Devítka B230F vypíná se čerpadlo za jízdy
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Devítka B230F vypíná se čerpadlo za jízdy
Známý má devítku v uvedené motorizaci a občas mu chcípne čerpadlo za jízdy musí pár minut počkat a pak to zas jede, mohlo by to dělat podávací čerpadlo případně relé? Diagnostika občas něco takovýho najde, kde to čerpadlo a relátko najít? Díky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 338
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
Devítka B230F vypíná se čerpadlo za jízdy
Pumpa je pod řidičem zespod podvozku, zasichrovaná třema šroubama.
Relátko je za pojistkama ve středové konzoli obvykle vlevo nahoře, bývá zelené.
Relátko je za pojistkama ve středové konzoli obvykle vlevo nahoře, bývá zelené.
-
Offline
- Příspěvky: 338
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
Devítka B230F vypíná se čerpadlo za jízdy
To hlavní jsem zapomněl - bude to dost pravděpodobně relátko - přehřívá se.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Devítka B230F vypíná se čerpadlo za jízdy
ok a jak se k tomu relátku co nejmíň násilně dostat?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 338
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
Devítka B230F vypíná se čerpadlo za jízdy
Odendat plast kolem zapalovače zpředu, měly by tam být 2 šrouby. Pak se to celý dá vyndat. Tak něják jsem to dělal, neni to zas taková věda.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 2237
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Devítka B230F vypíná se čerpadlo za jízdy
Podobným způsobem mi to dělalo na dvojce s motorem B230FT. Taky relátko.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 194
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 8
Devítka B230F vypíná se čerpadlo za jízdy
relé pal. soustavy u eFkovejch motoru je bílé u Eček je zelené
_________________
valícíse kamení
valícíse kamení
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Ykka