo. Po dalším zkoumání jsme zjistili že při minulé manipulaci jsme kabelový svazek o ŘJ nechali opřený o kolínko topení, a to bylo osudné pro vodič k čepadlu - izolace se roztavila a nastal zkrat s kostrou.
Ano, byla to naše chyba, naštěstí stačilo kabel zaizolovat, ale rozhodli jsme se ŘJ umístit na jiné místo, viz foto.
Ponaučení pro všechny, kdo se pustí do manipulace s ŘJ, dávejte si na umístění kabelů pozor, může to dopadnout všelijak, klidně i likvidací ŘJ.
[img]http://img717.imageshack.us/img717/1218/img0005lz.jpg[/img]
[img]http://img502.imageshack.us/img502/6981/img0006wp.jpg[/img]
Dneska se opět topení rozebíralo, a to z důvodu nefunkčnosti, a podle diagnostiky "water pump signal failure". První co mě napadlo že budu kupovat za 4,5tis novou pumpu, přinejhorším. Když už se kuchalo, koupil jsem novou vstřikovací trysku, pro jistotu. Stála 2250kč s DPH, označena jako regulátor tlaku.
Nárazník jsme tedy se Standou sundali, na čerpadlo přivedli napětí, čerpadlo se tvářilo funkčně. Takže jsem topení spustil, a ono ejhle, normáně fungovalo. Po dalším zkoumání jsme zjistili že při minulé manipulaci jsme kabelový svazek o ŘJ nechali opřený o kolínko topení, a to bylo osudné pro vodič k čepadlu - izolace se roztavila a nastal zkrat s kostrou.
Ano, byla to naše chyba, naštěstí stačilo kabel zaizolovat, ale rozhodli jsme se ŘJ umístit na jiné místo, viz foto.
Ponaučení pro všechny, kdo se pustí do manipulace s ŘJ, dávejte si na umístění kabelů pozor, může to dopadnout všelijak, klidně i likvidací ŘJ.
[img]http://img717.imageshack.us/img717/1218/img0005lz.jpg[/img]
[img]http://img502.imageshack.us/img502/6981/img0006wp.jpg[/img]
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 360
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
#152 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ahoj, jsem čerstvím majitelem XC70. Ještě se v motorovém prostoru moc neorientuji, vím, že už to tu bylo detailně nafocené, ale může mi někdo vyfotit/nakreslit, v jaké části motorového prostoru mám bufík hledat? Tuším, že ho nemám...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#153 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
pod nárazníkem před levým předním kolem. dole jde vidět výfuk. stačí se ohnout, asi to jde vidět i ze shora, když koukáš do motoru tak vpravo v přední části motoru
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 360
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
#154 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Hmmm, takže když je to tam kolem podběhu celé zakrytované, tak ho tam tedy nemám. Žádný výfuk také není vidět.
Teď mi zkuste poradit, jak co nejlevněji dodělám NT? Jde domontovat originál? Není třeba např. měnit nějaké další komponenty? Nebo je lepší tam dát něco jiného? Webasto je docela dost drahé.
Teď mi zkuste poradit, jak co nejlevněji dodělám NT? Jde domontovat originál? Není třeba např. měnit nějaké další komponenty? Nebo je lepší tam dát něco jiného? Webasto je docela dost drahé.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#155 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Originál nebude určitě levnější než Webasto, mimo cenu dílů si připočítej software a bůhvíco ještě...
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#156 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Nejni to náhodou z Itálie?libor_m píše:Hmmm, takže když je to tam kolem podběhu celé zakrytované, tak ho tam tedy nemám. Žádný výfuk také není vidět.
Teď mi zkuste poradit, jak co nejlevněji dodělám NT? Jde domontovat originál? Není třeba např. měnit nějaké další komponenty? Nebo je lepší tam dát něco jiného? Webasto je docela dost drahé.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#157 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
už bych šel radši do webasto, dá se zapínat na dálku. to originál nejde...teda jde. ale stojí to další prachy navíc.libor_m píše:Hmmm, takže když je to tam kolem podběhu celé zakrytované, tak ho tam tedy nemám. Žádný výfuk také není vidět.
Teď mi zkuste poradit, jak co nejlevněji dodělám NT? Jde domontovat originál? Není třeba např. měnit nějaké další komponenty? Nebo je lepší tam dát něco jiného? Webasto je docela dost drahé.
ještě pohledej. není to v podběhu ale jakoby v nárazníku, ale jestli máš itala, hledáš marně
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 360
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
#158 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
hmmm, mám
ale vždyť i v Itálii v zimě mrzne, někde... kurňa
EDIT: A jaké byste doporučili - http://www.webasto.cz/ceniky/cz/cenik_topeni_osobni_vozy_2010-2011.pdf
Kamarádovi do VW Multivan dávali Webasto, neví přesně typ, ale stálo ho to bez práce 18tis.
To by odpovídalo Thermo Top E, ale dle jejich stránek to odpovídá malým vozidlům do 2000 ccm
ale vždyť i v Itálii v zimě mrzne, někde... kurňa
EDIT: A jaké byste doporučili - http://www.webasto.cz/ceniky/cz/cenik_topeni_osobni_vozy_2010-2011.pdf
Kamarádovi do VW Multivan dávali Webasto, neví přesně typ, ale stálo ho to bez práce 18tis.
To by odpovídalo Thermo Top E, ale dle jejich stránek to odpovídá malým vozidlům do 2000 ccm
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#159 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
na tohle si založ solo tema, at je to víc na očích
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 63
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#160 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tome, original topeni lze poustet na dalku... staci kdyz si dokoupis toto...hayney píše:už bych šel radši do webasto, dá se zapínat na dálku. to originál nejde...teda jde. ale stojí to další prachy navíc.libor_m píše:Hmmm, takže když je to tam kolem podběhu celé zakrytované, tak ho tam tedy nemám. Žádný výfuk také není vidět.
Teď mi zkuste poradit, jak co nejlevněji dodělám NT? Jde domontovat originál? Není třeba např. měnit nějaké další komponenty? Nebo je lepší tam dát něco jiného? Webasto je docela dost drahé.
ještě pohledej. není to v podběhu ale jakoby v nárazníku, ale jestli máš itala, hledáš marně
http://vccs.volvocars.se/AccessoriesWeb/AccessoriesWeb.mvc/en-GB/CZ/V70(00-08)/2002/all/all/all/ShowDocument/VCC-316508
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#161 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
už jsem to tu někde viděl. kolik za to? něco přes desítku ne? a stačí jenom tohle nebo co k tomu ještě potřeba? zase nějakej soft dohrát?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 52
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: Volvo V70 2.3 T5
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
#162 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
1. Viete prosim niekto opisat cinnost kurenia:
a) ked je zablokovane
b) ked normalne funguje?
2. Ak nie je zablokovane, je potrebne nieco nastavit aby spravne fungovalo? - napr. pri automatickej klime teplotu, intenzitu fukania alebo nieco ine?
3. Aka ma byt minimalna hodnota baterie (V)?
Skusal som ho zapnut manualne aj nastavenim casu (viackrat) - oba pripady rovnaky vysledok:
- blika dioda na T1
- nieco zabzuci - pocut asi cerpadlo (par sekund), potom kratko nejaky iny zvuk a potom sa nedeje nic
- vo vnutri vozidla od zaciatku zopnutia jemny vanok vzduchu(ako ked je intenzita fukania na minime)
- ani po polhodine nevychadza ziadny teply vzduch
Prave som sa vratil z diagnostiky(uni) - nevyhadzovalo absolutne ziadne chybove hlasky, vymazali zoznam aj tak, resp. zresetovali RJ, alebo ako to nazvat - ziadna zmena, rovnake spravanie.
Dakujem za kazdu pomoc
a) ked je zablokovane
b) ked normalne funguje?
2. Ak nie je zablokovane, je potrebne nieco nastavit aby spravne fungovalo? - napr. pri automatickej klime teplotu, intenzitu fukania alebo nieco ine?
3. Aka ma byt minimalna hodnota baterie (V)?
Skusal som ho zapnut manualne aj nastavenim casu (viackrat) - oba pripady rovnaky vysledok:
- blika dioda na T1
- nieco zabzuci - pocut asi cerpadlo (par sekund), potom kratko nejaky iny zvuk a potom sa nedeje nic
- vo vnutri vozidla od zaciatku zopnutia jemny vanok vzduchu(ako ked je intenzita fukania na minime)
- ani po polhodine nevychadza ziadny teply vzduch
Prave som sa vratil z diagnostiky(uni) - nevyhadzovalo absolutne ziadne chybove hlasky, vymazali zoznam aj tak, resp. zresetovali RJ, alebo ako to nazvat - ziadna zmena, rovnake spravanie.
Dakujem za kazdu pomoc
_________________
Volvo V70 2.3 T5, 1999, 15,5 l/100 km
Volvo V70 2.3 T5, 1999, 15,5 l/100 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#163 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Je to úplně prosté - pokud bufík jede jak má, po spuštění se v bufíku roztočí motorek, vodní čerpadlo, čerpadlo nafty začně pumpovat a po chvilce se ozve krásný dunivý zvuk, asi jako klasické plynové kamna. Čerpadlo tlačí naftu, v bufíku hučí, někomu to dokonce kouří, a ventilátor žene do interieru teplý vzduch.
Není potřeba na klima panelu vůbec nic nastavovat, tím se topení stejně neřídí.
No a pokud ti to netopí, a jen třeba párkrát problikne a pak se zase vypne a je ticho, nějaká komponenta topení nefunguje jak by měla. Viditelně ti to nefunguje, a mě překvapuje že diagnostika nic nehlásí, tomu prostě nevěřím, buď ta diagnostika nefunguje nebo ji někdo neumí používat.
Projdi si tohle vlákno a jistíš v čem je často problém, já ti radím navštívit jinou diagnostiku, a pokud ani ta nic neřene, tak to rozdělej, není to nic složitýho, a postupně vyzkoušej zda je vše OK, pumpa, čerpadlo, tryska, žhavička, senzory, zda je kabeláž OK, vyčistit, namazat a hned budeš chytřejší
Není potřeba na klima panelu vůbec nic nastavovat, tím se topení stejně neřídí.
No a pokud ti to netopí, a jen třeba párkrát problikne a pak se zase vypne a je ticho, nějaká komponenta topení nefunguje jak by měla. Viditelně ti to nefunguje, a mě překvapuje že diagnostika nic nehlásí, tomu prostě nevěřím, buď ta diagnostika nefunguje nebo ji někdo neumí používat.
Projdi si tohle vlákno a jistíš v čem je často problém, já ti radím navštívit jinou diagnostiku, a pokud ani ta nic neřene, tak to rozdělej, není to nic složitýho, a postupně vyzkoušej zda je vše OK, pumpa, čerpadlo, tryska, žhavička, senzory, zda je kabeláž OK, vyčistit, namazat a hned budeš chytřejší
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#164 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
třeba ti jen spadla vrtulka, i když, těch problémů tam může bejt víc. Bud to rozeber, zkontroluj vnitřek a nebo skoč na diagnostiku, třeba tam bude nějaká hláška
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 39
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo V70 (2000) B5244T3 AW55-50/51SN
- Bydliště: Poděbrady
#165 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Taky mi třikrát zabliká "ON", potom "OFF" a nic?!? A na palub. počítači mi píšou:"FUEL HEATER ON". Dá se s tím něco dělat? Asi před měsícem jsem to zkoušel a NT mi fungovalo. Pak jsem si jednou chtěl dopřát komfort při čekání v autě, až jsem vybil baterku. Od té doby jsem nezkoušel a teď mě to trochu mrzí. (To že nefunguje, ne že jsem nezkoušel)
_________________
V 70 II 2,4T 147kW 2000 automat,kůže,16"METIS,SCARAB GREEN PEARL
V 70 II 2,4T 147kW 2000 automat,kůže,16"METIS,SCARAB GREEN PEARL
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#166 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
hele. takhle na dálku fakt těžko říct, bud máš přístup k diagnostice a první uděláš ji a pak se vrhneš do rozebírání a nebo je ti milejší to rozebrat a mrknout na to zevnitř.
Třeba to je jen zablokované a stačí elektronickej zásah.
Třeba to je jen zablokované a stačí elektronickej zásah.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#167 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak to jsme na tom stejně. Dokud bylo okolo 6°C tak spínalo NT pravidelně. Sice kouřilo ale topilo. Teď je zima jak v Rusku a topení přestalo spínat ale i kouřit. Spotřeba je hned vyžší a špatně se ohřívá motor. Chci to dát také do Volva na Poděbradské aby si s tím poradili. Myslím, že to bude chtít hlavně vyčistit. Poradíte mi na koho se tam obrátit? Nehci vykrvácet zbytečně ale jen to zprovoznit pořádně aby už to ani nekouřilo.
Jinak v tom rozježděným sněhu je AWD super hračka.
Volvu zdar.
Jinak v tom rozježděným sněhu je AWD super hračka.
Volvu zdar.
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 162
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 '02 D5 AT
#168 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jen takovej dotaz,jakou má bufík spotřebu?
_________________
VOLVO V70 rv2002,automat,motor D5
VOLVO V70 rv2002,automat,motor D5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#169 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Asi 0,6 litru na hodinu.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#170 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak dal som auto nad jamu a cumel nato, nasiel som pred lavym prednym koleswom taky maly streiborny valec, prierer cca 10-12 cm, k nemu viedla nejaka hadica a viac som toho nevidel. Bolo to po jazde vlazne ale ziadny vyfuk som nenasiel. Potom som este cumel na poistky a na pozicii 1 - oznacenie Pre-Heater bola 52A poistka, takze myslim, ze by to tam mohlo byt Ak mi odobrite, ze som nasiel predhrev a buzici z autorizaku mi odpisu zakolko davaju ten soft tak by som mohol mat dobry darcek k vianociam
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 375
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#171 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
nooo. vypadá to, že ho tam fakt máš. ten výfuk jako není výfuk ale vespodu toho válce je prostě otvor ven a je natočenej jakoby směrem k motoru, ta pojistka je 25A. A to jsi v zimě nikdy neslyšel hukot z toho místa, kde je bufík? tak si ted nastartuj, když to máš studený a čekej a poslouchej, jestli ti bude nejdřív cvakat čerpadlo a pak se nakopne buf
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#172 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
pojistku mám osazenou taky a bufík nemám. Takže bych na tohle nespoléhal
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#173 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
rano nato mrknem, teraz mam auto este "zohriate" a dal som ho uz z garaze na nazad na ulicu. Ja som tam raz daval ruku jak bola zima a sa mi aj zdalo, ze je tam drobne teplo ale nikdy som nic nevidel. Dnes jak som dosiel z prace a dal auto nad jamu tak som ten valec videl a bolo to aj teple. Uvidim zajtra rano co to povie. No cukanie atd ani dym som nikdy nepostrehol, tak nevim
K tomu vyfuku, zo spodu valca nic nemam, ziadna diera, zospodu to vypada jak nejaka konzerva zo streiborneho plechu.... ze som to ja blbec neodfotil
Nemoze byt viacej druhov tych predhrevou, jakoze to nema vyfuk priamo tam ale nekde cez hadice to jede az k vyfuku normlanemu?
este jeden dotaz na D5karou, mne sa auto pri -2:0 stupnoch po prejdeni 4.5km po meste zahrialo na polovicu provoznej teploty pripadne na 3/4 ak bola 0 stupnou. Ked to porovnam s otcovym starym 1.9 TDI tak to je bleskove ale zasa su to uplne rozlicne motory tak nevim
EDIT: nasiel som tu obrazok co sem dal Drak3n, ja som tuto temu pozeral v praci a tam mam bloknute niektore servre takze tento konkretny som nevidel
[img]http://img233.imageshack.us/img233/1377/20101026161449.jpg[/img]
Velmi sa mi to podoba nato co som videl - strieborny maly valec a doho cierna hadica a vedla nejaky kabel. Teraz uz len zistit ci to facha jak ma, pretoze som nidky ziadne buchanie, cvakanie ani dym nevidel
K tomu vyfuku, zo spodu valca nic nemam, ziadna diera, zospodu to vypada jak nejaka konzerva zo streiborneho plechu.... ze som to ja blbec neodfotil
Nemoze byt viacej druhov tych predhrevou, jakoze to nema vyfuk priamo tam ale nekde cez hadice to jede az k vyfuku normlanemu?
este jeden dotaz na D5karou, mne sa auto pri -2:0 stupnoch po prejdeni 4.5km po meste zahrialo na polovicu provoznej teploty pripadne na 3/4 ak bola 0 stupnou. Ked to porovnam s otcovym starym 1.9 TDI tak to je bleskove ale zasa su to uplne rozlicne motory tak nevim
EDIT: nasiel som tu obrazok co sem dal Drak3n, ja som tuto temu pozeral v praci a tam mam bloknute niektore servre takze tento konkretny som nevidel
[img]http://img233.imageshack.us/img233/1377/20101026161449.jpg[/img]
Velmi sa mi to podoba nato co som videl - strieborny maly valec a doho cierna hadica a vedla nejaky kabel. Teraz uz len zistit ci to facha jak ma, pretoze som nidky ziadne buchanie, cvakanie ani dym nevidel
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 10
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: XC70 D5, MY09
#174 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Zdravím, dokáže mi někdo poradit?
nefungovalo mi moje NT tak jsem si po přečtení nejen tohodle tématu nechal u známého sundat nárazník a nerad velmi brzo zjistil problém horní část NT je celá spečená viz přiložené foto...prosím o radu co se stím dá dělat respektive jak nejlépe to opravit...jestli se dá NT nějak demontovat tak aby fungoval chladící okruh a vůbec celé auto nebo jestli se dá jednoduše (tomu sám nevěřím) sehnat poškozený díl a pohoda a nebo to je marný a nové NT z vrakáče nebo volva = tj. vykrvácet.... díky za náměty
nefungovalo mi moje NT tak jsem si po přečtení nejen tohodle tématu nechal u známého sundat nárazník a nerad velmi brzo zjistil problém horní část NT je celá spečená viz přiložené foto...prosím o radu co se stím dá dělat respektive jak nejlépe to opravit...jestli se dá NT nějak demontovat tak aby fungoval chladící okruh a vůbec celé auto nebo jestli se dá jednoduše (tomu sám nevěřím) sehnat poškozený díl a pohoda a nebo to je marný a nové NT z vrakáče nebo volva = tj. vykrvácet.... díky za náměty
- Přílohy
-
- NT.jpg (80.15 KiB) Zobrazeno 1995 x
_________________
XC70 D5 2008
bylo V70 D5 MOVE EDITION, 2005
XC70 D5 2008
bylo V70 D5 MOVE EDITION, 2005
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 63
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#175 info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Zdar, no, upeklo se ti to asi proto, ze prestal fungovat motor ventilatoru a nez RJ stihla shodit spalovani, tak zbyle teplo / zar roztavily tento plast. Samotny kloboucek nekoupis. Leda od nekoho. Cely Opravny kit prodava volvo za cca 8500.- s DPH a obsahuje burner unit (Motor a tvym sezehnutym kloboukem, vstrikovaci trysku paliva, misku a vrtulku na vireni smesi.)gogogo píše:Zdravím, dokáže mi někdo poradit?
nefungovalo mi moje NT tak jsem si po přečtení nejen tohodle tématu nechal u známého sundat nárazník a nerad velmi brzo zjistil problém horní část NT je celá spečená viz přiložené foto...prosím o radu co se stím dá dělat respektive jak nejlépe to opravit...jestli se dá NT nějak demontovat tak aby fungoval chladící okruh a vůbec celé auto nebo jestli se dá jednoduše (tomu sám nevěřím) sehnat poškozený díl a pohoda a nebo to je marný a nové NT z vrakáče nebo volva = tj. vykrvácet.... díky za náměty
Muzes celou tuhle burner unit demontovat a jezdit vesele dal, protoze si nenarusis obeh chladici kapaliny, ani paliva.
Otazka ovsem je, proc ti to sezehlo, aby se ti to pak nestalo znova... Diagnostika by mohla vycis naposledy ulozenou zavadu na NT...
Kdybys mel jeste nejake dotazy, hod klidne SZ..
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek