T5 Turbo
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2097
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
T5 Turbo
Takže rozhodl jsem se pro nové turbo
teď se nabízí:
Koupit nové
repas starého
Koupit jeté
Je možno koupit i nějaké jiné? Měl jsem možnost koupit Garret T25 za 4000,- s 0.3 axiální vůlí - prý v normě, ale už je prodané
teď se nabízí:
Koupit nové
repas starého
Koupit jeté
Je možno koupit i nějaké jiné? Měl jsem možnost koupit Garret T25 za 4000,- s 0.3 axiální vůlí - prý v normě, ale už je prodané
Naposledy upravil(a) Kein dne 10 led 2010 14:09, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 2097
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
T5 Turbo
No co odešlo se zatím ještě neví, jen předpovídá, faktem je, že mám olej v sání a turbo netlačí. Motor jinak jede ok. Začlo to tím, že při plném knedlíku mi vyletěla hadice od sání (už podruhé)
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
T5 Turbo
nove misivbusi funguje vraj dobre co som cital. repas, preco nie ked to beries od spolahlivej firmy/znameho (nemyslim teraz repas toho co mas, ale kupis repasovane, obcas odkupia tvoje na repas na protiucet.).
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 2097
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
T5 Turbo
nevíte jaký typ turba mají 2.0 T5? Jsou to jiné turba naž ty co jsou ve 2.3 T5?
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 968
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
T5 Turbo
Do repase turba bych nešel ja se ptal jen orientačně řekli mi že cena je podle rozsahu opravy a bude to od 5 do 12 tisic a kolem 15 tis seženeš nove a nove je nove. Kamošovi odešli obě turba na audině ma S4 biturbo v servise mu hazeli takovy cifry že malem omdlel. Obě pak koupil tady http://www.turbocar.cz/ S cenou byl honě přijemě překvapeny. V katalogu si tam najdeš typ turba podle auta co maš stači zadat volvo..
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvky: 2097
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
T5 Turbo
dík kuknu 

_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 595
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Kralove
T5 Turbo
No tak co jsem zjistoval ja, kdyz sem zjistil pri vymene kompresoru. Tak sem mel sundanou tu velkou hadici asi ik IC nevim, tak byla ve vnitr taky malinko od oleje. Ta druha co je na prave strane v motorove casti z pohledu ze predu ata na motor, tak ta taky byla malinko od oleje. Pry tohle resit nemam. Olej me neubiva. Takze nevim. Turbina me tahne narame, je slyset jak zabira pri tech 2000rpm. Takze si myslim, ze toho trochu oleje tam asi bude vzdy.
Ale pokud by jsem mel menit , tak urcite nove. Jelikoz ta cena repase je vzdy spise k te vetsi hranici. A to uz se vyplati si dam dat kus krasny stribrny slitiny
Ale pokud by jsem mel menit , tak urcite nove. Jelikoz ta cena repase je vzdy spise k te vetsi hranici. A to uz se vyplati si dam dat kus krasny stribrny slitiny

_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 2097
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
T5 Turbo
mě taky turbo táhlo krásně a pak prd
Zatím toteda není ještě jisté jestli je toturbo, ale co jiného by to mohlo být?
Jinak přes intercooler mi vyteklo asi 1l oleje

Jinak přes intercooler mi vyteklo asi 1l oleje
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 4759
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
T5 Turbo
Když ti praskne, nebo spadne hadice při plným tahu, celkem spolehlivě tím turbo popravíš. Jde o to že se při tom turbo přetáčí. Napoprvý ho nejspíš do kytek nepošleš, ale počínaje druhým, třetím pokusem si začínáš zadělávat na nový turbo....Kein píše:No co odešlo se zatím ještě neví, jen předpovídá, faktem je, že mám olej v sání a turbo netlačí. Motor jinak jede ok. Začlo to tím, že při plném knedlíku mi vyletěla hadice od sání (už podruhé)
2,0 má menší tuším TD04-12G nebo 13G, T5 má 15G, R má 16T. Možná bych se poohlíd po něčem větším než co tam bylo, když už do toho máš pouštět prachy, tak ať to taky dělá radostKein píše:nevíte jaký typ turba mají 2.0 T5? Jsou to jiné turba naž ty co jsou ve 2.3 T5?

-
Offline
- Příspěvky: 2097
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
T5 Turbo
Seš si těma turbama jistý? Pokud ano dát tam turbo z klasické 2.3 by bylo teda ideálnější, eRkové hádám by bylo zbytečné
Jinak kdyby měl někdo kontakty na někoho kdo umí sehnat turbo za rozumný peníz ať mi napíše.
Jinak kdyby měl někdo kontakty na někoho kdo umí sehnat turbo za rozumný peníz ať mi napíše.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 2097
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
T5 Turbo
Mám nabídky na dvě turba - jeté
1. Z V70I T5 - údajně v pohodě
2. Z 850R - taky v pohodě
***********************
Mám otázky:
A) Budou tyto turba pasovat na 850 2.0 T5 155kw?
B) Za druhé kolik byste byli ochotni za ty turba dát?
zatím jsem na 5000,- a 5500,-
Má to cenu zkusit? Jak poznat jestli jsou vůle v pohodě? Jestli nežerou olej? Oba dva prodávající mi napsali že turba jsou oukej.
1. Z V70I T5 - údajně v pohodě
2. Z 850R - taky v pohodě
***********************
Mám otázky:
A) Budou tyto turba pasovat na 850 2.0 T5 155kw?
B) Za druhé kolik byste byli ochotni za ty turba dát?
zatím jsem na 5000,- a 5500,-
Má to cenu zkusit? Jak poznat jestli jsou vůle v pohodě? Jestli nežerou olej? Oba dva prodávající mi napsali že turba jsou oukej.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 957
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
T5 Turbo
hlavni problem je, ze pouhym okem nepoznas stav turba.
5500 za neco co nevim zda bude fungovat je hodne. radeji bych dal 6000 (napr. protiuctem) za repasovane
5500 za neco co nevim zda bude fungovat je hodne. radeji bych dal 6000 (napr. protiuctem) za repasovane
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 2097
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
T5 Turbo
no 6000 za repas bych uvítal, ale má ho někdo? Já čekal, že repas bude stát více...staré bych jim klidně dal co já stím...
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 957
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
T5 Turbo
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 2097
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
T5 Turbo
díky moc zavolám tam
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 595
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Kralove
T5 Turbo
Kein píše:mě taky turbo táhlo krásně a pak prdZatím toteda není ještě jisté jestli je toturbo, ale co jiného by to mohlo být?
Jinak přes intercooler mi vyteklo asi 1l oleje
Tak vytyct prez IC 1L oleje, to uz musi bejt splavek. To ti to vyteklo v kuse nebo jak si to spocital.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 2097
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
T5 Turbo
flek oleje 30x30cm pod chladičem, když auto stálo
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 957
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
T5 Turbo
pokud jsi nestal na pisku, tak to vidim na 0,2-0,5l oleje.Kein píše:flek oleje 30x30cm pod chladičem, když auto stálo
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 595
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Kralove
T5 Turbo
ale to teklo primo z hadice hned za turbem ne? Co vede do IC. Tak to se nekdo vysypalo v turbu kde proteka olej a cely se to vysypalo no. nevim jak to tam v turbine primo je. To ja tam nemam ani kapku a to auto stalo cely tyden. Ale ta kadice co jde do IC myslim od oleje hned za turbem je. ale zatim to jeste nekape
Ale mylsim si ze za tim turbem ten olej tam bude vzdycky trochu. Sem na to zvedavy az to budes mit. pak urcite napis, zda ta hadice co vede do IC hned za turbem bude sucha. A predtim nez stalo co si vybavuju dostal peknej kour, pac sem ukazoval kamaradovi.

Naposledy upravil(a) jogin3 dne 06 led 2010 16:03, celkem upraveno 1 x.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 2097
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
T5 Turbo
Teklo to v místě kde je baterie - ve předu na straně řidiče...vypadalo to na netěsnost spoje hadice/chladič
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 2097
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
T5 Turbo
tak půl litru i tak to nemá co týct..::Philip::.. píše:pokud jsi nestal na pisku, tak to vidim na 0,2-0,5l oleje.Kein píše:flek oleje 30x30cm pod chladičem, když auto stálo

_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 595
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Kralove
T5 Turbo
Aha no ty to mas trochu jiny. Ja mam baterku v kufru takze tezko rict. Ale olej u IC mam taky kdyz sahnu na hadici kde je upevnena v IC, takze turbinka taky tlaci olejicek, ale coece jezdim stim uz 2mesice po vymene oleje asi 2500Km najeto a nedolival sem nic furt je to u max. risky. Ted nevim kdo me to psal, myslim Marra, pac sem se prave taky obaval proc tam ten olej je a on me tusim psal, ze tam ten olej bude vzdy, ale nesmi byt ve velkym mnozstvi
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 957
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
T5 Turbo
kazde turbo trosku tece, i nove.Kein píše:tak půl litru i tak to nemá co týct..::Philip píše:
pokud jsi nestal na pisku, tak to vidim na 0,2-0,5l oleje.
dolil jsem cca 0,1l na 10tis km (aktualne najeto 178tis km)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 968
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
T5 Turbo
Brachovi odešlo turbo na ochcavce tdi 66kw po 120tis při cestě z Prahy na dalnici. Všechno bylo plny oleje sani IC katalizator vejfuk a ochcavka ze zadu jak když ji natřeš vyjetym olejem a v motoru zustal tak litr oleje byl rad že to nezadřel...
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw