Imobilizér, nebo baterie?

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

#1 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od Menhir »

Dnes jsem po 5 dnech stání nenastartoval. :cry:
Baterii mám novou 3 týdny (Banner). Centrál jde, imobilizér bliká, když otočím klíčkem, rozsvítí se kontrolky, ale jinak nic - ani větrák, stěrače, světla, nic. Podle mě se to chová stejně, jako když zapomenu na imobilizér a chci startovat...
Čím to může být?
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#2 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od jarek.krizan »

Symbol immo bliká při zapnutém klíčky na palubce ? A pokud startuješ tak pohasnou kontrolky a světla ? Startér točí ? Nebo ani necvakne ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

#3 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od Menhir »

jarek.krizan píše:Symbol immo bliká při zapnutém klíčky na palubce ? A pokud startuješ tak pohasnou kontrolky a světla ? Startér točí ? Nebo ani necvakne ?
Deaktivuji immo - kontrolka přestane blikat a jen svítí.
Otáčím klíčkem:
poloha I - immo zhasne
poloha II - nic se nestane
poloha III - vůbec nic necvakne, neťukne, rozsvítí se kontrolky (vpravo všechny horní + dole obdélníček s větráčkem, vlevo světla, ostřik a SRS) a immo začne blikat.
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

Peťo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 363
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
Zabanován: Trvale

#4 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od Peťo »

Menhir píše:
jarek.krizan píše:Symbol immo bliká při zapnutém klíčky na palubce ? A pokud startuješ tak pohasnou kontrolky a světla ? Startér točí ? Nebo ani necvakne ?
Deaktivuji immo - kontrolka přestane blikat a jen svítí.
Otáčím klíčkem:
poloha I - immo zhasne
poloha II - nic se nestane
poloha III - vůbec nic necvakne, neťukne, rozsvítí se kontrolky (vpravo všechny horní + dole obdélníček s větráčkem, vlevo světla, ostřik a SRS) a immo začne blikat.
a spínacia skrinka? neskúšal si náhradný klúč?
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

#5 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od Menhir »

Peťo píše:a spínacia skrinka? neskúšal si náhradný klúč?
Ne, nezkoušel. To může mít nějaký efekt?
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

Peťo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 363
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
Zabanován: Trvale

#6 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od Peťo »

Menhir píše:
Peťo píše:a spínacia skrinka? neskúšal si náhradný klúč?
Ne, nezkoušel. To může mít nějaký efekt?
zober náhradný kľúč otvor ním autoalarma skús naštartovať
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#7 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od ksw »

Menhir píše:
jarek.krizan píše:Symbol immo bliká při zapnutém klíčky na palubce ? A pokud startuješ tak pohasnou kontrolky a světla ? Startér točí ? Nebo ani necvakne ?
Deaktivuji immo - kontrolka přestane blikat a jen svítí.
Otáčím klíčkem:
poloha I - immo zhasne
poloha II - nic se nestane
poloha III - vůbec nic necvakne, neťukne, rozsvítí se kontrolky (vpravo všechny horní + dole obdélníček s větráčkem, vlevo světla, ostřik a SRS) a immo začne blikat.
mě,když při startování svítí kontrolky ale netočí startér ani nesvítí dálkové popř. tlumené,tak vždy byla slabá
baterie.půjč si od souseda a vyzkoušej jinou.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

#8 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od Menhir »

Peťo píše:zober náhradný kľúč otvor ním autoalarma skús naštartovať
Díky, ale vyznačenému nerozumím...
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

Peťo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 363
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
Zabanován: Trvale

#9 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od Peťo »

Menhir píše:
Peťo píše:zober náhradný kľúč otvor ním autoalarma skús naštartovať
Díky, ale vyznačenému nerozumím...
no ak máš alarm stlač na gombíku odomknúť aj keď bude odomknuté
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#10 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od st_Andy »

ono se dost okosilo, a kdyz je baterka nacata, v kose jde primo do kytek.
Ja jsem delal kdysi to, ze jsem akumlator vyndal a dal ho doma na horkej radiator. Pomohlo to, ale kdyz je baterka kaput, udela Ti to opet kdykoliv jak auto vychladne, a stale castejsc, nastesti je nova volne sehnatelna i na cerpacce.
Stahuje Ti proud z kontrolek kdyz tocis nebo ani neroztaci starter?? (Kdyz je to imobilizerem bohuzel pomoci neumim)
Naposledy upravil(a) st_Andy dne 13 pro 2009 15:00, celkem upraveno 1 x.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

#11 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od Menhir »

Peťo píše:ak máš alarm stlač na gombíku odomknúť aj keď bude odomknuté
Alarm nemám.
Možná to bude nějak spojené s centrálem... :oops:
Už nějaký čas mě zlobil... - Když odemykám, nechytí se páté dveře. Musím to podržet znovu a odemknou se dodatečně. Při zamykání to samé. Měl jsem to nedávno v T6R, ale efekt opravy žádný. Jenže zatím nebyl čas na reklamaci...
A dnes se ty páté dveře nechytí vůbec!!!
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

#12 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od Menhir »

st_Andy píše:ono se dost okosilo, a kdyz je baterka nacata, v kose jde primo do kytek.
Ja jsem delal kdysi to, ze jsem akumlator vyndal a dal ho doma na horkej radiator. Pomohlo to, ale kdyz je baterka kaput, udela Ti to opet kdykoliv jak auto vychladne, a stale castejsc.
Stahuje Ti proud z kontrolek kdyz tocis nebo ani neroztaci starter?? (Kdyz je to imobilizerem bohuzel pomoci neumim)
Na začátku jsem psal, že mám NOVOU baterku! Koupena v listopadu nabitá. Kapacita i proud nadbytečné.
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#13 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od ksw »

Menhir píše:
st_Andy píše:ono se dost okosilo, a kdyz je baterka nacata, v kose jde primo do kytek.
Ja jsem delal kdysi to, ze jsem akumlator vyndal a dal ho doma na horkej radiator. Pomohlo to, ale kdyz je baterka kaput, udela Ti to opet kdykoliv jak auto vychladne, a stale castejsc.
Stahuje Ti proud z kontrolek kdyz tocis nebo ani neroztaci starter?? (Kdyz je to imobilizerem bohuzel pomoci neumim)
Na začátku jsem psal, že mám NOVOU baterku! Koupena v listopadu nabitá. Kapacita i proud nadbytečné.
dobrá tedy vyjděme z toho,že baterka je na 100 %,tak kostru od mínus polu přes všechny spoje,kabel na startér a na karoserii máš předpokládám OK. Vše jsi pěkně osobně ošmirgloval?!
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

#14 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od Menhir »

ksw píše:
Menhir píše:Na začátku jsem psal, že mám NOVOU baterku! Koupena v listopadu nabitá. Kapacita i proud nadbytečné.
dobrá tedy vyjděme z toho,že baterka je na 100 %,tak kostru od mínus polu přes všechny spoje,kabel na startér a na karoserii máš předpokládám OK. Vše jsi pěkně osobně ošmirgloval?!
Nevyznám se v tom, kudy a jaké kabely mají vést... :o
Ale za poslední rok jsem byl na víc servisech s elektrikou a vše prý ok - falešné odběry, ukostření apod.
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 276
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradec Králové
Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
Bydliště: Náchod

#15 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od sydney29 »

..to mi něco připomíná..Sice se mi tato závada objevila na bývalém Ford Focus, ale také jsem tenkrát nemohl nastartovat. Po otevření dálkou jsem otevřel auto, otočil klíčem v zapalování, kontrolky se rozsvítily, ale dioda imobilizéru na palubce se rozblikala a to bylo vše. Prostě jsem nemohl nastartovat, volal jsem tenkrát do Fordu a to jsem byl na štestí kousek od domu. Prý jestli nestojím před Hypernovou, že nejsem první, ani poslední komu se to přihodilo. Nechal jsem si přivézt druhý náhradní klíč a auto jsem v pohodě nastartoval. Takže jsem od té doby do slavné Hypernovy klíč od auta nenosil, jenom dálku. Klíč byl vyřazen mimo provoz díky snímačům / to jsou ty desky, bočnice u pokladen, které spouští alarm při projití bez zaplacení přes pokladnu, nebo se zaplaceným zbožím, ale s neodepnutým čipem / Druhý den jsem zkusil klíč, kterým nešlo nastartovat a ejhle, už to bylo OK. Asi jsem Ti nepomohl, ale zkusil bych náhradní klíč, když máš baterii Ok - novou, napadá mě jedině tahle možnost, že si imobilizér nemůže z nějakého důvodu přečíst klíč a jeho kód....Ať na to přijdeš...
_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

#16 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od Menhir »

sydney29 píše:Asi jsem Ti nepomohl, ale zkusil bych náhradní klíč, když máš baterii Ok - novou, napadá mě jedině tahle možnost, že si imobilizér nemůže z nějakého důvodu přečíst klíč a jeho kód....Ať na to přijdeš...
Moc zajímavé... A moc děkuji za tip! Ale druhý klíč jsem už zkusil (ze šuplíku). Výsledek absolutně stejný.
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

Peťo
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 363
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
Zabanován: Trvale

#17 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od Peťo »

Menhir píše:
sydney29 píše:Asi jsem Ti nepomohl, ale zkusil bych náhradní klíč, když máš baterii Ok - novou, napadá mě jedině tahle možnost, že si imobilizér nemůže z nějakého důvodu přečíst klíč a jeho kód....Ať na to přijdeš...
Moc zajímavé... A moc děkuji za tip! Ale druhý klíč jsem už zkusil (ze šuplíku). Výsledek absolutně stejný.
Mne toto robila spínacia skrinka. Skús ju vymeniť
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#18 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od dali »

A co pojistky? Zkontroloval si? Startér by asi měl mít samostatnou pojistku. Případně bych si přivolal někoho se startovacíma kabelama, pokud přes kabely nastartuješ, tak ta nová baterka může bejt zmetek. I to se může stát...

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#19 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od st_Andy »

jo, dobrej tip od Daliho :good: Skrinku bych rozebiral jako posledni.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

#20 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od Menhir »

st_Andy píše:jo, dobrej tip od Daliho :good: Skrinku bych rozebiral jako posledni.
No jasně. Jen co zjistím, kde jsou pojistky, kouknu na ně. :D
Za dva roky jsem do nich ještě nelezl. :P
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

#21 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od Menhir »

Vtipný taky je, že u řidiče nenacpu klíč do zámku. U spolujezdce jo, ale neotočím s ním. Takže kufr to jistí.
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 278
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
Bydliště: Vyškov

#22 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od naspo »

závadu bych možná hledel okolo imobilizeru, je to tedy jiné auto ale podobný problém jsem měl u manželčina fiatu, 3x v servisu fiatu a nic, z důvodů nenastartování, vždy odtah do servisu. Když dojela večer, ránose nastartovalo, když to stálo den tak ani tuk. Výměna několik baterii za nové, ani to nic nepomohlo, v servisu to natočily, ale pak nic, nakonec vyručení imobilizéru, jelikož je to plečka, ale o utvého bych to spíše řešil opravou, a od té doby chytne na drc za každého počasí. ješte skus to napojit na nabíječku kvůli oživení, také jsem tak vyhodil baterku že je KO jelikož auto nastartovalo jen přes START na nabíječce nebo po oživování přec noc, tím jsem vihodil novou baterku, po odpojení imobilizéru opravdu starty bez problému.

PS:" nevím jak je imobilizéár u volva , ale u fiatu je snímač u spínací skříňky a jde na čerpadlo, kde otevře přívod
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#23 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od jarek.krizan »

No že je baterka nová ještě nic neznamená. Ale tady to vypadá buď tam nejde proud na 50 spínací skříňky, nebo nenačte immo. První projít pojistky a to i takové, co s tím na první pohled nesouvisí, tzn. všechny. Pokud to bude OK, tak zjistit, jestli funguje spínačka jak mám ( proměřit ) a pokud i ta OK, tak diagnostiku a něco se nají musí. Pokud to někde ukáže obvody bez napětí, dá se hledat dál. nebo to napíše přímo čtečku immo a je to jasné.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

#24 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od Menhir »

Tak to nakonec vypadá, že bude fakt problém v baterce – a kéž by to tak bylo. Po celonočním nabíjení (baterky zakoupené před 3 týdny) se slaboulince rozsvítila světla.... Ale jinak pořád nic. Zítra pojedu s batohem k prodejci a slavnou Bannerku jim hodím na hlavu! :evil: A pak hurá pro Boschku. A snad to bude prostý a veselý konec celé lapálie... Snad.
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#25 Imobilizér, nebo baterie?

Příspěvek od dali »

Menhire, a to opravdu nemáš žádnýho kamaráda s pojízdným autem a startovacíma kabelama? Podle mě tak jednoznačně určíš jestli je baterie viníkem nebo ne. Pokud s tím ni nesvedeš ani přes kabely, tak bude chyba jinde než v baterce.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“