Dnes jsem po 5 dnech stání nenastartoval.
Baterii mám novou 3 týdny (Banner). Centrál jde, imobilizér bliká, když otočím klíčkem, rozsvítí se kontrolky, ale jinak nic - ani větrák, stěrače, světla, nic. Podle mě se to chová stejně, jako když zapomenu na imobilizér a chci startovat...
Čím to může být?
jarek.krizan píše:Symbol immo bliká při zapnutém klíčky na palubce ? A pokud startuješ tak pohasnou kontrolky a světla ? Startér točí ? Nebo ani necvakne ?
Deaktivuji immo - kontrolka přestane blikat a jen svítí.
Otáčím klíčkem:
poloha I - immo zhasne
poloha II - nic se nestane
poloha III - vůbec nic necvakne, neťukne, rozsvítí se kontrolky (vpravo všechny horní + dole obdélníček s větráčkem, vlevo světla, ostřik a SRS) a immo začne blikat.
jarek.krizan píše:Symbol immo bliká při zapnutém klíčky na palubce ? A pokud startuješ tak pohasnou kontrolky a světla ? Startér točí ? Nebo ani necvakne ?
Deaktivuji immo - kontrolka přestane blikat a jen svítí.
Otáčím klíčkem:
poloha I - immo zhasne
poloha II - nic se nestane
poloha III - vůbec nic necvakne, neťukne, rozsvítí se kontrolky (vpravo všechny horní + dole obdélníček s větráčkem, vlevo světla, ostřik a SRS) a immo začne blikat.
a spínacia skrinka? neskúšal si náhradný klúč?
_________________ est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
jarek.krizan píše:Symbol immo bliká při zapnutém klíčky na palubce ? A pokud startuješ tak pohasnou kontrolky a světla ? Startér točí ? Nebo ani necvakne ?
Deaktivuji immo - kontrolka přestane blikat a jen svítí.
Otáčím klíčkem:
poloha I - immo zhasne
poloha II - nic se nestane
poloha III - vůbec nic necvakne, neťukne, rozsvítí se kontrolky (vpravo všechny horní + dole obdélníček s větráčkem, vlevo světla, ostřik a SRS) a immo začne blikat.
mě,když při startování svítí kontrolky ale netočí startér ani nesvítí dálkové popř. tlumené,tak vždy byla slabá
baterie.půjč si od souseda a vyzkoušej jinou.
_________________ bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
ono se dost okosilo, a kdyz je baterka nacata, v kose jde primo do kytek.
Ja jsem delal kdysi to, ze jsem akumlator vyndal a dal ho doma na horkej radiator. Pomohlo to, ale kdyz je baterka kaput, udela Ti to opet kdykoliv jak auto vychladne, a stale castejsc, nastesti je nova volne sehnatelna i na cerpacce.
Stahuje Ti proud z kontrolek kdyz tocis nebo ani neroztaci starter?? (Kdyz je to imobilizerem bohuzel pomoci neumim)
Naposledy upravil(a) st_Andy dne 13 pro 2009 15:00, celkem upraveno 1 x.
Peťo píše:ak máš alarm stlač na gombíku odomknúť aj keď bude odomknuté
Alarm nemám.
Možná to bude nějak spojené s centrálem...
Už nějaký čas mě zlobil... - Když odemykám, nechytí se páté dveře. Musím to podržet znovu a odemknou se dodatečně. Při zamykání to samé. Měl jsem to nedávno v T6R, ale efekt opravy žádný. Jenže zatím nebyl čas na reklamaci...
A dnes se ty páté dveře nechytí vůbec!!!
st_Andy píše:ono se dost okosilo, a kdyz je baterka nacata, v kose jde primo do kytek.
Ja jsem delal kdysi to, ze jsem akumlator vyndal a dal ho doma na horkej radiator. Pomohlo to, ale kdyz je baterka kaput, udela Ti to opet kdykoliv jak auto vychladne, a stale castejsc.
Stahuje Ti proud z kontrolek kdyz tocis nebo ani neroztaci starter?? (Kdyz je to imobilizerem bohuzel pomoci neumim)
Na začátku jsem psal, že mám NOVOU baterku! Koupena v listopadu nabitá. Kapacita i proud nadbytečné.
st_Andy píše:ono se dost okosilo, a kdyz je baterka nacata, v kose jde primo do kytek.
Ja jsem delal kdysi to, ze jsem akumlator vyndal a dal ho doma na horkej radiator. Pomohlo to, ale kdyz je baterka kaput, udela Ti to opet kdykoliv jak auto vychladne, a stale castejsc.
Stahuje Ti proud z kontrolek kdyz tocis nebo ani neroztaci starter?? (Kdyz je to imobilizerem bohuzel pomoci neumim)
Na začátku jsem psal, že mám NOVOU baterku! Koupena v listopadu nabitá. Kapacita i proud nadbytečné.
dobrá tedy vyjděme z toho,že baterka je na 100 %,tak kostru od mínus polu přes všechny spoje,kabel na startér a na karoserii máš předpokládám OK. Vše jsi pěkně osobně ošmirgloval?!
_________________ bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
Menhir píše:Na začátku jsem psal, že mám NOVOU baterku! Koupena v listopadu nabitá. Kapacita i proud nadbytečné.
dobrá tedy vyjděme z toho,že baterka je na 100 %,tak kostru od mínus polu přes všechny spoje,kabel na startér a na karoserii máš předpokládám OK. Vše jsi pěkně osobně ošmirgloval?!
Nevyznám se v tom, kudy a jaké kabely mají vést...
Ale za poslední rok jsem byl na víc servisech s elektrikou a vše prý ok - falešné odběry, ukostření apod.
..to mi něco připomíná..Sice se mi tato závada objevila na bývalém Ford Focus, ale také jsem tenkrát nemohl nastartovat. Po otevření dálkou jsem otevřel auto, otočil klíčem v zapalování, kontrolky se rozsvítily, ale dioda imobilizéru na palubce se rozblikala a to bylo vše. Prostě jsem nemohl nastartovat, volal jsem tenkrát do Fordu a to jsem byl na štestí kousek od domu. Prý jestli nestojím před Hypernovou, že nejsem první, ani poslední komu se to přihodilo. Nechal jsem si přivézt druhý náhradní klíč a auto jsem v pohodě nastartoval. Takže jsem od té doby do slavné Hypernovy klíč od auta nenosil, jenom dálku. Klíč byl vyřazen mimo provoz díky snímačům / to jsou ty desky, bočnice u pokladen, které spouští alarm při projití bez zaplacení přes pokladnu, nebo se zaplaceným zbožím, ale s neodepnutým čipem / Druhý den jsem zkusil klíč, kterým nešlo nastartovat a ejhle, už to bylo OK. Asi jsem Ti nepomohl, ale zkusil bych náhradní klíč, když máš baterii Ok - novou, napadá mě jedině tahle možnost, že si imobilizér nemůže z nějakého důvodu přečíst klíč a jeho kód....Ať na to přijdeš...
_________________ Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic.. Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
sydney29 píše:Asi jsem Ti nepomohl, ale zkusil bych náhradní klíč, když máš baterii Ok - novou, napadá mě jedině tahle možnost, že si imobilizér nemůže z nějakého důvodu přečíst klíč a jeho kód....Ať na to přijdeš...
Moc zajímavé... A moc děkuji za tip! Ale druhý klíč jsem už zkusil (ze šuplíku). Výsledek absolutně stejný.
sydney29 píše:Asi jsem Ti nepomohl, ale zkusil bych náhradní klíč, když máš baterii Ok - novou, napadá mě jedině tahle možnost, že si imobilizér nemůže z nějakého důvodu přečíst klíč a jeho kód....Ať na to přijdeš...
Moc zajímavé... A moc děkuji za tip! Ale druhý klíč jsem už zkusil (ze šuplíku). Výsledek absolutně stejný.
Mne toto robila spínacia skrinka. Skús ju vymeniť
_________________ est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
A co pojistky? Zkontroloval si? Startér by asi měl mít samostatnou pojistku. Případně bych si přivolal někoho se startovacíma kabelama, pokud přes kabely nastartuješ, tak ta nová baterka může bejt zmetek. I to se může stát...
závadu bych možná hledel okolo imobilizeru, je to tedy jiné auto ale podobný problém jsem měl u manželčina fiatu, 3x v servisu fiatu a nic, z důvodů nenastartování, vždy odtah do servisu. Když dojela večer, ránose nastartovalo, když to stálo den tak ani tuk. Výměna několik baterii za nové, ani to nic nepomohlo, v servisu to natočily, ale pak nic, nakonec vyručení imobilizéru, jelikož je to plečka, ale o utvého bych to spíše řešil opravou, a od té doby chytne na drc za každého počasí. ješte skus to napojit na nabíječku kvůli oživení, také jsem tak vyhodil baterku že je KO jelikož auto nastartovalo jen přes START na nabíječce nebo po oživování přec noc, tím jsem vihodil novou baterku, po odpojení imobilizéru opravdu starty bez problému.
PS:" nevím jak je imobilizéár u volva , ale u fiatu je snímač u spínací skříňky a jde na čerpadlo, kde otevře přívod
_________________ bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
No že je baterka nová ještě nic neznamená. Ale tady to vypadá buď tam nejde proud na 50 spínací skříňky, nebo nenačte immo. První projít pojistky a to i takové, co s tím na první pohled nesouvisí, tzn. všechny. Pokud to bude OK, tak zjistit, jestli funguje spínačka jak mám ( proměřit ) a pokud i ta OK, tak diagnostiku a něco se nají musí. Pokud to někde ukáže obvody bez napětí, dá se hledat dál. nebo to napíše přímo čtečku immo a je to jasné.
_________________ V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou V S80 , B5244SV 850 B5204
Tak to nakonec vypadá, že bude fakt problém v baterce – a kéž by to tak bylo. Po celonočním nabíjení (baterky zakoupené před 3 týdny) se slaboulince rozsvítila světla.... Ale jinak pořád nic. Zítra pojedu s batohem k prodejci a slavnou Bannerku jim hodím na hlavu! A pak hurá pro Boschku. A snad to bude prostý a veselý konec celé lapálie... Snad.
Menhire, a to opravdu nemáš žádnýho kamaráda s pojízdným autem a startovacíma kabelama? Podle mě tak jednoznačně určíš jestli je baterie viníkem nebo ne. Pokud s tím ni nesvedeš ani přes kabely, tak bude chyba jinde než v baterce.