info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 215
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
To: Martin
Nemrzky je tam dost a je do minus 35cca. To mi taky přišlo jako jediná možnost, co má dost síli na to, aby to ruplo, ale tím to nebude.
To: raolsa
Po novým jsem se díval loni a stálo to balík.
To: karelvolvo
Byl to takovej mix, voda a trochu nafty.
Nemrzky je tam dost a je do minus 35cca. To mi taky přišlo jako jediná možnost, co má dost síli na to, aby to ruplo, ale tím to nebude.
To: raolsa
Po novým jsem se díval loni a stálo to balík.
To: karelvolvo
Byl to takovej mix, voda a trochu nafty.
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 2011
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Měl jsem stejnej problém, prasklej výměník, z bufíku šla pára. Taky mi to v servisu prvně nechtěli věřit, nicméněně po demontáži se to potvrdilo. Dali starší kus a teď to funguje dobře.
Současně s tím mi auto blbě topilo, tak mi ještě čistili chladící okruh a měnili kapalinu, že prej tam byl nějakej bordel, připomínalo jim to tu srágoru, co se leje do vody na utěsnění chladiče. Já tam nic takovýho nelil, ale přeci jen nemám auto od novýho, tak nevím. Zároveň v servisu vyslovili hypotézu, že menší průtok vody bufíkem mohl způsobit přehřívání a následně prasknutí obalu.
Současně s tím mi auto blbě topilo, tak mi ještě čistili chladící okruh a měnili kapalinu, že prej tam byl nějakej bordel, připomínalo jim to tu srágoru, co se leje do vody na utěsnění chladiče. Já tam nic takovýho nelil, ale přeci jen nemám auto od novýho, tak nevím. Zároveň v servisu vyslovili hypotézu, že menší průtok vody bufíkem mohl způsobit přehřívání a následně prasknutí obalu.
_________________
bylo: V70II 2002 2.4i 103kW AT, S80 2005 D5 120kW AT
je:V70II, 2003, D5 120kW AT, XC60 2011 D5 151kW AT, Lexus GS430 2006 202kW AT
bylo: V70II 2002 2.4i 103kW AT, S80 2005 D5 120kW AT
je:V70II, 2003, D5 120kW AT, XC60 2011 D5 151kW AT, Lexus GS430 2006 202kW AT
-
Offline
- Příspěvky: 215
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jak dlouho tam ten novej máš?
Auto mám 7 let, nic se tam nelilo a topí to dobře, ale jako stopa to být může.
Auto mám 7 let, nic se tam nelilo a topí to dobře, ale jako stopa to být může.
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10149
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Zní to logicky, jedno žebro se přicpe a pak nechladí. Tím se propálí.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12488
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
pokud si 7 let neměnil nemrzku, tak čekej za chvíli radiátor a chladič...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 2011
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Novej - starej tam mám asi 4 měsíce, tak uvidíme, jak dlouho vydrží. Mám ale pocit, že problém opravdu souvisel s bordelem v systému, což je vyřešeno.Corek píše:Jak dlouho tam ten novej máš?
Auto mám 7 let, nic se tam nelilo a topí to dobře, ale jako stopa to být může.
_________________
bylo: V70II 2002 2.4i 103kW AT, S80 2005 D5 120kW AT
je:V70II, 2003, D5 120kW AT, XC60 2011 D5 151kW AT, Lexus GS430 2006 202kW AT
bylo: V70II 2002 2.4i 103kW AT, S80 2005 D5 120kW AT
je:V70II, 2003, D5 120kW AT, XC60 2011 D5 151kW AT, Lexus GS430 2006 202kW AT
-
Offline
- Příspěvky: 215
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Urvanej píše:pokud si 7 let neměnil nemrzku, tak čekej za chvíli radiátor a chladič...

Myslím, že žádná sračka se tam nelila, nemrzku jsem měnil loni v lednu

_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10149
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Urvanej píše:pokud si 7 let neměnil nemrzku, tak čekej za chvíli radiátor a chladič...
To stačí jen kontrolovat ne?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 215
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Udává se u ní životnost, potom prý už nemá tak dobré antikorozní účinky.
G11 3roky G12 5let, jestli se nepletu jsem to tak někde četl.
G11 3roky G12 5let, jestli se nepletu jsem to tak někde četl.
Naposledy upravil(a) Corek dne 04 led 2016 21:43, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10149
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jo taaak. Koroze, já myslel jen mrazuvzdorné vlastnosti.Corek píše:Udává se u ní životnost, potom prý už nemá tak dobré antikorozní účinky.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 2378
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
- Bydliště: Vrchoslavice
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
A právě proto jsem to tu už několikrát psal nedal bych si do auta nic jiného než origo volvo !!!hajnej píše:Jo taaak. Koroze, já myslel jen mrazuvzdorné vlastnosti.Corek píše:Udává se u ní životnost, potom prý už nemá tak dobré antikorozní účinky.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 396tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 740tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 229tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm S60 D5 2002 stříbrná 250tkm
V70 D5 2002 stříbrná 396tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 740tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 229tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm S60 D5 2002 stříbrná 250tkm
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10149
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Pro mě to je po těch letech absolutně nová informace.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12488
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tvl Hajnej, už několikrát sem tu s Karlem zrovna tohle téma vytahoval a osvicoval. 
Ono to nemrzne, ale ani to pak nechrání. To víš, různý kovy, vodivá voda, kyslik a už to jedéééé.
BTW mam co řikat, v Kájovi už je taky asi třetim rokem...

Ono to nemrzne, ale ani to pak nechrání. To víš, různý kovy, vodivá voda, kyslik a už to jedéééé.
BTW mam co řikat, v Kájovi už je taky asi třetim rokem...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10149
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Dobrý.uz jsem poucenej a necham vyměnit.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 590
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Dva, tri roky? Me v servisu rikali 5 let v pohode. A na vsech autech sem menil po 5-6 letech a no problem...
Ale k teme, vypada to, ze mam problem. NT (benzinove) me funguje skvele, ale neohriva interier. Po zapnuti jede, motor ohreje na 90, pak se vypne, ale interiet je studeny. Drive, jeste tyden dozadu zadny problem, vyfucelo i interier....diagnostika neukazuje nic. Co to muze byt?
Ale k teme, vypada to, ze mam problem. NT (benzinove) me funguje skvele, ale neohriva interier. Po zapnuti jede, motor ohreje na 90, pak se vypne, ale interiet je studeny. Drive, jeste tyden dozadu zadny problem, vyfucelo i interier....diagnostika neukazuje nic. Co to muze byt?
-
Offline
- Příspěvky: 662
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Mor. Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
S bufíkem sice problém nemám, ale zaznamenal jsem, že když je aktivní, tak slyším někde před spolujezdcem cvakání. Vždy jen když jede bufík, je to normální?
-
Offline
- Příspěvky: 364
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
U mě to bylo zanesenou ventilací.63miro píše:Dva, tri roky? Me v servisu rikali 5 let v pohode. A na vsech autech sem menil po 5-6 letech a no problem...
Ale k teme, vypada to, ze mam problem. NT (benzinove) me funguje skvele, ale neohriva interier. Po zapnuti jede, motor ohreje na 90, pak se vypne, ale interiet je studeny. Drive, jeste tyden dozadu zadny problem, vyfucelo i interier....diagnostika neukazuje nic. Co to muze byt?
-
Offline
- Příspěvky: 364
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Čerpadlo.mot píše:S bufíkem sice problém nemám, ale zaznamenal jsem, že když je aktivní, tak slyším někde před spolujezdcem cvakání. Vždy jen když jede bufík, je to normální?
-
Offline
- Příspěvky: 590
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Cvaka me to taky, asi normal. Vubec sem si toho nevsim, jen moje polovicka me na to upozornila...
Kterou ventilaci? Jinak - s nastartovanym motorem, bezi ventilace bez problemu...
Kterou ventilaci? Jinak - s nastartovanym motorem, bezi ventilace bez problemu...
-
Offline
- Příspěvky: 364
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Mně to taky s nastartovaným motorem foukalo relativně normálně. Ale když mi to kámoš pročistil, tak to fouká o dost víc a navíc i při vyhřívání NT.
-
Offline
- Příspěvky: 590
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Nevis, jak to cistil? Rozebiral komplet cele vedeni? Diky
-
Offline
- Příspěvky: 364
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Hele nevím přesně, ale tuším, že to prošťouchával...
-
Offline
- Příspěvky: 432
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
U mě aktualizace: Bufík stačilo vyčistit, ztišil se a běží parádně.
Teď pro změnu řeším problém s přímým startem. Večer jsem ho vynuceně spustil, zapnul se, ale když jsem se po 10min vrátil, bylo ticho. Teď při pokusu o spuštění akorát problikne signalizace o zapnutí, v zápětí se ale zase vypne.
Co to může způsobovat? Baterka by měla být ok, paliva je dost. Díky
Teď pro změnu řeším problém s přímým startem. Večer jsem ho vynuceně spustil, zapnul se, ale když jsem se po 10min vrátil, bylo ticho. Teď při pokusu o spuštění akorát problikne signalizace o zapnutí, v zápětí se ale zase vypne.
Co to může způsobovat? Baterka by měla být ok, paliva je dost. Díky
-
Offline
- Příspěvky: 215
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Asi se ti už bloknul po třech nepovedených startech.
Budeš muset na diagnostiku, tak ti ho zase zapnou a třeba zjistí proč selhal.
Budeš muset na diagnostiku, tak ti ho zase zapnou a třeba zjistí proč selhal.
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
-
Offline
- Příspěvky: 432
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Zablokování mě taky napadlo, ale je to možný, když 10min zpátky ještě krásně zapálil? Ke třem nepovedeným startům snad nemohlo dojít.
Holt zařídím diagnostiku a budeme vědět víc, ale kdyby někoho něco napadlo, pište.
Holt zařídím diagnostiku a budeme vědět víc, ale kdyby někoho něco napadlo, pište.

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé