testace a ekopoplatek

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
alpaka
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 92
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#1 testace a ekopoplatek

Příspěvek od alpaka »

Ahoj fšici!

(Povolaní, klidně můj příspěvek přesuňte, kam náleží, mne nenapadlo lépe, než psát do dvojek, anžto dvojku řeším - ale třeba se to hodí víc do ,veterán’, nebo nevím kam :) )

Mám dvojí dotaz, pokusím se být stručný, promiňte mi tedy nepřesnou terminologii.

Situace: dle platné novely zákona o odpadech (297/2009 Sb., §37e, odst. 3), nemusí platit poplatek 10 000 při převodu ani “veteráni na bílých značkách”. Jenže se nikdo nějak nenamáhal s novelou vydat i prováděcí předpis, dopravní inšpektoráty tedy nemají jak takové auto převést bez poplatku a nabízejí dvě možnosti:
a) zaplatit deset tisíc
b) vůz odstavit a nepoužívat (na/po cca 6 měsíců).
Zdroj “až nahoře”, který nebudu jmenovat, mi poradil, ať auto převedu na ZTP (invalidu), to je bez poplatku.

A TEĎ TY DOTAZY:
1) Není nějak omezen počet starších aut, která na sebe smí jeden zdravotně postižený převést? Nerad bych svému dobrodinci blokoval jeho vlastní motoristický život.
2) Poplatek se platí jen při první přeregistraci. Může to tedy můj invalida převést dál bez poplatku třeba druhý den? Podle zákona se zdá, že ano, ale je to k neuvěření.

Předem díky všem, co se ozvou!

Pozn.: Nejsem vychcánek, nehledám v životě úlevy a postranní cestičky. Ale platit zbytečně za lajdáckou legislativní práci z mých daní dobře placených entit nehodlám. Navíc auto, které jezdí jednatřicet let a ještě dlouho bude, těžko představuje ekologickou zátěž – kolik asi energie se sežere a zplodin zplodí, aby se z horniny do tvaru skoroauta dostaly dnešní spotřební kousky; a kolik asi se spotřebuje a zplodí, aby se zakrátko ekologicky zlikvidovaly? VOLVO FOREVER!
_________________
IDEÁLNÍ WOLWO UŽ JE NA CESTĚ!
244 GL, B21A, MY 1979, TARDIS
V70 XC, 2.4T, MY 2001, Meďák, už je manželčin

VanThomas
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1194
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

#2 testace a ekopoplatek

Příspěvek od VanThomas »

Napadá mě ještě možnost c, auto nechat v "polopřevodu" než se někdo uráčí prováděcí předpis uklohnit. Zákon sice nařizuje do kolika dní musíš na sebe odhlášený auto přihlásit, ale nejsou stanovený žádný sankce, pokud to neuděláš.
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Tom85
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 303
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

#3 testace a ekopoplatek

Příspěvek od Tom85 »

Sankce tam asi není, každopádně je tam něco jako "provést bez odkladu" nebo něco podobného. Nicméně při silniční kontrole ti asi nemůžou nic říct.

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#4 testace a ekopoplatek

Příspěvek od Sarkasmic »

Situace: dle platné novely zákona o odpadech (297/2009 Sb., §37e, odst. 3), nemusí platit poplatek 10 000 při převodu ani “veteráni na bílých značkách”. Jenže se nikdo nějak nenamáhal s novelou vydat i prováděcí předpis, dopravní inšpektoráty tedy nemají jak takové auto převést bez poplatku a nabízejí dvě možnosti:


Ten prováděcí předpis je naprosto jednoduchej-musíš mít veteránskou testaci-v případě bílejch značek tedy jen klubovou. Na základě průkazu Historického Vozidla bude ti tato dan odpustena....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1665
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

#5 testace a ekopoplatek

Příspěvek od Lukaso »

znám člověka co jezdil v odhlášce skoro dva roky...a v pohodě
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Nižbor

#6 testace a ekopoplatek

Příspěvek od jojo »

Souhlas se Sarkasmicem. Někde se tady už o tom psalo.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#7 testace a ekopoplatek

Příspěvek od Sarkasmic »

Případně tady se dočteš jak na to...
http://www.fcc.cz/klub-testace.htm
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

alpaka
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 92
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#8 testace a ekopoplatek

Příspěvek od alpaka »

Nazdar lidi, doteď jsem seděl na poradě a neměl možnost reagovat, takže najednou:

VanThomas, Tom85, Lukaso: díky, o téhle možnosti vím a chtěl jsem ji využít, jenže už o ní vědí i DI, takže mi střihli OTP (omezili platnost) a dojezdil jsem. Měl jsem to zmínit v úvodním příspěvku, omlouvám se.

Sarkasmic, jojo: taky děkuju, přál bych si, abyste měli pravdu, bohužel, osvobození od poplatku platilo i dříve pro vozidla s krajskou testací, auta jen s klubovou (oni "veteráni na bílých"), kterou mám, mají poplatek odpuštěn dle novely účinné od 20. 9., k níž chybí ten předpis.

Takže stále hledám odpovědi na:
1) Není nějak omezen počet starších aut, která na sebe smí jeden zdravotně postižený převést?
2) Poplatek se platí jen při první přeregistraci. Může to tedy invalida převést dál bez poplatku třeba druhý den?
_________________
IDEÁLNÍ WOLWO UŽ JE NA CESTĚ!
244 GL, B21A, MY 1979, TARDIS
V70 XC, 2.4T, MY 2001, Meďák, už je manželčin

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1488
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#9 testace a ekopoplatek

Příspěvek od pekelnik »

toto pise iniciator zmeny zakona: http://www.cck-brno.com/poslanci/valid.htm
pokud poslanci schvalili zakon a ten plati jiz od 20.9. musi se jim urednici ridit. toto muj nazor. tedy: natestovat na historickou puvodnost na zaklade protokolu a karty historickeho vozidla, kterou si treba okopiruji na urade by ti meli dan odpustit. osobne jsem to jeste nezkousel, ale bu se s ouradou dohadovat, jak to pujde
odpovedi na tve otazky ohledne ZTP nevim. sorry
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1619
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#10 testace a ekopoplatek

Příspěvek od Sarkasmic »

invalidovy je polatek odpuštěn,ale není to zapsáno do TP,tudíž v případě prodeje invalidou dál ten další opět platí. Doku není v tp napsáno "poplatek na podporu sběru a likvidaci autovraků zaplacen" tak platíš.
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

alpaka
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 92
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#11 testace a ekopoplatek

Příspěvek od alpaka »

Sarkasmic píše:invalidovy je polatek odpuštěn,ale není to zapsáno do TP,tudíž v případě prodeje invalidou dál ten další opět platí. Doku není v tp napsáno "poplatek na podporu sběru a likvidaci autovraků zaplacen" tak platíš.
Nu, nepotěšils mne, chlapče. Ale aspoň tu není takový kocourkov, že by to stačilo prodat invalidovi a hned to zas koupit.
_________________
IDEÁLNÍ WOLWO UŽ JE NA CESTĚ!
244 GL, B21A, MY 1979, TARDIS
V70 XC, 2.4T, MY 2001, Meďák, už je manželčin

alpaka
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 92
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#12 testace a ekopoplatek

Příspěvek od alpaka »

pekelnik píše:toto pise iniciator zmeny zakona: http://www.cck-brno.com/poslanci/valid.htm
pokud poslanci schvalili zakon a ten plati jiz od 20.9. musi se jim urednici ridit. toto muj nazor. tedy: natestovat na historickou puvodnost na zaklade protokolu a karty historickeho vozidla, kterou si treba okopiruji na urade by ti meli dan odpustit. osobne jsem to jeste nezkousel, ale bu se s ouradou dohadovat, jak to pujde
Srdnatý jsi, reku. Takový jeden to dotáhl až diteratůry, jmenoval se Don Chechták, nebo tak nějak. Je to pakárna, když se jeden nedomůže aplikace platného zákona. Ale volal jsem na dopravní inspektoráty, byli tam milí, leč jeden o zákoně ani nevěděl a chtel 10 000 a druhý o něm věděl, ale dokud nebude prováděcí předpis, chtěl 10 000. A pak si vyber...
_________________
IDEÁLNÍ WOLWO UŽ JE NA CESTĚ!
244 GL, B21A, MY 1979, TARDIS
V70 XC, 2.4T, MY 2001, Meďák, už je manželčin

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1488
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#13 testace a ekopoplatek

Příspěvek od pekelnik »

jen co se vratim, volam opet na ministerstvo :evil:
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1488
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#14 testace a ekopoplatek

Příspěvek od pekelnik »

na ministerstvo životního prostředí podán dotaz písemně mailem, na ministerstvo dopravy podán dotaz i ústně i písemně začátkem prosince. stále čekám na vyjádření :evil:
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 440
Registrován: 17 roků
Bydliště: Bruntál
Vůz: t-mustang
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

#15 testace a ekopoplatek

Příspěvek od Thorsten »

Já mám taky svoji dvojku jen tak, že jsou mé iniciály napsány ve velkém techničáku jen v té malé kolonce.
Též se mi nechce platit 10 000,kč.

Nemám auto ještě pojištěné, jezdím s ním jen občas, ale to je věc mého ryskování ale už jsem si sehnal pojistku u hasičské pojišťovny kolem 4000,-kč

Doufám, že nebude průšvih s tím , že jsem nedal značku do depozitu, na druhé straně , by určitě chtěly ekopoplatek.

Pokud je díra v zákoně a já auto nemusím přihlásit a pojistím si ho, tak proč to dělat?

Počkám 3 roky ( snad hranici neposunou na 30 let ) a požádám o veteránskou atestaci, tím se poplatek vyresetuje

Je to tak ????????
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1488
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#16 testace a ekopoplatek

Příspěvek od pekelnik »

toto mi napsalo minisaterstvo životního prostředí - přehrálo to na dopravní

Č.j.
100180/ENV/09
6906/720/09

Vážený pane,
z pověření ředitelky odboru odpadů RNDr. Zdeňky Bubeníkové, Ph.D., odpovídám na Váš elektronický dopis ze dne 27. listopadu 2009, ve kterém žádáte o sdělení informací týkajících se poplatku na podporu sběru, zpracování, využití a odstranění vybraných autovraků ve vztahu k testování vozidel na historickou původnost.

Nakládání s vozidly s ukončenou životností je v České republice upraveno zákonem č. 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o odpadech“), Zákon o odpadech v § 37e upravuje stanovení a výběr poplatků na podporu sběru, zpracování, využití a odstranění vybraných autovraků.

§37e odst. 3 zákona o dopadech říká, že:
(3) Poplatek podle odstavce 1 je stanoven podle plnění mezních hodnot emisí ve výfukových plynech v souladu s právními předpisy Evropských společenství 31g) ve výši

a) 3 000 Kč v případě splnění mezních hodnot emisí EURO 2,
b) 5 000 Kč v případě splnění mezních hodnot emisí EURO 1,
c) 10 000 Kč v případě nesplnění mezních hodnot emisí podle písmene a) nebo b).
Poplatek se neplatí u vozidel, která splňují minimálně mezní hodnoty emisí EURO 3, a dále v případě historických vozidel podle jiného právního předpisu* a vozidel zapsaných v registru silničních vozidel, pro která je vydán platný doklad o uznání testování silničního vozidla na historickou původnost podle jiného právního předpisu**.
*§ 2 odst. 4 zákona č. 56/2001 Sb.
**§ 79c odst. 3 zákona č. 56/2001 Sb., ve znění zákona č. 297/2009 Sb.

Samostatnou problematiku registrace historických vozidel, respektive ve vztahu k poplatkům jejich testování vozidel na historickou původnost, řeší zákon č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích a změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, který je v gesci Ministerstva dopravy.

V případě Vašeho konkrétního dotazu Vás musím odkázat na Ministerstvo dopravy jako gestora zákona o provozu vozidel na pozemních komunikacích, který musí vydat příslušný prováděcí předpis a zároveň jako řídící orgán příslušných odborů dopravy obcí s rozšířenou působností.

Legislativní předpisy včetně dalších informací z oblasti ochrany životního prostředí lze nalézt na http://www.mzp.cz nebo na http://autovraky.cenia.cz

S pozdravem


Filip Drefko
____________________________________
Bc. Filip Drefko

Ministerstvo životního prostředí
Odbor odpadů
Vršovická 65, Praha 10, 100 10

Tel: +420 267 122 687
Fax: +420 267 311 545
@: filip.drefko@mzp.cz
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Nižbor

#17 testace a ekopoplatek

Příspěvek od jojo »

No... já to chápu tak, že máš-li testaci (lhostejno jakou) neplatíš.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1488
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#18 testace a ekopoplatek

Příspěvek od pekelnik »

já taky, ale nejprve musí ministerstvo dopravy vydat prováděcí předpis, aby to věděli i úředníci :evil:
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

Tom480
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 679
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#19 testace a ekopoplatek

Příspěvek od Tom480 »

pekelnik píše:já taky, ale nejprve musí ministerstvo dopravy vydat prováděcí předpis, aby to věděli i úředníci :evil:
Zákon je víc než předpis, takže bych trval na tom, že úředníci se mají držet zákona.
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB

jojo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2128
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Nižbor

#20 testace a ekopoplatek

Příspěvek od jojo »

Na ja, ale český auřednící se sice podle zákona, ale bez prováděcího předpisu ani neuprdnou. S tím má poměrně obsáhlou zkušenost Veetec, když dovezl Karkulína z Nizozemska. Na papírovejch, fixem malovanejch převozkách... :roll:
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#21 testace a ekopoplatek

Příspěvek od LukášM »

Viking píše:Nemám auto ještě pojištěné, jezdím s ním jen občas, ale to je věc mého ryskování ale už jsem si sehnal pojistku u hasičské pojišťovny kolem 4000,-kč

Doufám, že nebude průšvih s tím , že jsem nedal značku do depozitu, na druhé straně , by určitě chtěly ekopoplatek.

Pokud je díra v zákoně a já auto nemusím přihlásit a pojistím si ho, tak proč to dělat?
Od té doby co ČKP lustruje povinné ručení podle SPZ, tak bych se možná bál nemít pojištěné auto :( Pokuty jsou vysoké, ale na druhou stranu jsem se nesetkal s nikým, komu by přišlo oznámení, že neplatil ručení, ale znám jen slušné lidi 8)
Asi záleží na každém DI jak se zachovají, když má někdo auto v polopřevodu pět let, ze zákona je ta lhůta asi osm dní, nevím přesně. V Táboře prý sankce mají...nevím jaké, ale trestat se to prý dá.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 440
Registrován: 17 roků
Bydliště: Bruntál
Vůz: t-mustang
Bydliště: Bruntál
Kontaktovat uživatele:

#22 testace a ekopoplatek

Příspěvek od Thorsten »

Tak já si ji každopádně pojistím, kvůli policajtům a případné havárie.

Tak, aby ten druhý neměl ještě větší problémy.

100% to nikdy nebude pojišťovna Triglav nebo Triglaf, tak nějak.

Strašné problémy s pojišťovnou !!!
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#23 testace a ekopoplatek

Příspěvek od LukášM »

Viking píše:Tak já si ji každopádně pojistím, kvůli policajtům a případné havárie.

Tak, aby ten druhý neměl ještě větší problémy.

100% to nikdy nebude pojišťovna Triglav nebo Triglaf, tak nějak.

Strašné problémy s pojišťovnou !!!

Jasně, dříve pokud si nejezdil, tak to problém relativně nebyl, pokud tě nechytla PČR, tak to nikdo nezjistil.

Ale jak jsem psal, dnes je strašákem toto: http://www.bezpojisteni.cz/

Ten druhý problémy mít v případě nehody nebude, protože škodu mu zaplatí ČKP a bude ji pak vymáhat na tobě a ještě ti dají tu mastnou pokutu a doplatem pojistky zpětně s penálem.

Triglav je peklo! Měl jsem tam kdysi pojištěného Wartburga, kterého jsem prodal, následně udělal odhlášku a nového majitele a ve finále vypověděl smlouvu o povinném ručení (ještě mi byl vrácen přeplatek na účet)
No a za tři roky mi přijde od nějakého debilního exekutora předsoudní upomínka....kde stálo, že jestli nezaplatím pojistku zpětně za 4 roky, tak bude záhájeno řízení k exekuci......no takovýhle hovno!!! Tak jsem poslal kopii o zaplacení, výpis z účtu s přeplatkem a napsal jim co jsou za burany :wink: Nikdy více!!!
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1488
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#24 testace a ekopoplatek

Příspěvek od pekelnik »

ahoj všem
Ministerstvo mi konečně poslalo vyjádření k mému dotazu, proč se tady nedodržuje novela zákona o odpadech, která říká, že po klubové testaci je historické vozidlo od ekopoplatku osvobozeno. resp. proč od září 09 stále nemají úředníci materiál, jak s takovými vozy při registraci nakládat.

odpověď zde:

Vážený pane Hofmanne,
omlouvám se za opožděnou reakci, ale Váš dotaz byl v den doručení (2.12.2009)předán na odbor provozu silničních vozidel.
Odpověď po našich urgencích se nám dostala dnes.
Dle sdělení příslušného odboru je v současné době připravována úprava právního předpisu - vyhlášky dle § 79c odst. 3 zákona č. 56/2001 Sb., ve znění zákona č. 297/2009 Sb., na který odkazuje §37 odst.e) zákona o odpadech, a který má být připraven do 30. března 2010. Předpokládáme, že tento termín bude ze strany legislativního odboru Ministerstva dopravy dodržen.
V případě dalších dotazů v této věci, se laskavě obracejte přímo na odbor provozu silničních vozidel.
S pozdravem,

Mgr. Robert Spáčil, Ph.D.
vedoucí oddělení životního prostředí
odbor strategie
Ministerstvo dopravy České republiky
nábřeží Ludvíka Svobody 12
110 15 Praha 1
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

alpaka
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 92
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#25 testace a ekopoplatek

Příspěvek od alpaka »

Výborně, Pekelníku, díky!

Dubna se nějak dočkáme, to bude akorát čas na návrat do plného provozu.
Je milé, že ministerstvo reaguje. Jakkoli pozdě, jakkoli by se pan Mgr., Ph. D. mohl naučit česky.

Jako není prováděcí předpis k platnému zákonu, tak není stanovena sankce za jízdu s prošlým OTP - takže (věren radě profíka přes přihlašování aut) jezdím* s procvakaným - řešit mohou, trestat nikoli.

*jezdil jsem v době předsněžné/předsolné
_________________
IDEÁLNÍ WOLWO UŽ JE NA CESTĚ!
244 GL, B21A, MY 1979, TARDIS
V70 XC, 2.4T, MY 2001, Meďák, už je manželčin
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200“