Jak na stifty (skrutky bez hlavicky)
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2808
- Registrován: 16 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Jak na stifty (skrutky bez hlavicky)
takze otazka do publika prva:
Ako vyberate zahrdzaveny pripadne zapeceny stift, tak aby sa neposkodil povodny zavit ?
Konkretna situacia - stifty na vystupe z turba.
2 som vytiahol obvyklou metodou 2 matic, pripadne samosvornych blitziek. Ale 2 ani za nic. Nahradit obycajnou skrutkou nejdu a rezat novy zavit do liatiny nemam nejako moznost. Prelievanie WD40 ani inymi zarucenymi penetracnymi prostriedkami nepomaha.
Ako vyberate zahrdzaveny pripadne zapeceny stift, tak aby sa neposkodil povodny zavit ?
Konkretna situacia - stifty na vystupe z turba.
2 som vytiahol obvyklou metodou 2 matic, pripadne samosvornych blitziek. Ale 2 ani za nic. Nahradit obycajnou skrutkou nejdu a rezat novy zavit do liatiny nemam nejako moznost. Prelievanie WD40 ani inymi zarucenymi penetracnymi prostriedkami nepomaha.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Jak na stifty (skrutky bez hlavicky)
foto?
něco mě napadá, ale nevím jsetli se to dá aplikovat na tvůj problém.
Nevím, jak ten šroub vypadá
něco mě napadá, ale nevím jsetli se to dá aplikovat na tvůj problém.
Nevím, jak ten šroub vypadá
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Jak na stifty (skrutky bez hlavicky)
Našroubovat matice a zavařit COčkem pak ještě nejlépe nahřát autogenemSergej píše:takze otazka do publika prva:
Ako vyberate zahrdzaveny pripadne zapeceny stift, tak aby sa neposkodil povodny zavit ?
Konkretna situacia - stifty na vystupe z turba.
2 som vytiahol obvyklou metodou 2 matic, pripadne samosvornych blitziek. Ale 2 ani za nic. Nahradit obycajnou skrutkou nejdu a rezat novy zavit do liatiny nemam nejako moznost. Prelievanie WD40 ani inymi zarucenymi penetracnymi prostriedkami nepomaha.
-
Offline
- Příspěvky: 427
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
Jak na stifty (skrutky bez hlavicky)
Myslim ze Martinove riesenie je najlepsie- nikdy som nerobil ale ma to logiku
ja som specialista na jemne plastove uchytky-urvane

ja som specialista na jemne plastove uchytky-urvane

_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvky: 140
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: Volvo V50 Caravan 2.0 (107kW) B 4204 S3
- Bydliště: okr. Frýdek-Místek
Jak na stifty (skrutky bez hlavicky)
Pokud je díl (turbo) venku, tak doporučuji nechat vyjiskřit. Dělali mi to v Kopřivnici ve fabrice Tatry a doporučuji.
_________________
Současné vozítko - Volvo V50 2.0 Caravan, 2.0 107kW B 4204 S3, r.v. 2006 Tmavě modrá metalíza
Současné vozítko - Volvo V50 2.0 Caravan, 2.0 107kW B 4204 S3, r.v. 2006 Tmavě modrá metalíza
Jak na stifty (skrutky bez hlavicky)
Vyjiskřování bych nechal až jako poslední štaci až se šroub zatrhneRobertissimo píše:Pokud je díl (turbo) venku, tak doporučuji nechat vyjiskřit. Dělali mi to v Kopřivnici ve fabrice Tatry a doporučuji.
-
Offline
- Příspěvky: 427
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
Jak na stifty (skrutky bez hlavicky)
Co je terminus technicus "Vyjiskření" ?Robertissimo píše:Pokud je díl (turbo) venku, tak doporučuji nechat vyjiskřit. Dělali mi to v Kopřivnici ve fabrice Tatry a doporučuji.
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
Jak na stifty (skrutky bez hlavicky)
http://www.pramark.cz/vyjiskrovani-zalomenych-nastroju.htmlmichalV70 píše: Co je terminus technicus "Vyjiskření" ?
-
Offline
- Příspěvky: 2808
- Registrován: 16 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Jak na stifty (skrutky bez hlavicky)
Hmmm to vyiskrenie je vlastne take presne odvrtanie. Turbina je z D24T, typ KKK K26. Podobne som uz riesil na turbe Misivbusi TD04H, ale tam vdaka konstrukcii, isli skrutky odvrtat (zavit uz strhnuty bol) a nasadit miesto nich sroby z hlavickou.
Stavajuce stifty maju este kompletny zavit, ktory je dostatocne pevny aby som na nom pretocil matice, avsak mam obavu, aby po navareni matic nan nedoslo k pretoceniu a tym padom k zalomeniu stiftu. Nahriat Autogenom vyzera byt dobry napad...
Foto dodam dnes vecer.
Stavajuce stifty maju este kompletny zavit, ktory je dostatocne pevny aby som na nom pretocil matice, avsak mam obavu, aby po navareni matic nan nedoslo k pretoceniu a tym padom k zalomeniu stiftu. Nahriat Autogenom vyzera byt dobry napad...
Foto dodam dnes vecer.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Jak na stifty (skrutky bez hlavicky)
Zkus ještě nastříkat štefty uvolňovačem šroubů s Mo2S a nechej tak 2hodky působit.odzkoučeno,že funguje daleko lépe než WD40Sergej píše:Hmmm to vyiskrenie je vlastne take presne odvrtanie. Turbina je z D24T, typ KKK K26. Podobne som uz riesil na turbe Misivbusi TD04H, ale tam vdaka konstrukcii, isli skrutky odvrtat (zavit uz strhnuty bol) a nasadit miesto nich sroby z hlavickou.
Stavajuce stifty maju este kompletny zavit, ktory je dostatocne pevny aby som na nom pretocil matice, avsak mam obavu, aby po navareni matic nan nedoslo k pretoceniu a tym padom k zalomeniu stiftu. Nahriat Autogenom vyzera byt dobry napad...
Foto dodam dnes vecer.
-
Offline
- Příspěvky: 2808
- Registrován: 16 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Jak na stifty (skrutky bez hlavicky)
Slubene foto.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 1502
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
Jak na stifty (skrutky bez hlavicky)
Závit vypadá ok a drží,tak proč je vlastně chceš vytáhnout?
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 2808
- Registrován: 16 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Jak na stifty (skrutky bez hlavicky)
Z principu. 2 dam nove a 2 mam nechat stare ? Krom toho hrozi realne riziko, ze pri utahovani na moment sa zavit strhne alebo stift zalomi, takze radsej kym to este nie je v aute.selap píše:Závit vypadá ok a drží,tak proč je vlastně chceš vytáhnout?
Druha vec je, ze mi to nici zavity na maticiach. Myslim ze na stifte je uz zarez zavitu mensi vdaka korozivnym ubytkom, tym padom sa zavity stiftu a matice dotykaju velmi malou plochou a matica to vzdy odnesie.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 1502
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
Jak na stifty (skrutky bez hlavicky)
Já to bral tak,že riziko ulomení je při vytahování podstatně větší než když je tam necháš,pokud se při dotahování zalomí,není problém povolit a pak pokračovat jako pří výměně šteftů,ale proč si dělat pakárnu dopředu....i když v principu to bereš správně,u mě je to z praktických důvodů,a taky kolikrát to budeš ještě rozdělávat....
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 2808
- Registrován: 16 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Jak na stifty (skrutky bez hlavicky)
No pretoze ak sa mi steft zalomi na nahodenom motore, tak vyberatturbo bude dost opruz. Kedzto teraz mam vyhodu perfektneho a rychleho pristupu.
Ale k veci: MO2S nezabral...
Idem zhanat autogen. Co konkretne treba nahrievat ? steft, alebo jeho okolie ?
Ale k veci: MO2S nezabral...
Idem zhanat autogen. Co konkretne treba nahrievat ? steft, alebo jeho okolie ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Jak na stifty (skrutky bez hlavicky)
spíše okolíSergej píše:No pretoze ak sa mi steft zalomi na nahodenom motore, tak vyberatturbo bude dost opruz. Kedzto teraz mam vyhodu perfektneho a rychleho pristupu.
Ale k veci: MO2S nezabral...
Idem zhanat autogen. Co konkretne treba nahrievat ? steft, alebo jeho okolie ?
-
Offline
- Příspěvky: 2378
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
- Bydliště: Vrchoslavice
Jak na stifty (skrutky bez hlavicky)
to musí fakt bavit se s tím jen tak zbytečně drbat budeš tam dávat ty nový štefty aspon nerezový? co vým tak tam bývají origo nerez
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 396tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 740tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 229tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm S60 D5 2002 stříbrná 250tkm
V70 D5 2002 stříbrná 396tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 740tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 229tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm S60 D5 2002 stříbrná 250tkm
-
Offline
- Příspěvky: 2808
- Registrován: 16 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Jak na stifty (skrutky bez hlavicky)
nerezove su pripravene len tie stare nejdu a nejdu von...
Dnes som skusil povolit stefty nerezovymi maticami a matice vydrzali. Steft nie... Ostal trcat asi pol centimetra. Nepomohlo ani nahrievanie. Uz sa asi vymontovaniu turba nevyhnem
.
Dnes som skusil povolit stefty nerezovymi maticami a matice vydrzali. Steft nie... Ostal trcat asi pol centimetra. Nepomohlo ani nahrievanie. Uz sa asi vymontovaniu turba nevyhnem

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 1502
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
Jak na stifty (skrutky bez hlavicky)
Já ti to říkal,a máš pakec....... 

_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 2808
- Registrován: 16 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Jak na stifty (skrutky bez hlavicky)
Vyiskrenie mi spravia u nas vo firme, uz len rozobrat turbo. Ma niekto nejaky odkaz na navod na vseobecnu rozborku a zborku turba ? Je tam co pokazit ? Pripadne na co dat bacha ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 140
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: Volvo V50 Caravan 2.0 (107kW) B 4204 S3
- Bydliště: okr. Frýdek-Místek
Jak na stifty (skrutky bez hlavicky)
Se mi nevěřilo, prej poslední pokusSergej píše:Vyiskrenie

_________________
Současné vozítko - Volvo V50 2.0 Caravan, 2.0 107kW B 4204 S3, r.v. 2006 Tmavě modrá metalíza
Současné vozítko - Volvo V50 2.0 Caravan, 2.0 107kW B 4204 S3, r.v. 2006 Tmavě modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 2808
- Registrován: 16 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Jak na stifty (skrutky bez hlavicky)
Ved hej, posledny...Vsetky ostatne zlyhali. V principe aj tak by sa sroby pri vyiskreni museli odrezat. A ci odrezat, alebo zalomit, vysledok je rovnaky...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Jak na stifty (skrutky bez hlavicky)
Turbo v žádném případě nerozebírej.Max můžeš sundat turbínovou skříň,pokud je na objímku tak to dolů pujde,pokud je na šrouby,pravděpodobně je zatrhneš.V žádném případě nepovoluj a nesundávej turbínová kola,protože pak bys musel nechat vyvážit.Sergej píše:Vyiskrenie mi spravia u nas vo firme, uz len rozobrat turbo. Ma niekto nejaky odkaz na navod na vseobecnu rozborku a zborku turba ? Je tam co pokazit ? Pripadne na co dat bacha ?
-
Offline
- Příspěvky: 2808
- Registrován: 16 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Jak na stifty (skrutky bez hlavicky)
Turbo je uspesne dolu, turbinova skrina bola na prirubach, ta isla tiez relativne lahko, sroby isli povolit bez problemov. Uz len dat dole wastegate a moze to vyiiskrenie.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 2808
- Registrován: 16 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Jak na stifty (skrutky bez hlavicky)
Po dvoch dnoch cakania boli stifty za necelu hodinu vyiskrene, takze ideme skladat...
Uz ked mam vonku tu turbinovu skrinu, je mi luto ju nechat hrdzavu. Poradite nejaku povrchovu upravu, ktora vydrzi pracovne teploty ? Napadlo ma opieskovat a nechat nasopovat hlinikom.
Uz ked mam vonku tu turbinovu skrinu, je mi luto ju nechat hrdzavu. Poradite nejaku povrchovu upravu, ktora vydrzi pracovne teploty ? Napadlo ma opieskovat a nechat nasopovat hlinikom.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé