paiu píše:Pánové našel jsem na bazose XC 90 2.9, t6-ku, automat sedmi místní amerika, najeto 170000, volal jsem pánovi a řek mi že auto je v naprostém v pořádku převodovka prej řadí bez problémů ne cuka ne kope, motorický to same, jen něco na brzdach, a nefunguje prej šibr(ne teče,) prostě elektrický nejde otevřít. Řekl že to koupil od jakejsi hokejista a jezdila s tím jeho manželka a že bylo jako druhé auto v rodině. Důvod prodeje je to že si našel x-5ku sedmimistnou a že tohle musí prič. Tem km. Moc nevěřím, ale pokud by to bylo pravda což pochybují, tak ta převodovka by mela ještě vydržet. Nenajde se někdo kdo by mi pomohl s tím výběrem a s diagnostikou samozřejmě za to zaplatim. Auto je z teplic , a jel bych tam v sobotu.
to ti řekne každej na bazoši, že automat je ok
Pravdou je, že ti musí říct, kolikrát se v ní prokazatelně měnil olej, to je jenom vodítko k tomu, jestli umře dřív nebo pozdějc. Pokud se olej neměnil, připočítej repasi rovnou.
T6? 170 000 km? Tak se priprav na komplet vymenu prevodovky. Tady je to 100% a prijde to necekane. 4kvaltova GM prevodovka do T6 nevydrzi vykon a odejde. Je to jen otazka casu. Vycteno ze zdejsich zkusenosti. Ale jestli mas na novou prevodovku kacky, tak pak uase 100 000 km bude jezdit
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Jako je krasna, vnitrek fakt super, vcetne rolety zavazadelniku Ocean Race. Zjisti si vice info u aervisaka martinopel. Ten s T6 ma mnoho zkusenosti. Treba poradi, jak laicky diagnostikovat a sdeli ti i cenu opravy AT. Co se tyce ceny, tak 30 000 kc asi tezko stahnes pri cene 135 000 kc. Ale treba uz bude prevodovka nacla a rad se toho majitel zbavi
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Jeste podle SPZ 7U9 to mit dlouho nebude. Max ctvrt pul roku? Tak jestli neprodava kvuli necemu skrytemu. Pokud se pojedes podivat na auto, tak s nim najed alespon 30 km, at je prohraty olej v automatu. Zkus s tim jet razantne, pak pomalu, poskakovat jakoze v kolone. Automat nesmi kopnout
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Haben píše:Jeste podle SPZ 7U9 to mit dlouho nebude. Max ctvrt pul roku? Tak jestli neprodava kvuli necemu skrytemu. Pokud se pojedes podivat na auto, tak s nim najed alespon 30 km, at je prohraty olej v automatu. Zkus s tim jet razantne, pak pomalu, poskakovat jakoze v kolone. Automat nesmi kopnout
30je malo... v tomhle pocasi se mi automat pri normalni jizde naplno prohreje nejdrive po 30minutach až pak teprve pocmrndat po meste. imho nejvic poznam pri jizde co nejlehci nohou, pak se ukaze jak sametova ta skrin je. nejvetsi problem byva pribrzdovani a bez zastaveni (na jakykoliv kvalt zkusit lehučko odstartovat) pak pekne poznas jak reaguji solenoidy...
Kluci neznáte někoho kdo by byl schopnej jet se mnou do Teplic a zkontrolovat to auto , diagnostikovat, vyskouset pořádně převodovku a vše kolem toho, samozřejmě to nebude zadarmo, mám na mysli v sobotu, stačí někdo kdo bydlí cestou z Jihlavy do Teplic
Naposledy upravil(a) paiu dne 08 bře 2016 17:01, celkem upraveno 1 x.
Z Teplic je hajnej. Muze ti dat v tydnu beznou cumendu a poreferovat. Nicmene neznam jeho zkusenosti s AT. Ale jako prvni obhlidku bez nutnosti vyletu bych zakhle volil. Pokud AT vylozene skubne nebo bude zmateny pozna
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
na druhou stranu pokud spajzka vykazuje nejaky vady o vetsine z nich se tu ví a jsou odstranitelné a jsou známy i +- částky, takže pokud ti nekdo dá slevu na defektní skříň tak budeš mít s trochou starostí pokoj, a obráceně pokud koupíš funční (nebo aspon takovou která se tak jeví) nikdy nevíš kdy do ní zahučíš...
moje se jevila úplně v pořádku a a po cca 30t najetých se přestala přetvařovat už stála přes 50t.
za sebe bych už to řešil tak že bych si dohledal vady které jsem ochoten řešit (finančně, časově,...) a řekl si jakou kompenzaci potažmo slevu za to chtít a nebo kolik peněz za auto s daným defektem dát. ve výsledku můžeš být spokojený více, v ideálním případě i ušetřit... to už je otázka tvého přístupu a kalkulace.
[quote="Haben"]Z Teplic je hajnej: psal jsem uživateli HAJNEJ správu do SZ a uvidíme jakou dostanu odpověď, když by neměl čas tak aspoň si udělá třeba nějakém čas o vikendu. Pánové moc vám děkuji za rady, a určité dam vědět jak jsem dopad.
tak to je pech... rano mne volal kupec, že passata nebere, že bere někde jinde, že sice klepe naprava předni, ale že ma hezči barvu... to jsem se z toho malem po.ral smíchy... to je masakr.... naštěsti teď volal další kupec, že potřebuje auto nejpozději do pátku... ještě, že jedu pendolínem domů a budu v Ostravě...tak snad to klapne..držte pěsti...pls, ať mohu valit do DE...
JEN SAKRYŠ TOHO NĚMČINÁŘE BUDE OŘÍŠEK SEHNAT..kamoška to odpískala, že to je daleko...
asi zkusím studenta nějakého vysokoškoláka, ten by asi uvítal pár kaček a nebude hlavně drahý...myslím...
divím se, že tu ještě není napsáno, jak se kupuje automat... já s tim počítal, a proto jsem nebyl překvapej, ale myslim, že většina kupců je nepříjemně překvapena.
Když jsem kupoval XC90 v Německu, vše bylo ok. Zkušebka několik desítek km, automat normálně automatoval, necukal, nekopal. Pravidelnej servis jen orig. Volvo. Takže jo, a domu. 50 km meziměsto, 100 km na dálnici. Pak najednou se rozsvítil nápis "automat vyžaduje servis", rozsvítil se žlutý vykřičník, a automat spad do nouzáku (řadí jen 1 - 3). Tak jo, jedem dál 800 km, stejně jsem jí chtěl, a ojetý volví automaty se dělí jen na ty před repasí a po ní
Předtím jsem udělal pár telefonátů s prodávajícíma na bazoši. Každej automat vychvaluje. To, že má vadu (při zátěži po zahřátí neudrží tlak, prokluzuje, při řazení kope) se totiž projeví často až po delší jízdě, a je proto velmi jednoduché to zatajit. Dřív to asi odhalí jen opravdovej znalec volvích automatů z nepatrných náznaků. Stejně tak ta chyba automatu se dá (jak omylem udělal muj soused, co měl obyč. diagnostiku) normálně smazat neorigo diagnostikou (nedá se jen smazat "porucha řízení pohonu" nebo tak nějak, ale ta nevyhazuje to varování na přístrojovce a žlutej vykřičník). Neboli když mám takhle zmrvenej automat, nechám si to zadarmo od někoho smazat, a jdu ho normálně prodávat.
Takže jak má laik kupovat automat? Férovej výlet na den, protáhnout na dálnici a vyjet nádrž. Nebo aspoň najet několik set km po dálnici a dát jí zahulit. Pak budete vědět, jak se chová automat, jestli hází chyby. + ideálně orig. diagnostika. Protože ojetých automatek, který dělaj problémy, je tady až moc, a repase stojí moc. Anebo s tim prostě počítat, a nechat si peníze vedle. Podle mne nejlepší varianta, protože pokud to člověk s tim autem myslí vážně, jednou to udělat bude muset.
Automatů, u kterých se přes chybějící doporučení autorizáku dělaly poctivý proplachy jednou za 60.000 km, a který by snad mohly vydržet víc jak 200 tisíc (a o kolik vůbec?), je totiž jak šafránu (ani tady jich takových moc na prodej nebylo).
Tipuju taky, že nekorektně se chovajících automatů je ve volvopopulaci mnohem větší množství, než se tady přiznává.
Bikerbob píše:tak to je pech... rano mne volal kupec, že passata nebere, že bere někde jinde, že sice klepe naprava předni, ale že ma hezči barvu... to jsem se z toho malem po.ral smíchy... to je masakr.... naštěsti teď volal další kupec, že potřebuje auto nejpozději do pátku... ještě, že jedu pendolínem domů a budu v Ostravě...tak snad to klapne..držte pěsti...pls, ať mohu valit do DE...
JEN SAKRYŠ TOHO NĚMČINÁŘE BUDE OŘÍŠEK SEHNAT..kamoška to odpískala, že to je daleko...
asi zkusím studenta nějakého vysokoškoláka, ten by asi uvítal pár kaček a nebude hlavně drahý...myslím...
Bikerbob píše:tak to je pech... rano mne volal kupec, že passata nebere, že bere někde jinde, že sice klepe naprava předni, ale že ma hezči barvu... to jsem se z toho malem po.ral smíchy... to je masakr.... naštěsti teď volal další kupec, že potřebuje auto nejpozději do pátku... ještě, že jedu pendolínem domů a budu v Ostravě...tak snad to klapne..držte pěsti...pls, ať mohu valit do DE...
JEN SAKRYŠ TOHO NĚMČINÁŘE BUDE OŘÍŠEK SEHNAT..kamoška to odpískala, že to je daleko...
asi zkusím studenta nějakého vysokoškoláka, ten by asi uvítal pár kaček a nebude hlavně drahý...myslím...
Bohužel mnohdy ani avizované proplachy v autorizáku nic neznamenají.Spoustu lidí si myslí,že pokud převodovka nekope,tak je v pořádku,ale ono mnohdy záleží na jednotlivých prokluzech,zamykání měniče a pod.Jinak plně souhlasím s tím ,co napsal old.fashioned
To Bikerbob: umi prodejce v DE anglicky? Pokud jo, kasli na nemcinare. Anglicky se domluvite i zakladni anglictinou.
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Haben píše:To Bikerbob: umi prodejce v DE anglicky? Pokud jo, kasli na nemcinare. Anglicky se domluvite i zakladni anglictinou.
píše, že umí německy i anglicky v inzerátu, ale já bych rád věděl, co podepisuji při koupi a pokud máme licitovat o ceně, tak to chce někoho, kdo bude umět mluvit, respektive překládat, co martinopel bude říkat...
Domluvis se i v ANJ. Podepiste smlouvu v ANJ a je to. Ja taky v NL podepisoval smlouvu v ANJ a ne ve vlamstine. A smlouvu jsem predlozil ja, protoze v NL neni ani potreba, staci prepis, vse jinak ridi zakony. Jinak pro DE bys mohl vyuzit vzoru smlouvy od ADAC nebo koho. Doma to mozna najdu jeste prelozene, je to takovy formular, s tim by nemec nemel mit problem
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF