Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5955
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Repas u Davida Patocky do 10 tis, nove kolem 20 tis.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 214
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To jsou pekny sumicky....Haben píše:Repas u Davida Patocky do 10 tis, nove kolem 20 tis.
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Offline
- Příspěvky: 5955
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No a to je jen hreben rizeni, pokud bude spatne i cerpadlo, tak pocitej dalsich 10 tisic 

_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC60
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak dneska mi o doslova o cca 10 minut uteklo tohle auto: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16407915?goFrom=list
Kdybyste měl někdo něco podobného, určitě dejte vědět
Kdybyste měl někdo něco podobného, určitě dejte vědět

_________________
Volvo XC60 D5, MY 2009
Volvo XC60 D5, MY 2009
-
Offline
- Příspěvky: 638
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: okr. Vyškov
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mě o 20 min., byl jsem v pořadí hned za tebou



_________________
Volvo XC70 D4 Polestar, 2016, Summum, Inscription
ex: Volvo XC70 3.2 AWD, MY09, Summum; Volvo XC70 D5 AWD, 2008, Summum; Volvo XC70 D5 AWD, 2006, Summum; Volvo V50 2.0D 2006, Summum
Volvo XC70 D4 Polestar, 2016, Summum, Inscription
ex: Volvo XC70 3.2 AWD, MY09, Summum; Volvo XC70 D5 AWD, 2008, Summum; Volvo XC70 D5 AWD, 2006, Summum; Volvo V50 2.0D 2006, Summum
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10142
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tuším volitelná, u dealera se dá dokoupit a lehce namontovat držákKotlick píše:Zdravím Pánové. Jak je to s ISOFIXEM u V70II po FL. Je tam vždy nebo jen u určité výbavy nebo jako volitelná výbava?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1548
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
určitě volitelná, mám Momentum a tam nic není a ani v Summum to snad nebylo v základu
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 466
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
A do XC90 se tahle nová T6 nikdy nedávala?Fíla píše:Ne, ne, tohle je už nová, jednoturbová varianta T6. Mimochodem podle mě nejlepší Volvo motor... A převodovka je rovněž jiná než da stará čtyřrychlostní GM.
Edit: na report martinaopla nedej, ten si plete starou T6 a novou T6. Ty motory mají spolu společného pouze stejný počet válců
-
Offline
- Příspěvky: 1120
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nedávala. Od roku 2007 se tam dávaly nové 6tiválce, ale atmosféry...
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 214
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hele...myslim ze to prave prestalo pocukavatHaben píše:No a to je jen hreben rizeni, pokud bude spatne i cerpadlo, tak pocitej dalsich 10 tisic

_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Offline
- Příspěvky: 5955
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90


_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 118
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Verona (I)
- Vůz: V40 1.8 BiFuel
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Na tu V70 D5 po FL jsem se byl podivat az vcera. Az na normalne opotrebenou radicku bylo auto vevnitr i zvenci ve stavu, ze bych mu hadal max 100 tisic. Jediny majitel, na vsechno jsou faktury a tech 315.000 km jsou ze 70% najety na dalnici.
Po nastartovani (motor byl opravdu studeny) temer zadny dym, musel jsem fakt vejrat abych vubec neco zahlid.
Po odsroubovani vicka oleje za chodu, je videt i slyset ze uz tlaky malinko utikaj i nahoru. (tady me zajima vas nazor az uvidite video) Je to normalni? Ten kryt rozvodu to zesiluje jak membrana bubinku, ale i tak, je to v cajku? Po pridani na 2-2,5 tisice haze olej v drobounkych kapickach ven. Jsou tam videt hned na zacatku videa, pac jsem to zkousel nez jsem to zacal tocit.
Po nastartovani (motor byl opravdu studeny) temer zadny dym, musel jsem fakt vejrat abych vubec neco zahlid.
Po odsroubovani vicka oleje za chodu, je videt i slyset ze uz tlaky malinko utikaj i nahoru. (tady me zajima vas nazor az uvidite video) Je to normalni? Ten kryt rozvodu to zesiluje jak membrana bubinku, ale i tak, je to v cajku? Po pridani na 2-2,5 tisice haze olej v drobounkych kapickach ven. Jsou tam videt hned na zacatku videa, pac jsem to zkousel nez jsem to zacal tocit.
-
Offline
- Příspěvky: 5955
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ty jo 42C, to tam mate pekne vedro. To klepani je divne. Dnes asi budu menit olej, tak se na to kuknu u sebe.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 118
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Verona (I)
- Vůz: V40 1.8 BiFuel
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ono to zni jako klepani prave kvuli tomu deklu kterej funguje jako rezonator, ale spis je to zvuk jako nekonecne odspuntovavani lahve, v uzavrenem prostoru. Neumim to vyjadrit lip. Proste tlaky utikaj i nahoru.Haben píše: To klepani je divne. Dnes asi budu menit olej, tak se na to kuknu u sebe.
-
Offline
- Příspěvky: 778
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ta radicka je slusne odrbana, nebejt ji tak zbytek interieru je jak po 120tkm. vypada to, ze se hodne pouzivala, coz by na 70% najezdu tech kilometru po dalnici asi moc neukazovalo. i kdyz treba byl zvyklej jezdit s rukou na radicce a mel agresivni pot.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 5955
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak jsem se dival na to klepani i u me a asi to bude bezny klepot dieslu. Po odsroubovani mne to znelo stejne, jak vicko oleje dotahnes, je klid.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47![Obrázek]()
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 204
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Vůz: V70 D5 120kW
- Bydliště: Plzeň
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já to dneska taky zkoušel a bez víčka stejný zvuk.
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
-
Offline
- Příspěvky: 118
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Verona (I)
- Vůz: V40 1.8 BiFuel
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Supr kluci!
Potesili jste me, protoze to auto se mi fakt libi, a jsem rad, ze to neni zadny defekt. Tak ted jeste at kejvne na mou posledni nabidku a beru ji.
Jo, a klimachladi jen malinko, takze zrejme naplnit.

Jo, a klimachladi jen malinko, takze zrejme naplnit.
-
Offline
- Příspěvky: 1548
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
z té řadičky bych si nic nedělal - mám jí taky docela ošuntělou a to mám automat a 140tis KM 

_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 109
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Východní Čechy/Praha
- Vůz: V70 III D5 AWD MY13 D5244T15 TF-80SC
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak jsem se na ní byl podívat a i lehce projet. Jak se za tu cenu dalo čekat, tak má to mouchy. Respektive jednu masařku a hejnu octomilek.
Tou největší je fakt, že motor na volnoběh kolísá. Frekvenci to má tak 2-3 Hz. Na otáčkoměru to myslím vidět nebylo, ale bylo to sakra slyšet, a když jsem se postavil za auto, tak i z vejfuku bylo znát, že to jakoby nerovnoměrně "plive". Při zařazeném D a uvolnění brzdy (ale nesešlápnutí plynu) se kvůli tomu auto rozjíždělo cukavě. Po přidání plynu to zmizelo. Tady bych se chtěl zeptat, jestli nevíte, co to může být za závadu, a jak je závažná? Podotýkám, že autům opravdu nerozumím, proto je to pro vás možná banální dotaz. Prodejce problém sám zmínil (je fakt, že zatajit ho prostě nešlo) s tím, že to může být svíčka (lambda, váha vzduchu, nevím...). Kromě tohoto ale motor běžel normálně, žádné další pazvuky jsem neslyšel, při jízdě táhnul plynule (kromě toho volnoběhu). Na přístrojovce asi kvůli tomu svítila kontrolka motoru, vykřičník a mimo to ještě hláška o "vícero špatných žárovkách".
Pak jsem se taky divil, že ačkoli je lak na karoserii celkem v pořádku, tak že na plastech je takovej divně oloupanej...např. na těch úzkých lištách, který jsou podél okna a táhnout se nade dvěřmi až dozadu. Tyto se taky strašně viklaly - asi bylo neodborně měněno čelní sklo? Jako kdyby tam úplně chybělo těsnění. Taky plast pod předním nárazníkem se celej hejbal a ještě u jednoho zadního kola byl vychlípnutý. Plasty ale asi nemá cenu moc řešit, ne, když to člověk při parkování hned někde opře?
Dost hrozně působily vrzající dveře řidiče. Je to banalita, že za těch 7 leta 300 tisíc km neviděl ten pant olej, nebo to může znamenat, že třeba byly bouchnutý a teď jsou nějaký zkřivený? Taky pás u řidiče nenavíjel. Hádám, že v tomhle modlu použilo Volvo celkem solidní materiály.
Podvozek byl při jízdě v pohodě. Byl ale celkem dost rezatý, hlavně vejfuk teda, ale i na pružinách nebo i jinde byla zrzavina. Nevím, jestli to je adekvátní.
Automatická převodovka řadila, řekl bych, dobře (jaká se dávala v tomhle ročníku výroby, stále 5Q, nebo už 6?). Auto ale nemá servisní knížku, je to dovoz z Německa, a ještě ke všemu v komisním prodeji. Možná je to zase hloupý dotaz, ale dá se třeba z diagnostiky vytáhnout, jestli byla někdy servisovaná?
Suma sumárum, nebýt toho motoru, tak ty kosmetické vady by tomu člověk nějako možná odpustil. Takhle to nebyl příliš výstavní kousek. Prodejce zmínil kvůli tomu motoru možnost slevy, ale lepší by bylo, kdyby auto bylo to to dražší, ale v pořádku, že...
Každopádně budu moc rád, když mi někdo napíšete reakci na ty otázky, které jsem tu napsal, hlavně o tom motoru. I s tím, že třeba tenhle inzerát zahodím jako naprosto hrozný, tak mi pomohou při dalším výběru!
Tady jsou veškeré fotky. Na těch, kde mám prst, tak tam se ten plast hejbal.https://onedrive.live.com/redir?resid=450E102E53AABD24!56397&authkey=!APxc2zjCHmT5LwI&ithint=folder%2c
Naposledy upravil(a) Leomil dne 09 čer 2015 16:32, celkem upraveno 3 x.
_________________
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
je: "Modrák" V70 III MY13 D5244T15 AWD 169kW Polestar TF-80SC Summum
bylo: "Volvíče" V70 II MY05 D5244T 120 kW M56 Facelift+Euro 3 Momentum
-
Offline
- Příspěvky: 1775
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horne Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
taky typicky horsi bazarovy priemer. Treba na posudenie niekoho s diagnostikou. kolisanie otacok sviecka asi nie, skor vada zapalovacej cievky (nic neriesitelne, avsak je otazne ci uz nestihol shoriet katalizator ked takto jazdia), alebo netesnost sania. kazdopadne to chce dojst s diagnostikou, a hlavne sa na tom aute povozit dlhsie, nech sa poriadne zohreje olej v automate a potom sa postavit niekde do kolony, najlepsie do kopca. a uvidis ci automat stale radi plynulo.
Osobne by som ale do tohto nesiel kvoli nejasnemu povodu a skoro nepredajnej kombinacii atmosfera/automat
Osobne by som ale do tohto nesiel kvoli nejasnemu povodu a skoro nepredajnej kombinacii atmosfera/automat
-
Offline
- Příspěvky: 118
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Verona (I)
- Vůz: V40 1.8 BiFuel
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak vazne premejslim, ze vecer pojedu juknout i na tuhle XC70
Pokud je opravdu v tom stavu v jakym pise, tak je to v podstate novy auto.
Pokud je opravdu v tom stavu v jakym pise, tak je to v podstate novy auto.
-
Offline
- Příspěvky: 432
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Leomil: Je to V70 z roku 2008 pod 100k... Pokud to chceš, vem s sebou někoho zkušenýho, s kým pořešíš houpající volnoběh a hlavně automat, nad tím ostatním jde myslím za ty peníze přimhouřit oko
Narvik: I z fotek to vypadá jak nový
Narvik: I z fotek to vypadá jak nový

-
Offline
- Příspěvky: 2814
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Podle VINu je to skutečně jedna z nejposlednějších V70II, ano zde v atmosféře 125kW. To kolísání fakt může být banalitou typu svíčka nebo zapalovací cívka, bez diagnostiky je to však pouze spekulace.Leomil píše:
Na SW ve Volvu to za život auta nebylo, resp. jen v roce 2008 na uprgade DDM (řidičův dveřní modul). Z diagnostiky nějaký servis moc zjistit nejde, resp. jen to, kdy byl naposledy smazán servisní interval. Případně motohodiny převodovky (od smazání počítadla výměny jejího oleje).
Převodovka je tam 5q AW55-50/51SN, pokud tam za přiznaných 300tkm nikdo olej neměnil (což je možné), může tě minimálně potkat repase rozvaděče. Že to zlobí - poznáš třeba až po 20-30 minutách jízdy (až se olej v AT řádně zahřeje) - začne to kopat, prokluzovat, atp. Někdy je to ale všechno OK, jen po (v dobré víře) provedené kompletní výměně oleje a výplachu převodovky se letité usazeniny uvolní a teprve pak se projeví opotřebení způsobené zanedbanou (a Volvem nepředepsanou) údržbou.
Volvo zde uvádělo tzv. doživotní náplň převodovky, což z pohledu udávané životnosti celého auta (200tkm nebo 10 let, cokoli nastane dříve) naprosto vyhoví, dokonce o 50% překročí. Ale jelikož chceme tato auta používat i hluboko po výrobcem uměle stanovené hranici životnosti, jsou s tím takové trable. Nikdo neche prodávat auta s životností půl miliónu km

Dvouhmota u manuálu se v podobných nájezdech už také ozývá cinkáním, investice na její výměnu je podobná, takže si příliš nevybereš. Rozdíl je pak hlavně v tom, že těch, co umí dobře opravit automat tady v ČR zase tolik není. Ale zase jsou tady na fóru...
Přeji šťastnou ruku při výběru, vezmi s sebou někoho, kdo bude mít diag. a bude chladit případně tvoji hlavu při nákupu.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2010 .::. C30 1.6 2008 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
D5T5.com[/color] https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info https://cardiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 671
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
to auto asi nebude puvodem z CR? Neni nahodou z holandska dotazene pres nemecko?
_________________
V70 II 2,5T + LPG
V70 II 2,5T AT5 + LPG
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
V70 II 2,5T + LPG
V70 II 2,5T AT5 + LPG
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé