info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

  • Autor
  • Zpráva
hajnej Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9871
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

Dobrý.uz jsem poucenej a necham vyměnit.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hefaistos
Offline
Příspěvky: 582
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hefaistos »

Dva, tri roky? Me v servisu rikali 5 let v pohode. A na vsech autech sem menil po 5-6 letech a no problem...

Ale k teme, vypada to, ze mam problem. NT (benzinove) me funguje skvele, ale neohriva interier. Po zapnuti jede, motor ohreje na 90, pak se vypne, ale interiet je studeny. Drive, jeste tyden dozadu zadny problem, vyfucelo i interier....diagnostika neukazuje nic. Co to muze byt?

mot Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 519
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Moravská Nová Ves
Vůz: S80, D5, MY04

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od mot »

S bufíkem sice problém nemám, ale zaznamenal jsem, že když je aktivní, tak slyším někde před spolujezdcem cvakání. Vždy jen když jede bufík, je to normální?
_________________
(2013-) S80 D5 120KW, 03', 196tkm, automat, světlá kůže; GALERKA , SPOTŘEBA
(2010-2013) Ford Mondeo MKIII, 1,8 TDCi 92KW, 152tkm
(2005-2010) Ford Focus I, 1,8 TDDi 66KW, 126tkm

libor_m Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 357
Registrován: 14 roků
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 D5 136kW MY06

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od libor_m »

63miro píše:Dva, tri roky? Me v servisu rikali 5 let v pohode. A na vsech autech sem menil po 5-6 letech a no problem...

Ale k teme, vypada to, ze mam problem. NT (benzinove) me funguje skvele, ale neohriva interier. Po zapnuti jede, motor ohreje na 90, pak se vypne, ale interiet je studeny. Drive, jeste tyden dozadu zadny problem, vyfucelo i interier....diagnostika neukazuje nic. Co to muze byt?
U mě to bylo zanesenou ventilací.

libor_m Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 357
Registrován: 14 roků
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 D5 136kW MY06

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od libor_m »

mot píše:S bufíkem sice problém nemám, ale zaznamenal jsem, že když je aktivní, tak slyším někde před spolujezdcem cvakání. Vždy jen když jede bufík, je to normální?
Čerpadlo.

hefaistos
Offline
Příspěvky: 582
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hefaistos »

Cvaka me to taky, asi normal. Vubec sem si toho nevsim, jen moje polovicka me na to upozornila...

Kterou ventilaci? Jinak - s nastartovanym motorem, bezi ventilace bez problemu...

libor_m Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 357
Registrován: 14 roků
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 D5 136kW MY06

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od libor_m »

Mně to taky s nastartovaným motorem foukalo relativně normálně. Ale když mi to kámoš pročistil, tak to fouká o dost víc a navíc i při vyhřívání NT.

hefaistos
Offline
Příspěvky: 582
Registrován: 9 roků 10 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hefaistos »

Nevis, jak to cistil? Rozebiral komplet cele vedeni? Diky

libor_m Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 357
Registrován: 14 roků
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 D5 136kW MY06

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od libor_m »

Hele nevím přesně, ale tuším, že to prošťouchával...

marekl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 418
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od marekl »

U mě aktualizace: Bufík stačilo vyčistit, ztišil se a běží parádně.
Teď pro změnu řeším problém s přímým startem. Večer jsem ho vynuceně spustil, zapnul se, ale když jsem se po 10min vrátil, bylo ticho. Teď při pokusu o spuštění akorát problikne signalizace o zapnutí, v zápětí se ale zase vypne.

Co to může způsobovat? Baterka by měla být ok, paliva je dost. Díky

Corek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 178
Registrován: 15 roků
Bydliště: Brno
Vůz: XC 90 V8 (LPG)
Bydliště: Brno

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Corek »

Asi se ti už bloknul po třech nepovedených startech.

Budeš muset na diagnostiku, tak ti ho zase zapnou a třeba zjistí proč selhal.
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km

marekl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 418
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od marekl »

Zablokování mě taky napadlo, ale je to možný, když 10min zpátky ještě krásně zapálil? Ke třem nepovedeným startům snad nemohlo dojít.

Holt zařídím diagnostiku a budeme vědět víc, ale kdyby někoho něco napadlo, pište. :)

karelvolvo Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2154
Registrován: 15 roků
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od karelvolvo »

marekl píše:Zablokování mě taky napadlo, ale je to možný, když 10min zpátky ještě krásně zapálil? Ke třem nepovedeným startům snad nemohlo dojít.

Holt zařídím diagnostiku a budeme vědět víc, ale kdyby někoho něco napadlo, pište. :)
Zablokovany nebude zapni ho a čekej třeba nemaká vodní pumpa jak má a přehřeje se ?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 415tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 239tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 267tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 445 tkm

marekl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 418
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od marekl »

Díky za tip, zejtra tomu ještě dám šanci :wink:

hajnej Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9871
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

Patrik M píše:Zdravím ve spolek,
najde se Volvista, který by byl ochoten pokecat a poradit, z Pardubic a okolí?
Patrik
Ale výhradně jen o bufíku :)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

marekl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 418
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od marekl »

Bufík se zřejmě vážně bloknul, dnes jsem byl na diagnostice a v paměti závad byly následující chyby:

1/3 U1D11: Komunikace s modulem předehřívání paliva (CPM). Chybějící signál

2/3 C1F36: Snímač plamenů. Zkrat na zem

3/3 C1F50: Termostat přehřátí. Příliš vysoký signál

Po smazání závad bufík naskočil, 2 minuty běžel a zase se vypnul. Nějaký nápady? Čas na řešení bude až v pátek. :) Díky

karelvolvo Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2154
Registrován: 15 roků
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od karelvolvo »

marekl píše:Bufík se zřejmě vážně bloknul, dnes jsem byl na diagnostice a v paměti závad byly následující chyby:

1/3 U1D11: Komunikace s modulem předehřívání paliva (CPM). Chybějící signál

2/3 C1F36: Snímač plamenů. Zkrat na zem

3/3 C1F50: Termostat přehřátí. Příliš vysoký signál

Po smazání závad bufík naskočil, 2 minuty běžel a zase se vypnul. Nějaký nápady? Čas na řešení bude až v pátek. :) Díky
A když jsi měl k tomu připojenou tu diagnostiku tak si mohl rovnou vyzkoušet nějaké komponenty.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 415tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 239tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 267tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 445 tkm

marekl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 418
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od marekl »

Na hraní dneska nebyl čas ;) Ty chybový kódy jsem sem dal proto, jestli náhodou někdo něco podobnýho neřešil a neuměl rovnou nasměrovat

raolsa Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13290
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od raolsa »

Koukni jestli nejsou z oxidované konektory u bufíka a zrovna vyčisti flame senzor.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

hajnej Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9871
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

Rozborka tě nemine. Mrkni na kabeláž od flame senzoru.
Ja mel kabely prekrouceny, buzirka ztvrdla, dráty spojený.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

marekl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 418
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od marekl »

Díky za tipy, v pátek to nechám u mechanika, co ten bufík původně čistil, ať to dá do kupy ;-)

hajnej Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9871
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

Jestli to čistil, mohl ty draty poskoditr. Jdeto snadno.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

marekl
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 418
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od marekl »

Právě že čistil, takže jsme nejspíš doma... aspoň ho můžu nasměrovat, díky

Ares Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 431
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Ares »

Nechcem zakladat nove vlakno, tak to dam sem.

Mam original od Volva Webasto TT-V.

1. moznost aktivacie automatickeho prihrevu = ANO
2. moznost aktivacie hodinami/casovacom = ANO
3. moznost aktivacie dialkovym ovladacom = ANO

jednotlivym rezimom rozumiem, kazdy samostatne funguje tak ako ma.
Prihrev zaplne po starte motora a vypina cca pri 80°C.
Hodiny su jasne, aj ked je otazne, ako sa to sprava, ak do auta nasadnem skor a ohrevu pomaha aj iduci motor.
dialkovy start je asi najvacsia zahada, ak mi pamat sluzi, mal by ist po dobu (max) 50 minut.

Otazka je, ci je niektory rezim nadradeny tomu druhemu, lebo zatial sa to tak javi, ale neviem to uplne presne odpozorovat.

Priklad: DO start/prihrev OFF = musim to aj manualne vypnut, alebo nechat bezat 50 minut (co je blbost)
Priklad: DO start/prihrev ON = obcas sa to vypne po case same, netusim za akych podmienok.

Extra priklad: start hodinami/prihrev ON ale odchod skor ako v nastaveny cas = vypne sa to same v nastaveny cas, alebo ked motor dosiahne pozadovanu teplotu??? (podla toho co nastane skor?)

fakt sa to chova divne. Ale hlavne ze to funguje, dufam ze som to nezakrikol.

Dik za postrehy
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;Obrázek
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]

Haben Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5962
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Haben »

mělo by to fungovat takto:
- DO - nejnadřaděnější. Tím pustíš bufa kdykoli (i když máš časovač nastavený třeba až za 10 minut). Pokud do auta sedneš, není ohřáto ještě na provozní teplotu a jedeš, tak by měl vypnout při dosažení těch 80-90C
- časovač. Vyhřeje auto na nastavený čas. pokud auto není ještě při příchodu ohřáté, platí to co výše -vypne při jízdě při dosažení 80-90C sám
- příhřev - vypne sám při dosažení 80-90C.

Toť můj názor.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Zpět na „Nezávislé topení a el.předehřev“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé