Čauky lidi co si myslíte o tom, že když nechám Volvouše stát venku na kose přes noc tak už ho ráno neprobudim...startér točí hrozně pomalu takže D nemá ani šanci chytnout a pak jakoby byla vycůclá baterka a nic...problém je v tom, že světla svítěji naprosto jasně bíle a udělá to i když přinesu nabitou čerstvou baterku <br>
Ale pak to má ještě jeden háček, a to že když se nechám roztáhnout a motor se pak prohřeje tak startér točí bez jediného problému. I když pak stálo auto 3 hodiny na -15° tak znovu roztočil a bez problémů ale ráno už prostě ne :!: :?: :!: Kontakty jsem vyčistil kromě kostry na motoru...buď je to ono anebo může bejt něco ve startéru, co se vlivem teploty roztáhne a začne fungovat normálně? Díky za rady...
340 / Renault startér
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5065
- Registrován: 21 roků 2 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
340 / Renault startér
Ta kostra by to mohla bejt.A doufám že jsi očistil i přívodní silový kabel na startéru.Potom snad jenom přidřený futra ve startéru.Po třech hodinách pořádně prohřátý motor nemá šanci ani vystydnout ,ale jinak příští týden se už oteplí tak to poběží zas jak po másle.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
Tak nakonec to byla opravdu baterka Nejhorší na tom bylo že jsem byl zmatenej jako bejt...moje stará baterka tuhle zimu po 6ti letech provozu nepřežila(resp. jeden její článek...) takže jsem dostal od souseda z firemního Kangooa(koupil novou a tahle nikdy před tím nezradila) ale jak vidět tak ve Volvoušovi dojela taky...proto jsem vyzkoušel z domácího Nissana 44Ah a ta byla to samý...začal jsem proto orodovat se startérem, vyndat, rozebrat-nic podezřelýho, vyčistit co se dalo a zpět a znovu ani ťuk...koupil jsem tedy 12V/66Ah/510A a už jsem i v -10°C startoval jako o život...fakt se to nezdá ale i když má baterka napětí(ta co nestartovala ukazovala na multimetru 12,95V :idea: ) není to ještě vyhráno...Komanche píše:a ta baterka je jak stara? ja bych tipoval na starou baterku, ktery proste mrazy nedelaj dobre. ja jsem neco podobneho v my 343 vyresil novou baterkou...
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Vůz: VOLVO 340DL
- Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
Nemôže to byť malým tlakom vo válcoch (opotrebenie motora). Možno by to chcelo vymeniť piestne kružky. Tiež som mal (mám) ten problem a nová batéria to nevyriešila. Nedávno som to prekružkoval, tak v zime sa ozvem
3 hod - súhlas, moror chladne dlhšie (8 h a viac, aby už nenaštartoval kôli nízkej teplote)
3 hod - súhlas, moror chladne dlhšie (8 h a viac, aby už nenaštartoval kôli nízkej teplote)
_________________
volvo 340 DL, 1.6 l , r.v. 1986
volvo 340 DL, 1.6 l , r.v. 1986
-
Offline
- Příspěvky: 289
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
neviem ci to moze byt kruzkami ale moj motor nehuli a ma dobry tah takze neviem ale vravim ked som videl rano pri -15C vypusteny olej v bandaske tak som sa ani nedivil ze to starter nevladze pretocit,proste ten olej nebol olej ale zelatina,nelial sa!!! len naklanal...
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 905
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé