info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9871
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Dobrý.uz jsem poucenej a necham vyměnit.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 582
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Dva, tri roky? Me v servisu rikali 5 let v pohode. A na vsech autech sem menil po 5-6 letech a no problem...
Ale k teme, vypada to, ze mam problem. NT (benzinove) me funguje skvele, ale neohriva interier. Po zapnuti jede, motor ohreje na 90, pak se vypne, ale interiet je studeny. Drive, jeste tyden dozadu zadny problem, vyfucelo i interier....diagnostika neukazuje nic. Co to muze byt?
Ale k teme, vypada to, ze mam problem. NT (benzinove) me funguje skvele, ale neohriva interier. Po zapnuti jede, motor ohreje na 90, pak se vypne, ale interiet je studeny. Drive, jeste tyden dozadu zadny problem, vyfucelo i interier....diagnostika neukazuje nic. Co to muze byt?
-
Offline
- Příspěvky: 519
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
S bufíkem sice problém nemám, ale zaznamenal jsem, že když je aktivní, tak slyším někde před spolujezdcem cvakání. Vždy jen když jede bufík, je to normální?
-
Offline
- Příspěvky: 357
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
U mě to bylo zanesenou ventilací.63miro píše:Dva, tri roky? Me v servisu rikali 5 let v pohode. A na vsech autech sem menil po 5-6 letech a no problem...
Ale k teme, vypada to, ze mam problem. NT (benzinove) me funguje skvele, ale neohriva interier. Po zapnuti jede, motor ohreje na 90, pak se vypne, ale interiet je studeny. Drive, jeste tyden dozadu zadny problem, vyfucelo i interier....diagnostika neukazuje nic. Co to muze byt?
-
Offline
- Příspěvky: 357
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Čerpadlo.mot píše:S bufíkem sice problém nemám, ale zaznamenal jsem, že když je aktivní, tak slyším někde před spolujezdcem cvakání. Vždy jen když jede bufík, je to normální?
-
Offline
- Příspěvky: 582
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Cvaka me to taky, asi normal. Vubec sem si toho nevsim, jen moje polovicka me na to upozornila...
Kterou ventilaci? Jinak - s nastartovanym motorem, bezi ventilace bez problemu...
Kterou ventilaci? Jinak - s nastartovanym motorem, bezi ventilace bez problemu...
-
Offline
- Příspěvky: 357
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Mně to taky s nastartovaným motorem foukalo relativně normálně. Ale když mi to kámoš pročistil, tak to fouká o dost víc a navíc i při vyhřívání NT.
-
Offline
- Příspěvky: 582
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Nevis, jak to cistil? Rozebiral komplet cele vedeni? Diky
-
Offline
- Příspěvky: 357
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Hele nevím přesně, ale tuším, že to prošťouchával...
-
Offline
- Příspěvky: 418
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
U mě aktualizace: Bufík stačilo vyčistit, ztišil se a běží parádně.
Teď pro změnu řeším problém s přímým startem. Večer jsem ho vynuceně spustil, zapnul se, ale když jsem se po 10min vrátil, bylo ticho. Teď při pokusu o spuštění akorát problikne signalizace o zapnutí, v zápětí se ale zase vypne.
Co to může způsobovat? Baterka by měla být ok, paliva je dost. Díky
Teď pro změnu řeším problém s přímým startem. Večer jsem ho vynuceně spustil, zapnul se, ale když jsem se po 10min vrátil, bylo ticho. Teď při pokusu o spuštění akorát problikne signalizace o zapnutí, v zápětí se ale zase vypne.
Co to může způsobovat? Baterka by měla být ok, paliva je dost. Díky
-
Offline
- Příspěvky: 178
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Asi se ti už bloknul po třech nepovedených startech.
Budeš muset na diagnostiku, tak ti ho zase zapnou a třeba zjistí proč selhal.
Budeš muset na diagnostiku, tak ti ho zase zapnou a třeba zjistí proč selhal.
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
-
Offline
- Příspěvky: 418
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Zablokování mě taky napadlo, ale je to možný, když 10min zpátky ještě krásně zapálil? Ke třem nepovedeným startům snad nemohlo dojít.
Holt zařídím diagnostiku a budeme vědět víc, ale kdyby někoho něco napadlo, pište.![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Holt zařídím diagnostiku a budeme vědět víc, ale kdyby někoho něco napadlo, pište.
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
-
Offline
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Zablokovany nebude zapni ho a čekej třeba nemaká vodní pumpa jak má a přehřeje se ?marekl píše:Zablokování mě taky napadlo, ale je to možný, když 10min zpátky ještě krásně zapálil? Ke třem nepovedeným startům snad nemohlo dojít.
Holt zařídím diagnostiku a budeme vědět víc, ale kdyby někoho něco napadlo, pište.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 415tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 239tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 267tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 445 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 415tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 239tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 267tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 445 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 418
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Díky za tip, zejtra tomu ještě dám šanci ![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9871
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ale výhradně jen o bufíkuPatrik M píše:Zdravím ve spolek,
najde se Volvista, který by byl ochoten pokecat a poradit, z Pardubic a okolí?
Patrik
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 418
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Bufík se zřejmě vážně bloknul, dnes jsem byl na diagnostice a v paměti závad byly následující chyby:
1/3 U1D11: Komunikace s modulem předehřívání paliva (CPM). Chybějící signál
2/3 C1F36: Snímač plamenů. Zkrat na zem
3/3 C1F50: Termostat přehřátí. Příliš vysoký signál
Po smazání závad bufík naskočil, 2 minuty běžel a zase se vypnul. Nějaký nápady? Čas na řešení bude až v pátek.
Díky
1/3 U1D11: Komunikace s modulem předehřívání paliva (CPM). Chybějící signál
2/3 C1F36: Snímač plamenů. Zkrat na zem
3/3 C1F50: Termostat přehřátí. Příliš vysoký signál
Po smazání závad bufík naskočil, 2 minuty běžel a zase se vypnul. Nějaký nápady? Čas na řešení bude až v pátek.
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
-
Offline
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
A když jsi měl k tomu připojenou tu diagnostiku tak si mohl rovnou vyzkoušet nějaké komponenty.marekl píše:Bufík se zřejmě vážně bloknul, dnes jsem byl na diagnostice a v paměti závad byly následující chyby:
1/3 U1D11: Komunikace s modulem předehřívání paliva (CPM). Chybějící signál
2/3 C1F36: Snímač plamenů. Zkrat na zem
3/3 C1F50: Termostat přehřátí. Příliš vysoký signál
Po smazání závad bufík naskočil, 2 minuty běžel a zase se vypnul. Nějaký nápady? Čas na řešení bude až v pátek.Díky
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 415tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 239tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 267tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 445 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 415tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 239tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 267tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 445 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 418
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Na hraní dneska nebyl čas
Ty chybový kódy jsem sem dal proto, jestli náhodou někdo něco podobnýho neřešil a neuměl rovnou nasměrovat
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13290
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
x 1
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Koukni jestli nejsou z oxidované konektory u bufíka a zrovna vyčisti flame senzor.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9871
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Rozborka tě nemine. Mrkni na kabeláž od flame senzoru.
Ja mel kabely prekrouceny, buzirka ztvrdla, dráty spojený.
Ja mel kabely prekrouceny, buzirka ztvrdla, dráty spojený.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 418
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Díky za tipy, v pátek to nechám u mechanika, co ten bufík původně čistil, ať to dá do kupy ![Wink ;-)](./images/smilies/wink.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/wink.gif)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9871
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jestli to čistil, mohl ty draty poskoditr. Jdeto snadno.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 418
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Právě že čistil, takže jsme nejspíš doma... aspoň ho můžu nasměrovat, díky
-
Offline
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Nechcem zakladat nove vlakno, tak to dam sem.
Mam original od Volva Webasto TT-V.
1. moznost aktivacie automatickeho prihrevu = ANO
2. moznost aktivacie hodinami/casovacom = ANO
3. moznost aktivacie dialkovym ovladacom = ANO
jednotlivym rezimom rozumiem, kazdy samostatne funguje tak ako ma.
Prihrev zaplne po starte motora a vypina cca pri 80°C.
Hodiny su jasne, aj ked je otazne, ako sa to sprava, ak do auta nasadnem skor a ohrevu pomaha aj iduci motor.
dialkovy start je asi najvacsia zahada, ak mi pamat sluzi, mal by ist po dobu (max) 50 minut.
Otazka je, ci je niektory rezim nadradeny tomu druhemu, lebo zatial sa to tak javi, ale neviem to uplne presne odpozorovat.
Priklad: DO start/prihrev OFF = musim to aj manualne vypnut, alebo nechat bezat 50 minut (co je blbost)
Priklad: DO start/prihrev ON = obcas sa to vypne po case same, netusim za akych podmienok.
Extra priklad: start hodinami/prihrev ON ale odchod skor ako v nastaveny cas = vypne sa to same v nastaveny cas, alebo ked motor dosiahne pozadovanu teplotu??? (podla toho co nastane skor?)
fakt sa to chova divne. Ale hlavne ze to funguje, dufam ze som to nezakrikol.
Dik za postrehy
Mam original od Volva Webasto TT-V.
1. moznost aktivacie automatickeho prihrevu = ANO
2. moznost aktivacie hodinami/casovacom = ANO
3. moznost aktivacie dialkovym ovladacom = ANO
jednotlivym rezimom rozumiem, kazdy samostatne funguje tak ako ma.
Prihrev zaplne po starte motora a vypina cca pri 80°C.
Hodiny su jasne, aj ked je otazne, ako sa to sprava, ak do auta nasadnem skor a ohrevu pomaha aj iduci motor.
dialkovy start je asi najvacsia zahada, ak mi pamat sluzi, mal by ist po dobu (max) 50 minut.
Otazka je, ci je niektory rezim nadradeny tomu druhemu, lebo zatial sa to tak javi, ale neviem to uplne presne odpozorovat.
Priklad: DO start/prihrev OFF = musim to aj manualne vypnut, alebo nechat bezat 50 minut (co je blbost)
Priklad: DO start/prihrev ON = obcas sa to vypne po case same, netusim za akych podmienok.
Extra priklad: start hodinami/prihrev ON ale odchod skor ako v nastaveny cas = vypne sa to same v nastaveny cas, alebo ked motor dosiahne pozadovanu teplotu??? (podla toho co nastane skor?)
fakt sa to chova divne. Ale hlavne ze to funguje, dufam ze som to nezakrikol.
Dik za postrehy
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;![Obrázek]()
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
![Obrázek](https://images.spritmonitor.de/615012.png)
![Obrázek](https://images.spritmonitor.de/742064.png)
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvky: 5962
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
mělo by to fungovat takto:
- DO - nejnadřaděnější. Tím pustíš bufa kdykoli (i když máš časovač nastavený třeba až za 10 minut). Pokud do auta sedneš, není ohřáto ještě na provozní teplotu a jedeš, tak by měl vypnout při dosažení těch 80-90C
- časovač. Vyhřeje auto na nastavený čas. pokud auto není ještě při příchodu ohřáté, platí to co výše -vypne při jízdě při dosažení 80-90C sám
- příhřev - vypne sám při dosažení 80-90C.
Toť můj názor.
- DO - nejnadřaděnější. Tím pustíš bufa kdykoli (i když máš časovač nastavený třeba až za 10 minut). Pokud do auta sedneš, není ohřáto ještě na provozní teplotu a jedeš, tak by měl vypnout při dosažení těch 80-90C
- časovač. Vyhřeje auto na nastavený čas. pokud auto není ještě při příchodu ohřáté, platí to co výše -vypne při jízdě při dosažení 80-90C sám
- příhřev - vypne sám při dosažení 80-90C.
Toť můj názor.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé