tak mu to v tom Brně udělali špatně, nebo toho opravili málopassport5 píše:kamarád má xc90 kupováno s 60 tis km,ted tam má teprve 180 tis a kolem 160 měl automat ko,někde v brně mu to dali dohromady,ale prý už to zase klouže....tak já už fakt nevím:-)
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 921
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 609
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
což to asi určitě ano...taky bych musel najít někoho,kdo se v tom vyzná
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (Volvocesky) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (Volvocesky) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 921
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
cituji martinopla odtud:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90
"Rozhodně však nedoporučuji manuální převodovku!!!Tyto byly konstrukčně špatně navrženy,takže dochází ke špatnému mazání ložiska,které následně začne vyžírat skříň převodovky až dojde k jejímu puknutí.Ta je následně neopravitelná!!! Nová převodovka cca 90000Kč,k tomu ve však potřeba připočíst spojkovou sadu a dvouhmotnostní setrvačník což je dalších cca 40000Kč."
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90
"Rozhodně však nedoporučuji manuální převodovku!!!Tyto byly konstrukčně špatně navrženy,takže dochází ke špatnému mazání ložiska,které následně začne vyžírat skříň převodovky až dojde k jejímu puknutí.Ta je následně neopravitelná!!! Nová převodovka cca 90000Kč,k tomu ve však potřeba připočíst spojkovou sadu a dvouhmotnostní setrvačník což je dalších cca 40000Kč."
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 609
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak tohle jsem také četl....
asi dám za c30 kouli,koupím bržděnej vlek a bude klid...uuuuaaaaa 


_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (Volvocesky) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (Volvocesky) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 921
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
nevim jak moc je to relevantní, vždy platné, atd., jistě jezdí i manuály, které jsou ok... každý si to musí posoudit sám... pro mne volba nebyla, jestli manuál nebo automat, protože podle mne k XC90 patří automat (můj názor), takže jsem jen řešil, jakou Xc90 s automatem (před repasí
) si koupit.

_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 609
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
právě když jsem to četl tak jsem se automatu bál...ale pokud to nebudou statisíce za repasi a opravu,tak bych ho taky moc rád:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (Volvocesky) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (Volvocesky) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 921
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
viz SZpassport5 píše:právě když jsem to četl tak jsem se automatu bál...ale pokud to nebudou statisíce za repasi a opravu,tak bych ho taky moc rád:-)
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 4505
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Automat je pohodlí. To je bez diskuze.passport5 píše:právě když jsem to četl tak jsem se automatu bál...ale pokud to nebudou statisíce za repasi a opravu,tak bych ho taky moc rád:-)
Ale je výrazně složitější, tedy větší možnost poruchy. To je taky bez diskuzí.
Pokud manuál nemá konstrukční vadu a za koláčem nesedí dement s IQ betonového psa, tak ta manuální almara přežije se stejně kvalitním servisem (i cenově) tu automatickou dvojnásobně.
A jestli má někdo jiný názor, tak sem s ním, ale jen rozumně.
-
Offline
- Příspěvky: 921
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
teď by mně zajímalo, jak tohle zjistíš, když sedíš v autě vedle frajera co má sadu obkládacích keců a pěkný džíny voe. Navíc martinopel nemluvil o tom, že musí jít o konstrukční vadu převodovky.Romulusw píše:
Pokud manuál nemá konstrukční vadu a za koláčem nesedí dement s IQ betonového psa, tak ta manuální almara přežije se stejně kvalitním servisem (i cenově) tu automatickou dvojnásobně.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 4505
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Co, jak zjistim? Jak se s tím zacházelo?
Nezjistím, proto je na tom ten manuál líp. Protože pokud řadí dobře, tak po výměně oleje (kterou uděláš před barákem na chodníku za 30 minut) budeš vědět, že z toho nevytekla "zlatá metalíza" a bude to jezdit ještě čtvrt melounu.
S automatem budeš vědět přesně prd. A může se ti vy.rat po pěti tisících.
Martin dělá automaty a musí z něčeho žít, ne?
Nezjistím, proto je na tom ten manuál líp. Protože pokud řadí dobře, tak po výměně oleje (kterou uděláš před barákem na chodníku za 30 minut) budeš vědět, že z toho nevytekla "zlatá metalíza" a bude to jezdit ještě čtvrt melounu.
S automatem budeš vědět přesně prd. A může se ti vy.rat po pěti tisících.
Martin dělá automaty a musí z něčeho žít, ne?

-
Offline
- Příspěvky: 921
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
to že manuál řadí dobře, z toho nevyloučíš, že manuál je na opravu. To, že si vyměníš olej po koupi, je hezký, ale pro tebe taky nic neznamená, pokud je manuál špatnej a vyteče sračka. A jak dál při koupi manuálu v Xc90?Romulusw píše:Co, jak zjistim? Jak se s tím zacházelo?
Nezjistím, proto je na tom ten manuál líp. Protože pokud řadí dobře, tak po výměně oleje (kterou uděláš před barákem na chodníku za 30 minut) budeš vědět, že z toho nevytekla "zlatá metalíza" a bude to jezdit ještě čtvrt melounu.
S automatem budeš vědět přesně prd. A může se ti vy.rat po pěti tisících.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 609
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
to Romuluw: takže určitá šance je?:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (Volvocesky) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (Volvocesky) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 2540
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rudice/BK
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
a máme tu po dvou dnech opět velmi oblíbenou diskuzi
Chtěl jsem udělat anketu, kde bychom mohli na rovinu přiznat, kdo se z nás do čeho vycákal (MAN vs AT), ale nějak sem nemohl přijít na to, jak se ta anketa dělá. A to vím na beton, že jsem již v minulosti nějakou dělal. Bylo by to o to komičtější, že já jako zastánce manuálu bych musel kápnout božskou, kolik mě ty skříně už stály
Ale pořád je to asi málo, proti tomu, co by mě stály automaty. Když to tady tak pozoruji, co sem stalo přímo mě... prostě automat ani howno.


-
Offline
- Příspěvky: 4505
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak popořadě, co se posere na manuálu?old.fashioned píše:
to že manuál řadí dobře, z toho nevyloučíš, že manuál je na opravu.
1.simering - začne to téct
2.synchron (y) popřípadě vidličky- vyteče metalíza, ale už to člověk při řazení pozná a může mít při koupi výhrady
3. lágry - když jsou v hajzlu je to slyšet, ale stejně je to dosti dlouho pojizdné
4. ozubení - to samé jako u lágrů
na co jsem ještě zapoměl?
Je jasné, že oprava příčné převodovky je trochu složitější, než u podélné, ale dělal bych jí raději než automat.
mr1 - ta anketa by byla dobrá
ještě by se k ní hodila jedna porovnávací s fotkou hlavice šaltpáky a ujetými km, ale to myslím vážně

Naposledy upravil(a) Romulusw dne 29 úno 2016 14:13, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 4505
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
šance na co?passport5 píše:to Romuluw: takže určitá šance je?:-)
-
Offline
- Příspěvky: 2540
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rudice/BK
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
...nehledě na to, že ty převodovky jsou opravdu jednoduchý jako prase. A ano - všechno na manuálu je slušně poznat předem, a nechá se pořešit. Problém by byl trochu něco sehnat.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10145
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A není ta celá diskuze jen o tom, že ten šestikvalt manuál mě nějaký špatně mazaný ložisko?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 609
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
šance na koupi manuálu v tomhle autě v solidní kondici a případná oprava manuálu není tak fin náročná.auto co jsem našel nemá kouli,posl 20tis udajně řídila jen ženská,a moc nenajeydila,všechno zjistim až se k autu dostanu...
david
tak nechám ložiska vyměnit.....pokud jsou špatně mazaná a odcházej

david
tak nechám ložiska vyměnit.....pokud jsou špatně mazaná a odcházej
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (Volvocesky) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (Volvocesky) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 4505
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mám dojem, že tohle se týkalo šesti nebo osmihrnku a ty mají automatyhajnej píše:A není ta celá diskuze jen o tom, že ten šestikvalt manuál mě nějaký špatně mazaný ložisko?

-
Offline
- Příspěvky: 921
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
to je otázka spíš na martinopela, viz jeho jednoznačné varování před 9 měsíci na sauto.Romulusw píše:
Tak popořadě, co se posere na manuálu?
1.simering - začne to téct
2.synchron (y) popřípadě vydličky- vyteče metalíza, ale už to člověk při řazení pozná a může mít při koupi výhrady
3. lágry - když jsou v hajzlu je to slyšet, ale stejně je to dosti dlouho pojizdné
4. ozubení - to samé jako u lágrů
na co jsem ještě zapoměl?
Je jasné, že oprava příčné převodovky je trochu složitější, než u podélné, ale dělal bych jí raději než automat.
mr1 - ta anketa by byla dobrá
ještě by se k ní hodila jedna porovnávací s fotkou hlavice šaltpáky a ujetými km, ale to myslím vážně
Bylo by škoda zklouzávat do debaty, kdo je více přitahován automatem a kdo manuálem, bo to nemá na technickou stránku a míru sraní automatů/manuálů vliv. Takže bych navrhoval věcně tady probrat, jaký že tedy vady může mít manuál v xc90, pokud to někdo chce říct, a jestli se to pozná předem?
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 2540
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rudice/BK
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
nene, je to o tom šestiqvedlátku. Ale ona se tato diskuze táhne jak sopel celým nákupem všeobecně. Jde o to, že automatáři tvrdí manuálařům, že budou měnit po třech kilometrech dvouhmotu. To samozřejmě není pravda.
-
Offline
- Příspěvky: 2818
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vyměnit? https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=48452&p=564547#p564294 - asi leda s celou převodovkou, jakmile už je skříň načatá. Pak je cena za repasi AT v podstatě lidovka.passport5 píše:tak nechám ložiska vyměnit.....pokud jsou špatně mazaná a odcházej
P.
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 29 úno 2016 14:30, celkem upraveno 1 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 609
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
to old.fashioned: to zní rozumně a to přesně bude mít význam..
david

david
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (Volvocesky) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (Volvocesky) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 609
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
mě dvouhmota v vw cc vydržela 450 tis,vím je to sice malý lehký auto,ale ono to zase něco vydrží
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (Volvocesky) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (Volvocesky) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvky: 4505
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A co je to za problém u těch starších v8? Taky nějaký ložisko, nebo jsem to zvojtil?
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé