Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10142
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ze Švajcu se se tahají parádní kousky a ty řešíš takový pochybný vraky. Dej si studenou sprchu a jeď na jiný auta.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 2814
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Chtěl jsem to okomentovat podobně, jen podrobněji. Soudě podle typu dotazů asi kupuješ Volvo prvně. Na tom není nic špatného, jen si nejsem jist, zda-li se chceš vysypat z peněz hned na startu těchto aktivit a to ještě tím nejkomplikovanějším způsobem. Už jen dovoz z CH je zbytečný balík peněz na začátku (jsou mimo EU) a to - si myslím - se vyplácí jen u opravdu pěkných starších kousků, případně dražších a novějších vozů. Ta auta, která obhlížíš, jsou vraky, které chlapci v CH rádi prodají a ještě ze ziskem na východ, protože by jinak ještě museli platit ekolikvidaci.
Podobné vrány s půl miliónem km na hrbu koupíš za stejné peníze i u nás, transakční poplatky jsou (proti CH) mizivé. Ač cena 1200CHF vypadá lákavě, pokud z toho budeš chtít ještě udělat schopné vozidlo, pak to bude pouze zlomek koncové ceny. Náklady na to, abys dal dohromady tu běžnou (a zde zjevně zanedbanou) údržbu - brzdy, podvozek, u AWD celý řetěz od úhlovky, přes haldex až k diferáku - budou tedy násobkem tvého nákupu. A to nemluvím o motoru, interiéru a plechárně zvenku. Budeš v tom na startu za kilo a pořád to bude 15 let staré auto, tvůj potenciální zisk stále 0. Resp. za kilo koupíš daleko hezčí kusy i u na našem pokřiveném trhu.
Jestli máš dvůr a náladu, přivez obě auta na platu za sumu 1000CHF a dej se do rozebírání na díly (a to ještě v případě, že motoricky jsou OK a máš konexe, kam díly prodat). Stejně to bude ale ekonomický nesmysl.
Vyhlídni si v CH auto, které bude třeba za 2500CHF, ale už na první pohled v super stavu. Těch ALE, které laickým okem najdeš musí být úplné minimum. Pak to (možná) bude dávat nějaký smysl...
P.
Podobné vrány s půl miliónem km na hrbu koupíš za stejné peníze i u nás, transakční poplatky jsou (proti CH) mizivé. Ač cena 1200CHF vypadá lákavě, pokud z toho budeš chtít ještě udělat schopné vozidlo, pak to bude pouze zlomek koncové ceny. Náklady na to, abys dal dohromady tu běžnou (a zde zjevně zanedbanou) údržbu - brzdy, podvozek, u AWD celý řetěz od úhlovky, přes haldex až k diferáku - budou tedy násobkem tvého nákupu. A to nemluvím o motoru, interiéru a plechárně zvenku. Budeš v tom na startu za kilo a pořád to bude 15 let staré auto, tvůj potenciální zisk stále 0. Resp. za kilo koupíš daleko hezčí kusy i u na našem pokřiveném trhu.
Jestli máš dvůr a náladu, přivez obě auta na platu za sumu 1000CHF a dej se do rozebírání na díly (a to ještě v případě, že motoricky jsou OK a máš konexe, kam díly prodat). Stejně to bude ale ekonomický nesmysl.
Vyhlídni si v CH auto, které bude třeba za 2500CHF, ale už na první pohled v super stavu. Těch ALE, které laickým okem najdeš musí být úplné minimum. Pak to (možná) bude dávat nějaký smysl...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 515
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj, naštěstí se mi to přes noc nějak rozlezelo a už sem si i bez vás řekl že tyhle dvě nechci. Asi se ještě pojedu podívat na tohle: http://m.tutti.ch/thurgau/fahrzeuge/autos/angebote/volvo-s60-2.4t-lpt-ab-mfk-juli16_16113266.htm
Je to přivítání prodej, takže by to mělo být fakt od švýcara, a to auto vypadá alespoň z fotek vypadá tak, že se o něj někdo staral. Ikdyž nájezd je i tady toho větší. Tak tam zajedeme, když se mi to bude líbit a nebudou tam žádný pochybnosti, tak to koupím. A když ne, tak už se na to vykašlu a koupím až po příjezdu v ČR.
Každopádně děkuji moc za názory a za to že se mě snažíte odvrátit od koupě takovýho vraku, víte jak to pak v tý euforii je..
Je to přivítání prodej, takže by to mělo být fakt od švýcara, a to auto vypadá alespoň z fotek vypadá tak, že se o něj někdo staral. Ikdyž nájezd je i tady toho větší. Tak tam zajedeme, když se mi to bude líbit a nebudou tam žádný pochybnosti, tak to koupím. A když ne, tak už se na to vykašlu a koupím až po příjezdu v ČR.
Každopádně děkuji moc za názory a za to že se mě snažíte odvrátit od koupě takovýho vraku, víte jak to pak v tý euforii je..
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10142
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Člověk nepřemejšlí často moc racionálně. Navíc u prvních vozů je to násobeno.gigy píše:Každopádně děkuji moc za názory a za to že se mě snažíte odvrátit od koupě takovýho vraku, víte jak to pak v tý euforii je..
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 2814
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To ještě stále existují lidé, kteří slepě věří tomu číslu u budíků? Dvojnásobně pak u bazarových aut různých balkánských překupníků? Fakt si myslíš, že ta jedna obouchaná roztrhaná vrána z těch prvních dvou inzerátů má natočeno 250tkm?gigy píše:I když nájezd je i tady toho větší...
Tak možná až ten poslední inzerát by mohl být realistický, zvláště pokud má majitel doklady a třeba ti těch skutečných 250tkm doloží, pak uvidíš, jak má odbobné auto vypadat.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10142
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
,gigy píše:Asi se ještě pojedu podívat na tohle: http://m.tutti.ch/thurgau/fahrzeuge/autos/angebote/volvo-s60-2.4t-lpt-ab-mfk-juli16_16113266.htm.
Chvástá se docela slušným servisem a novým automatem. To by mohl být vozík, se kterým se budeš ještě dlouho kamarádit. Koukni pod víčko nalévání oleje, jak moc je to tam zapečený. Ideálně si ještě posvítit dovnitř.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 515
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
dobře, dnes večer na to jedem kouknout, když nevyjde tohle, už na to tady peču. Na ten olej koukneme, předpokládám že když to budě hodně spálený tak je to špatně že ano?
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13012
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jak nový automat, když je to dle popisu manuál? Podle fotky to nepoznám. 
Jestli je to opravdu automat, tak vytáhnout měrku a kouknout na olej - musí být červený a nesmrdět po spálenině.

Jestli je to opravdu automat, tak vytáhnout měrku a kouknout na olej - musí být červený a nesmrdět po spálenině.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 515
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
dost často tady v CH v takových těch tabulkách píšou něco jiného než v popisu, a většinou platí to co je v popisu, takže ano je to automat. Jinak dojem je takový že: absolutně jiný přístup už od pána co to prodává, takhle jsem si to asi představoval když jsem četl ty nejrůžovější historky o autech ze švajcu, prostě je to "voňavka", ty brzdy to má doopravdy nový! interiér zachovaný, nic nevrže, nic bouchá, zkrátka a jednoduše oproti těm dvoum v70 které jsem viděl včera je to nebe a dudy. Je vidět že to někdo opravdu poctivě servisoval. Ten pán co to prodává není majitel ale takový mechanaik (asi se trochu specializuje na Volva, má nápis na garáži) ke kterému to posledních 150k km jezdilo, majitel je prý typický postarší "volvo driver" ze stejný vesnice a auto podle toho vypadá, zkrátka vypadá že dostalo o co si řeklo. Na féra nám řekl že nejde klima, že to je možná jen náplň ale že na to nemá stroj aby to naplnil a že neví. Jo a ještě že nejdou obstřikovače světel. To nám řekl hned bez toho abychom to sami museli zkoušet. Jinak k autu je ještě sada druhých litých originál volvo kol! Jinak vše funguje jak má. Najeto 313k. Jsme domluvení že zítra si pro to přijedu. Olej pod víkem nebyl ani trochu spálený. Jen ten olej v převodovce jsme nekontrolovali, ale prostě ve mě vzbudil takovou důvěru že když tam píše že to servisoval tak tomu věřím. Rozvody dělány nedávno také přímo od něj. Jen a jediné ALE co mě vůbec napadlo je proč tam nemá hozený letňáky se skoro úplně novou pneu na litých ale zimáky na plecháčích... ale i kdyby s těma kolama něco bylo tak je to si myslím super kup. Jo a ještě nesvítí jedna parkovačka
Mám jen jednu fotku.
http://www.imgup.cz/images/2017/08/24/21076658_1681569321862261_2001644492_n.jpg

http://www.imgup.cz/images/2017/08/24/21076658_1681569321862261_2001644492_n.jpg
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10142
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dost často bude opotřebovaná spojka v těchto km a je potřeba jen vymezit vůli tzn. sundat spojku, odebrat podložku a vrátit. Vůle spojky na kompresoru se nechá změřit spároměrkou.gigy píše:Na féra nám řekl že nejde klima, že to je možná jen náplň ale že na to nemá stroj aby to naplnil a že neví.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 515
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak to dopadlo viz. podpis. 

_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 2,4 D5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Začal jsem pokukovat i po XC70 (párkrát do roka jedu tam, kde se čtyřkolka hodí) https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/17440503
Majitel mi napsal - Rozvody byly dělány kolem 180000 km. S tim i výměna hydroštelů, výměna a přetěsnění vzduchové klapky. Dále v průběhu let brzdové kotouče a destičky na P i Z nápravě, P tlumiče, asi i něco dalšího, koncem minulého roku výměna celého servořízení(žádný repas, nové TRW). Na jaře tohoto roku výměna destiček na PN. Vůz byl vždy opravován v jednom neautorizovaném servisu VAUTO.CZ , kam jezdím s vozy volvo již od roku 2001.
S převodovkou by neměl být žádný problém, řadí plynule, nekope, správně podřazuje, když sešlápnete plyn na podlahu, olej byl 2x měněn cca po 40000 km. O filtru pevných částic ani nevím, že ho mám
, haldex pro pohon zadní nápravy funguje normálně-super v zatáčkách i na sněhu. Jo po roce bylo měněno čerpadlo haldexu. Vůz nebyl nikdy bouraný.
Takže předpokládám, že mě za chvíli budou čekat znova rozvody, výměna oleje v převodovce a ještě něco? Kam to v Praze dovézt, aby se mi na to někdo podíval?
Majitel mi napsal - Rozvody byly dělány kolem 180000 km. S tim i výměna hydroštelů, výměna a přetěsnění vzduchové klapky. Dále v průběhu let brzdové kotouče a destičky na P i Z nápravě, P tlumiče, asi i něco dalšího, koncem minulého roku výměna celého servořízení(žádný repas, nové TRW). Na jaře tohoto roku výměna destiček na PN. Vůz byl vždy opravován v jednom neautorizovaném servisu VAUTO.CZ , kam jezdím s vozy volvo již od roku 2001.
S převodovkou by neměl být žádný problém, řadí plynule, nekope, správně podřazuje, když sešlápnete plyn na podlahu, olej byl 2x měněn cca po 40000 km. O filtru pevných částic ani nevím, že ho mám

Takže předpokládám, že mě za chvíli budou čekat znova rozvody, výměna oleje v převodovce a ještě něco? Kam to v Praze dovézt, aby se mi na to někdo podíval?
_________________
Je: XC70 2.4D5 136 kW 2006
Bylo: V40 1.9TD 85 kW 2003
Je: XC70 2.4D5 136 kW 2006
Bylo: V40 1.9TD 85 kW 2003
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10142
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jestli je pravda, co říká, vypadá to jako zajímavá nabídka. Škoda jen, že nemá vyhřejvaný sesle, v zimě to bude chvíli studit. Plus je teda nezávislé topení. Kam v Praze - asi podle toho, kde auto stojí, klidně bych jel i do slušnýho autorizáku, bude-li poblíž. Automat nech pořádně zahřát, aby se projevily případné závady, ale píše, že byl měněný olej (zkontroluj na měrce barvu a zápach).Bilajz píše:Začal jsem pokukovat i po XC70 (párkrát do roka jedu tam, kde se čtyřkolka hodí) https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc70/17440503
Majitel mi napsal - Rozvody byly dělány kolem 180000 km. S tim i výměna hydroštelů, výměna a přetěsnění vzduchové klapky. Dále v průběhu let brzdové kotouče a destičky na P i Z nápravě, P tlumiče, asi i něco dalšího, koncem minulého roku výměna celého servořízení(žádný repas, nové TRW). Na jaře tohoto roku výměna destiček na PN. Vůz byl vždy opravován v jednom neautorizovaném servisu VAUTO.CZ , kam jezdím s vozy volvo již od roku 2001.
S převodovkou by neměl být žádný problém, řadí plynule, nekope, správně podřazuje, když sešlápnete plyn na podlahu, olej byl 2x měněn cca po 40000 km. O filtru pevných částic ani nevím, že ho mám, haldex pro pohon zadní nápravy funguje normálně-super v zatáčkách i na sněhu. Jo po roce bylo měněno čerpadlo haldexu. Vůz nebyl nikdy bouraný.
Takže předpokládám, že mě za chvíli budou čekat znova rozvody, výměna oleje v převodovce a ještě něco? Kam to v Praze dovézt, aby se mi na to někdo podíval?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1775
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horne Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
neviem co je stage 1 ci 2 (festival?) ale hadat sa tu nebudem, lebo sa dozviem ze aj 1.6hdi su zname drziaky vhodne na chiptunig.
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 D5, 136 kW
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj všem. Obracím se na vás zkušenější s prosbou o radu. Rád bych koupil V70 D5 120kw, automat, 6 rychlostí, r.v. 2002, najeto 256 000 km. Poradíte mi, prosím, na co dát pozor? Jak vyzkoušet na místě, když jsem laik atp.? Prostě abych nekoupil a nelitoval? Předem vám moc děkuju!
_________________
V40 1.9D 85 kW 2004
V70 D5, 120kW 2002
V40 1.9D 85 kW 2004
V70 D5, 120kW 2002
-
Offline
- Příspěvky: 2473
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
určitě v tomto ročníku nekoupíš 6ti kvalt, pozor je potřeba dávat, jestli byl měněn olej v automatu, ideálně každých 60tis, jestli to nějak při řazení nekope, pokud to má bufík, jestli funguje, pokud nemá (ital), tak bych to asi nechtěl, dlouho se ohřívá, vyzkoušet výhřev sedaček, parkovací senzory...
ale nejlepší je mít někoho s diagnostikou
ale nejlepší je mít někoho s diagnostikou

-
Offline
- Příspěvky: 5955
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
co všechno vyzkoušet:
- v interiéru: zkus výhřevy sedaček, zda funguje dvouzńová klima, jedou všechny okna, rádio, CD atd... prostě veškerou elektroniku.
- motor: poslechni si jak zní, neměl by nějak bouchat, rachtat. Pokud při akceleraci půjde nějaká černota z výfuku, tak u 120 kw je to normál, ale nesmí by to být samozřejmě černá stěna. Motor by měl tahat od 1500 ot až do cca 4300 ot kontinuelně bez nějaké špičky.
- automat: zkus, jak se chová na P, R, D, N. Zda při rozjezdu, řazení nahoru, podřazování nekope a to jak při lehké noze tak i s nohou na podlaze. Při zařazeném D či R a stání na brzdě nesmí auto začít více vibrovat. Sleduj automat za studena i za teplat - tedy je potřeba najet alespoň 40 km a pak zkus poskakovta jako když v kolonách. Neboj se auto vytočit až k červenému, co dá automat.
Zbytek je spotřebák - jako podvozek.
Nejlépe napíchnout ještě na VIDU a nechat zkontrolovat volvo mechanikem. Nebo alespoň někým, kdo ve stejném autě jezdí a může porovnat.
- v interiéru: zkus výhřevy sedaček, zda funguje dvouzńová klima, jedou všechny okna, rádio, CD atd... prostě veškerou elektroniku.
- motor: poslechni si jak zní, neměl by nějak bouchat, rachtat. Pokud při akceleraci půjde nějaká černota z výfuku, tak u 120 kw je to normál, ale nesmí by to být samozřejmě černá stěna. Motor by měl tahat od 1500 ot až do cca 4300 ot kontinuelně bez nějaké špičky.
- automat: zkus, jak se chová na P, R, D, N. Zda při rozjezdu, řazení nahoru, podřazování nekope a to jak při lehké noze tak i s nohou na podlaze. Při zařazeném D či R a stání na brzdě nesmí auto začít více vibrovat. Sleduj automat za studena i za teplat - tedy je potřeba najet alespoň 40 km a pak zkus poskakovta jako když v kolonách. Neboj se auto vytočit až k červenému, co dá automat.
Zbytek je spotřebák - jako podvozek.
Nejlépe napíchnout ještě na VIDU a nechat zkontrolovat volvo mechanikem. Nebo alespoň někým, kdo ve stejném autě jezdí a může porovnat.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10142
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
V tomto případě bych zainvestoval do odborníka, který s Tebou pojede na prohlídku, případně auto k takovému člověku odvézt.Afro píše:když jsem laik atp.? Prostě abych nekoupil a nelitoval?
Každopádně platí to, co psali kluci předtím.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 2,4 D5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak jsem nakonec skončil s parádní XC70 tady od jednoho uživatele. Díky všem za rady a nabídky.
_________________
Je: XC70 2.4D5 136 kW 2006
Bylo: V40 1.9TD 85 kW 2003
Je: XC70 2.4D5 136 kW 2006
Bylo: V40 1.9TD 85 kW 2003
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 D5, 136 kW
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky moc, všechno to zohlednimTod2 píše:určitě v tomto ročníku nekoupíš 6ti kvalt, pozor je potřeba dávat, jestli byl měněn olej v automatu, ideálně každých 60tis, jestli to nějak při řazení nekope, pokud to má bufík, jestli funguje, pokud nemá (ital), tak bych to asi nechtěl, dlouho se ohřívá, vyzkoušet výhřev sedaček, parkovací senzory...
ale nejlepší je mít někoho s diagnostikou

_________________
V40 1.9D 85 kW 2004
V70 D5, 120kW 2002
V40 1.9D 85 kW 2004
V70 D5, 120kW 2002
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 D5, 136 kW
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mockrát děkuju za rady, snad je využijuHaben píše:co všechno vyzkoušet:
- v interiéru: zkus výhřevy sedaček, zda funguje dvouzńová klima, jedou všechny okna, rádio, CD atd... prostě veškerou elektroniku.
- motor: poslechni si jak zní, neměl by nějak bouchat, rachtat. Pokud při akceleraci půjde nějaká černota z výfuku, tak u 120 kw je to normál, ale nesmí by to být samozřejmě černá stěna. Motor by měl tahat od 1500 ot až do cca 4300 ot kontinuelně bez nějaké špičky.
- automat: zkus, jak se chová na P, R, D, N. Zda při rozjezdu, řazení nahoru, podřazování nekope a to jak při lehké noze tak i s nohou na podlaze. Při zařazeném D či R a stání na brzdě nesmí auto začít více vibrovat. Sleduj automat za studena i za teplat - tedy je potřeba najet alespoň 40 km a pak zkus poskakovta jako když v kolonách. Neboj se auto vytočit až k červenému, co dá automat.
Zbytek je spotřebák - jako podvozek.
Nejlépe napíchnout ještě na VIDU a nechat zkontrolovat volvo mechanikem. Nebo alespoň někým, kdo ve stejném autě jezdí a může porovnat.

_________________
V40 1.9D 85 kW 2004
V70 D5, 120kW 2002
V40 1.9D 85 kW 2004
V70 D5, 120kW 2002
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 724
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Si tipnu josefhroch ???Bilajz píše:Tak jsem nakonec skončil s parádní XC70 tady od jednoho uživatele. Díky všem za rady a nabídky.
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 2,4 D5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nee, Macek2
_________________
Je: XC70 2.4D5 136 kW 2006
Bylo: V40 1.9TD 85 kW 2003
Je: XC70 2.4D5 136 kW 2006
Bylo: V40 1.9TD 85 kW 2003
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 D5, 136 kW
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj všem, díky za předchozí rady, nakonec se ukázalo, že to nabízené auto mělo najeto téměř dvakrát tolik, než bylo uváděno...Zlatý 3 stovky za prověření přes Cebii. Mám prosím vás jinej dotaz. Co říkáte na tohle? A pokud Vám přijde OK, našel by se tady někdo, kdo by tam se mnou za nějakou odměnu vyrazil? Předem všem děkuju.
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-V70-D5-AWD-DPF-Edition-Sport/vhc:car,srt:mileage,sro:asc,ms1:25100_34_,frn:2004,prx:5000,slt:fsbo,ful:diesel,pwn:110/pg:vipcar/251442808.html
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-V70-D5-AWD-DPF-Edition-Sport/vhc:car,srt:mileage,sro:asc,ms1:25100_34_,frn:2004,prx:5000,slt:fsbo,ful:diesel,pwn:110/pg:vipcar/251442808.html
_________________
V40 1.9D 85 kW 2004
V70 D5, 120kW 2002
V40 1.9D 85 kW 2004
V70 D5, 120kW 2002
-
Offline
- Příspěvky: 2473
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW automat 5q MY06
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
vždyť jsi chtěl automat...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé