Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 751
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#3276 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Auto ESA? Nedoporucuji nikdy samotny bazar a tim padem se vyhnout jakemukoli autu,byt muze vypadat sebe lepe...A prosim bez reakci na moji osobni zkusenost s timto bazarem ve smyslu:Znamy si tam koupil Fabii a je moc spokojeny...Verte, ze neni...
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3277 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
https://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail=489373&telefon=608279190&jmeno=tomasNodi píše:Tak ste mi nasadili brouka do hlavy a dal sem telefon z inzerátu do googlu a vyhodilo mi to že prodává různý náhradní díly. Tvrdil mi že to auto prodává za strejdu co jde do důchodu, tak je to fakt divný, i když ověřit majitele je hrozně jednoduchý mi přijde, tak proč v tom lhát. Navíc tvrdil že má servisku.
Sem fakt asi naivní člověk, vůbec nevi podle čeho ty inzeráty třídit, tak jasný jsou požadavky jako motor atd, ale přebrat co je solidní a co ne v tom se ztrácim.
Dělá hlavně Superby, tak třeba s tím strejdou nekecá. Normálně mu zavolej a řekni mu, že ten facelift ti nějak nesedí.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 24
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
#3278 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
hajnej píše: https://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail=489373&telefon=608279190&jmeno=tomas
Dělá hlavně Superby, tak třeba s tím strejdou nekecá. Normálně mu zavolej a řekni mu, že ten facelift ti nějak nesedí.
Na to sem koukal, právě čekám na VIN a kilowatáž od pátku, tak nevim.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 418
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
#3279 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pročet jsem si komentáře uživatele, prohlídnul si jeho další inzeráty a nevzbudilo to ve mně zrovna pozitivní dojem. 1. majitel to předpokládám nebude, poznámka TOP stav je pro mě taky spíš k pousmáníNodi píše:O VIN sem si samozřejmě řekl už v pátek a tak nějak to z něj tahám, tak nevim, už mě napadlo že to je divný když to ještě neposlal, ale na druhou stranu znám sebe jak se občas k věcem nemůžu dostat.
V čem ti to nesedí? Na tyhle věci sem hroznej, sem hroznej dobrák a kdybych to prodával já tak všechno vybliju a ještě mu dám 100k od cesty že si to koupil.
Auto špatný bejt nemusí, ale jestli mu dělá problém jenom poslat VIN... Musel bych s ním mluvit, pak bych si udělal obrázek
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 24
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
#3280 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
marekl píše: Pročet jsem si komentáře uživatele, prohlídnul si jeho další inzeráty a nevzbudilo to ve mně zrovna pozitivní dojem. 1. majitel to předpokládám nebude, poznámka TOP stav je pro mě taky spíš k pousmání
Auto špatný bejt nemusí, ale jestli mu dělá problém jenom poslat VIN... Musel bych s ním mluvit, pak bych si udělal obrázek
Jestli to je nebo není první majitel zjistíš naprosto jednoduše, tak proč by v tom někdo lhal, top stav a bez investic a pod sou takový fráze co nic neřikaj.
Ty hovory probíhali vcelku věrohodně, zkusím ho ještě jednou na VIN a pokud to zas odloží tak to vzdám, ale i tak budu skeptickej. Stejně bych si proto vzal dva lidi který by mě dokázali přehlasovat, takový hlasy rozumu co tě vytrhnou z toho chci nový auto.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 418
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
#3281 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jo, zjistíš to až na místě, TP ti předem asi nepošle A na místě nad tím kde kdo mávne rukouNodi píše:Jestli to je nebo není první majitel zjistíš naprosto jednoduše, tak proč by v tom někdo lhal, top stav a bez investic a pod sou takový fráze co nic neřikaj.
K těm prázdnejm frázím - u mě to akorát znamená zvýšenou obezřetnost Jestli tam pojedeš, dej vědět, co to bylo zač
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 24
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
#3282 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
marekl píše:Jo, zjistíš to až na místě, TP ti předem asi nepošle A na místě nad tím kde kdo mávne rukouNodi píše:Jestli to je nebo není první majitel zjistíš naprosto jednoduše, tak proč by v tom někdo lhal, top stav a bez investic a pod sou takový fráze co nic neřikaj.
K těm prázdnejm frázím - u mě to akorát znamená zvýšenou obezřetnost Jestli tam pojedeš, dej vědět, co to bylo zač
Tak VIN poslal, je to 136kw (on píše 135) a rok napsal teď 2006 bez vyzvání, tak nevím, pokud by to byla pravda co píše tak by to bylo pěkné, auto má jihočeskou značku. Sem do toho tak zamotanej že nevím už co si myslet a snad bych radši nic nekupoval
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4975
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#3283 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No, tak to by měnilo trochu situaci. Hoď sem to vinko.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 24
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
#3284 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
YV1CM7144713665056
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4975
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#3285 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No tak je to 2007 a to už by sedělo (asi prodává něco o čem má málo informací, nebo není dost zainteresován) a ty hustý písmena na pátých dveřích byly ještě asi dva roky, takže si taky OK.
Když odhlédnu od toho, že je to "jenom" nafta (136kW) tak to působí na ty km zachovale.
Chtělo by to diagnostiku a načíst, jestli není něco s pohonem a vším, co s tím souvisí. Dále zaměřit se na převodovku v otáčkách nad 4 tisíce na 3. stupeň v plném tahu.
Když odhlédnu od toho, že je to "jenom" nafta (136kW) tak to působí na ty km zachovale.
Chtělo by to diagnostiku a načíst, jestli není něco s pohonem a vším, co s tím souvisí. Dále zaměřit se na převodovku v otáčkách nad 4 tisíce na 3. stupeň v plném tahu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 24
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
#3286 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak na diagnostiku asi můžu zapomenout, to fakt nevim na koho se obráti, jak sem psal je to volvo a ne VW kde má kabel a diagnostiku skoro každá dílna v čr.Romulusw píše:No tak je to 2007 a to už by sedělo (asi prodává něco o čem má málo informací, nebo není dost zainteresován) a ty hustý písmena na pátých dveřích byly ještě asi dva roky, takže si taky OK.
Když odhlédnu od toho, že je to "jenom" nafta (136kW) tak to působí na ty km zachovale.
Chtělo by to diagnostiku a načíst, jestli není něco s pohonem a vším, co s tím souvisí. Dále zaměřit se na převodovku v otáčkách nad 4 tisíce na 3. stupeň v plném tahu.
Diferáku by měl být každých 90k měněný olej podle toho inzerenta. Bylo mi razeno že diferák se dá otestovat na mokré trávě/sněhu a tam sledovat prokluz.
Almara je tady manuální a měla by mít novou spojku. Má to mít i servisku do nějaký doby.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#3287 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pak už zbývá jedině odpolední výlet: https://www.google.cz/maps/dir/264+01+Sedl%C4%8Dany/T%C5%99eb%C3%AD%C4%8D/@49.640577,14.9065904,9z/data=!3m1!4b1!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x470b7a57c79140e1:0x400af0f6615d2f0!2m2!1d14.4266438!2d49.6605765!1m5!1m1!1s0x470d423a08e99433:0x400af0f661600c0!2m2!1d15.8795516!2d49.2147869?hl=cs
Máš to tam blíž než já z Moravy V Třebíči jsem nedávno kupoval T6...
Ale pozvat si někoho s diagem by to fakt chtělo.
Pavel
P.S. YV1CM714471366505 je MY07 = druhý malý facelift - zadní světla (žárovky) tomu odpovídají. Nevidím ale panel ICM (měl by být už LCD = bez stříbrného rámečku okolo, jen linka). Tohle auto ale nemůže být r.v. 2005 ani omylem, klidně však druhá půlka roku 2006. Naklápěcí lampy sedí, barva taky. 146110km v 5/2010, to všechno by mohlo sedět.
Máš to tam blíž než já z Moravy V Třebíči jsem nedávno kupoval T6...
Ale pozvat si někoho s diagem by to fakt chtělo.
Pavel
P.S. YV1CM714471366505 je MY07 = druhý malý facelift - zadní světla (žárovky) tomu odpovídají. Nevidím ale panel ICM (měl by být už LCD = bez stříbrného rámečku okolo, jen linka). Tohle auto ale nemůže být r.v. 2005 ani omylem, klidně však druhá půlka roku 2006. Naklápěcí lampy sedí, barva taky. 146110km v 5/2010, to všechno by mohlo sedět.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 3255
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#3288 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím to auto prodávám já.kooky píše:Ahoj,
mohli byste mi prosím poradit.
Vybírám V70 v benzínu. Narazil jsem na tenhle inzerát: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/17505502?goFrom=list
Je v něm výpis z diagnostiky a na palubce zjevně svítí kontrolka motoru. Jsou ty chyby na diag. jen prkotiny nebo můžou značit něco vážnějšího?
Díky.
VIN je YV1SW65P212067324. Rovnou Vám k tomu můžu napsat detailní informace a místní Volvisti Vás mohou kdykoli upozornit na přípanou lež.
Ta V70 byla v červenci na rozsáhlym servise - chtěl jsem jí dát pořádně dokupy (4 x tlumiče TRW, 2x uložení vepředu, čepy, brzdový hadičky,
oleje, filtry, všechny 3 díly vejfuku a já už nevim co ještě (kdyžtak pošlu fakturu) Ale už v době, co bylo auto na servise jsem se rozhodl, že
jedu do Švýcarska pro novější. Říkal jsem si, že to starý alespoň lehce prodám, protože bude komplet po servise a nový STK.
Zařval jsem do toho 30 000kč, vyjedu ze servisu a kdykoli sem prudce sešlápl plyn, na vteřinu problikla na palubnim počítači olejnička.
Volám zpátky do servisu a říkám, že mi palubák hlásí závadu, kterou 4 roky nehlásil a odpověď byla, že je to vadný čidlo, že je auto komplet
zrenovovaný. Po dalších 300km jsem na dálnici přidřel šálu na klice
Musel sem z AV díly koupit náhradní motor, nový rozvody, svíčky, vodní pumpa, obě lambda sondy, protože ty starý si s tim nějak netykaly.
Dalších 35 000kč. Od té doby s autem normálně jezdim. Prvních cca 1500km nebyl motor úplně 100%, sedal si. Byl jsem strašně nasr***.
Teď jezdí už auto úplně v pohodě (denně ho používám na cestu do práce), motor se ustálil na benzín i LPG (zlobily ty lambdy, které jsem koupil taky nové)
Ještě zbývá vyměnit jednu hadičku někde u brzdy, říkal mechanik. Do auta sem narval staršnejch prachů a volaji mi jen překupníci, že si pro něj za
40 000kč přijedou, to fakt ne.
Auto má 248 000km. Bylo několikrát na origo diagnostikách a kilometry sedí. Kupoval jsem to tehdy od asi 30 letýho kluka, který to měl cca 4 roky.
Předtím to byl služebák, který si jeden majitel několikrát za sebou protočil vždycky na konci roku mezi svejma firmama.
Kontrolka motoru svítí kvůli ECM 9400. Dle vyjádření technika je to kvůli nefunkčnímu tempomatu. Takto jsem vůz už tenkrát koupil, nevadilo mi to,
tempomat nepoužívám. Teď mám před domem dvě V70 a jedna by měla (i přes roky věrné služby) zmizet. Bonus je HU-803, špičkové audio. O tom si
v té "nové" V70 můžu nechat jen zdát.
EDIT: jinak ten původní motor je defacto ok. Vůbec nevim proč mě nutili kupovat náhradní motor, když z nich nakonec vylezlo, že motor je čistej, protože
jsem včas zastavil - odnesla to tedy jen ta šála, kterou stačilo vyndat a přebrousit
Naposledy upravil(a) Ejdou Rotacak dne 24 říj 2017 12:34, celkem upraveno 3 x.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#3289 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To je jen to čidlo polohy pedálu na brzdě. Stačí opravit, vyměnit, vyčistit a tempomat pojede jako zamlada.Ejdou Rotacak píše:Kontrolka motoru svítí kvůli ECM 9400. Dle vyjádření technika je to kvůli nefunkčnímu tempomatu. Takto jsem vůz už tenkrát koupil, nevadilo mi to,
tempomat nepoužívám
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 24
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
#3290 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak jako diagnostika super, ale koho bych na to ukecal? Zavolat do nějaký volvo dílny co má diag a říct jim dobrej nejel by ste se mnou kouknout na auto, to na mě budou asi koukat jako na blázna a že by mi to někdo půjčil to asi neexistuje.
Já se tady u toho bojim filtru pevných částic, sem dost staromilec a nemám moc důvěru v modernější motory a navíc tohle je věc co se ráda zanáší, dělá pak bordel s celým motorem a nestojí pár korun. Možná to mám moc démonizovaný, ale takhle to vnímám.
Já se tady u toho bojim filtru pevných částic, sem dost staromilec a nemám moc důvěru v modernější motory a navíc tohle je věc co se ráda zanáší, dělá pak bordel s celým motorem a nestojí pár korun. Možná to mám moc démonizovaný, ale takhle to vnímám.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4975
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#3291 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jedině sehnat někoho z okolí a dát mu "na pivo".
Jinak úvahy ohledně DPF jsou správné a když k tomu přičteš rodící se diskriminaci nafťáků obecně, vychází jen jedno - vykašli se na to a kup benzín.
Pokud tedy nepracuješ někde na velkém bagru
Jinak úvahy ohledně DPF jsou správné a když k tomu přičteš rodící se diskriminaci nafťáků obecně, vychází jen jedno - vykašli se na to a kup benzín.
Pokud tedy nepracuješ někde na velkém bagru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 24
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
#3292 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jeden benzín už mám Audi 2,3 r5 20v, já mám prostě nějak zažito že nafta je takový dospělí palivo, že benzín je na blbnutí atd.Romulusw píše:Jedině sehnat někoho z okolí a dát mu "na pivo".
Jinak úvahy ohledně DPF jsou správné a když k tomu přičteš rodící se diskriminaci nafťáků obecně, vychází jen jedno - vykašli se na to a kup benzín.
Pokud tedy nepracuješ někde na velkém bagru
Tohle bych chtěl spíš na dovolené a delší trasy, budu kombinovat XC90, audi a Yamaha fz6.
Bojim se že moje nejbližší okolí je praha a to za A není moc blízko a za B pražáci nejsou obecně považováni za vstřícné a nezištné lidi, bez urážky.(otec se v praze narodil a velká část rodiny tam žije)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#3293 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Už jsem to tu celkem hodněkrát psal: DPF samotné v této generaci motorů funguje nadstandardně spolehlivě. Bohužel může často umřít jako následek nějakého jiného problému případně opotřebení některých částí motoru. Možná to bude vypadat jako strašidelně dlouhý seznam, ale obvykle se to nestane zaráz na jednom autě:Nodi píše:Já se tady u toho bojim filtru pevných částic, sem dost staromilec a nemám moc důvěru v modernější motory a navíc tohle je věc co se ráda zanáší, dělá pak bordel s celým motorem a nestojí pár korun. Možná to mám moc démonizovaný, ale takhle to vnímám.
- opotřebené vstřikovače (motor hulí, časté regenerace)
- celkové opotřebení a/nebo jen ucpané odvětrání PCV klikové skříně (motor žere olej = hulí, DPF to chytá a rychleji zanáší)
- opotřebený nebo vadný katalyzátor (nezahájí se vypalování)
- špatná čidla tlaky (jednotka chudák špatně měří zanesení DPF, pak pálí, kdy nemá)
- vířivé klapky (zanáší se sání, klapky to fyzicky nedají)
- mizerná nafta příp. všelijaké přípravy také mohou mít vliv na kouřivost...
- celkově zanedbaná údržba (někdo kašle na chyby čidel, atp.), ochozené turbo, špatně táhne = hulí
Nutno podotknout, že těchto motorů jezdí tuny a jsou skutečně nadstandardně dobré. Jinými slovy: nějaký servis - jako všechno - vyžadují, za to se odmění velkou porcí km za solidní spotřebou i u 2,3 tunových mastodontů. Po koupi prověřit/vyčisti sání a vířivé klapky (to je prostě slabina), vyčistit PCV, třeba i vyčistit a otestovat vstřiky - dát tomu zkrátka tu preventivní péči. A Euro4 motor najezdí jistě tolik, co starší D5ka.
Je pouze otázkou krátkého času, kdy začnou zelení ekofašisté odbourávat Euro3 motory v různých zónách. Což zase neznamená, že "u nás v regionech" se nedá s Euro3 pohodlně jezdit dalších 10 let?
A ohledně nákupního poradenství můžeš zkusit Martina (kontakt dnes spíše přes http://svedsketanky.cz)...Nodi píše:Tak jako diagnostika super, ale koho bych na to ukecal? Zavolat do nějaký volvo dílny co má diag a říct jim dobrej nejel by ste se mnou kouknout na auto, to na mě budou asi koukat jako na blázna a že by mi to někdo půjčil to asi neexistuje.
I kdyby sis diagnostiku půjčil sám, tak ti pravděpodobně prostý seznam chyb nic moc nepoví.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4975
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#3294 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nodi píše:
Bojim se že moje nejbližší okolí je praha a to za A není moc blízko a za B pražáci nejsou obecně považováni za vstřícné a nezištné lidi, bez urážky.(otec se v praze narodil a velká část rodiny tam žije)
Otázka je, kolik si troufneš do toho investovat. Samozřejmě, že z Prahy ti tam zadara nikdo nepojede. Já mám třeba času hafo, ale abych raizoval po republice za hubičku, tak takový cvok zase nejsem
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 24
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
#3295 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak ještě jedno sem našel:
https://auto.bazos.cz/inzerat/80749759/Volvo-XC90-24-TD-D5.php
VIN: YV1CM796451188758
Snažim se to nějak roztřídit, rád bych věřil tomu že motoru se bát nemusím a mám se zaměřit na diferák, případně na almaru. Těch aut je na prodej celkem dost, resp není to tak že by jednou za čas nějaký bylo a cena je tak 20k rozdíl což na téhle cifře je 10%, tak si to potřebuju nějak zúžit.
https://auto.bazos.cz/inzerat/80749759/Volvo-XC90-24-TD-D5.php
VIN: YV1CM796451188758
Snažim se to nějak roztřídit, rád bych věřil tomu že motoru se bát nemusím a mám se zaměřit na diferák, případně na almaru. Těch aut je na prodej celkem dost, resp není to tak že by jednou za čas nějaký bylo a cena je tak 20k rozdíl což na téhle cifře je 10%, tak si to potřebuju nějak zúžit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#3296 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tohle je pokaždé sázka do loterie. Buď investuješ - já nevím - 3-5 tis. za službu potenciálně s touto hodnotou:
- buď ti dotyčný rozmluví koupi něčeho, kde bys do toho zjevně zahučel za další klidně 50tis. (ale ty to třeba nepoznáš)
- nebo ti vyjedná adekvátní slevu za věci, které to auto nepochybně čekají, "jsou tam", ty to nevidíš a prodávající to buď také neví, nebo se jen tváří (zcela obecně - tím nemyslím tento konkrétní inzerát ani nic jiného) - ale sám bys podobnou slevu sám neuhádal
- v nejhorším možném případě se nic nenajde, sleva skoro žádná a ty do toho zahučíš těch 50tis. stejně, protože do ojetých aut, melounů a ženských není zkrátka vidět.
Jenže to poslední riziko máš pokaždé, pár tisícovek tě nezabije (když už kupuješ Volvo), na ponákupní servis stejně budeš nějaké nemalé kačky potřebovat.
Pavel
P.S. Jo a zapomněl jsem jen dodat, že 120kW D5 motor je na 2.3 tuny XC90 zoufale slabý. Teda - jako jezdí s tím mnoho lidí, jen abys nebyl zklamán...
- buď ti dotyčný rozmluví koupi něčeho, kde bys do toho zjevně zahučel za další klidně 50tis. (ale ty to třeba nepoznáš)
- nebo ti vyjedná adekvátní slevu za věci, které to auto nepochybně čekají, "jsou tam", ty to nevidíš a prodávající to buď také neví, nebo se jen tváří (zcela obecně - tím nemyslím tento konkrétní inzerát ani nic jiného) - ale sám bys podobnou slevu sám neuhádal
- v nejhorším možném případě se nic nenajde, sleva skoro žádná a ty do toho zahučíš těch 50tis. stejně, protože do ojetých aut, melounů a ženských není zkrátka vidět.
Jenže to poslední riziko máš pokaždé, pár tisícovek tě nezabije (když už kupuješ Volvo), na ponákupní servis stejně budeš nějaké nemalé kačky potřebovat.
Pavel
P.S. Jo a zapomněl jsem jen dodat, že 120kW D5 motor je na 2.3 tuny XC90 zoufale slabý. Teda - jako jezdí s tím mnoho lidí, jen abys nebyl zklamán...
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 24
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sedlčany
- Vůz: Volvo XC90
#3297 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vůbec nepochybuju o tom že je třeba dohled, sám nějaký znalosti mám, stoprocentně vím o dvou lidech který bych bral sebou a který se v tom vyznaj a dokážou ledacos odhalit a oba maj přístup k diagnostice na VW, ale ne Volvo tam je ten problém.
Nečekám od toho žádnýho spurtera na to mám buď druhé auto nebo mašinu, je to pro mě volba rozumu (rozumna) a bezpečnosti pro rodinu.
Do ženských vidíš, jsou na to hned dva typy doktorů.
Když si nakousnul ty ponákupní servisy, po bys tam krom rozvodů a oleje zahrnul?
Nečekám od toho žádnýho spurtera na to mám buď druhé auto nebo mašinu, je to pro mě volba rozumu (rozumna) a bezpečnosti pro rodinu.
Do ženských vidíš, jsou na to hned dva typy doktorů.
Když si nakousnul ty ponákupní servisy, po bys tam krom rozvodů a oleje zahrnul?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 175
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#3298 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
- určitě celá čtyřkola (úhlovka, Haldex, diferák)Nodi píše:Když si nakousnul ty ponákupní servisy, po bys tam krom rozvodů a oleje zahrnul?
- vyčistit celé sání, prověřit ty vířivé klapky, případně zavřít EGR
- vyčistit PCV
- propláchnout hřeben řízení (servo)
- rozvody, oleje, filtry, brzdovka jsou asi automaticky
- silentbloky bývají na kaši, čepy, atp. - stejně jako jiné vozy
No to je vlastně taková Stage 0, se teď koukám...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 3255
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#3299 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To mě teď čeká taky vím, že se to špatně počítá, ale kolik zhruba +- 30% výše zmíněný ponákupní servis koštuje?
- určitě celá čtyřkola (úhlovka, Haldex, diferák)
- vyčistit celé sání, prověřit ty vířivé klapky, případně zavřít EGR
- vyčistit PCV
- propláchnout hřeben řízení (servo)
- rozvody, oleje, filtry, brzdovka jsou asi automaticky
- silentbloky bývají na kaši, čepy, atp. - stejně jako jiné vozy
řekněme v případě, že se budou pouze měnit provozní kapaliny a nastane ideální stav, kdy nebude vyloženě nutné měnit jednotlivé komponenty. (nepočítám filtry a jinou drobotinu)
Předem díky za odborný, hrubý nástřel
- určitě celá čtyřkola (úhlovka, Haldex, diferák)
- vyčistit celé sání, prověřit ty vířivé klapky, případně zavřít EGR
- vyčistit PCV
- propláchnout hřeben řízení (servo)
- rozvody, oleje, filtry, brzdovka jsou asi automaticky
- silentbloky bývají na kaši, čepy, atp. - stejně jako jiné vozy
řekněme v případě, že se budou pouze měnit provozní kapaliny a nastane ideální stav, kdy nebude vyloženě nutné měnit jednotlivé komponenty. (nepočítám filtry a jinou drobotinu)
Předem díky za odborný, hrubý nástřel
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 70
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žilina
- Vůz: S60 D5 120kW r.v. 2002 D5244T
#3300 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím, som tu nový, pravdepodobne buduci majitel Volva. Prosim majte so mnou trpezlivost.
Hladam bud S60, alebo S80. Rok cca 2002 -2004. Do 3.000e. A prosim o radu:
Mam na ruke celkom podla mna zachovalu S60 rv2002 manual 2,4 D5 300.000km. Má údajne občas problem s turbom ktoré vraj pri 130km/h moze vynechat. Pri skusobnej jazde sa toto neprejavilo. Spojka zaberala podla mna vysoko. Otazka : znamena ze je opotrebená? Inac auto islo OK. Nic nehucalo, neklepalo, motor isiel pekne. Udajne je po vymene rozvodov.
ALE taktiež mam na ruke S80 rv2004 2,4 D5 ale automat 300.000km. Teraz otázka na tu s80: Ist do rizika a pozret aj ten automat /este som sa na nom neviezol/ a keby bolo v dobrom stave tak ho kupit? Nie je riziko kupovat automat vačšie ako manual? Viem ze zalezi od predchadzajuceho majitela ako sa k tomu choval a od vymen oleja.
Ide mi o to eliminovat riziko s tym aby sa z auta nestala kasička na peniaze.
Prosim o radu. Pripadne ak je tu nejaky slovák co ma S60 resp. S80 na predaj tak mi moze ponuknut svoje. VDAKA.
Hladam bud S60, alebo S80. Rok cca 2002 -2004. Do 3.000e. A prosim o radu:
Mam na ruke celkom podla mna zachovalu S60 rv2002 manual 2,4 D5 300.000km. Má údajne občas problem s turbom ktoré vraj pri 130km/h moze vynechat. Pri skusobnej jazde sa toto neprejavilo. Spojka zaberala podla mna vysoko. Otazka : znamena ze je opotrebená? Inac auto islo OK. Nic nehucalo, neklepalo, motor isiel pekne. Udajne je po vymene rozvodov.
ALE taktiež mam na ruke S80 rv2004 2,4 D5 ale automat 300.000km. Teraz otázka na tu s80: Ist do rizika a pozret aj ten automat /este som sa na nom neviezol/ a keby bolo v dobrom stave tak ho kupit? Nie je riziko kupovat automat vačšie ako manual? Viem ze zalezi od predchadzajuceho majitela ako sa k tomu choval a od vymen oleja.
Ide mi o to eliminovat riziko s tym aby sa z auta nestala kasička na peniaze.
Prosim o radu. Pripadne ak je tu nejaky slovák co ma S60 resp. S80 na predaj tak mi moze ponuknut svoje. VDAKA.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1548 Odpovědi
- 137414 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 14 Odpovědi
- 1421 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 3104 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1645 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 844 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous