VYŘEŠENO: 850 - špatně jede a "žere"
- Autor
- Zpráva
#1 VYŘEŠENO: 850 - špatně jede a "žere"
Zdravím vespolek. Po delší době opět závadička se kterou si zatím nevím rady.
Zhruba před měsícem mi volvik začal hůře startovat při teplém motoru (byl jsem zvyklý, že chytal na otočení v jakémkoli režimu a teď za tepla točí i 3 - 4 s než naskočí a to ještě dost nejistě). Za studena startuje na otočení ( a to i dnes ráno při - 21 stupních). Po nastartování jde tak +/- 30 s v klidu a potom začne velmi silně kolísat volnoběh, padá až na 400 ot.a pak zase vyletí, po rozjezdu auto cca 2 min.nechce vůbec reagovat na přidání plynu (tj. i při malém sešlápnutí pedálu se dusí a nejede - jak Š 120 když brzy zavřete sytič) a s prodlevou se chytne až při sešlápnutí pedálu naplno. Po čase (i když už je chladící kapalina dávno ohřátá) to začne jakžtakž reagovat, někdy lépe, někdy hůře, dokonce se občas stane, že to jede líp, než před tou závadou. Volnoběh ale kolísá vždy. Dneska jsem jel se spotřebou 13.5 lt trasu, kterou normálně jezdím kolem 9 lt. Přišlo mi, že to jelo "bohatý" a i ten údaj na počítači a smrad z výfuku tomu odpovídal. Onehdá mi to zase ukazovalo spotřebu, kterou by mi záviděl kdejaký majitel boleslavského TDI a teda nejelo to. Čili podle mě má motor špatnou směs, někdy bohatou, někdy chudou a pere se s tím, jak umí. Kontrolka elektroniky motoru (lambda) mi nesvítí, v počítači žádná závada není, svíčky mám nové, vzduchový filtr taky, benzín kvalitní, filtr PHM tam je od léta, vstřiky jdou všechny, dobíjí to a víc nevím. Jo a řekl bych, že se to postupem času zhoršuje. Na LPG to jede normálně. Tipuju špatnou lambda sondu, Co si o tom myslíte??? Díky za rady.
ZÁVĚR: příčinou potíží byla vadná lambda sonda
Zhruba před měsícem mi volvik začal hůře startovat při teplém motoru (byl jsem zvyklý, že chytal na otočení v jakémkoli režimu a teď za tepla točí i 3 - 4 s než naskočí a to ještě dost nejistě). Za studena startuje na otočení ( a to i dnes ráno při - 21 stupních). Po nastartování jde tak +/- 30 s v klidu a potom začne velmi silně kolísat volnoběh, padá až na 400 ot.a pak zase vyletí, po rozjezdu auto cca 2 min.nechce vůbec reagovat na přidání plynu (tj. i při malém sešlápnutí pedálu se dusí a nejede - jak Š 120 když brzy zavřete sytič) a s prodlevou se chytne až při sešlápnutí pedálu naplno. Po čase (i když už je chladící kapalina dávno ohřátá) to začne jakžtakž reagovat, někdy lépe, někdy hůře, dokonce se občas stane, že to jede líp, než před tou závadou. Volnoběh ale kolísá vždy. Dneska jsem jel se spotřebou 13.5 lt trasu, kterou normálně jezdím kolem 9 lt. Přišlo mi, že to jelo "bohatý" a i ten údaj na počítači a smrad z výfuku tomu odpovídal. Onehdá mi to zase ukazovalo spotřebu, kterou by mi záviděl kdejaký majitel boleslavského TDI a teda nejelo to. Čili podle mě má motor špatnou směs, někdy bohatou, někdy chudou a pere se s tím, jak umí. Kontrolka elektroniky motoru (lambda) mi nesvítí, v počítači žádná závada není, svíčky mám nové, vzduchový filtr taky, benzín kvalitní, filtr PHM tam je od léta, vstřiky jdou všechny, dobíjí to a víc nevím. Jo a řekl bych, že se to postupem času zhoršuje. Na LPG to jede normálně. Tipuju špatnou lambda sondu, Co si o tom myslíte??? Díky za rady.
ZÁVĚR: příčinou potíží byla vadná lambda sonda
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#2 850 - špatně jede a "žere"
cidlo teploty motoru.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
#3 850 - špatně jede a "žere"
A to se neprojeví na budíku? Ten už se totiž chová 5 let pořád stejně, Tj. cca na 2 km se to ohřeje na ručičku vodorovně a pak drží...lucki píše:cidlo teploty motoru.
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3226
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#4 850 - špatně jede a "žere"
Jestli diagnostika nic neukazuje, tak to čidlo teploty vody nebude.
Jestli to na plyn jede úplně normálně, tak asi bude něco s přívodem benzínu, ne?
Nevyjel jsi třeba někdy v poslední době nádrž do prázdna?
Jestli to na plyn jede úplně normálně, tak asi bude něco s přívodem benzínu, ne?
Nevyjel jsi třeba někdy v poslední době nádrž do prázdna?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#5 850 - špatně jede a "žere"
Má to auto váhu vzduchu? Pokud jo, stojí za prověření. V ideálním případě si od někoho na chvilku půjčit zdravou a hned víš, na čem jseš.
#6 850 - špatně jede a "žere"
Benzín je v pohodě, hlídám si min 1/4 nádrže, tlak paliva taky ok a po sundání přepadu teče proudem, tam to asi nebude....doktor píše:Jestli diagnostika nic neukazuje, tak to čidlo teploty vody nebude.
Jestli to na plyn jede úplně normálně, tak asi bude něco s přívodem benzínu, ne?
Nevyjel jsi třeba někdy v poslední době nádrž do prázdna?
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
#7 850 - špatně jede a "žere"
Váhu mám asi 3 roky starou, origo a ještě teď jsem naštvanej, když si vzpomenu, kolik stála... Nedá se nějak proměřit?dali píše:Má to auto váhu vzduchu? Pokud jo, stojí za prověření. V ideálním případě si od někoho na chvilku půjčit zdravou a hned víš, na čem jseš.
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#8 850 - špatně jede a "žere"
Dělalo mi to před rokem to samý, ale měl sem rožnutou lambda sondu. Bylo to povolenou hadicí sání, stačila utáhnout.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
#9 850 - špatně jede a "žere"
To jsem pochopitelně kontroloval, taky O.K.Kein píše:Dělalo mi to před rokem to samý, ale měl sem rožnutou lambda sondu. Bylo to povolenou hadicí sání, stačila utáhnout.
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#10 850 - špatně jede a "žere"
nemusi sa prejavit. cidiel je tusim viac (2 tusim). ale nie som mechanik takze som len strielal. takuto chybu som mal na 440 a rucicka vody drzala.jerguš píše:A to se neprojeví na budíku? Ten už se totiž chová 5 let pořád stejně, Tj. cca na 2 km se to ohřeje na ručičku vodorovně a pak drží...lucki píše:cidlo teploty motoru.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
#11 850 - špatně jede a "žere"
Myslím, že ta moje 850 má jen jedno čidlo teploty, i když k němu vedou 2 vodiče... Byl jsem ve Volvu, tam načetli, že v ŘJ žádné chyby nejsou, změřil jsem jiným měřákem tlak paliva, drží 2.9 baru bez ohledu na otáčky a pak jsme museli vyvětrat, běží to strašně bohatý a úměrně tomu kouří... Nabídli mi proměření celého auta a cena se přibližuje aktuální ceně vozu , takže na to musím nějak jinak....
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2168
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#12 850 - špatně jede a "žere"
myslím že právě bohatost určuje lambda, šel bych po ní
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm
#13 850 - špatně jede a "žere"
A netušíš náhodou jak jí změřit? (mám teda jen obyčejný multimetr)karelvolvo píše:myslím že právě bohatost určuje lambda, šel bych po ní
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#14 850 - špatně jede a "žere"
Takže pokud počítáme s tím, že je váha OK , tak další věc, co dělá tyto problémy je už výše zmiňované čidlo teploty. Chybu to nehodí pokud jen kecá, protože si to nemá jednotka jak ověřit. Další problém může být lambda, dá se zkusit na multimetru, ale osciloskop je lepší.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#15 850 - špatně jede a "žere"
Tak jsem dnes vyměnil čidlo teploty motoru, víčko a palec rozdělovače a kabely ke svíčkám a je fakt, že nastala změna k lepšímu. Už to zase startuje na škrtnutí bez ohledu na teplotu motoru. Trošku líp to jede, ale pořád se stane, že to vynechá, zejména třeba po předjíždění, kdy po vytočení nižší rychlosti na plný (nebo nějaký větší) plyn odřadíte nahoru a chcete dál jet na pohodu, najednou zase nejede, musím dát plný plyn, po cca 1 s se to chytne a potom při pomalém ubírání plynu si to jakžtakž přebere a rozjede se. To "přebrání" ale taky trvá různě dlouho... Volnoběh je stabilnější, ale stále občas zakolísá (a když zrovna kolísá, tak cca 3 s běží v klidu, pak lehce spadne, opět se doladí a zase cca 3 s běží v klidu). No a spotřeba šla o 2 lt dolů, takže ještě 2 lt a bude to jako předtím... Teď už to bude drahé...Čím začít, lambdu, nebo váhu vzduchu???
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1623
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#16 850 - špatně jede a "žere"
zacni lambdou, ta sa da premerat.
pozrel si sviecky?
pozrel si sviecky?
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#17 850 - špatně jede a "žere"
Zkusil bych vyčistit škrtící klapku. Vynddat jí ven a ze všech stran ji pořádně vyleštit. Mě to dost pomohlo. Jo ještě něco ze strany co je normálně vidět byla klapka čistá, ale z druhé strany hnus. Ale nevím jak to je na 850.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#18 850 - špatně jede a "žere"
Svíčky jsou tam třetí za 3 měsíce, to je jistě ok. Co mám změřit na té lambdě?lucki píše:zacni lambdou, ta sa da premerat.
pozrel si sviecky?
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
#19 850 - špatně jede a "žere"
Klapka mě napadla, koukal jsem na ní a přesně jak říkáš - ze strany, kde je normálně vidět, je čistá. Tak jsem usoudil, že je ok. Tak si dám ještě jednu rozborku a pročistím jí...raolsa píše:Zkusil bych vyčistit škrtící klapku. Vynddat jí ven a ze všech stran ji pořádně vyleštit. Mě to dost pomohlo. Jo ještě něco ze strany co je normálně vidět byla klapka čistá, ale z druhé strany hnus. Ale nevím jak to je na 850.
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 889
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#20 850 - špatně jede a "žere"
nevím jak to má tenhle motor, ale při tom čištění bych zkusil proměřit potenciometr šktrtící klapky a vyčistit ventil volnoběžných otáček, tedy jestli ho ten motor má.jerguš píše:Tak si dám ještě jednu rozborku a pročistím jí...
Na lambdě jsem toho moc nenaměřil, chce to osciloskop, multimetrem jsem jí zkoušel venku, když jsem jí nahřál plamenem z plynové pájky, tak z ní lezlo napětí 0.2 - 0.8 V.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
#21 850 - špatně jede a "žere"
Prosím o radu jak přesně proměřit tím multimetrem lambdu. Začala svítit, auto jede pořád dobře a na pět hrnců. Po vyblikání samodiagnostiky na mě padl kód 4-3-5 Heated oxygen sensor response slow, což by měla být pomalá reakce lambdy. Co stím a jak se dá ta chyba z jednotky vymazat?
_________________
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#22 850 - špatně jede a "žere"
zkus napsat uzivateli tomass, ten lambdu meril, tak ti poradi jak na to
#23 850 - špatně jede a "žere"
Takže vyřešeno - všem moc děkuji za spolupráci. Byla to ta lambda sonda. Z toho plyne, že Boší lambda nevydrží ani 17 let a 400 000 km... Spotřeba je zpět kolem 9 lt, motor jde pěkně klidně a vůbec pohoda....Jo těch 400 000 km poctivých jsem přetáhl včera, takže sundávám samolepku "V ZÁBĚHU".
_________________
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
bylo: 850 2.5 20V B5254S man. 125 kW 1993 LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3226
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#24 850 - špatně jede a "žere"
jo, jsou to šmejdy.jerguš píše:Takže vyřešeno - všem moc děkuji za spolupráci. Byla to ta lambda sonda. Z toho plyne, že Boší lambda nevydrží ani 17 let a 400 000 km... Spotřeba je zpět kolem 9 lt, motor jde pěkně klidně a vůbec pohoda....Jo těch 400 000 km poctivých jsem přetáhl včera, takže sundávám samolepku "V ZÁBĚHU".
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 105 Odpovědi
- 8546 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Samurai
-
- 9 Odpovědi
- 2110 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jiří M
-
- 32 Odpovědi
- 2058 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dumi.cz
-
- 66 Odpovědi
- 7980 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Munga
-
- 4 Odpovědi
- 776 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky