Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3607
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
co tohle Xcčko?
https://www.autoscout24.ch/de/d/volvo-xc70-kombi-2004-occasion?allmakes=1&index=1&make=81&model=580&st=2&trans=20&vehid=5177622&vehtyp=10&yearfrom=2003&yearto=2008&returnurl=%2fde%2fautos%2f-volvo--xc70%3fallmakes%3d1%26make%3d81%26model%3d580%26st%3d2%26trans%3d20%26vehtyp%3d10%26yearfrom%3d2003%26yearto%3d2008%26r%3d5
Kdyžtak mám český kontakt na prověření vozu přímo na místě, ať nejedeš pro zajíce v pytli. Ten inzerát z mobil.de mi přijde nějakej podezřelej......ale to je možná
proto, že už jsem pacient, kterej je nakaženej negativníma zkušenostma spoustou lidí, co koupili auto od špinavýho turka v Dojčlandu. Z Německa asi jedině od
prověřenýho bazaru, kterej je v rukou domácích....nebo mít štěstí na soukromej inzerát - jinak je tam s autama podobná šmelina, jako u nás v České republice.
https://www.autoscout24.ch/de/d/volvo-xc70-kombi-2004-occasion?allmakes=1&index=1&make=81&model=580&st=2&trans=20&vehid=5177622&vehtyp=10&yearfrom=2003&yearto=2008&returnurl=%2fde%2fautos%2f-volvo--xc70%3fallmakes%3d1%26make%3d81%26model%3d580%26st%3d2%26trans%3d20%26vehtyp%3d10%26yearfrom%3d2003%26yearto%3d2008%26r%3d5
Kdyžtak mám český kontakt na prověření vozu přímo na místě, ať nejedeš pro zajíce v pytli. Ten inzerát z mobil.de mi přijde nějakej podezřelej......ale to je možná
proto, že už jsem pacient, kterej je nakaženej negativníma zkušenostma spoustou lidí, co koupili auto od špinavýho turka v Dojčlandu. Z Německa asi jedině od
prověřenýho bazaru, kterej je v rukou domácích....nebo mít štěstí na soukromej inzerát - jinak je tam s autama podobná šmelina, jako u nás v České republice.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Neplatí u dovozu ze švýcarska omezení stáří vozu 8 let?
-
Offline
- Příspěvky: 3607
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ne, už ne - bylo to zrušený. Zrovnatak se dá s trochou štěstí ušetřit na DPH a CLU
EDIT: subjektivně jako laik soudím, že je to v současný době nejlepší země pro dovoz bazarovýho Volva. Místní jsou bohatý, auta servisují poctivě,
dost přísný zákony - překročíš rychlost snad o 40km a jdeš na 14 dní do báně, takže tam má větší šanci přežít i T5 a R, který v Německu honí
po dálnicích standartně v červenym poli
EDIT2: jo prdlajs, tak je to ještě vostřejší, viz vyňatek z článku.
"Pokud totiž pojedete:
- 70 km/h nebo více v místě s povolenou třicítkou,
- 100 km/h nebo více v místě s povolenou padesátkou (město),
- 140 km/h nebo více v místě s povolenou osmdesátkou (okresky) a nebo
- 200 km/h nebo více v místě s povolenou stodvacítkou (dálnice),
začnou se teprve dít věci. V takovém případě vás čeká:
- zákaz řízení ve Švýcarsku nejméně na dva roky, v případě opakování navždy s možností znovuzískání licence po 10 letech od udělení trestu v případě pozitivního psychologického posudku,
- minimálně 1 rok trestu odnětí svobody s maximální sazbou 4 roky,
- možnost konfiskace vozu v případě, že soud dojde k závěru, že by tento krok mohl vést k odrazení přestupce od páchání dalších podobných skutků (že by se ve vězení mohlo jezdit autem?).
Jinými slovy, ve Švýcarsku nyní máte jistotu, že v případě jízdy rychlostí 206 km/h na dálnici se nebudete moc alespoň jeden rok ohnout ve sprše pro mýdlo"
EDIT: subjektivně jako laik soudím, že je to v současný době nejlepší země pro dovoz bazarovýho Volva. Místní jsou bohatý, auta servisují poctivě,
dost přísný zákony - překročíš rychlost snad o 40km a jdeš na 14 dní do báně, takže tam má větší šanci přežít i T5 a R, který v Německu honí
po dálnicích standartně v červenym poli
EDIT2: jo prdlajs, tak je to ještě vostřejší, viz vyňatek z článku.
"Pokud totiž pojedete:
- 70 km/h nebo více v místě s povolenou třicítkou,
- 100 km/h nebo více v místě s povolenou padesátkou (město),
- 140 km/h nebo více v místě s povolenou osmdesátkou (okresky) a nebo
- 200 km/h nebo více v místě s povolenou stodvacítkou (dálnice),
začnou se teprve dít věci. V takovém případě vás čeká:
- zákaz řízení ve Švýcarsku nejméně na dva roky, v případě opakování navždy s možností znovuzískání licence po 10 letech od udělení trestu v případě pozitivního psychologického posudku,
- minimálně 1 rok trestu odnětí svobody s maximální sazbou 4 roky,
- možnost konfiskace vozu v případě, že soud dojde k závěru, že by tento krok mohl vést k odrazení přestupce od páchání dalších podobných skutků (že by se ve vězení mohlo jezdit autem?).
Jinými slovy, ve Švýcarsku nyní máte jistotu, že v případě jízdy rychlostí 206 km/h na dálnici se nebudete moc alespoň jeden rok ohnout ve sprše pro mýdlo"
Naposledy upravil(a) Ejdou Rotacak dne 06 lis 2017 21:43, celkem upraveno 5 x.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vlastně jo,má to Evropskou homologaci.Ejdou Rotacak píše:ne, už ne - bylo to zrušený. Zrovnatak se dá s trochou štěstí ušetřit na DPH a CLU
-
Offline
- Příspěvky: 678
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 745 kostka
- Bydliště: Pha skoro
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pánové, velké díky za Vaše postřehy. Na ten automat z Pardubic narážím opakovaně, líbí se mi popis.
I to Švýcarský jsme zvažovali. Vybírání nám jde ale jak psovi pastva. Příznivce plynu nejsem, když tam
bude, bude, když ne, tak ho dávat nebudeme. Najedeme málo.
Čím dýl nad tím uvažujeme, tím máme větší rozkmit, kriteria se hroutí, rozhodnutí vadnou. Klidně bysme
vzali asi i předohrab, pokud by byl P3, benzin, manual s nejakou vybavou do 250tkč. Mám dojem, že jsme ideální kafky
No ale je to hezký tápání, jenom ten konec, aby se poved.
I to Švýcarský jsme zvažovali. Vybírání nám jde ale jak psovi pastva. Příznivce plynu nejsem, když tam
bude, bude, když ne, tak ho dávat nebudeme. Najedeme málo.
Čím dýl nad tím uvažujeme, tím máme větší rozkmit, kriteria se hroutí, rozhodnutí vadnou. Klidně bysme
vzali asi i předohrab, pokud by byl P3, benzin, manual s nejakou vybavou do 250tkč. Mám dojem, že jsme ideální kafky

No ale je to hezký tápání, jenom ten konec, aby se poved.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvky: 504
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
K tomu dovozu, já si letos v září úspěšně auto z CH dovezl, i přes všechny obstrukce s DPH a clem. Tak kdyby se tam pro to někdo fakt sám na sebe chystal a chtěl třeba nějaké info tak klidně napište. A pokud dobře vyberete tak je to opravdu pravda, lidi tam prostě peníze mají a na servisu nešetří, a starý auta tam prostě nikdo nechce a proto se tam občas prodávají dost pod cenou. Ale jinak už i tam jsou různí turci, chorvati a bůh ví co vše ještě. Je třeba aby ten prodejce byl opravdový Švýcar
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvky: 3607
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tak přeju šťastnej kauf, ať koupíte auto, které bude v dobrém stavu. Vůbec bych se nebál nákupu v CH.
Akorát koukám, že tam na zimu XC70 nějak zdražily. Když jsem červenec - říjen intenzivně pátral v
zahraničí po V70 v manuálu, tak tam těch XC70tek bylo na přehrabování vidlema. Všechno v rozpětí
1 500 - 5 000 franků (mám na mysli II. generaci) Teď jich je na autoscoutu v manuálu v benzinu jen pár
a podražily na 5 - 7 000 franků. Dehťáky neřešim.
Kamarád před rokem přivezl hezkou XC70 ze Švajcu. Stejně jako já sedl na Florenci na bus, tam jen
přesedl do Volva a přejel s nim zpátky do Čech. Sice tady do něj v ČR nasypal pro "sychr" v rámci
generálního servisu dalších 50 000kč (ačkoli to nebylo úplně nutné) , ale to ho vůbec nepálilo protože
to auto koupil za pár korun a tou investicí 50 000kč z něj rázem udělal auto, které se v ČR prodávalo v
té době za pořádnou pálku.
Udělal jsem to stejně - ze Švajcu sem přivezl výhodně auto a i když bylo všechno ok, nechal jsem vyměnit
pro jistotu rozvody, naporoučel si proplachy a výměnu olejů v haldexu, úhlovce, diferáku, motoru.
Tak to teď všechno rozložili a serou se s tim a pročišťujou přepouštěcí ventily a ostatní těžko přístupý
místa.
Radši jim dám teď 50 000kč než v horizontu 4 let 100 000 - 150 000kč za zanedbanej servis. I když kdo
ví, může to bejt kasička i po tý "generálce"
2 gigy:
Souhlas, nebo Čech žijící tam, co tam má 3 servisy a autobazary
to pak padá i komunikační blok.
A obstrukce se clem a DPH opravdu žádný nejsou! je to internetovej hoax, kterej rozšiřujou překupníci
aut, kteří nechtějí aby se jim někdo sral do výhodnejch kšeftů. stačí si nastudovat povinnosti a právní
aspekty......to zvládne každej, kdo umí počítat, číst a udržet myšlenku
Akorát koukám, že tam na zimu XC70 nějak zdražily. Když jsem červenec - říjen intenzivně pátral v
zahraničí po V70 v manuálu, tak tam těch XC70tek bylo na přehrabování vidlema. Všechno v rozpětí
1 500 - 5 000 franků (mám na mysli II. generaci) Teď jich je na autoscoutu v manuálu v benzinu jen pár
a podražily na 5 - 7 000 franků. Dehťáky neřešim.
Kamarád před rokem přivezl hezkou XC70 ze Švajcu. Stejně jako já sedl na Florenci na bus, tam jen
přesedl do Volva a přejel s nim zpátky do Čech. Sice tady do něj v ČR nasypal pro "sychr" v rámci
generálního servisu dalších 50 000kč (ačkoli to nebylo úplně nutné) , ale to ho vůbec nepálilo protože
to auto koupil za pár korun a tou investicí 50 000kč z něj rázem udělal auto, které se v ČR prodávalo v
té době za pořádnou pálku.
Udělal jsem to stejně - ze Švajcu sem přivezl výhodně auto a i když bylo všechno ok, nechal jsem vyměnit
pro jistotu rozvody, naporoučel si proplachy a výměnu olejů v haldexu, úhlovce, diferáku, motoru.
Tak to teď všechno rozložili a serou se s tim a pročišťujou přepouštěcí ventily a ostatní těžko přístupý
místa.
Radši jim dám teď 50 000kč než v horizontu 4 let 100 000 - 150 000kč za zanedbanej servis. I když kdo
ví, může to bejt kasička i po tý "generálce"
2 gigy:
Souhlas, nebo Čech žijící tam, co tam má 3 servisy a autobazary

A obstrukce se clem a DPH opravdu žádný nejsou! je to internetovej hoax, kterej rozšiřujou překupníci
aut, kteří nechtějí aby se jim někdo sral do výhodnejch kšeftů. stačí si nastudovat povinnosti a právní
aspekty......to zvládne každej, kdo umí počítat, číst a udržet myšlenku
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 504
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No jako není to nic složitého, to neříkám, ale na netu není moc informací a když tak nejsou moc aktuální, a třeba jak napsat v němčině správně tu jednu důležitou větu kterou potřebuješ na to, aby si nemusel platit clo, pokud bylo auto vyrobený v EU, jsem hledal celkem dlouho. Bez Nj nebo aspoň Aj si to neumím moc představit. + Zařizování převozek ... Ideálně tohle vše stihnout za jeden den, koupi, převozky, + celnice, podle mě to vyžaduje dobrou přípravuEjdou Rotacak píše: 2 gigy:
Souhlas, nebo Čech žijící tam, co tam má 3 servisy a autobazaryto pak padá i komunikační blok.
A obstrukce se clem a DPH opravdu žádný nejsou! je to internetovej hoax, kterej rozšiřujou překupníci
aut, kteří nechtějí aby se jim někdo sral do výhodnejch kšeftů. stačí si nastudovat povinnosti a právní
aspekty......to zvládne každej, kdo umí počítat, číst a udržet myšlenku

Edit: chtěl jsem se tam ještě teď vypravit tátoj pro nějakou 4kolu na zimu, asi Subarku, tak musím kouknout jestli jsou a jak moc podražily
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvky: 3607
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
2 gigy
ale jo, i já sem amatér. Osobně sem si převážel první auto. Měl jsem štěstí, že mi dost věcí řekl táta, kterej to už v minulosti řešil. Zbytek jsem si dohledal
na webu (stačilo zaškrtnout "vyhledávat výsledky za poslední rok", aby se tam člověku nepletly odkazy na neaktuální diskuze a znění zákonů) a na místě už
bohatě postačí průměrná angličtina. Maximálně si nabiflovat pár specifickej výrazů (součástky motoru, kastle a interiéru) Porevoluční děti, který vyrostly na Need for Speed a Grand Tourismo tyhle termíny sypou jako Baťa cvičky, ostatní se naučí jen pár konkrétních slovíček, který nejsou hovorově moc rozšířený (třeba kloub, čep, úhlová převodovka, pakny na ruční brzdě)
ale jo, i já sem amatér. Osobně sem si převážel první auto. Měl jsem štěstí, že mi dost věcí řekl táta, kterej to už v minulosti řešil. Zbytek jsem si dohledal
na webu (stačilo zaškrtnout "vyhledávat výsledky za poslední rok", aby se tam člověku nepletly odkazy na neaktuální diskuze a znění zákonů) a na místě už
bohatě postačí průměrná angličtina. Maximálně si nabiflovat pár specifickej výrazů (součástky motoru, kastle a interiéru) Porevoluční děti, který vyrostly na Need for Speed a Grand Tourismo tyhle termíny sypou jako Baťa cvičky, ostatní se naučí jen pár konkrétních slovíček, který nejsou hovorově moc rozšířený (třeba kloub, čep, úhlová převodovka, pakny na ruční brzdě)
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 73
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: S80 2000 D 5252 T
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Docela zajímavá cenovka ne?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo-xc90/xc90/17530968
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo-xc90/xc90/17530968
_________________
Volvo S80 D5252T 2000
Volvo S80 D5252T 2000
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vypadá to lákavě, ale počítám, že dalších několik desítek tis kč do toho zahučí.counterct píše:Docela zajímavá cenovka ne?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo-xc90/xc90/17530968
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 73
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: S80 2000 D 5252 T
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Viděl někdo toto?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo-s60/s60/17520246
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo-s60/s60/17520246
_________________
Volvo S80 D5252T 2000
Volvo S80 D5252T 2000
-
Offline
- Příspěvky: 504
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/17461595?goFrom=list
Ahoj, nebyl někdo na týhle XC70 náhodou ? Případně je tam něco, co by se vám nezdálo? I v tom inzerátu. Sháníme na zimu 4kolku a v Subarkách je celkem žalostný výběr, tak koukám i po Volvech...
Ahoj, nebyl někdo na týhle XC70 náhodou ? Případně je tam něco, co by se vám nezdálo? I v tom inzerátu. Sháníme na zimu 4kolku a v Subarkách je celkem žalostný výběr, tak koukám i po Volvech...
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No nevím, že by se někdo zbavoval takhle zainvestovaného vozu s levným LPG provozem?gigy píše:https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/17461595?goFrom=list
Ahoj, nebyl někdo na týhle XC70 náhodou ? Případně je tam něco, co by se vám nezdálo? I v tom inzerátu. Sháníme na zimu 4kolku a v Subarkách je celkem žalostný výběr, tak koukám i po Volvech...
PO OPRAVĚ SPOJKY,PŘÍDAVNÉ PŘEVODOVKY KARDANU,TĚSNĚNÍ POD HLAVOU,TURBA, ROZVODY PŘED 30.000KM,NOVÁ REVIZE PLYNU.;
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 504
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No právě, zní to až podezřele dobře, tak kde bude zakopanej pes...
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Na druhou stranu ten bazar vypadá slušně.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No co auto slo nejspis protihodnotou. A z pohledu bezneho kupujiciho(ktery chce nejlepe vonafku, do 10let stari, do 100tis. km, nejlepe do 100tis. kc a idealne obsahem kolem 999ccm) sedacka je trhla, radicka taky, volatn fest osmatanej, najezd ne zrovna malej, etc... Pred 2rokama, jsme takle kamosovi kupovali S60, ktera mela asi o 100tis. min najeto, v LPG, servisovanou(sic s fouklym tesnenim pod hlavou), za 60k...hajnej píše:No nevím, že by se někdo zbavoval takhle zainvestovaného vozu s levným LPG provozem?gigy píše:https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/17461595?goFrom=list
Ahoj, nebyl někdo na týhle XC70 náhodou ? Případně je tam něco, co by se vám nezdálo? I v tom inzerátu. Sháníme na zimu 4kolku a v Subarkách je celkem žalostný výběr, tak koukám i po Volvech...PO OPRAVĚ SPOJKY,PŘÍDAVNÉ PŘEVODOVKY KARDANU,TĚSNĚNÍ POD HLAVOU,TURBA, ROZVODY PŘED 30.000KM,NOVÁ REVIZE PLYNU.;
Nemluve o poslednich dvouch S80II (3.2 a V8(v LPG)) s najezdem 350/375tis. ale ve stavu odpovidajicimu tak 1/2 najezdu(obje auta jezdila primarne dalky - cizinu) a celou dobu autorizak, za velmi pekne prachy(160k).
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 504
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak jsem tam volal, prý technicky doopravdy v cajku, kosmeticky je to horší, interiér + nějaký naprasklý zadní světlo, ale to přežijeme, určitě se pojedem podívat
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dej pak vědět. Ta kosmetika se dá lehce řešit.gigy píše:Tak jsem tam volal, prý technicky doopravdy v cajku, kosmeticky je to horší, interiér + nějaký naprasklý zadní světlo, ale to přežijeme, určitě se pojedem podívat
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 417
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdání někdy klamehajnej píše:Na druhou stranu ten bazar vypadá slušně.

gigy: To auto už odsud někdo viděl, zkus pohledat a najdeš report
-
Offline
- Příspěvky: 3607
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak nemusí to bejt žádnej zajíc v pytli. Holt jsou i lidi, kteří prodávají bazarová auta, která předtím nechají oservisovat. Někdo mrdá prachy do forbesů, někdo do aut - ne každej je přizdizm** co posílá do bazaru mrtvou rakev (kterou přitom inzeruje jako vůz v perfektnim stavu)
Ale je to 18 let starý auto s pekelnym nájezdem - nevím jestli do toho má smysl investovat. To bych si radši přivezl XC 70 ze zahraničí, kterou tam na tuty splašíš v MY 2003-2004 s nájezdem do 250 000km s cenou třeba do 70 000kč a nechal to předělat na LPG tady v ČR. Vyjde tě to o něco dráž, ale proč pořád čumět do toho českýho, bazarovýho rybníku, kde je omezená nabídka a vysoké ceny? Ty rozvody, oleje a filtry by si pro sichr měnil tak jako tak. A co když tam je to LPG třeba 8let? má pak taková investice 80 000kč + servis a hloubkovou kontrolu po zakoupení smysl? já myslim, že ne
Ale je to 18 let starý auto s pekelnym nájezdem - nevím jestli do toho má smysl investovat. To bych si radši přivezl XC 70 ze zahraničí, kterou tam na tuty splašíš v MY 2003-2004 s nájezdem do 250 000km s cenou třeba do 70 000kč a nechal to předělat na LPG tady v ČR. Vyjde tě to o něco dráž, ale proč pořád čumět do toho českýho, bazarovýho rybníku, kde je omezená nabídka a vysoké ceny? Ty rozvody, oleje a filtry by si pro sichr měnil tak jako tak. A co když tam je to LPG třeba 8let? má pak taková investice 80 000kč + servis a hloubkovou kontrolu po zakoupení smysl? já myslim, že ne
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 504
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tak jsme na tom byli dnes kouknout s Radkem tady z fóra, a říkal že tolik chyb na diagnostice najednou dlouho neviděl
bylo tam tolik pochybností, že bych se za 30 tisíc rozmýšlel jestli ano nebo ne. Plyn to má zprasenej a možná ještě nefunkční, na zadních dveřích je přelepený nějaký "překvápko" nějakou jakože "karbonovou" páskou, na každý straně pozůstatky od nějakýho ťukance, kola dost podhuštěný, tak buď to tam už stojí půl roku, nebo ty kola musí brutálně ucházet, a všechny 4, motor zakarbonovanej, a takhle bych mohl pokračovat ještě dlouho, prostě je tam toho na tom hafo... ani jsme neztráceli čas tím, jet to projet
zjišťuju že sehnat slušnou 4kolu v tuhle dobu bude asi slušný oříšek

zjišťuju že sehnat slušnou 4kolu v tuhle dobu bude asi slušný oříšek
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hranice
- Vůz: V70 D5 ´02
- Bydliště: Střed Moravy
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No, já myslím, že pokud to myslíš s pohonem 4x4 vážně tak zůstaň u Subaru popř. Audi. Myslím, že témat o spolehlivosti a poddimenzovaném zadku u Volva je tu víc než dost.
_________________
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zatím co spolehlivost Audi a Subaru je naprosto příkladná.Tam se 4x4 nesere,protože dříve zdechne motor nebo špajzka.martan11 píše:No, já myslím, že pokud to myslíš s pohonem 4x4 vážně tak zůstaň u Subaru popř. Audi. Myslím, že témat o spolehlivosti a poddimenzovaném zadku u Volva je tu víc než dost.


-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hranice
- Vůz: V70 D5 ´02
- Bydliště: Střed Moravy
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Úplně nevím jestli ti chci odpovědět, ale myslím, ze víš sám nejlíp kolik si bereš za"opravu/repasi"tohoto pohonu.
A motor/špajzka??? To jako, že u Volva je to lepší?
Víš, já mam Volvo rád, ale nebudu kvůli tomu zavřený v nějaký Volvo bublině a za každou cenu plivat na vše NeVolvo a bít se do prsou.
Je to prostě auto
A motor/špajzka??? To jako, že u Volva je to lepší?
Víš, já mam Volvo rád, ale nebudu kvůli tomu zavřený v nějaký Volvo bublině a za každou cenu plivat na vše NeVolvo a bít se do prsou.
Je to prostě auto
_________________
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]