V70 II 2002 - zadní stabilizátory + stěrače + brzdy

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 286
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC90 D5 147kW 2011
Bydliště: Praha, Č.B.

#1 V70 II 2002 - zadní stabilizátory + stěrače + brzdy

Příspěvek od lookass_V70 »

Hola hoj, mám 3 dotazy po dnešní "Zimní kontrole u Haseho":
1) když mi řekli, že začínají trochu klepat zadní stabíci (i když já nic neslyšim :)), tak jak akutní výměna je? Stačí to příští servisní interval, který mám v září 2010 (najedu do té doby 15000km) a nebo raději třeba hned na jaře, až půjdu přezout?? Cenu mi řekli cca 4000,- za oba 8)
2) je možný, že origo stěrače jsou po přesně jednom roce na výměnu??? Při normálním stírání a výše zmíněném nájezdu? Přijde mi, že stíraj krásně... jestli oni nejsou u Haseho nějaký až moc důsledný :%)
3) v kolonce "Vizuální kontrola brz. dest. a kotoučů" napsali "7/8 a Projeté+orezlé kotouče"... 7mm vpředu, 8mm vzadu... přitom jsem nechával měnit vloni na podzim kompletní zadní brzdy. Dlouho jsem se tam s tím servisákem na toto téma bavil a říkal, že když se moc nejezdí, tak ty kotouče nareznou a pak to rychle ubývá... co přesně znamená "Projeté"? Ty kotouče se při normálním běžným brždění neodreznou? Ŕíkal, že odreznou až tak po 2000km jízdy v kuse :x Jak říkam, vloni brzdy nové, auto stojí před domem, každej den autem nejezdím... mám to nějak řešit nebo zase plaší? :D
dík moc
_________________
XC90 I D5 , 147kW, 2011, D5244T18, AT, silver, černá kůže
bylo: V70 II D5, 120kW, 2002, D5244T, man., platinum green, béžový interiér, kůže, ALU Canaveral... pěkně ošvédovanej kočár!

raadjek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 379
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Úvaly
Vůz: V70 III 2.0 Bi-fuel (CNG) aut. MY2013
Bydliště: Úvaly

#2 V70 II 2002 - zadní stabilizátory + stěrače + brzdy

Příspěvek od raadjek »

2) to je tvoje volba, řekl bych - pokud se ti zdá že stírají OK, tak je tam nech. Já nesleduju kolik mají stěrače "najeto". Prostě až se mi zdá, že už to není ono, je čas na výměnu... V tomto směru (jedna z mála věcí na autě) bych se řídil podle sebe, ne podle technika.
_________________
V70 III, 2.0T Bi-Fuel, aut., 2012, hnědá...............Obrázek
Renault Zoe Z.E. 40, 2018, bílá
S60, 2.0T (B5204T5), aut., 2004, zlatá..................Obrázek
Bylo: V70 I, 2.5 TDI (D5252T), man., 1997, bílá...............6,66 l/100km
Bylo: V40 I, 2.0 (B4204S), man., 1997, stříbrná...............9,28 l/100km

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#3 V70 II 2002 - zadní stabilizátory + stěrače + brzdy

Příspěvek od raolsa »

Co se týče stabíků - jestli říkají, že začínají trochu klepat tak to zimu určitě přežije.
Stěrače měním podle sebe. Tzn. když dělají čáry na skle a přestávám vidět ven.
A brzdy? Jestli je máš loni nové tak nic neřeš. Tohle oni píšou u každého auta. 7 nebo 8 mm jsou prakticky nesjeté destičky. A projetý kotouč znamená, že má na kraji takový výstupek a nebo rýhy po ploše. Ale to vidíš když se podíváš skrz ráfek jak to vypadá. Kdyžtak dej foto - zkritizujem to. :good:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#4 V70 II 2002 - zadní stabilizátory + stěrače + brzdy

Příspěvek od karelvolvo »

Pak jed s autem do servisu, proto tam nejezdim
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#5 V70 II 2002 - zadní stabilizátory + stěrače + brzdy

Příspěvek od selap »

A pokud jsi jezdec s předvídavostí a navíc klidný,tak ti zadní kotouče zreznou i na autě co denně jezdí.Mě už se to stalo 2x.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 286
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC90 D5 147kW 2011
Bydliště: Praha, Č.B.

#6 V70 II 2002 - zadní stabilizátory + stěrače + brzdy

Příspěvek od lookass_V70 »

selap píše:A pokud jsi jezdec s předvídavostí a navíc klidný,tak ti zadní kotouče zreznou i na autě co denně jezdí.Mě už se to stalo 2x.
:Yahoo!: a to já jsem... nafťáky parádně brzdí motorem, takže brzdy skoro nepoužívám :) :)
_________________
XC90 I D5 , 147kW, 2011, D5244T18, AT, silver, černá kůže
bylo: V70 II D5, 120kW, 2002, D5244T, man., platinum green, béžový interiér, kůže, ALU Canaveral... pěkně ošvédovanej kočár!

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#7 V70 II 2002 - zadní stabilizátory + stěrače + brzdy

Příspěvek od dali »

Nejvíc dostanou zadní kotouče zahulit v zimě, protože jak člověk brzdí víc s citem a jezdí pomalejc, tak se do toho většinou zadní brzdy ani nezapojí, navíc sůl, vlhkost...ideální podmínky na vyreznutí. Už jsem jedny totálně vyrezlý zadní kotouče sjetý sotva ze čtvrtiny musel měnit od tý doby si i v tý nejtužší zimě jednou za tejden najdu místo, kde zprudka hamtnu na brzdy. To mě míň nase*e když kotouče sjedu na poloviční vzdálenosti, než muset měnit vyrezlý kotouče s tloušťkou prakticky nových.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#8 V70 II 2002 - zadní stabilizátory + stěrače + brzdy

Příspěvek od eLzyx »

lookass_V70 píše: :Yahoo!: a to já jsem... nafťáky parádně brzdí motorem, takže brzdy skoro nepoužívám :) :)
to i benzíny ... s T5tkou jsem schopnej zabrzdit motorem až na cca 10km/h a to poměrně rychle.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 286
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC90 D5 147kW 2011
Bydliště: Praha, Č.B.

#9 V70 II 2002 - zadní stabilizátory + stěrače + brzdy

Příspěvek od lookass_V70 »

dali píše:...tak se do toho většinou zadní brzdy ani nezapojí...
takže nejdřív začínají brzdit přední a zadní až když je nejhůř?? :oops:
Tak to na to taky začnu ostřejc šlapat! :twisted: :twisted:
_________________
XC90 I D5 , 147kW, 2011, D5244T18, AT, silver, černá kůže
bylo: V70 II D5, 120kW, 2002, D5244T, man., platinum green, béžový interiér, kůže, ALU Canaveral... pěkně ošvédovanej kočár!
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“