850 urvaná palubka
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
850 urvaná palubka
tak resim posledni dobou problem.
zacala se mi klepat palubka. tim mam na mysli komplet cela..
po sundani jsem zjistil, ze ze ctyr plastovych drzaku, ktere drzi palubku na miste skrz srouby spod torpeda, jsou 3 ulamane.
Opravu jsem zatim provedl zatavenim umelou hmotou do puvodniho tvaru, ale ani ne po 2000 km po tech nasich tankodromech (+ tvrdsi podvozek erka + 17ky slupky) se mi zda, ze jeden je opet urvanej..
Co se s tim da delat? Mam pocit, ze palubka jest nerozoberatelna, tudiz nejspis neni mozne vymenit jen cast s drzakmi za jinou. Koupit celou palubku z erka je nemozne..
ma nekdo nejaky kloudny napad na vyreseni moji nemile situace?
predem dekuji za rady.
zacala se mi klepat palubka. tim mam na mysli komplet cela..
po sundani jsem zjistil, ze ze ctyr plastovych drzaku, ktere drzi palubku na miste skrz srouby spod torpeda, jsou 3 ulamane.
Opravu jsem zatim provedl zatavenim umelou hmotou do puvodniho tvaru, ale ani ne po 2000 km po tech nasich tankodromech (+ tvrdsi podvozek erka + 17ky slupky) se mi zda, ze jeden je opet urvanej..
Co se s tim da delat? Mam pocit, ze palubka jest nerozoberatelna, tudiz nejspis neni mozne vymenit jen cast s drzakmi za jinou. Koupit celou palubku z erka je nemozne..
ma nekdo nejaky kloudny napad na vyreseni moji nemile situace?
predem dekuji za rady.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
850 urvaná palubka
otázka je, jestli pevnost té natavené hmoty postačuje.
Já měl na V70 ulomené všechny až na jeden, oprava byla zarovnáním a nanitovaním nových pevnějších úchytů. Zatím drží.
Já měl na V70 ulomené všechny až na jeden, oprava byla zarovnáním a nanitovaním nových pevnějších úchytů. Zatím drží.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 437
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Strakonice
850 urvaná palubka
To Wickey : nezoufej, zde platí heslo "zlatý český ručičky" Loni jsem řešil obdobný problém. Řešení je velmi jednoduché, jak nastínil "doktor". Sundej palubku a ulámané plastové držáky nahraď kovovýma. Já jsem je vyrobil z 1,5 mm pozink plechu a každý nový držák jsem nanýtoval 4 nýty do palubní desky. Mě naštěstí zůstaly bočnice původních plastových držáků, takže jeden nýt jsem dal do původní bočnice a druhý do zadní části palubky. Pak jsem kovové držáky oblepil tenkou samolepící molitanovou páskou (aby to někde neklepalo) a od té doby mám pokoj. Drží to jak židovská víra. Je to práce na celou sobotu nebo neděli, protože než se vyrobí ty kovové držáky, tak je to hodně hraní. ale problém to vyřeší na 100%. Bohužel nemám z této opravy fotky, protože jsem to dělal těsně před dovolenou a hodně jsem pospíchal. Oprava bude úspěšná i v případě, že se původní držák vytrhnul z palubky. Akorát to bude asi trochu míň držet, protože by se to muselo nanýtovat jen do zadní části palubky a držáky jsou namáhány na tah. Tady bych udělal dotykovou plochu nového kovového držáku větší a nanýtoval bych to cca 3 nýty na každé straně, aby byla namáhána větší plocha zadní části palubky a víc to drželo. Tím, že je zadní část palubky různě zakřivená, tak by se ta styčná plocha nového držáku taky musela naohybat. Ale nic neřešitelného.
PS - nýtovací kleště jsou podmínkou !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PS - nýtovací kleště jsou podmínkou !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 2017
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2.4T
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
850 urvaná palubka
osobne mam pri podobnych zalezitostech dobrou zkusenost i se silikonem... vse co jdes prinytovat jeste podsilikonuj a kdyz prinytujes, jeste presilikonuj... nepujde to videt tak co...
jinak silikon a stavebni sitka (takova ta na ytong) je taky skvela kombinace... podlepil jsem tim zenske praskly naraznik a slepil poklici a drzi to jak das uz nekolik let...
jinak silikon a stavebni sitka (takova ta na ytong) je taky skvela kombinace... podlepil jsem tim zenske praskly naraznik a slepil poklici a drzi to jak das uz nekolik let...
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
850 urvaná palubka
až to budeš dělat, tak to nezapomeň nafotit pro další generace.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 437
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Strakonice
850 urvaná palubka
Já mám lepší zkušenosti s polyuretanovým tmelem než se silikonem. Rozhodně víc drží.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
850 urvaná palubka
silikony náhodou držej dobře ...Bobika píše:Já mám lepší zkušenosti s polyuretanovým tmelem než se silikonem. Rozhodně víc drží.

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 437
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Strakonice
850 urvaná palubka
Hele Doktore, ty taky nemáš zrovna co napráci, viď.




_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
850 urvaná palubka
njn, vyroba kovovych "konzol" byla moje moznost c. 2, kdyz tohle nepujde. Na pohled to vypadalo OK, ale nejspis to drzet poradne nebude. No nic, jakmile bude trochu vice casu, zkusim to taky tak.
jeste dotazek - ty kovove plisky, ktere vytvareji zavitnici pro srouby jste tam na ty plisky jen nasunuli nebo?
jeste dotazek - ty kovove plisky, ktere vytvareji zavitnici pro srouby jste tam na ty plisky jen nasunuli nebo?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 437
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Strakonice
850 urvaná palubka
Jo, jo. Kovové plíšky jsem nasunul na ty plechy, ale před tím jsem ten oblepil tou samolepící molitanovou páskou a myslím, že jsem tam ještě dával plíšek, abych docílil stejné tloušťky jako u plastových držáků. Díry v nových plechových držácích jsem vyvrtal větší díry než jsou v těch sponách, takže ty kovové spony plní stejnou funkci jako u plastových držáků.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 921
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Praha
850 urvaná palubka
Doktore, prosim Tě, jak se dá sundat celá palubka? Dokázal jsem sundat jenom ten měkkej vršek, ale co se ukrývalo po nim jsem ven nedostal. Mám to utržený úplně celý, rachtá to jako ďas, zaplať Pánbůh za rádiodoktor píše:otázka je, jestli pevnost té natavené hmoty postačuje.
Já měl na V70 ulomené všechny až na jeden, oprava byla zarovnáním a nanitovaním nových pevnějších úchytů. Zatím drží.

_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
850 urvaná palubka
Prosím tě, já jsem to nedělal. Na mém autě to dělal můj dvorní mechanikZeb píše: Doktore, prosim Tě, jak se dá sundat celá palubka? Dokázal jsem sundat jenom ten měkkej vršek, ale co se ukrývalo po nim jsem ven nedostal. Mám to utržený úplně celý, rachtá to jako ďas, zaplať Pánbůh za rádio

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
850 urvaná palubka
u 850 je palubka uchycena 4 srouby pod torpedem - musi dolu sterace, torpedo a motorek steracu, pak dolu na kazde stane pri nohach - pod krytem a uprostred za popelnikem - lepsi je se podivat do haynesu nebo poguglit nejakej ten fotonavod. Zaroven musis sundavat volant a ruzne jine veci kolem.
Mam jeste dotaz na bobiku - jak jsi prosimte nytoval, kdyz to neni dostupne z obou stran?
Mam jeste dotaz na bobiku - jak jsi prosimte nytoval, kdyz to neni dostupne z obou stran?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 921
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Praha
850 urvaná palubka
Hymlhergot.... Na to asi prdim a dál budu mít nahlas rádio...wickey píše:u 850 je palubka uchycena 4 srouby pod torpedem - musi dolu sterace, torpedo a motorek steracu, pak dolu na kazde stane pri nohach - pod krytem a uprostred za popelnikem - lepsi je se podivat do haynesu nebo poguglit nejakej ten fotonavod. Zaroven musis sundavat volant a ruzne jine veci kolem.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvky: 437
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Strakonice
850 urvaná palubka
Nějak to nechápu, "jak není dostupné z obou stran". Já to nýtoval po obou stranách každého držáku, nevidím v tom problém.wickey píše:u 850 je palubka uchycena 4 srouby pod torpedem - musi dolu sterace, torpedo a motorek steracu, pak dolu na kazde stane pri nohach - pod krytem a uprostred za popelnikem - lepsi je se podivat do haynesu nebo poguglit nejakej ten fotonavod. Zaroven musis sundavat volant a ruzne jine veci kolem.
Mam jeste dotaz na bobiku - jak jsi prosimte nytoval, kdyz to neni dostupne z obou stran?
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
850 urvaná palubka
no dobra, ale co kdyz je drzak urvany u korenu? pak co? jedine me napada vytvarovat plisek do elka a nejako to tam nabastlit . pak si nytovani predstavuju jakoby scvaknuti plisku a spodni umele hmoty (v telese palubky) - a tam se neda dostat z obou stran..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 437
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Strakonice
850 urvaná palubka
Tak jsem narychlo nakreslil. Nic na tom není a místo tam je. Doufám, že počítáš s tím, že musíš celou palubku sundat dolů. A pokud je to vyrvaný a zbyla tam díra, tak se to nanýtuje jenom na zadní část palubky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 4101
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
850 urvaná palubka
2Wickey: Na nýtování stačí mít přístup z jedný strany, proto Bobika psal že jsou třeba nýtovací kleště a trhací nýty
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 437
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Strakonice
850 urvaná palubka
Přesně tak. Předpokládám, že nýtovací kleště jsou dneska ve výbavě průměrného kutila. A trhací nýty stačí bohatě hliníkové !!!!!! Ocelové nýty by mohly zničit plast palubky, protože jsou moc tvrdé.yoby píše:2Wickey: Na nýtování stačí mít přístup z jedný strany, proto Bobika psal že jsou třeba nýtovací kleště a trhací nýty
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
850 urvaná palubka
tohle jsem potreboval slyset - ve sve nebetycne podprumernosti a nevedomosti jsem si myslel, ze na nytovani je potrebny pristup z obou stran 
dik, uz je mi to jasne - clovek se uci porad.

dik, uz je mi to jasne - clovek se uci porad.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V