
porucha dobíjení u 850
- Autor
- Zpráva
porucha dobíjení u 850
Přji hezký den, minulý týden jsem koupil 850 2,4 10V eastate, 1996, před chvílí mi na dálnici začali svítit a blikat téměř všechny kontrolky, pak přestali svítit světla, hrát rádio, a pak přestalo jet
i auto!!! stihl jsem zajet ke kraji... po chvíli jsem auto nastartoval, za chvíli zhaslo, kamarád mi řekl, že se jedná pravděpodobně o poruchu dobíjení, auto jsme odtáhli do servisu a teď čekám... v pátek jsem kontroloval olej v motoru a zapomel docvaknout měrku, vystříkal olej, zjistil jsem to asi po 300 km, (dolil jsem asi 1 l), může to s tím souviset? (třebaže se zalili kontakty,...). předem díky za kažý názor...

-
Offline
- Příspěvky: 1081
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
porucha dobíjení u 850
no kdyz alternator koupi primy zasah olejem tak se muto zrovna nelibi.... ale tezko rict, dobijeni se zmeri velmi snadno, takze bych ho omeril a videlo by se jestli to dobiji nebo nedobiji..... v kazdym pripad emi prijde divny, ze by auto "blikalo jak vanocni stromecek" jen kvuli dobijeni, mela by sejen rozsviti kontrolka dobijeni a vic nic....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 3837
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
- Dal poděkování: 53 poděkování
- Dostal poděkování: 25 poděkování
no u sedmy sa vypadnutie funkcie alternatoru taktiez prejavilo rozsvietenim vsetkeho co sa dalo.. takze to je docela mozne :?: :idea:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 939
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Dostal poděkování: 11 poděkování
šacoval bych to na upadnutej kontakt kostry našroubovane na převodovce, tedy kostra motorova... ale možny je cokoli třeba i ten olej v alternatoru...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
diky moc za vase komentare, nakonec to byl porouchanej alternator, vymenili v nem dve soucastky a druhy den to bylo opravene. Ted mam vsak jiny problem, zda se ze mi stoupa spotreba oleje, nikde to ani nekapne, ale na tisic km dolivam tak 1 - 1,5 l. Slysel sem ze 850 pri urcitych km maji vetsi spotrebu, ale... moje ma 260 000 (oficialne).
-
Offline
- Příspěvky: 223
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha 5
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 939
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Dostal poděkování: 11 poděkování
je možne že ti to netěsní na ventilovych gufírkach, podívej se jestli ti to po nastartovaní vyhodí z komína bílej kouř...pretoriano píše: Ted mam vsak jiny problem, zda se ze mi stoupa spotreba oleje, nikde to ani nekapne, ale na tisic km dolivam tak 1 - 1,5 l. Slysel sem ze 850 pri urcitych km maji vetsi spotrebu, ale... moje ma 260 000 (oficialne).
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 1118
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Praha
- Dostal poděkování: 14 poděkování
Cccc, to nechápu, jak někomu může odejít altík. Máro prosím bez komentáře, po týhle poznámce jim neprozrazuj, že mě odešel v pátek za rozsvícení kontrolek dobíjení, obou brzd a kontrolky žárovekpretoriano píše:diky moc za vase komentare, nakonec to byl porouchanej alternator, vymenili v nem dve soucastky a druhy den to bylo opravene. Ted mam vsak jiny problem, zda se ze mi stoupa spotreba oleje, nikde to ani nekapne, ale na tisic km dolivam tak 1 - 1,5 l. Slysel sem ze 850 pri urcitych km maji vetsi spotrebu, ale... moje ma 260 000 (oficialne).

_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 115
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nedvědice
- Vůz: 964(94, B200ET OD) 760(83, B23ET OD)
- Bydliště: Nedvědice
Dyž to nedobíjí, tak zatím každej volvik mi začal blikat, svítit, jak na potuti
Odejít altík může v klidu - uhlíky, nebo ty kroužky co se po nich uhlíky kloužou. Atačí trocha prachu a vyfrězije to žlab jako prase. Upadlej kablík je taky častá závada... S benzínem na baterku ujedeš max 50km, s dýzlem nevím

_________________
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
964(94, B200ET OD)
760(83, B23ET OD)
-
Offline
- Příspěvky: 1118
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Praha
- Dostal poděkování: 14 poděkování
S D24 ujedeš bez elektriky hodně daleko. Tedy za světla. A pokud nebudeš chcípat motor a koupíš si zásobu 12V baterek, tak můžeše jezdit třeba rokcrtec píše:Dyž to nedobíjí, tak zatím každej volvik mi začal blikat, svítit, jak na potutiOdejít altík může v klidu - uhlíky, nebo ty kroužky co se po nich uhlíky kloužou. Atačí trocha prachu a vyfrězije to žlab jako prase. Upadlej kablík je taky častá závada... S benzínem na baterku ujedeš max 50km, s dýzlem nevím

_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 3837
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
- Dal poděkování: 53 poděkování
- Dostal poděkování: 25 poděkování
s chrochtem kdyz musis svitit, tak tech 35-40 km je maximum, mam odskusanecrtec píše:S benzínem na baterku ujedeš max 50km, s dýzlem nevím



_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 143
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
no nechci se dotknout tvých znalostí o elektrice,ale zřejmně jich sai moc nemáš.bez dobíjení s rozsvícenými světli,běžícím zapalování atd. s 850ujedeš tak max.50-70km.jsou to jednoducé počty.jedoucí 850 se světli má odběr asi tak 25-30A.baterie má 62Ah.nikdy není nabitá naplno.tak max hodinu běhu.ve mněstě ještě mín.blinkry br.světla atd.Ferenc píše:Jestli byla baterie v pořádku, tak výpadek dobíjení by neměl mít vliv na provoz auta(max. rozsvícená kontrolka dobíjení). Běžně se nechá dojet 100-300km bez dobíjení. Šel bych po kontaktech na baterce,kostře a přívodu do pojistkové skříně.
-
Offline
- Příspěvky: 1539
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Pánové, asi neoficiálním rekordmanem v disciplíně "dojezd s nefunkčním alternátorem" je Pavel Chlumecký
! Na vlastní oči jsem tomu byl přítomen (a Jojo a moje dcera), během návratu z Hluboké jel "na baterku" až na Zbraslav, tam odbočil a stratil se mi z dohledu. Jojo jel před ním a dělal mu Oči a já mu zase kryl zadek. Vzdálenost nevím, snad cca 90km, doba jízdy cca 1,5 hod, a to zhruba do 22,30 do 24.00. Celou cestu se svítilo. Vůz byl sériový, upraven jen drobně (vyjmutí 1žárovky z potkávacích světel a dvou žárovek z koncových světel (jsou tam čtyři). Nevím již, které z jeho aut to bylo, ale benzín, takže běželo zapalování. Byla připravena strategie výměn akumulátoru po cestě dle potřeby, reálně však nebyla použita. Nevěřil jsem vlastním očím, i já jsem prorokoval tak 50km a počítalo se alespoň s jednou výměnou. Holt zázraky se dějí a snad Pavel moji výpověď potvrdí a doplní 


-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V850 kombi
porucha dobíjení u 850
Dnes 25 km bez alternátoru, a kdovíkolik před pár dny na D1.
Po 250km na D1 (nic se nerozsvítilo) sem chtěla před barákem přeparkovat, ale startér jen cvakl, kontrolky a displej zhasly. Druhý den to jen zakuckalo a nic. Nabíjecí napětí na alternátoru 14V, baterka nabita v nabíječce. Od té doby pár startů, baterku sem nechala změřit v obchodě, prej naprosto v pořádku.
Dnes jsem si udělala výlet do Jedovnic, cestou zpět začaly doutnat (ne plně svítit) kontrolky nabíjení, hladiny chladicí kapaliny, ABS a ručky. Zastavila sem na nákup a už neodjela, zas to jen cvaklo. Napětí na baterce 10V, po startu přes kabely při nastartovaném autě taky 10V, takže to nenabíjí vůbec, nebo jen málo. Po cestě začaly zhasínat světla, všechny budíky na nule a pak i chcípl motor, tak sme to s taťkem dotlačili na benzínku.
Šacujem to na diodový oblouk alternátoru. Nebo nějaký kabel, ale nevím zda v té změti bazmeků a trubek něco poznám byť ve dne.
Je mi prostě divný to, že po prvním objevení závady to nabíjí 14V při druhém nic.
Po 250km na D1 (nic se nerozsvítilo) sem chtěla před barákem přeparkovat, ale startér jen cvakl, kontrolky a displej zhasly. Druhý den to jen zakuckalo a nic. Nabíjecí napětí na alternátoru 14V, baterka nabita v nabíječce. Od té doby pár startů, baterku sem nechala změřit v obchodě, prej naprosto v pořádku.
Dnes jsem si udělala výlet do Jedovnic, cestou zpět začaly doutnat (ne plně svítit) kontrolky nabíjení, hladiny chladicí kapaliny, ABS a ručky. Zastavila sem na nákup a už neodjela, zas to jen cvaklo. Napětí na baterce 10V, po startu přes kabely při nastartovaném autě taky 10V, takže to nenabíjí vůbec, nebo jen málo. Po cestě začaly zhasínat světla, všechny budíky na nule a pak i chcípl motor, tak sme to s taťkem dotlačili na benzínku.
Šacujem to na diodový oblouk alternátoru. Nebo nějaký kabel, ale nevím zda v té změti bazmeků a trubek něco poznám byť ve dne.
Je mi prostě divný to, že po prvním objevení závady to nabíjí 14V při druhém nic.
_________________
Je: 850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
Je: 850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
-
Offline
- Příspěvky: 2461
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
- Dal poděkování: 1 poděkování
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V850 kombi
porucha dobíjení u 850
Nebyly. Alternátor kaput, repasován. Doutnající kontrolky neznamenaly poruchu diod, jak sem někde četla, tady to byly...no mechanik má trochu doktorské písmo. Cosi s ložiskem, uchycení diod, kroužky na rotor, závity rotoru řemenice.
Jenom mi nedokázal vysvětlit, proč vlastně moderní dieselové motory nedokážou po startu jet delší dobu bez elektřiny, protože když tomu jeden opravdu rozumí, tak funkci toho považujou nějak za samozřejmou. Což bývá problém učitelů fyziky a matiky při výuce, naštěstí od mechanika se to nečeká. Takže, co konkrétně způsobí, že TDI chcípne, když je baterka prázdná? Jsou to vstřiky?
Vlivem čtení sci-fi (například Neffovo Tmy, kde úplně přestane fungovat elektřina) jsem získala dojem, že diesely jak jsou jednou nastartovaný, tak nechcípnou, dokaváď nedojde nafta. Realita mě poučila o opaku.
Jenom mi nedokázal vysvětlit, proč vlastně moderní dieselové motory nedokážou po startu jet delší dobu bez elektřiny, protože když tomu jeden opravdu rozumí, tak funkci toho považujou nějak za samozřejmou. Což bývá problém učitelů fyziky a matiky při výuce, naštěstí od mechanika se to nečeká. Takže, co konkrétně způsobí, že TDI chcípne, když je baterka prázdná? Jsou to vstřiky?
Vlivem čtení sci-fi (například Neffovo Tmy, kde úplně přestane fungovat elektřina) jsem získala dojem, že diesely jak jsou jednou nastartovaný, tak nechcípnou, dokaváď nedojde nafta. Realita mě poučila o opaku.
_________________
Je: 850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
Je: 850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
-
Offline
- Příspěvky: 2461
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
- Dal poděkování: 1 poděkování
porucha dobíjení u 850
no, v autě je spousta dalších věcí, které odebírají proud, až tu baterii vybijí (nejvíc asi světla, ventilátor...)
takže i když je motor komplet mechanický (včetně vstřiků), většinou má něco, co ho stejně elektricky odstaví (v autě je klíček, který spíná elektricky), jinak by ani nešel chcípnout, (třeba staré traktory umí běžet i bez elektriky a chcípnou se až zastavením nafty na čerpadle)
a ano moderní naftové motory common rail mají i elektricky řízené vstřiky
takže i když je motor komplet mechanický (včetně vstřiků), většinou má něco, co ho stejně elektricky odstaví (v autě je klíček, který spíná elektricky), jinak by ani nešel chcípnout, (třeba staré traktory umí běžet i bez elektriky a chcípnou se až zastavením nafty na čerpadle)
a ano moderní naftové motory common rail mají i elektricky řízené vstřiky
-
Online
- Člen VK
- Příspěvky: 4837
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
- Dal poděkování: 3 poděkování
porucha dobíjení u 850
Kdysi jsme měli takového Forda Tranzit 1 generace asi FL. To mělo na palubovce opravdu tlačítko, které zastavilo přívod paliva. Člověk dojel před trafiku, vytáhnul klíček ( Elektrika zhasla ), zamknul dveře a šel pro noviny. Ono to auto bylo nesmrtelné obecně. Jednou nám upadl plynový pedál, ale i na volnoběh to dojelo. Sice nás předjížděli cyklisti, ale jelo to. Vím, že jsme ho provozovali hodně dlouho. Byla to klasika člověk měl dvě auta. Jedno na díly, druhým jezdil 
Dneska to je například podávací čerpadlo z nádrže ne ?

Dneska to je například podávací čerpadlo z nádrže ne ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 908
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
- Dal poděkování: 3 poděkování
porucha dobíjení u 850
I staré tdi v 850 je počítačem řízený motor s elektrickým plynovým pedálem
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 603
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.
porucha dobíjení u 850
Spíš by Zir mohla aktuálně otestovat jestli její 850 chcípne i teď když altík má v pohodě.
Předpokládám, že pokud si auto vyrobí elektřinu samo pomocí altíku tak by odpojení baterky vliv mít nemuselo.
A je otázka třeba zda vyrobí altík dost elektřiny i na volnoběh.
že auto chcipne se špatným altíkem asi nikoho neudivuje ne?
Předpokládám, že pokud si auto vyrobí elektřinu samo pomocí altíku tak by odpojení baterky vliv mít nemuselo.
A je otázka třeba zda vyrobí altík dost elektřiny i na volnoběh.
že auto chcipne se špatným altíkem asi nikoho neudivuje ne?

_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V850 kombi
porucha dobíjení u 850
Jo, nenastartovalo to za brnem u benzínky, to se ale ukázala být jen nedotažená uklepaná svorka na baterii, ale hrklo ve mně teda. Takže po utažení a asi 80 km vše v pořádku.
_________________
Je: 850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
Je: 850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 11976
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 12 poděkování
porucha dobíjení u 850
Muj Kája jede furt, jen potřebuje napájení tzv. stop ventilu, což je přívod paliva do mechanickýho čerpadla a jedinej způsob, jak to auto chcípneš. Teď kamarádovi umřel altík za jízdy a dal bez něj cca 100km.
Ale to je ještě starší konstrukce, ty vaše hypermoderní vysokotlaký TDi budou náročnější
Ale to je ještě starší konstrukce, ty vaše hypermoderní vysokotlaký TDi budou náročnější

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé