Nevím si rady

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4732
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#1 Nevím si rady

Příspěvek od Ondra. »

Prosím o radu.
Přišla doba kdy je potřeba na dvojce zase lecos udělat. Jsem trochu bezradnej, ve stavu v jakým je má dle mýho cenu tak 10000+ přepis. Já nevím jestli do toho nechat investovat (sám si dokážu udělat minimum věcí, resp dokážu lecos, ale výsledky bejvají všelijaký) nebo to posunout někomu kdo se o to dokáže starat. Navíc pro ní nemam ani garáž. Cenu kterou jsem tak nějak odhadnul aby se mi to auto zase líbilo je mezi 20000-30000. Otázkou na kteoru každou chvíli mám jiný názor je, zda to do konkrétní dvojky která nikdy nebude veteránem a bude stát venku a jezdit denně dát, nebo jí dát pryč a koupit si možná ani ne Volvo (peníze které jsem spočítal jsem schopnej ušetřit cca za půl roku).
Záludnosti:
Začínající koroze, není to nic tragickýho kromě pátých dveří který kvetou dost, fachman to zkouknul a vyhodnotil hrubým nástřelem na 10 000, osobně počítám spíš do 15 000
Motor- sice je to D24 ale i ta by měla mít lepší chod a výkon, poslední dobou to dělá neuvěřitelný zvuky a pazvuky (v otáčkách, možná to bude jen dirka ve vejfuku zatím jsem blíž nezkoumal), šla nahoru spotřeba. V -15 jsem nenastartoval, kolem 0 mam problémy, oleje dolejvám tak 1 l za 2500 (což docela jde), s Tomem jsme počítali 8000 materiál jen motor přetěsnit a já mam obavu že až to rozebereme tak nezůstaneme jen u přetěsňování. Do rozvodů chybí ještě 30 000.
Mam nový všechny destičky a zase jinou vývěvu, docela to brzdí ale vadne (to už asi jinak nebude)
Nivomaty jsou po smrti- možná vím o nivomatech za 3500 kus ale otázka je kdyby to klaplo, aby nebyla netěsnost jinde v soustavě a to fakt řešit nechci nebo tam vrazit obyč tlumiče s tim že prdel bude sedět
Čelní sklo mi sjelo po lepidle, sice mi do budky nezatejká ale sebou to vyštíplo lištu, sice to nebude kdoví jaká investice ale bude...
A pak jsou tu další věci kterým moc nerozumím ale mam tušení že taky přijdou, repase přední nápravy, zavěšení motoru, různý silentbloky

Takže stále jsem se nerozhodnul jestli to dát pryč nebo něco dělat i za cenu že si na to vezmu půjčku (měsíčně fakt víc než 5000 dát na stranu nemůžu a to jen za předpokladu že vše ostatní půjde lehce). Zase nechci po tý dvojce zázraky, nebudu s ní lítat denně desítky kilometrů (ročně najedu tak 12000- 15000) ani že mi to bude jezdit 150 km/h, ale na druhou stranu bude stát venku a potřebuju aby mi každej den odvezla 8 km do práce, 20 km na trénink 2x týdně, 40 km na zápas 1x týdně, do toho nějakej čundr a sraz a abych se nemusel panicky bát nasolených silnic. Za těhle okolností by asi bylo rozumný pořídit jiný přibližovadlo, ale já prostě ke dvojce mam vztah a mám předtuchu že když bych jí dal teď pryč tak za rok, za 5 nebo za deset let bych chtěl zas koupit pěknou dvojku za pěknou cenu a to bude pořád větší problém (nedostatek pěkných kousků+ zlatokopové). A úplně poslední faktor je jak dlouho mi ještě budou trpět byrokrati provoz takhle neekologickýho auta!

Prosím vaše názory, protože já fakt nevím :(
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

GDPR_user

#2 Nevím si rady

Příspěvek od GDPR_user »

Myslím že možnosti jsou jen dvě.
Auto postupně opravovat,i když do něj nacpeš postupně 30000Kč budeš mít pak na dlouho klid,ale je to dvojka a bohužel koroze je svině.
Druhá varianta je dle mého rozumnější,dvojku někomu prodat vzít si půjčku,a koupit devítku.
O neVolvo variantách neuvažuj protože cokoliv jiného tě sežere spíše než dvojka.

michal 244GL
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 41
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha 1

#3 Nevím si rady

Příspěvek od michal 244GL »

auto si nechej ! :)

ten problém s nivomaty by možná šel řešit jejich vyhozením a náhradou za normální pružiny a tlumiče - materiál vyjde cca na 4.000,- (zadní tlumiče Kayaba 2x 960, zadní pružina lsf4295803 2 x 1.090)

držím palce !
_________________
945, B200FT, M90,´97
(bylo +244GL, B23A, M46,´82 +245, B230A, M47,´85 )

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4732
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#4 Nevím si rady

Příspěvek od Ondra. »

martinopel píše: Druhá varianta je dle mého rozumnější,dvojku někomu prodat vzít si půjčku,a koupit devítku.
člověče to by bylo ideální řešení, bohužel v práci mam smlouvu na dobu určitou a tak se půjčku bojím vzít, nehledě na to že jednu už mám na byt.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1488
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#5 Nevím si rady

Příspěvek od pekelnik »

příteli ve zbrani...
Dvojku si nechej. je to jak píšeš. Když dvojku prodáš, budeš za pár let stejně chtít jinou. Dokud k ní máš vztah (jako že máš), tak bych to nedělal. Až budeš natuti přesvědčen, že ji nechceš vidět a je to shit pak ji prodej. Nivomaty vyměn za normální tlumiče. koroze se vyskytuje i na novějších vozech a její oprava není až tak drahá, aby se kvůli tomu měnilo auto. Samozřejmě drobnosti, jako sklo atd člověka štvou, ale není to neřešitelné a nemusí se to udělat hned. Silentbloky a věcičky na nápravu bude mít někdo z rozborky, nebo je postupně vyměníš. Na podvozek je spousta neoriginálů, které se dají finančně unést.
s tou garáží je to blbý, takže používej nějaký ty sr...y do nafty, ať ráno nastartuješ a bude to v pohode.
Tvoje 240 je krásný vůz. není to nějaká prorezlá, zanedbaná hyjena, tak se její stav, myslím, vyplatí udržet :wink:
držím palce :)
Naposledy upravil(a) pekelnik dne 29 pro 2009 11:34, celkem upraveno 1 x.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#6 Nevím si rady

Příspěvek od LukášM »

Zásadní problém vidím v tom, že není auto kde parkovat!!! Pak mi přijde zcela kontraproduktivní do auta cpát peníze a snažit se ho nějakým způsobem vymazlit :(
Sám mám 480 v garáži a nechce se mi ven ani když je ošklivě, naštěstí to řeším druhým autem - levným přibližovadlem, neVolvem, kde mi jakákoli újma na tomto vozidle nezpůsobí šok.
Nebudeme si nic nalhávat, ale dvojka už není auto na běžné ježdění, ale auto na milování a piplání se s ní :good: Zcela rozumný se mi zdá návrh Martina, koupit 9xx popř. nějakou 850 :wink: Ale dvojku bych klidně někam zaparkoval (kamkoli kde bude pod střechou) a v budoucnu se k ní vrátil.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Nižbor

#7 Nevím si rady

Příspěvek od jojo »

Ode mně se asi ani jinej názor čekat nedá, ale pokusím se být objektivní.
Dvojku neprodávej z tisíce různých důvodů, ale především proto, že ji nikdy neprodáš tak, haby jsi na tom netratil kalhoty. Pokus se ji někam uložit, značky dej do depozit a (souhlas s Martinoplem) pořiď devítku na běžný ježdění. Časem by jsi opravdu začal shánět jinou dvojku a problém to bude stále větší.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4732
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#8 Nevím si rady

Příspěvek od Ondra. »

kolik to uložení a vyzvednutí z depozitu stojí? mam povinný ručení za 3500 ročně a jestli se to vůbec vyplatí..
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Nižbor

#9 Nevím si rady

Příspěvek od jojo »

Uložení 100,- a vyzvednutí zdarma...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 13027
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#10 Nevím si rady

Příspěvek od raolsa »

Uložení do depozitu stojí 100 kč. Včera jsem to dělal. A pojištění ti přeruší. Na základě zápisu v TP. Ale depozit máš stejně jenom na rok (nebo po prodloužení na rok a půl). Pak musíš značky vyzvednout, dojít na technickou, úspěšně projít a následně je můžeš zase na rok uložit. To mi bylo řečeno na úřadě. Otázka je jestli se to vyplatí a nebylo by lepší sehnat si potvrzení o ekologické likvidaci, auto zrušit, nechat si ho doma, postupně ho dávat dohromady, něco našetřit a pak si sehnat jiné s papírama a přepsat ho.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1488
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#11 Nevím si rady

Příspěvek od pekelnik »

nee. papíry dáš do depozitu za 100kč. necháš je tam, jak dlouho chceš a oni ti to automaticky prodlužují. Nemůžou ti zničit-trvale odhlásit tvůj majetek. Nebo chtít po majiteli, aby doklady vyzvedl a šel na technickou s autem, které má třeba v renovaci (proto má ty doklady v depozitu, že).
:crazy:
Pokud máš nějakou možnost koupit na norm. ježdění 9xx, tak jdi do toho. ale mám dojem, že jsi tu psal, že na další auto nemáš a že že si nechceš brát půjčku, že máš práci na dobu určitou a úvěr na byt. proto jsem nákup DALŠÍHO vozu nenavrhoval
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 440
Registrován: 17 roků
Bydliště: Bruntál
Vůz: t-mustang
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

#12 Nevím si rady

Příspěvek od Thorsten »

Já na to koukám ještě jinak.
Když jsmi mi na Brněnské motortechně popisoval, co vše bylo s tvoji dvojkou dělané za psí kusy, je jasné , že jako veterán v budoucnu bude pořád mrzáček.
Jasně, že dvojky nebudou nikdy v takovém postavení na trhu jako třeba 262 C, ale od té doby, co ji také mám doma, ti rozumím, koukám na ní každý den a prostě to auto miluji.
Takže si myslím, že by jsi ji měl prodat, koupit si 940 kombi a po x letech koupit dvojku s krásnou historii a hlavně z jednoho, pokud možno původního kusu.
Třeba někdo z klubu bude prodávat a nebo, což by bylo zajímavější, sehnat si 264 nebo 265.
Určitě si ji taky zamiluješ.
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 13027
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#13 Nevím si rady

Příspěvek od raolsa »

pekelnik píše:nee. papíry dáš do depozitu za 100kč. necháš je tam, jak dlouho chceš a oni ti to automaticky prodlužují. Nemůžou ti zničit-trvale odhlásit tvůj majetek. Nebo chtít po majiteli, aby doklady vyzvedl a šel na technickou s autem, které má třeba v renovaci (proto má ty doklady v depozitu, že).
No to bylo dřív, alespoň mi to tak říkali na úřadě, ale dneska je to prý jinak. Po roce ti depozit zruší (asi po písemném upozornění) a musíš začít zase platit povinné ručení a starat se o technickou. Ale jak to funguje v praxi nevím. :unknown:
Možná, že jenom musíš dojít na úřad s tím, že auto je stále nepoužívané a prodloužit si ten depozit, ale automatické prodloužení prý nefunguje. Je to obrana proti starým třeba už i neexistujícím autům. V žádosti na depozit je kolonka o délce depozitu. Buď rok a nebo prodloužení o šest měsíců.
Žádost tady
Znění vyhlášky:
O dočasné vyřazení může vlastník nebo provozovatel vozidla požádat, nechce-li vozidlo z nějakého důvodu delší dobu provozovat (například sezónní provoz, dlouhodobá oprava). Tato doba nesmí přesáhnout 12 po sobě jdoucích kalendářních měsíců. V odůvodněných případech na žádost vlastníka vozidla lze lhůtu prodloužit, nesmí však přesáhnout 6 měsíců od uplynutí předešlé doby dočasného vyřazení.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1488
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#14 Nevím si rady

Příspěvek od pekelnik »

O dočasné vyřazení může vlastník nebo provozovatel vozidla požádat, nechce-li vozidlo z nějakého důvodu delší dobu provozovat (například sezónní provoz, dlouhodobá oprava). Tato doba nesmí přesáhnout 12 po sobě jdoucích kalendářních měsíců. V odůvodněných případech na žádost vlastníka vozidla lze lhůtu prodloužit, nesmí však přesáhnout 6 měsíců od uplynutí předešlé doby dočasného vyřazení.[/quote]

a když to neudělá? :shock:
:%)
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#15 Nevím si rady

Příspěvek od Sarkasmic »

A když to neudělá,přijde mu doporučenej dopis že jakto že neplatí poviný ručení,zaplat hajzle i s procentama. Tak de covek na urad a tam mu reknou-pane kde máte technickou? Tady uz vam 2 mesice smrdej znacky,který si tu nemůžm nechat... :evil:
Jako já a můj polák... Ale zase soused tam má značky už třetí rok a jemu se nic neděje... :cry:
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#16 Nevím si rady

Příspěvek od Tom85 »

Dvojku si stejně nechá, už se rýsuje případný náhradní vůz. Případně alespoň dárce D24 8)

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4732
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#17 Nevím si rady

Příspěvek od Ondra. »

Tom85 píše:Dvojku si stejně nechá, už se rýsuje případný náhradní vůz. Případně alespoň dárce D24 8)
jestli se to povede tak je to volvo-akce roku :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

GDPR_user

#18 Nevím si rady

Příspěvek od GDPR_user »

Sarkasmic píše:A když to neudělá,přijde mu doporučenej dopis že jakto že neplatí poviný ručení,zaplat hajzle i s procentama. Tak de covek na urad a tam mu reknou-pane kde máte technickou? Tady uz vam 2 mesice smrdej znacky,který si tu nemůžm nechat... :evil:
Jako já a můj polák... Ale zase soused tam má značky už třetí rok a jemu se nic neděje... :cry:
Blbost.

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3225
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#19 Nevím si rady

Příspěvek od doktor »

Ondro, ta tvoje dvojka je prostě od pohledu pěkná . Viděl jsem jí jednou, má něco do sebe i když je to taková mrcha jak píšeš. Já bych jí tu péči dal, postupně, podle priorit. Odkladný věci bych odložil a třeba se vyskytne nějaká slevička a tak. Navíc mi k tobě tak nějak ta dvojka v kombíku pasuje. :)
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4732
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#20 Nevím si rady

Příspěvek od Ondra. »

doktor píše:Ondro, ta tvoje dvojka je prostě od pohledu pěkná . Viděl jsem jí jednou, má něco do sebe i když je to taková mrcha jak píšeš. Já bych jí tu péči dal, postupně, podle priorit. Odkladný věci bych odložil a třeba se vyskytne nějaká slevička a tak. Navíc mi k tobě tak nějak ta dvojka v kombíku pasuje. :)
jo já do toho půjdu, kačáky postupně budou a mam k tomu dva borce který, pomůžou a poradí viď Kubo a Tome? :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3225
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#21 Nevím si rady

Příspěvek od doktor »

Ondra. píše: jo já do toho půjdu, kačáky postupně budou a mam k tomu dva borce který, pomůžou a poradí viď Kubo a Tome? :D
A navíc, na ty devítce bys moh lehce taky něco zničit, znáš se. :lol:
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#22 Nevím si rady

Příspěvek od Tom85 »

Ondra. píše:
doktor píše:Ondro, ta tvoje dvojka je prostě od pohledu pěkná . Viděl jsem jí jednou, má něco do sebe i když je to taková mrcha jak píšeš. Já bych jí tu péči dal, postupně, podle priorit. Odkladný věci bych odložil a třeba se vyskytne nějaká slevička a tak. Navíc mi k tobě tak nějak ta dvojka v kombíku pasuje. :)
jo já do toho půjdu, kačáky postupně budou a mam k tomu dva borce který, pomůžou a poradí viď Kubo a Tome? :D
Je jasný.

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 4732
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#23 Nevím si rady

Příspěvek od Ondra. »

Tom85 píše:
Je jasný.
vim o epesním žigulu na plyn prakticky zadarmo Tome co ty na to? Sedma východu :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#24 Nevím si rady

Příspěvek od Tom85 »

Ondra. píše:
Tom85 píše:
Je jasný.
vim o epesním žigulu na plyn prakticky zadarmo Tome co ty na to? Sedma východu :D
Jestli je libovej, přemýšlel bych. Dnes pokecáme.

kV8ba
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 449
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Kontaktovat uživatele:

#25 Nevím si rady

Příspěvek od kV8ba »

Ondra. píše:jo já do toho půjdu, kačáky postupně budou a mam k tomu dva borce který, pomůžou a poradí viď Kubo a Tome? :D
O tom neštuduj, to je jasný.
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200“