Prestavba na E85
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1791
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Prestavba na E85
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
Prestavba na E85
ttoommaasseekk píše:http://bioethanole85.cz/
Dííííky a je rozhodnuto......Děkujííííííííí





hodně štěstííí a fakt díííky....Johhan
-
Offline
- Příspěvky: 850
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: lancia k
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Prestavba na E85
jasný Luky, rozumím, tady jde ale o špatný překlad pro náš trh, s tím jsem se už setkal vícekrát,LukyKolin píše:směr vývoje po Italsku je vznětový motor na benzínksw píše:uživatelská příručka na Freemonta naznačuje směr vývoje. . .
dají technický překlad nějaké mladé nebo zkušenější "míce", co překládá humanitní obory a problém je na světě, když jde o techniku, to jsem zažil již v 90 tých letech,
autor Hans Rudiger Etzold, příručky Jak na to, dostal se mi do rukou origo německý návod a pak překlad od nakladatelství KOPP České Budějovice, na první pohled vše ok, ale jinak nemálo technicky chybných překladů,
a k motorům, do Freemonta se dává pentastar nebo bude, jestli ti to něco říká.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 37
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
Prestavba na E85
Tak postřehy po cca 1.000km na mix 2,5(N95):1(E85) bez úprav:
- subjektivně možná opravdu klidnější běh motoru
- spotřeba se nakonec zvýšila o cca 10%
- rozdíl ve výkonu neznatelný.
- rozporuplné názory na vliv na motor
Takže pro mě tato cesta je slepou uličkou - nárůst výkonu se nekoná a z ekonomického hlediska nula od nuly pojde.
- subjektivně možná opravdu klidnější běh motoru
- spotřeba se nakonec zvýšila o cca 10%
- rozdíl ve výkonu neznatelný.
- rozporuplné názory na vliv na motor
Takže pro mě tato cesta je slepou uličkou - nárůst výkonu se nekoná a z ekonomického hlediska nula od nuly pojde.
_________________
Je: V70 2,5T AWD MY04, "Tlusťoch", V50 2.0D MY09, XC70 2,5T ´05 aut.
Bylo: S70 T5, '97 aut., S80 D5, '02 aut., S70 2.5 20V, ´99
Je: V70 2,5T AWD MY04, "Tlusťoch", V50 2.0D MY09, XC70 2,5T ´05 aut.
Bylo: S70 T5, '97 aut., S80 D5, '02 aut., S70 2.5 20V, ´99
-
Offline
- Příspěvky: 153
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha/Poděbrady
- Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG
Prestavba na E85
Můžu do svého auto v nějakém poměru lejt E85 aniž bych mu ublížil?
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
-
Offline
- Příspěvky: 1791
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Prestavba na E85
Jasně, tak 20% E85 ti lambdu nerozsvítí.Bighead píše:Můžu do svého auto v nějakém poměru lejt E85 aniž bych mu ublížil?
Naposledy upravil(a) ttoommaasseekk dne 12 kvě 2012 06:46, celkem upraveno 1 x.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 511
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Prahák
- Vůz: Volvo
Prestavba na E85
Můj tchán leje do svýho Opelu Senator 3.0i E85 v poměru 1:1 k benzínu bez jakýchkoli úprav. Jede to normálně, žádná kontrolka nesvítí. Rok výroby je 1991, takže tam ale asi moc čidel nebude... 

_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12488
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Prestavba na E85
Mě 40tka 2,0i 103kW na čistej E85 (2x po sobě tankováno cca 50 litrů) taky nic nerozsvítil a to tam byla uplně nová lambda.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1791
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Prestavba na E85
Ja to beru z vlastni zkusenosti.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 D5 120kw Gold Summum 2005, bylo S60
- Bydliště: Brno
Prestavba na E85
Zdar volvari! Vazne uvazuji o prestavbe na E85,neznate nejakou firmu v Brne a okoli ktera dela prestavby??diky moc R.
_________________
V70 II D5 Gold Summum 2005
V70 II D5 Gold Summum 2005
-
Offline
- Příspěvky: 1791
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Prestavba na E85
http://www.profi-chiptuning.cz/dalsi-sluzby/dalsi-sluzby/jezdete-az-o-30-levneji-upravy-motoru-na-ethanol-e85/ReD píše:Zdar volvari! Vazne uvazuji o prestavbe na E85,neznate nejakou firmu v Brne a okoli ktera dela prestavby??diky moc R.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 D5 120kw Gold Summum 2005, bylo S60
- Bydliště: Brno
-
Offline
- Příspěvky: 778
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
Prestavba na E85
realizoval jsi tu prestavbu? pokud ano, muzes sem hodit nejaky postrehy z provozu?ReD píše:dekuji
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Online
- Příspěvky: 956
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
Prestavba na E85
OČ značí nepřímo kolik palivo snese komprese (viz kompresní poměr) před samovznícením a nemá nic společného se směšovacím poměrem. Směšovací poměr naopak právě udává kolik je potřeba jednotek vzduchu na jednotku paliva pro ideální hoření, u benzínu je to asi 14.7 u e85 (85% ethanolu) 9.7. Jednoduše řečeno, je tam třeba tlačit asi o 30% paliva víc než u benzínu (=to je proč to bude víc žrát). Ale zase ne vždy je vhodné spalovat úplně ideálně.
Jednotka pak směšovací poměr neustále upravuje jednak podle map (open loop, např. při rychlé akceleraci) nebo i podle signálu z lambda sondy (closed loop, např. udržování rychlosti), ale jen v omezeném množství a problém je obzvlášť pokud jede jednotka podle benzínových map bez regulace lambdou. Z toho důvodu se upravuje buď tlak paliva nebo dobu vstřiku "krabičkami" což jsou buď šidítka nebo složitější piggyback jednotky a nebo přemapovaním. Další možnost je použít vstřiky s větším průměrem se sériovou jednotkou, jen pak zas není možné jezdit na benzín.
Cena je asi o 10 Kč nižší a spotřeba bude teoreticky o cca 30% vyšší. Prakticky trochu méně u motorů s vysokou kompresí které umí využít OČ a zvýšit předstih a nebo u přeplňovaných (vyšší efektivita spalování). Ale palivo jako takové vůbec není špatné a nechápu kde se berou ty kecy o šetření. Jednak dovoluje zvýšit kompresi nebo plnící tlak a zároveň chladí válce vysokým výparným teplem. Záporem pak je, že ethanol narozdíl od benzínu váže vodu a proto se nedoporučuje jej dlouho skladovat v nádrži a palivovém systému a urychluje stárnutí přírodní pryže a korku , většina pryží v automotive je ale už dnes na jiné bázi. Navíc E85 není čistý ethanol. Obsahuje ropný benzín, antikorozní a jiná aditiva. Pravda je že rozpouští některé usazeniny, v nejhorším případě ucpe filtr a palivová pumpa to vzdá.
Jednotka pak směšovací poměr neustále upravuje jednak podle map (open loop, např. při rychlé akceleraci) nebo i podle signálu z lambda sondy (closed loop, např. udržování rychlosti), ale jen v omezeném množství a problém je obzvlášť pokud jede jednotka podle benzínových map bez regulace lambdou. Z toho důvodu se upravuje buď tlak paliva nebo dobu vstřiku "krabičkami" což jsou buď šidítka nebo složitější piggyback jednotky a nebo přemapovaním. Další možnost je použít vstřiky s větším průměrem se sériovou jednotkou, jen pak zas není možné jezdit na benzín.
Cena je asi o 10 Kč nižší a spotřeba bude teoreticky o cca 30% vyšší. Prakticky trochu méně u motorů s vysokou kompresí které umí využít OČ a zvýšit předstih a nebo u přeplňovaných (vyšší efektivita spalování). Ale palivo jako takové vůbec není špatné a nechápu kde se berou ty kecy o šetření. Jednak dovoluje zvýšit kompresi nebo plnící tlak a zároveň chladí válce vysokým výparným teplem. Záporem pak je, že ethanol narozdíl od benzínu váže vodu a proto se nedoporučuje jej dlouho skladovat v nádrži a palivovém systému a urychluje stárnutí přírodní pryže a korku , většina pryží v automotive je ale už dnes na jiné bázi. Navíc E85 není čistý ethanol. Obsahuje ropný benzín, antikorozní a jiná aditiva. Pravda je že rozpouští některé usazeniny, v nejhorším případě ucpe filtr a palivová pumpa to vzdá.
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvky: 1883
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
Prestavba na E85
Taková malá hádanka: kdy byly napsány následující řádky?
...když se díváme na kalorické hodnoty, representuje líh 6.360 kalorií, benzol 9.550, benzin 10.950 kalorií. Líh vypadá proti ním poměrně slabě, ale poněvadž má vnitřně vázaného kyslíku, jak říkáme vnitromolekulárniho, 34.24 %, jeví se to při jeho spalování. Když spaluji kilogram lihu, potřebuji teoreticky jen 7 a 1/2 m3 vzduchu, abych jej spálil, kdežto na benzol potřebuji 11.1 a na benzin 12.2 m3 vzduchu. To je věc, která padá na váhu. V důsledku toho, když propočítáme tyto hodnoty kalorické a množství vzduchu potřebné na výbušnou směs, vidíme, že v tisíci litrech nassáté směsi alkoholové je 860 kalorií, u benzinu nejlepších kvalit 876 a u benzolu 864 kalorie, vidíme, že se na efekt tyto věci nejen rovnají, dále však ještě vidíme, že samozápalná teplota lihu je 425° C, kdežto u benzinu 250° C. Při kompresi v cylindru je líh resistentnější, nemůže se sám tak snadno zapáliti kompresí a tím se odstraní klepání motoru a detonace. Mísíme-li s benzinem líh, působí líh jako chemická brzda tak, že spalování v motoru je vláčné, ale energické a klidné, bez rušivých průvodních zjevů....
...když se díváme na kalorické hodnoty, representuje líh 6.360 kalorií, benzol 9.550, benzin 10.950 kalorií. Líh vypadá proti ním poměrně slabě, ale poněvadž má vnitřně vázaného kyslíku, jak říkáme vnitromolekulárniho, 34.24 %, jeví se to při jeho spalování. Když spaluji kilogram lihu, potřebuji teoreticky jen 7 a 1/2 m3 vzduchu, abych jej spálil, kdežto na benzol potřebuji 11.1 a na benzin 12.2 m3 vzduchu. To je věc, která padá na váhu. V důsledku toho, když propočítáme tyto hodnoty kalorické a množství vzduchu potřebné na výbušnou směs, vidíme, že v tisíci litrech nassáté směsi alkoholové je 860 kalorií, u benzinu nejlepších kvalit 876 a u benzolu 864 kalorie, vidíme, že se na efekt tyto věci nejen rovnají, dále však ještě vidíme, že samozápalná teplota lihu je 425° C, kdežto u benzinu 250° C. Při kompresi v cylindru je líh resistentnější, nemůže se sám tak snadno zapáliti kompresí a tím se odstraní klepání motoru a detonace. Mísíme-li s benzinem líh, působí líh jako chemická brzda tak, že spalování v motoru je vláčné, ale energické a klidné, bez rušivých průvodních zjevů....
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 230
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
Prestavba na E85
Za první republikystanda píše:Taková malá hádanka: kdy byly napsány následující řádky?

_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12488
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Prestavba na E85
První republika je brzo.
Druhá světová, kdy se řešilo na co jezdit, když benzín neni a dřevoplyn je vopruz. ???
Druhá světová, kdy se řešilo na co jezdit, když benzín neni a dřevoplyn je vopruz. ???
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
Prestavba na E85
Spíš ta první republika - agrární strana tehdy prosadila povinné přimíchávání lihu do benzínu a tohle vypadá jako když to vypadlo z propagačního letáku 

_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvky: 1883
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
Prestavba na E85
Bingo!
Úryvek pochází z rozprav vedených v Senátu NS Rčs k zákonu o povinném mísení lihu s pohonnými látkami č. 85/1932 Sb. Účinnost od 1. září 1932.
Palivu se říkalo BiBoLi (benzín, benzol, líh)
(Převzato z válka.cz)
Úryvek pochází z rozprav vedených v Senátu NS Rčs k zákonu o povinném mísení lihu s pohonnými látkami č. 85/1932 Sb. Účinnost od 1. září 1932.
Palivu se říkalo BiBoLi (benzín, benzol, líh)

(Převzato z válka.cz)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horne Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Prestavba na E85
pekne
A dalsia podctiva, aj ked trocha vycerpavajuca uvaha o E85 je nasvete.
![Obrázek]()
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=496

A dalsia podctiva, aj ked trocha vycerpavajuca uvaha o E85 je nasvete.

http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=496
-
Offline
- Příspěvky: 1791
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Prestavba na E85
Jeee, to je ale dlouhyyyy 

_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Online
- Příspěvky: 956
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
Prestavba na E85
Ale pravdivý 

_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Prestavba na E85
slušný článek. 

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
-
Online
- Příspěvky: 956
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
Prestavba na E85
Kéž by naši zákonodárci uvalili daň i na E85,předejde se tím dokurvení motorů 

_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé