Devítka B230F vypíná se čerpadlo za jízdy

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Ondra. Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 4740
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Devítka B230F vypíná se čerpadlo za jízdy

Příspěvek od Ondra. »

Známý má devítku v uvedené motorizaci a občas mu chcípne čerpadlo za jízdy musí pár minut počkat a pak to zas jede, mohlo by to dělat podávací čerpadlo případně relé? Diagnostika občas něco takovýho najde, kde to čerpadlo a relátko najít? Díky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Tom85 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 301
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

Devítka B230F vypíná se čerpadlo za jízdy

Příspěvek od Tom85 »

Pumpa je pod řidičem zespod podvozku, zasichrovaná třema šroubama.

Relátko je za pojistkama ve středové konzoli obvykle vlevo nahoře, bývá zelené.

Tom85 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 301
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

Devítka B230F vypíná se čerpadlo za jízdy

Příspěvek od Tom85 »

To hlavní jsem zapomněl - bude to dost pravděpodobně relátko - přehřívá se.

Ondra. Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 4740
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Devítka B230F vypíná se čerpadlo za jízdy

Příspěvek od Ondra. »

ok a jak se k tomu relátku co nejmíň násilně dostat?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Tom85 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 301
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

Devítka B230F vypíná se čerpadlo za jízdy

Příspěvek od Tom85 »

Odendat plast kolem zapalovače zpředu, měly by tam být 2 šrouby. Pak se to celý dá vyndat. Tak něják jsem to dělal, neni to zas taková věda.

jojo Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2121
Registrován: 19 roků 9 měsíců
Bydliště: Nižbor

Devítka B230F vypíná se čerpadlo za jízdy

Příspěvek od jojo »

Podobným způsobem mi to dělalo na dvojce s motorem B230FT. Taky relátko.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow

moravec Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 184
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 8

Devítka B230F vypíná se čerpadlo za jízdy

Příspěvek od moravec »

relé pal. soustavy u eFkovejch motoru je bílé u Eček je zelené
_________________
valícíse kamení

Zpět na „700 / 900 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé