vymena chladiacej kvapaliny
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Martin
vymena chladiacej kvapaliny
na co si mam davat pozor pri vymene nemrznucej zmesi chcel by som ju celu vymenit
zvladne to aj taky motoamater ako ja!! a kde presne sa nachadza vypust kvapaliny
..V70 II T5 2001..
zvladne to aj taky motoamater ako ja!! a kde presne sa nachadza vypust kvapaliny
..V70 II T5 2001..
_________________
V70 T5 lepsieho combi niet
V70 T5 lepsieho combi niet

-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
vymena chladiacej kvapaliny
Jeden vypoušťák je na chladiči vespod a druhý na motoru. Cladící není problém vyměnit, pokud není něčím znečištěná. Musíš ale dát stejnou co tam byla. Některé druhy se nesnášejí a zdrcnou se a přicpávají chladiče a topení a nebo začnou pěnit a tím nechladí.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Martin
vymena chladiacej kvapaliny
no to je ten problem ze neviem aka tam teraz je a preto to chcem vymenit cele ale asi mi to aj tak nevitecie cele!!! neda sa to nejak precistit??? ze by som chvilu pojazdil iba na vode nech sa to aspon trocha preplachne???
_________________
V70 T5 lepsieho combi niet
V70 T5 lepsieho combi niet

-
Offline
- Příspěvky: 1340
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
vymena chladiacej kvapaliny
Tak výplach asi jednoduše ne? Vypusť, dolej destilku, pojezdi a znovu vypusť. Žádnej zázrak to nebude, ale lepší než drátem do oka. No a pak snad vidíš co vypouštíš, tak to tam nalej ne? Zelená, modrá, červená...myslím že větší věda to není 

_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
vymena chladiacej kvapaliny
Není to sice tak úplně jednoduché, ale alespoň 5x propláchnout vodou, nejlépe destilkou a neměl by být problém.Dural8 píše:Tak výplach asi jednoduše ne? Vypusť, dolej destilku, pojezdi a znovu vypusť. Žádnej zázrak to nebude, ale lepší než drátem do oka. No a pak snad vidíš co vypouštíš, tak to tam nalej ne? Zelená, modrá, červená...myslím že větší věda to není
Barvy se během let měnily, ale jen mezi zelenou, modrou a žlutou. Červená zůstává červenou a čirá čirou.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
vymena chladiacej kvapaliny
neměnili se i barvičky u Volvo chladící kapaliny? Páč "chvilku" po dolití Volvo chladící kapaliny mi začlo smrdět topení. Dolévám, páč mi nepatrně prolíná chladič jako takový.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
vymena chladiacej kvapaliny
Modra se zelenou je michatelna, jinak se smi dolejvat jenom stejne barvy, na vyrobci nezalezi jen na barvach (ruzova ani oranz michatelna neni).
Pro (nas) pravovernych maj ale v autorizaku po 1L baleni tyrkisoveho Volvo nemrz. koncentratu (u nas a lá 5 eur). Michatelny jest 50/50 pak snad i do polarnich -50
pixla je nejaka takova, zitra nafotim:
Pro (nas) pravovernych maj ale v autorizaku po 1L baleni tyrkisoveho Volvo nemrz. koncentratu (u nas a lá 5 eur). Michatelny jest 50/50 pak snad i do polarnich -50

pixla je nejaka takova, zitra nafotim:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) st_Andy dne 07 pro 2009 17:05, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 273
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
- Bydliště: Náchod
vymena chladiacej kvapaliny
..když budeš měnit nemrznoucí směs chladícího systému motoru, barva chladící směsi je závislá od víčka přepadové nádržky, kam budeš "nemrzku" lít. Je to tak, už tu je myslím založený topik na fóru. Máš zelené víčko? Nalij zelenou...atd...
_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
-
Offline
- Příspěvky: 102
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: FoFo 2.0TDCi
vymena chladiacej kvapaliny
sydney29 : a co když mám černý víčko , tak jakou ? Černou jsem ještě neviděl 

-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
vymena chladiacej kvapaliny
destilovanou koluwrbics píše:sydney29 : a co když mám černý víčko , tak jakou ? Černou jsem ještě neviděl

-
Offline
- Příspěvky: 273
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
- Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
- Bydliště: Náchod
vymena chladiacej kvapaliny


_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
-
Offline
- Příspěvky: 213
- Registrován: 10 měsíců
- Bydliště: Praha Dejvice
- Vůz: Volvo V70 II 2.4D 2007
vymena chladiacej kvapaliny
Taky se chystám vyměnit chladivo na V70 P2 - hadice dole na chladiči je jasná, ale kde je ten druhý šroub? Někde jsem četl že se vyndá hadice na chladiči oleje, ale nejsem si jistý.
Chci to prolejt několikrát vodou. Jaký je postup, vypustit, dolejt a nahřát motor až sepne termostat? Mám zapnout topení či něco odvzdušňovat?
Chci to prolejt několikrát vodou. Jaký je postup, vypustit, dolejt a nahřát motor až sepne termostat? Mám zapnout topení či něco odvzdušňovat?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14306
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
vymena chladiacej kvapaliny
Už jsme to tu já i jiní několikrát psali: Najet se studeným autem někde nad kanálek, do expanzky zahradní hadici, zapnout přiměřeně vodu (klidně může přetékat ven), pak dole na chladiči otevřít kohout (ne sundat hadici), nastartovat motor.
Až poteče z kohoutu čistá voda, tak máš propláchnuto a můžeš chcípnout motor a zavřít vodu. Až vše vyteče, tak zavřít kohout na chladiči. Pro klid duše můžeš odpojit jednu z hadic na výměníku dole za motorem a nechat vytéct i tam.
No a pak už jenom nalít novou kapalinu a odvzdušnit.
Až poteče z kohoutu čistá voda, tak máš propláchnuto a můžeš chcípnout motor a zavřít vodu. Až vše vyteče, tak zavřít kohout na chladiči. Pro klid duše můžeš odpojit jednu z hadic na výměníku dole za motorem a nechat vytéct i tam.
No a pak už jenom nalít novou kapalinu a odvzdušnit.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 213
- Registrován: 10 měsíců
- Bydliště: Praha Dejvice
- Vůz: Volvo V70 II 2.4D 2007
vymena chladiacej kvapaliny
Díky, to zní celkem jednoduše. Na výměníku = chladiči oleje vzadu na vaně. Odvzdušnit - prostě nastartovat a dolít podle rysky, nebo je k tomu nějaký odvzdušňovací ventil a postup?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14306
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
vymena chladiacej kvapaliny
Jop nastartovat a dolít, eventuálně se projet. Počítej s tím, že až to pak vystydne tak hladina ještě klesne.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 879
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
vymena chladiacej kvapaliny
@raolsa, no jo, jenomže tu vodu z toho nikdy nedostaneš všechnu, zůstane jí tam poměrně hodně, ať děláš co děláš. Takže s vodou o které nic nevím bych to asi nedělal. Problém dva je, že když ti tam té vody zůstane hodně, nedostaneš k ní dostatečné množství koncentrátu a bude to slabé. Anebo ty umíš dostat ven tu vodu všechnu?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14306
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
vymena chladiacej kvapaliny
Zbytek vody z vodovodu neřeším.
Lepší voda z vodovodu než destilka.
Lepší voda z vodovodu než destilka.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 879
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
vymena chladiacej kvapaliny
Takže když dejme tomu D5 má podle technických údajů 8,9 litru chladící kapaliny, propláchneš, vyleješ co se dá, napustíš 4,5 litru koncentrátu a doleješ vodu? Potom odvzdušňuješ a doléváš dokud není na značkách?
-
Online
- Příspěvky: 5842
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
vymena chladiacej kvapaliny
No jasan, klidne jiz naredeny, pac nevypustis pouze to co je v topeni, dle me cca 0,5L max. Jo a D5 ma sice papirove 8,9L , ale nikdy jsem vice jak 6L tam nedostal, no a to bylo vse uplne prazdny.
-
Offline
- Příspěvky: 879
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
vymena chladiacej kvapaliny
Ano, přesně jak píšeš, nikdy jsem tam víc než 6 litrů nedostal, proto jsem si myslel, že ty skoro 3 litry tam vždy zůstanou a nejdou ven.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4956
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
vymena chladiacej kvapaliny
idealni je demineralizovana voda, destilka je prezitek
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 879
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
vymena chladiacej kvapaliny
Že by? A jaký je rozdíl mezi destilovanou a demineralizovanou vodou? Ať jsem hledal jak jsem hledal, všude jsem se dočetl, že jediný rozdíl je, že demi voda může obsahovat bakterie a viry, kdežto destilovaná ne. Destilovaná se vyrábí destilací kde projde bodem varu, demineralizovaná se vyrábí deionizací.
To, co se v obchodech prodává jako "technická" destilovaná voda, je ve skutečnosti téměř vždy demineralizovaná voda. Opravdová "destilka" je k vidění většinou pouze v lékárnách. Osobně si myslím, že přežitek je obé a nejvhodnější je čistá měkká voda.
To, co se v obchodech prodává jako "technická" destilovaná voda, je ve skutečnosti téměř vždy demineralizovaná voda. Opravdová "destilka" je k vidění většinou pouze v lékárnách. Osobně si myslím, že přežitek je obé a nejvhodnější je čistá měkká voda.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4956
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
vymena chladiacej kvapaliny
protoze destilka je agresivni vuci kovum
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 879
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
vymena chladiacej kvapaliny
Nechceš doufám tvrdit, že destilka je "agresivní vůči kovům", ale úplně stejná voda, akorát s obsahem bakterií a organických nečistot (demi voda) není...?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4956
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
vymena chladiacej kvapaliny
bavim se onpravy destilce ktera prosla destilaci v pravym slova smyslu. je to momentalne muj obor
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé